Ow en ze wil een heel rondje maken in huis voor alle spiegels en dan zwaaien naar zichzelf. Eerst naar de badkamer dan in de gang en dan in de kamer boven het dressoir. hihihi zooo grappig gekke meid krijgt steeds meer door
@ Guusje, je verhaal lijkt wel op dat van mij. Alleen heeft Myron niet te kleine hersentjes. Maar de tijd is inderdaad zenuwslopend. Hier hebben we net de fysio op viste gehad en ze was helemaal tevreden, komt niet eerder dan over 5 weken weer. Myron slaapt van 20.15u tot 7.30u de volgende dag (is soms al wel wat eerder wakker, maar huilt dan niet). Dan slaapt hij van +/- 10.00u tot 11.30u - 12.00u En dan 's middags van 14.00u tot ongeveer 15.45u en dan meestal als hij van het KDV komt, als hij daar is geweest nog een uurtje daarna.
Had het geloof ik beter niet kunnen vragen. Wat een goede slapers hebben jullie! Meijke zou er soms een verband zijn tussen op de dag weinig slapen en 's nachts komen? Desi het verhaal heeft idd wat van elkaar weg. Meimamma aanwijzen?! Wauw! Wat gaat ze snel! Hier is dat dus nog niet aan de orde. We denken weleens het woordje 'papa' te herkennen, maar als hij 'manke poot' zou zeggen zou ik het ook geloven! Hier zwaait hij sinds een paar dagen. Zo lief! Ik vertelde het vanmorgen tegen de leidsters van het KDV en hij begon gelijk te zwaaien. Smelt! All Vanmorgen zijn kamer omgezet, zodat zijn ledikant op een ander plekje staat. Vannacht weer niet willen slapen. Hij heeft van 23.00 tot 7.30 in de wandelwagen geslapen. Schijnt weleens te helpen als je het bed verzet. En omdat wij op dit moment voor alles open staan heb ik het maar gedaan. Ben heel benieuwd!
Guusje: Gewoon de wagenbak in bed zetten, kijken of ie dan wel slaapt en zo beetje bij beetje weer afbouwen. Misschien helpt het? Meimama: Doe ik hier ook hoor, L. eet al volledig mee, pittige kippensoep, pannekoek, nasi, macaroni.. maakt echt niet uit wat. Ik laat hem ook van alles proeven, heb zo gezegd schijt aan cb. Dit mag niet en dat mag niet en zus is nie goed en zo is niet goed, pff als ik van cb moet uit gaan mag ie alleen maar melk tot zn 80e. Wat fijn dat Luna weer goedgekeurd is en lekker gegroeid! Gaaf he dat aanwijzen, L. doet het meer dat ie een speeltje vast houd, en dan in de lucht doet met zn handje en dan moeten wij ook zeggen van ja leuk, of goed zo, of dat is een blokje oid. Wish: Gave foto's van jullie manneke! Slapen: Hier van 19.00u tot 06.00u dan even wakker en leg ik hem naast me, en dan slaapt ie nog tot 08.00u. Dan 's morgens vaak helemaal niet, of hij moet moe zijn dan van 10.00 tot 11.00u even, en 's middags van 12.30u tot hooguit (als ik mazzel heb) 15.00u. Maar dat is ook vaak 13.30u of 14.00u. Dus al met al slaapt ie overdag bijna niet.
Atra, als ik hem in de wagenbak wil leggen, moet ik hem zo'n beetje dubbelvouwen ben ik bang Dat gaat echt niet meer passen! (Probeer me even voor te stellen hoe het eruit zal zien....) Jij bent de eerste waarbij de kleine overdag ook weinig slaap, maar 's nachts juist wel weer goed. Vreemde wezens die kleintjes! All kamertje ziet er leuk uit zo in de nieuwe opstelling, maar de nacht was hier ernstig brak! En dus heeft hij weer een deel van de nacht in de buggy doorgebracht. Ik snap gewoon niet dat hij daarin praktisch gelijk stil is... Ook als ik hem namelijk niet wieg is hij daarin stil...
Ik denk dat dat meer geborgenheid geeft. Hij kijkt dan nergens over de rand heen of door spijlen neem ik aan. Dat kan het hele probleem al zijn.
Guusje: Hm, das ook niet wat dan hahaha.. ook zo sneu he Of de buggy in bed (of op zn kamer) Maar net wat Monika zegt, misschien puur de geborgenheid. Nou, ik zou wel willen dat ie overdag wat meer sliep.. dit is soms ook best vermoeiend hoor. Al mag ik verder ook heus niet klagen, want ALS ie 's middags slaapt, dan vaak toch wel een uurtje of 1,5
Hey meiden, ohh ik houd het nauwelijks bij maar kwam toch even bijlezen en meekwekken hier. Toch wel gezellig! @ Slapen; Jaylin slaapt momenteel van 21:00/21:30 tot 23:00/24:00 wordt dan wakker voor een schone broek ivm diaree en openliggende billetjes. Dan slaapt ze sinds 2 dagen door tot een uur of 6, weer schone broek en dan verder slapen. De dagen daarvoor sliep ze telkens een uur en dan was je een halfuur tot drie kwartier aan het verschonen/badderen/wassen etc. dus ook niet echt prettig. -Overdag: heel soms een slaapje van 9:30/10:00 tot 11:00/12:00 ligt eraan hoelaat ze 's ochtends komt. En dan heel soms smiddags van 15:00/16:00 tot het hapje om 16:30 of 17:00. Nu wordt ze dus ook weer moe terwijl het over 1 uurtje hapjes tijd is.. en ze heeft vandaag van 11:45 tot 13:00 geslapen. (was vanmorgen erg laat) Na 6:30 even terug gaan liggen en met tussendoor troosten pas om 9:30 opgestaan. Kon er gewoon niet uit om 7:30.. pff @ Mamafiets; 2e hands was hier helaas niks te krijgen (ja voor 450 euro). Gewone fiets vond ik geen optie, meningen zijn idd verdeeld over het commerciële gedoe van een mama fiets of de juiste werking. Maar goed zo zit het ook met het mama stuur. Hier was de planning om dus nog even 2 jaar met deze fiets te doen en dan een andertje te kopen met een lagere instap sowieso. Maar ja toen bleek dat ik gewoon niet kon opstappen met zitje. Normaal stapte ik gelijk op de trappers. Toch maar besloten dan gelijk een goede fiets te kopen aangezien tweedehands niks was. Mama stuur was ook niet echt bevordelijk voor zwaardere kindjes plus dat loste het lengte probleem niet op. Nu geslaagd voor een Giant Mio met buggydrager en nieuw veerzadel voor 600,-. Een enorme hap uit de portemonnee maarja betaal liever iets meer nieuw dan bijna hetzelfde tweedehands voor een oud barrel. Dit is een plaatje van i-net.
Erg mooie fiets Troetel!! Wauw. En idd een smak geld maar je hebt er wel iets goeds voor! Verder even ego hoor. Heb de pijp leeg ppfff Mn meisje is WEER ziek! Nu gelukkig geen longontsteking. Maar vanmorgen had ze al dr eten van gisteravond eruit gespuugd. Dr bed, slaapzak, pyama alles zat onder. Zelf zat ze tot in dr oren onder. Dus al om 6.15 in badje en de wasmachine aan en een dag die met aktie *zucht* Een fles gegeven. Die ging helemaal op. Naar mn s-ouders gebracht en aan het eind van de ochtend belde ze op dat Luna dr fles helemaal had uitgespuugd. Ze wilde ook verder niets. Geen drinken geen fruit of brood en alles wat ze binnen kreeg kwam er ook al gauw weer uit. Temp van 38.2 Mn schoonmoeder vond ook dat dr rechter wangetje wat dikker was. Dus ja ik onder mn werk de HA maar gebeld en we konder vanmiddag ook al terrecht. Toen ik Luna had opgehaald bij mn s-ouders vond ik die wang zelf eigenlijk wel meevallen. Ik had beelden in mn hoofd van hamster. Maarr zo erg was het niet. HA vond het ook wel meevallen. Maar ja Luna spuugde wel veel en ook slijm en gal. Dus nu die wang in de gaten houden en voor het spugen Domperidom zetpillen gekregen. Ze heeft nu 2 flessen en 3 kwart potje fruit binnen. Hopelijk blijft dat er ook in. Ik verwacht wel een nachtdienstje vannacht omdat ze wel wat melk wil. We waith and see
Zit wat in! Maar ik vind het dan wel gek, dat hij vaak het eerste deel van de nacht en overdag geen problemen heeft om in zijn ledikant te slapen... Zou het schelen als ik het bedje lager zet? Hij staat nu nog hoog, maar gaat zowiezo binnenkort naar beneden, omdat hij zich vanuit zit kan optrekken (maar nog niet zelf kan gaan zitten).
Meimamma hoe is de nacht gegaan? Wel gek van haar wangetje; enig idee waar dat op kan duiden? Tandjes? Troetel super wijze fiets! Had je nu ook deze zitjes? Ik vind hem erg leuk! En gelijk heb je dat je voor een nieuwe gaat als het prijsverschil zo gering is. Nu heb je echt een goede maat fiets. Heb je hem al of is het nog even wachten? All hier ook een ziek mannetje... Wij super blij, want hij heeft van 20.00 - 04.00 geslapen, maar dat kwam dus waarschijnlijk doordat hij gewoon niet lekker was. Maar goed, we hebben de papfles weer ingevoerd en zijn bedje heb ik weer schuin gezet (net als de buggy is; die overigens 's nachts op zijn kamertje staat). En we gaan dit even volhouden. Hij had vandaag 38 verhoging, drinkt halve flessen, maar 1/3 brood van wat hij normaal eet. En ja, ja.... meneertje slaapt heel veel!
Guusje, dan zou ik het bedje maar snel omlaag zetten, want hier trekt hij zich ook binnen no time op tot staan, terwijl hij nog niet zelf gaat zitten. Hier trekt hij zich op vanuit buikligging.
Guusje nacht was redelijk. 1x wakker om 2.53 uur vandaar hjeeft mn zusje opgepast en was weer een drama dag. Luna poept ook veel! En nat! En heeft ook krampjes. Dr temp blijft ook hoor zakt alleen iets af na een zetpil maar ze blijft warm aanvoelen. Ze drinkt gelukkig wel ddr flessen. Al is het dan in 2x leeg. Verder wil ze ook niets, maar ben blij dat ze drinkt. Denk dat ik dr zo een beetje Infacol geef voor dr krampjes. Wie weet dat het helpt... Nu poepbroek veschonen. Ze flodderde net dr luier weer vol. En stinken dat ze doet nu ze ziek is! Beetje zurige poeplucht.
Meimamma, het gaat dus nog niet echt geweldig... wel fijn dat de nacht redelijk was! Komen er misschien kiezen aan? Hoorde laatst dat die heftig zijn en dat de luiers dan ook erg kunnen stinken... Marjan morgen gaan we hem omlaag zetten. Hij is nu erg ziek dus geloof niet dat hij tot iets anders dan liggen in staat is... All Hier heeft de thermometer nog net niet de 40 aangetikt, maar het scheelde niet veel. Hij is heel ziek. Drinkt weinig, maar at vanavond gelukkig weer goed. Hij wil even op schoot en dan wil hij graag weer in de wandelwagen slapen. Arm kind.
Guusje Maar kiezen krijgen ze toch pas met een jaar 1,5 jaar????? Ze heeft pas 2 tandjes onderin. Bij ons gaan de gedachten ook uit naar tandjes. Ze zit ook telkens aan dr oor te pielen. Als ik er op druk of aan zit piept ze niet. Maar ja alles staat met elkaar in verbinding...... We wachten het maar weer af. Ze ligt nu weer een uur in bedje. We kijken wel wat de nacht wordt
Beterschap met jullie mannetje Guusje. Bijn 40 graden koorts zeg dat is best wat zeg! Zakt het wel na een zetpil? Wil jou mannetje dan ook het liefst bij mama zijn? Luna is net zon kleefbeertje bij mij nu als ze ziek is. Papa is "leuk". Maaaar bij mama wil ze op schoot zijn.
Goeiemorgen meiden! Hoe zijn de nachten gegaan? Guusje hoe is het met je ventje? En zn koorts? Luna kwam om 5.45 voor melk en daarna geslapen tot 8.30 Ze heeft nog geen koorts en ze is een stuk vrolijker. Maar nogwel nukkiger als normaal en iets anders als melk wil ze nog niet. Heb dr hele kamer met detol schoongemaakt. Alles wat er te wassen viel in de machine gestopt dus een aktie tegen de bacterien gehouden hihih. Verder een poets woede aanval. Ben nu even aan het uitpuffen en ga zo verder met de badkamer en wc's. Heb vriendlief even gevraagd of die de voor en achter tuin even wilde aanvegen. Dus zo profiteren we beide even dat Luna slaapt Jullie nog plannen voor het weekend? Wij moeten straks eigenlijk nodig boodschappen doen. Maar we zijn even aan het denken of eentje de boodschappen gaat doen of dat we Luna meenemen...... Even afwachten hoe dr humeur is straks.
@ Meimama beterschap met de kleine meid zeg wat een gerommel met dr gezondheid! @ Guusje Ik heb de fiets al sinds dinsdag, heb hem niet zoals hij daar staat. Had zelf al een yepp zitje aangeschaft donkergrijs-zilver met roze schouderpads en riempjes Beterschap met de kleine man! @ ego: hier mannetje aan het overwerken vandaag dus maar met J. alleen lunchen nu. Hier ook nog een ziekig diaree kindje met veel gejengel en gespuug maar niet echt koorts, meet niet continue omdat ze goed aanvoelt.
Een vreselijke nacht achter de rug. Hij had op de dag veel geslapen en was vannacht dus erg wakker Zetpillen doet hij het goed op. Vandaag alweer een lachje gezien, maar hij tikte weer 39,4 aan... Kindje is zo ziek (en wij zijn zo kapot). Hoop op een betere nacht. Gelukkig eet hij vrij goed. Flessen gaan maar voor de helft leeg, dus we bieden nu regelmatig halve flesje aan. Over een paar dagen gaat het vast weer beter. Meimamma, hij wil graag bij je zijn of in de wandelwagen liggen. Papa of mama maaktbhem gelukkig niet uit. Haha wat een heerlijke poetsaanval! Slim de Dettol. Als hij hier ziek wordt is hij ervoor op het KDV geweest, we kunnen het niet voorkomen en het is goed voor de opouw van de weerstand. Troetelbeer, leuk die roze accenten op de fiets! En super dat je hem gewoon al thuis hebt!
Hello! Vandaag was Luna kwa humeur wat beter, maar was drinken weer bagger *zucht* We zijn vanmiddag lekker in het bos wezen wandelen en dan naar de schaapskooi. Was erg druk maar het was heerlijk wandelweer. Luna vond de schaapjes en lammetjes ook heel leuk en was druk aan het kraaien. Ze heeft wel goed warm gegeten. Ik ben dr tussendoor steeds melk aan het geven omdat ze ook geen brood wil en dr flessen slecht drinkt. Maar ook dat is niet zon succes. Maar denk dat ik morgen maar weer over ga op het "nieuwe" schema met de 3 flessen. Dat ze dan hopelijk 3 flessen een eind leeg drinkt pppffff tis wat met die kids. Guusje gaat het bij jullie al wat beter? En met jou snooterende meisje Troetel?