He meiden ik zie dat jullie een hecht groepje mama's zijn. Superleuk. Ik weet wel dat ik nooitmet jullie meelees en vertel, maar vind het toch leuk om even mede te delen dat we weer zwanger zijn. Alle goeds, geluk en gezondheid gewenst. Xxx joyce
Bas wat leuk voor jullie zeg. Gefeliciteerd! Voel je je goed? En hoe gaat het met Nathalie? Guusje wat balen dat die rot koorts er weer is! Hoe is het vannacht gegaan? Ben benieuwd of er wat uit de urine komt dan. Hier een onrustig meisje gehad vannacht. Iedere keer aan het huilen in dr slaap zoooooo vervelend. Wat dat dan nou weer is? Of dat dat met dat tandje te maken heeft Joost mag het weten!!! Luna ligt al weer bjna 2 uur te slapen. Ik spring even onder de douche en dan gaan we zo even richting de Etos Ik heb nodig norrit nodig! hihihi En voor Luun nog het een en ander
Bas wat leuk! Gefeliciteerd! Weer een Meimama die zwanger is. huisarts denkt dat Guus over zijn hoogtepunt heen is. Koorts lijkt ook wat te zakken (was vanmorgen nog wel 39,4), maar dat dacht ik gister ook en toen was het ineens weer 40,2. Nu moet ik nog urine zien op te vangen, maar of hij plast niet of naast het zakje.
Thanks meimamma en guus, Nathalie is ook wat lui aangelegd zullen we maar zeggen. Ze kruipt achteruit en zit graag en kletst heel wat af maar ng geen duidelijke woorden, ze zwaait en heeft nog geen tandjes en vandaag woog ze 9220 gram en is 74 cm verder eet en slaapt ze eigenlijk goed ik mag niet klagen. En verder voel me nu wel wat moe af en toe en soms wat misselijk maar eigenlijk loopt et allemaal wel lekker. Volgende week eerste echo. Xxx joyce
Gefeliciteerd Joyce! Hier is vandaag tandje nummer 8 doorgekomen. De hele dag jengelig en rond half 6 ineens poeslief en spelen. Vlak voor het in bed leggen dentinox gesmeerd en ja hoor, hij was door (vanmiddag om half 2 was hij dus nog niet door).
Hihi Monika, wat grappig dat je bijna het tijdstip van doorbreken weet! Meimamma, urnie opvangen is idd een sport, maar helemaal bij meisjes! Het koste me 3 zakjes en toen had hij 40 ml geplast. Joepie!!!! All In zijn urine was niets te vinden. Nu een dag koortsvrij maar.... vanmorgen hele natte oren; oorontsteking! Beide oren lopen leeg (echt heel vies). Heb er een kuur voor gekregen, want hij is er nog erg ziek van.
Gefeliciteerd Joyce!!! Wat leuk. Guusje, arme jongen van jou... Hier gaat het goed! Hadden vanavond bezoek en dit weekend veel weg, dus niet zoveel op ZP
oh Meijke, nog helemaal geen tandjes! Dan is ze echt nog een lekker babytje. Hier zijn vooral de boventanden flink groot aan het worden. Het woord 'dreumes' is hier meer aan de orde...
Met tandjes en haar lijken ze al veel ouder dan onze lieve meid. Ze krijgt nu wel wat meer haar, maar het is nog steeds echt zo'n dun vlassig beetje . We gaan deze zomer trouwen, maar vlechtjes of leuke staartjes dat wordt m niet...
Hier was het ook heel erg dun en vlassig. We hebben hem in januari kort geschoren en nu is het al een beetje dikker en voller. Dit doen ze met alle kinderen in de oostblok landen, daar krijgen ze dikker haar van, dus ik dacht dat probeer ik ook.
Leuke foto Monika! Hier ook een meisje met nog weinig haar hoor. Ook een beetje vlassig maar het wordt al wel wat voller. Maar dat van die koppies kaal scheren heb ik ook weleens gehoord in de Indische culturen. Meijke wat leuk dat je van t zomer gaat trouwen! Ben je al een eind met de voorbereidingen?wanneer is de grote dag? Hier een heel vrolijk meisje vandaag wat in huis gedaan en boodshappen gedaan.
Meijke, wat leuk dat je van de zomer gaat trouwen! Gefeliciteerd! Het zou inderdaad leuk zijn als je dan wat meer met haar haren kon, maar kaalscheren vind ik voor een meisje niet echt een optie... Hier woont een oma die heel boos was, omdat het mooie volle donkere haar van haar kleindochter moest worden afgeschoren na 8 weken (weet de cultuur even niet meer waarvan dit traditie is). Want dat haar schijnt dan zondig ofzo te zijn; is nog baarmoederhaar$) Hier wordt het haar wel voller, groeit ook al iets over zijn oren. Maar ik knip het nog niet. Dat doen we als het helmpje af mag (op de dag). Monika, wat een vrolijk mannetje! All bij jullie ook zulk lekker weer? Wij gaan straks voor het eerst met hem proberen te fietsen. Lijkt me zo leuk! Morgenvroeg heeft hij zijn MRI, dinsdag komt de kinderfysio aan huis en verder is het vooral zijn looporen zien schoon te krijgen.
@Guusje: Hoe was de MRI? En het fietsen?? Vond hij het leuk?? Wij willen vd week ook een fietszitje gaan kopen. Moeten we nog ergens op letten of is er niet zoveel keus?
De MRI ging goed! Ik mocht er alleen niet bij zijn toen hij onder narcose ging, omdat ik een drain heb en ze niet weten van welk materiaal dit precies is. Er was een risico dat mijn drain het magnetische veld zou beïnvloeden, dus mocht mijn man mee naar binnen. Was niet een heel leuk gezicht om hem al snikkend weg te zien zakken. Hij werd ook snikkend weer wakker, maar was heel snel vrolijk en draaide na 10 minuten alweer in zijn bedje. In totaal zijn we 3,5 uur weggeweest; viel dus erg mee. Het fietsen was onwijs leuk, al deed hij alsof er niets nieuws aan was. Misschien moeten we wat harder fietsen de volgende keer Wij hebben een Bobikezitje. Hoor ook goede verhalen over de Yepp. Het voordeel daarvan is mede dat hij makkelijk droog te maken is. Van de Bobike vinden sommigen dat je de voetensteuntjes lastig kan verzetten (moet met een sleutel), maar in mijn ogen doe je dit niet dagelijks, dus ik zie het probleem niet. Weet niet of je een transportfiets hebt, maar daar schijnt geen voorzitje op te kunnen... wel op de mamafiets uiteraard! Ik heb me er niet echt in verdiept, maar dit is wat ik de laatste tijd een beetje gehoord heb. Even googlen en navragen in de fietsenzaak. Ik heb mijn fiets weggebracht, want weet niet hoe ik het zadel naar achteren moet zetten en had gehoord van de fietsenmaker dat dit vaak mogelijk is, zodat je iets meer ruimte voor je hebt.
Geloof dat je wel verschillende modellen hebt van fiets zitjes. Ik heb een Bobike zitje met een scherm ervoor. De voetjes kun je bij mij vast zetten met een elastieke band die je vast kan haken. Maar ik zou niet weer voor een elastieke band gaan. Vind het niet heel ideaal. Wij hebben vanavond bericht gehad dat de opa van mn vriend (87) kanker in zn buik heeft en er niets meer aan te doen is. Zijn opa en oma zijn 60jr getrouwed en van die mensen waarvan je denkt dat ze onsterfelijk zijn. Echt een "padre de familias". (Als ik het goed schrijf) iedereen is ontzettend verdrietiG. Van de week worden er nog wat onderzoeken gedaan. Maar dat het uitgezaaid is dat is wel zeker. Achteraf bekeken kan het al wel 2 jaar bezig zijn. Het is echt een hele vitale kwieke man. En gelukkig voeld ie zich verder goed en heeft ie nergens last van.