Mei mama's 2011 (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Monika, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Beterschap Desi.

Hier al 8 tandjes en bezig met kiesjes.
    Hier ook al bezig met de verjaardag plannen. Nog 5 weekjes en dan wordt mijn mannetje al weer 1.

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    #1102 Bloemmm, 23 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2012
    verkeerde post

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    #1103 Bloemmm, 23 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2012
    verkeerde post

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Whaha sorry, ik heb het in de verkeerde topic gepost :D

5. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    JoMi wat super dat alles nog goed gaat met de baby! Balen dat jij al klachten krijgt. Ik hoop voor je dat het snel mag over gaan.

Hier heb ik totaal niet het idee dat we over 5 weken alweer een jaar verder zijn... Weer zo'n cliché dat waar is; het gaat zo hard!!!:p

6. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Guusje: Ja gaat echt mega hard he! Gek idee ook eigenlijk.

Demi: Beterschap!

Wish: Beterschap met de kleine!

Bloemm: Hahah goed bezig :p

Meijke: Gaat echt onwijs hard ja, morgen alweer 16 wke.. over 4 alweer op de helft :$
    Naar dat ze zo last van tandjes heeft.

Jomi: Fijn dat je weer zo'n goede echo had, maar balen dat je nu al zo veel last heb.
    Had ik met kleine L. ook.. maar nu gelukkig nog nergens last van. * even afkloppen *

Tandjes: Hier nu 2 boven en 2 onder

Verjaardag: Ja gek idee dat ie al bijna 1 is, maar nog nie echt bezig er mee.
    Gaan het ook niet echt extreem vieren ofzo, hij snapt er toch nog niks van.

Ego: Hier alles goed, lekker druk met kleine L.. die gaat ineens mega hard.. trekt zich op sinds een week, en loop nu ook langs.
    Wil alleen nog maar staan en aan je hand lopen, kleine jongens worden groot!
    Zw.schap gaat ook goed, morgen alweer 16 weken.. gaat alweer hard richting de helft!
    23 april de 20 wke echo, ben erg benieuwd!

7. Desi1984

Desi1984 Lid

9 mrt 2011
    28
    0
    0
    Zoals ik al schreef is tandje nr. 5 erdoor hier, maar volgens mij zitten er nog een aantal aan te komen.
    Hier over 6,5 week jarig, inderdaad een cliche dat de tijd zo supersnel gaat. Ik ben ook aan het denken wat leuk is voor de kleine man aan cadeaus ... echt begrijpen doet ie het nog nie.
    En wil ook niet te druk hebben in huis, hij is al zo gevoelig ( denk over gehouden aan de tijd van ziek zijn, en ziekenhuis ).
    En ben ook aan het denken wat leuk is en lekker en ook nog een vernatwoord om te trakteren op kinderdagverblijf!

Jullie nog ideen voor traktatie?

8. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Oh help! Trakteren op het KDV!:$

Nooit aan gedacht!:) Mijn eerste ingeving is; 'Overslaan!' Kind snapt er nog geen snars van en scheelt mij gelijk weer werk.;)

9. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hahahah Guusje! Overslaan;) dat is ook nog een optie. Maar ik ben zon trut die er wel wat aan wil doen;)

Dames hoe gaat het met jullie kindjes en de zomertijd? Hier gaat het bagger! Madame wil nu dus niet slapen! En dr fles wilde ze ook niet opdrinken *zucht*

Gister het houten speelhuisje bouwpakket opgehaald. Het kado voor Luun dr verjaardag. Vriendlief en mn zwager hebben vandaag al een heel stuk in elkaar gezet. Alleen de luikjes en veranda nog in elkaar knutselen. :D Me happy;)

10. Desi1984

Desi1984 Lid

9 mrt 2011
    28
    0
    0
    Overslaan :$:$:$ Nee ... ik wil er ook wel wat aan doen! Dus wil me creativiteit wel ff laten zien!
    Ik dacht aan varkenskoppen met danoontje Werktekening Varkensnoetje met danoontje - Partykids ... wat vinden jullie daarvan? :p

Ach en er zijn nog wel meer van die leuke dingen ... op internet genoeg te vinden ... maar misschien is dan wel mijn probleem dat ik niet kan kiezen. En wil dan ook nog graag iets wat ieder kind mag hebben, dus moet van 0 t/m 2 jaar zijn :)

Ach heb dan nog wel 6 weken de tijd ... maar alles wat ik nu al weet, hoef ik me niet meer druk om te maken ;)

11. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Oh Meimama, wat leuk zo'n huisje!!! Kan me goed indenken dat je er blij mee bent!

Hier ook bagger met die zomertijd. Zelf merken we er niks van, maar meneer wil inderdaad niet slapen. De hele dag is het ook al prut met eten. Het gaat er wel in, maar niet op de normale tijden zeg maar.;)

12. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Whahaha heb het er net met mijn man over. Die vindt dat we wel een zak snoep kunnen geven voor de groep:D

Maar goed, ik moet dus ook even gaan denken. Geen probleem hoor, want er staan al 3 boeken in de kast met (verantwoorde) kindertraktaties. Denk nu even snel aan wat erin staat en omdat iedereen het moet mogen lijkt een versierde banaan me wel wat.

Oh en ik wilde helemaal niet trakteren!;):p

13. Desi1984

Desi1984 Lid

9 mrt 2011
    28
    0
    0
    Trakteren is leuk ... en in mijn beleving hoort dat er ook een beetje bij ... hihiihi

Myron lijkt niet last van te hebben van de tijd ... hij slaapt lekker, heeft alleen vanmiddag maar 45 min geslapen ... maar was verder wel goed te pas!

14. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Trakteren is ook zeker leuk! Maar wat krijg je er van mee als je 1 bent????!! Persoonlijk hoeft het van mij dan nu ook nog niet.;)

15. Desi1984

Desi1984 Lid

9 mrt 2011
    28
    0
    0
    Ieder zijn ding ... ik vind het gewoon zelf leuk om te doen! Maar ze krijgen er inderdaad niets van mee ... maar de sfeer is wel leuk om de verjaardag wat te vieren op KDV of Gastouder of waar dan ook!

16. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Desi ik heb die varkenskoppen ook gezien. Zit er ook over te denken die te doen. En dan misschien een bellenblaas als nek ofzo. Die zijn bij zeeman ook niet zo duur;)

Trakteren krijgen ze idd nog weinig van mee. Maar ik vind het zelf erg leuk hihihi;)

17. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Ga je ook nog een cadeautje geven meimama? Mag ik vragen waarom? Ik zie het op school ook steeds meer gebeuren. Vroeger was een zelf gebakken en versierd cakeje al heel wat:)

Nu klink ik wel als een hele oude muts hè?!;):):p

18. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hahahah ja Guusje oude doos;) hihihi

Ik moet er ook nog helemaal inkomen met dat trakteren, maar ja ik zie bij Luun op het kdv ook dat als er eentje getrakteerd heeft dan is het wat te snoepen en een dingetje. Ik heb hier al een stempeltje een toetertje schrijfblokje en stuiterbal binnen gesleept;)

19. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hier gaan we het leuk vieren thuis.
    Hij is dol op uitpakken.
    En we maken een slagroomtaartje waarop hij lekker kan slaan. En een taart voor de volwassenen.

Hier een mannetje dat volledig van de fles af is :D:D
    Eet gewoon volledig met de pot mee. Jippie!!

20. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Wij hebben vandaag de uitslag van de MRI gehad. Het ziet er nog hetzelfde uit als met 3 maanden (te veel hersenvocht op meerdere plaatsen). Omdat hij het op dit moment goed doet, wordt hij er niet aan geopereerd. Wel houden ze hem goed in de gaten. In de toekomst zou een drain tot de mogelijkheden horen. Geen ramp (heb er zelf ook één), maar liever niet natuurlijk.

Deel Deze Pagina