Mei mama's 2011 (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Monika, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Wie weet wat de toekomst brengt Guusje. Is het mogenlijk dat hij erover heen groeid? Dat het naarmate hij wat ouder wordt verminderd?
    In hoeverre heb jij last van jou drain?

Mijn meissie is 10 maanden vandaag:D
    Straks even lekker fietsen. Ik krijg geen genoeg van dit weer. Tis zo heeerlijk!

2. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    We hadden gehoopt dat zijn lichaam het de afgelopen maanden had opgelost, maar helaas. Wel is het gunstig dat het volume niet is toegenomen.
    Ik geloof niet dat hij er nu nog overheen groeit. Bij mij is het destijds op mijn 18de ontdekt en toen had ik al 2 jaar klachten die daar vandaan kwamen.

We weten nu dat het er zit, het kan opspelen, maar de kans dat het ineens opspeelt acht ik klein. Mocht er iets gebeuren wat ik eraan kan linken dan zitten we gelijk in de medische molen. Wij en de artsen houden hem in de gaten.
    Ooit zal hij vast een drain krijgen.

Jammer dat het weer nu iets minder wordt hè! Het is zo heerlijk! Ik zie ineens ook allemaal mensen met een bruin kleurtje.:)

3. Meijke

Meijke Niet meer actief

Soort ontwikkelings/verlatingsangst sprongachtig iets hier. Ze wil het graag zo: de hele dag bij haar op de grond zitten (nee geen kopje koffie pakken en zeker niet naar de wc), haar niet alleen in haar bedje laten, papa en mama niet achter de pc, over ons heen kruipen, op aanraakafstand blijven, op het KDV en bij schoonouders bijna niet drinken. En 's avonds bij voorkeur helemaal niet naar bed.

Dus...:D. Het is een fase, het is een fase, het is een fase, mijn mantra tegenwoordig ;). Het is ook heel aandoenlijk die papamamahonger, maar ook wel een ienieminie klein beetje VERMOEIEND :)

Iemand anders in deze fase beland? Het duurt bijna een week nu.

4. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Met vlagen hier Meijke. Vooral als ik weg ga vindt hij niet leuk. Verder heb ik het idee dat hij het vaak fijn vindt om in de box te mogen spelen in zo'n situatie. Is ook beschermd denk ik.
    Hier gaat het slapen eigenlijk goed.:) Wat dat betreft mag deze fase wel even blijven.;)

Maar het is best vermoeiend lijkt me als je constant deze reactie krijgt als je 2 tellen weg bent. Succes!:)

5. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Meijke hier ook met vlagen dat ik niet rustig naar de wc kan. Op zulke momenten ben ik blij als ze overdag in bed lig. En als vriendlief weer thuis is;)

Gaan jullie nog wat doen van het weekend?
    Wij hebben 2 verjaardagen morgen. En blijven eten bij s-ouders. Zondag een feestje en etentje.
    Dus een kalorierijk weekend:p

6. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Hier weinig bijzonders dit weekend. Even niets vind ik ook wel heel lekker!
    Veel plezier allemaal!

7. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    hoi hoi

wij morgen open huis bahh heb er zo'n hekel aan hè...hele huis spic en span en zul jw zien komt er geen mens!!!

@guusje balen dat het vocht niet verminderd is maar wat fijn dat het ook niet toegenomen is!!!

@meijke hier ook met vlagen huilen als papa of mama de kamer uitloopt.

8. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Wish, hoop echt zo dat er snel een koper komt! Huizenmarkt zit echt potdicht hè! Nou hoop dat je moeite niet voor niets is en je vandaag toch in ieder geval een kijker krijgt!

Hoe gaat het met Vince?

9. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    tot nu toe nog geen kijker pffff zal wel weer niks komen.

Met Vince gaat het gelukkig weer goed..heeft echt een flinke buikgriep achter de rug. zo zielig!

10. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Fijn dat hij weer beter is Wish! Is inderdaad erg sneu...

Geef me je adres maa, dan kom ik wel even bij je kijken.;):D
    Maar balen joh dat er geen kijkers komen... Heb je volgens mij de vorige open huizen dag ook gehad of niet?

Morgen verjaardag van nichtje. Wordt maandag 1, maar ze vieren het morgen. Echt leuk dat er tussen haar en onze kleine man precies een maand zit! Uitnodigingen heb ik gisteren gemaakt en komen volgende week denk ik binnen. Ben erg benieuwd.
    Na al het gedoe van het afgelopen jaar heb ik echt zin om het te vieren!

11. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Wish, nog iemand langs geweest gisteren?

12. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    NIEMAND!!! helaas....

13. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Hoorde vandaag op het nieuws dat het echt drama geweest is.. balen! Je hebt maar 1 koper nodig, maar dan moet die wel komen! Succes!

All vandaag met precies 11 maanden naar het CB geweest. Meneertje is 10370 gram en 78 cm lang. Hij doet het prima!

14. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Wish wat balen zeg dat er helemaal niemand is geweest. Enige voordeel is dat je huis wel helemaal spik en span is;)
    Maar het is wel rot dat je geen kijkers/kopers hebt.

Guusje wat fijn dat alles goed was met je ventje. Mooi gewicht en lengte. Heeft ie ook Prikken gehad?
    Lunna moet de 25ste weer dan krijgt ze weer prikken. Arm kind:(

Hier is Luna beetje drammerig omdat tandjes 4, 5, en 6 tegelijk doorkomen. Verder heeft ze er weinig last van. Eet en slaapt goed.

15. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    meimamma, 3 tandjes! Toe maar!

Hij heeft gisteren inderdaad ook prikken gehad en hij moest maar heel even huilen. Voor ik hem kon troosten was hij alweer stil. Gisteren wel jengelig en veel geslapen. Hij had er toch wel iets last van.
    Hij heeft vannacht voor het eerst in zijn leven het klokje rond geslapen! Weet dat sommige kindjes hier dit al maanden doen, maar voor ons is het echt een mijlpaal die ik even voor hem ga opschrijven in zijn boekje. Heerlijk!:)

16. Meijke

Meijke Niet meer actief

Lekker Guusje, klokje rond :)! Hier ook nog niet, maar ze slaapt wel steeds beter! 2x per nacht wakker nog maar, soms zelfs maar 1x!! En dan wakker tussen 6.00-6.45 ongeveer.

Oh Wish wat toch balen van je huis :(.

Deze maand allemaal weer naar het CB dus! Wij vrijdag, prikken/meten/wegen. Ben benieuwd! Ik heb het idee dat ze de lengte in gaat.

17. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Tandje drie is ook hier een feit. Ik ontdekte het gisteren toen ik met Do in het ZH was :( Ze stuiterde gisterochtend bij E van de commode af.... dus voor alle zekerheid eerst naar arts en toen toch maar door naar ZH... gelukkig al uit voorzorg, maar toch. Dus heb een halve dag in het ZH doorgebracht en was compleet gesloopt.

Daarnaast..... tadaaaaa... zie banner! :D

18. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!! Ps, ik ben J..., je weet vast wel wie ik bedoel. ;)

19. Meijke

Meijke Niet meer actief

Wat schrikken van Do zeg!!!

En gefeliciteerd! Das de derde zwangere meimama, wie volgt :D?

20. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Marjan wat leuk voor jullie! Gefeliciteerd!!!!

Deel Deze Pagina