Meijke: Zag een erg leuke jurk voorbij komen! Fijn dat ze weer goed gegroeid is! Wish: Komt vanzelf hoor, dat ie het zelf pakt! Ieder lkkr zn eigen tempo. Hier juist 1 die vrij vlot is (liep vanmiddag aan 1 hand een paar stapjes) en das ook nie altijd even fijn veel te veel vangen haha. Verschonen: Hier ook drama, wil dus echt nie blijven liggen.. dus dat is ook steeds afleiden met speeltjes oid. Denk dak zo'n springveerdier voor aan plafond haal Zuivel/drinken: Hier zo'n 300 a 400 zuivel per dag ('s morgens bambix van 150-180cc, en 's avonds fles warme melk van 150-180cc.) En 300 tot 350cc vocht tussen door, ene dag wat meer andere dag wat minder. Verder ook al volledig van de flesvoeding af, ideaal
Al helemaal aan de gewone melk, das makkelijk Atra!! Ik had gister voor de pap niet meer genoeg poeder en heb toen 50cc melk toegevoegd, ze at het net zo smakelijk op. Dus denk dat ik eerst ga mengen en dan volledig. Misschien hebben jullie CB's het ook wel aangegeven, maar van de volgende prik (13/14 maanden) worden bijna alle baby's ziek. 7-10 dagen na de prik koorts en rode vlekjes wat een paar dagen aanhoudt. We hadden een afspraak op 7 juli, maar toen vroeg ze wanneer we op vakantie gingen (14 juli) en dan was dat dus niet handig, want dan zitten we met een ziek meisje op vakantie. Nu gaan we 29 juni naar CB. Vond het erg attent van haar om ons dit mee te geven en aangezien jullie kindjes ook in de zomer weer moeten, kan plannen dus handig zijn!
Wat een lieve mensen bij het CB bij jullie Meijke! Heb even naar onze vakantieplanning zitten kijken en wij hebben 5 dagen voor vertrek de prikjes... Ga dus maar even bellen om de afspraak te vervroegen. Bedankt voor het melden!
Meijke: Ja ideaal hoor, niks geen fles meer. Ben in 1x overgestapt, en niks geen problemen mee gehad. Goeie tip, alleen hier maak et nie uit..gaan toch nie op vakantie en ene kind is andere nie, dus we zien wel.
Heb het ook geprobeerd Atra, ging best goed, ze dronk 60 cc volle melk (wel warm gemaakt) ! Daarna hoefde ze het niet meer, maar grote kans dat ze van de opvolgmelk ook niet meer had gelust, want ze had 2 hele boterhammen op . Mee eens inderdaad, elk kindje is verschillend, maar aangezien ze het er zo specifiek bij zei nemen we maar geen risico. Tot dusver hadden ze steeds dezelfde prik (DKTP en Pneumonogwat toch?), maar de volgende is Bof, Mazelen, Rode Hond en daar krijgen ze dan een beetje van... Niet allemaal, dus hopelijk gaat het ons allemaal voorbij!
Goeie tip Meijke. Hier laat vakantie.september pas. Dus nog heel lang wachten;( Luna krijgt sochtends gewone melk en savonds opvolgmelk. Totdat het pak leeg is en dan helemaal over ophalfvolle melk. Luna heeft vandaag 2 kipnuggets van de Mac op. Vond ze heerlijk! En heb vanmorgen de uitnodigingen besteld voor haar verjaardag. Via wijfotoservice.nl. Heb net een uuurtje geslapen. En nu zooo verschrikkelijk lui. Dat is altijd weer het jammere van smiddags even slapen Vanmorgen zijn we met zn 3tjes bij de zieke opa van mn vriend op visite geweest. Was even "gezellig". Maar man man man wat ziet ie geel! En houdt een hoop vocht vast in zn buik pppfff dat was best naar.
Hey dames, Ben ik weer een keertje!! Hoe is het met alle kindjes?? Hier gaat alles goed. Vandaag met Lise naar het CB geweest en ze weegt 8820 en is 73 cm lang! Het gaat erg goed met ons meisje!! Jeeh over 3 weken gewoon alweer 1 jaar, wat gaat het toch allemaal snel. Vanmiddag naar de kinderarts voor controle en over 2,5 week weer naar de kindercardioloog, weer spannend dus. Komt er nog wel eens iemand op het andere forum, probeerde van de week in te loggen en dat lukte niet. xx Yvonne
Yvon het ww is verandert van het andere forum. Ik zou je even melden bij kwabbernoot Hier gaat ook alles goed met Gabriël. Over 2 weken is hij ook al weer 1. Spannend, veel succes bij de cardioloog.
Meijke, nogmaals bedankt voor de CB tip! Ik heb de afspraak even verzet tot na de vakantie. Zijn we lekker uitgerust om een ziek kindje te vertroetelen! Meimama ze is dus al Mc fan! Sterkte met de opa van je vriend. Heel naar als mensen zo ziek zijn. Wil je de uitnodiging hier posten? Vind het wel leuk om hem te zien. Zal ik de onze ook even opzoeken. Yvon wat fijn dat je meisje het zo goed doet! Ik moest laatst nog aan je denken. Maar jullie moeten dus binnenkort weer naar de cardioloog. Hoe was het vandaag bij de kinderarts? Het blijft steeds spannend, maar we gaan voor goede berichten!
Mooi Yvon, dat het zo goed gaat! Hoe ging het bij de KA? Wij zijn hier nu een ziek kind aan het vertroetelen.... Dinsdagavond ineens hoge koorts, hoesten als een zeehondje, spugen, snotverkouden. Vanochtend was de koorts weg, maar het zat me toch niet lekker. Ze gedroeg zich nog zo anders als normaal. En zo vlak voor het weekend wilde ik toch graag e.e.a. uitsluiten. Net naar de HA en ze heeft opgezette klieren en een dubbele oorontsteking . Dus nu aan de AB. Hoop dat het gauw helpt!
Beterschap met haar Meijke! Hier ook een dubbele oorontsteking gehad en dat is echt minder... Succes met schoonmaken als de oren straks gaan lopen.
Guusje ik wil de uitnodiging hier wel posten. Zal eens even iemand zien te vinden met een scanner. Of misschien dat ik hem nog via de bestelde site kan kopieeren.
Oei Meike, Beterschap, dat is niet niks een dubbele oorontsteking. Gelukkig hier bij beide kindjes nog nooit meegemaakt. KA: Bij de ka ging alles goed, even wegen, meten en luisteren naar haar hartje. Hij heeft haar weer even gechecked en ze ziet er goed uit. We hoeven de komende tijd niet meer terug voor controle mits we daar zelf behoefte aan hebben of dat er iets veranderd bij haar. Nu dus alleen nog de controles bij de cardioloog, nog 2,5 week erg spannend dus. Zo benieuwd hoe het nu met haar gaat!! Fijne avond allemaal, xx Yvonne
Dag dames Ben hier niet meer zo veel de laatste tijd maar ik dacht ook dat eigenlijk iedereen wel op t andere (besloten forum) mee kletste! En das soms al niet bij te houden hihi excuus
@Meimama ben heel benieuwd naar jouw uitnodigingen...ik ga ze vd week maken op kaartje2go. @Vagans: Nee dus niet iedereen zit op het besloten forum maar je hoeft je excuus toch niet aan te bieden als je liever daar typt?
ja meimama... er waren een paar meiden die behoefte hadden aan een gesloten forum maar niet iedereen is daar naar toe gegaan.
Wat fijn dat jullie de kinderarts kunnen afsluiten! Hoera!!! Nu nog even 2,5 week duimen draaien. Ik hoop echt dat het allemaal goed is gekomen met haar hart. Die kleintjes kunnen soms wonderbaarlijk goed herstellen en daar hopen we dan maar heel hard op! Laat je het nog even weten?
@ Guusje: Ja ik laat het zeker even weten. Wil ook proberen weer wat meer op het forum te komen!! Maar ja, zoals iedereen druk druk met die kleine ukkies hier. Vandaag leuke dag gehad. Na Lise's ochtendslaapje, boterham gegeten en wezen kijken bij het voetbal van mijn broertje. Tim moest Ome Ton even aan gaan moedigen, helaas niet gewonnen. Daarna naar mijn ouders doorgereden en toen naar de Lentefair geweest daar in de straat. Er staan dan allemaal kraampjes met hebbedingetjes, voor oa in de kinderkamer en tassen etc. Mijn nichtje had er ook een kraampje met allemaal leuke dingen voor kindjes,naambordjes, slingers etc. heb een leuk bord gekocht van stof met linten en daar ga ik al haar haarstrikjes en clipjes aanhangen, superleuk. Voor als iemand interesse heeft dan kun je naar www.tuttespul.nl en als je dan haar naam zoekt bij makers (Hanneke Roefs) zie je wat ze verkoopt. Toen heerlijk asperges gemaakt met ei en ham en gebakken aardappeltjes heeeeerlijk, het seizoen is weer begonnen!! En nu heerlijk op de bank gaan hangen!! Lfs Yvonne