Mei mama's 2011 (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Monika, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Jaaaa in dr onderschrift(heb een half uur lopen zoeken waar je dat zag Fem:D:D). Marjan GEFELICITEERD met L.EVI!!!!!!!!!!!!!!

@All Dank:D Ben vooral heel erg trots op de kamer van Dante, vind het zo gaaf! Hij wilde een leger/ donald duck kamer nou dat is wel helemaal gelukt zo!!

Vagans heb een foto bijgevoegd van een van mijn handen, die kan ik niet verstoppen als ik bijvoorbeeld moet betalen. Het valt nu mee hoor, soms heb ik echt mijn hele handen kapot. Maar ik heb echt nog nooit een vervelende reactie gehad(jaa een keer van een cliënt, maar dat pakte in mijn voordeel uit want hij wilde niet beetgepakt worden dus moest hij zich gedragen whahaha). Mensen leven gelukkig alleen maar mee! Hoop dat dat vandaag bij jou ook zo is, zal wel goed zijn voor je zelfvertrouwen!! Probeer je een beetje te genieten van t zwemmen?

Troetel Hier krijgt hij ze ook niet, hij reageert overal zoo heftig op(als ik fruit kook gaat het wel goed hoor) dat ik het echt niet durf. Hij zou het vast heel lekker vinden:D

Meijke was herhaling ja, STOM!

Yvon jee ze moeten jullie wel hebben zeg! Ik duim dat de kuur aanslaat en dat je meisje maar snel weer helemaal fit en happy is, arm ding!

Vagans je hebt pb ivm een linkje. Idee voor een zelfmaakkerstbal(leuk!), je hebt me aangestoken met je idee:D Ga vandaag nog aan de slag voor mn fam!

En wat leuk dat je huisje al kerstig is, jij bent snel.

2. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Oei Monika las net in dat andere topic dat G zo verkouden is! Arme jullie!!! Heb al geprobeert of stomen helpt? Ik zweer er echt bij, dan is zijn neusje echt goed leeg voor je de nacht in gaat.

Wij doen dat altijd zo: Eerst ff badje klaarmaken in de badkamer(staat in de douchebak ivm heeeeel veel spetteren). Dan zet ik de douche op levensgevaarlijk(natuurlijk de andere kant op dat het niet in R zijn badje komt) en leg een handdoek voor de deur zodat het stoom binnen blijft. Dan ga ik hem uitkleden. Zet de douche uit en doe R in bad, daarna R eruit en douche weer aan. Dan kleed ik hem daar aan, doe Luuf op en houd hem goed 10 minuten rechtop. Dan neusje uitzuigen en neusdruppels en wat bepanthen of vaseline onder zn neusje anders wordt dat zo schraal. Dan slaapt hij heerlijk en is zijn neusje echt even goed leeg!

Hoop dat het snel beter gaat!!

3. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hallo Mieden,

Ben ik weer heb echt geen tijd gehad om te komen kletsen, is zo super druk hier, K is eenhele tijd ziek geweest en met die meid erbij is het nog drukker.
    K is op dit moment super super verkouden, met heel veel snot, maandag en woensdag bij Ka geweest om te kijken of hetniet rv virus is gelukkig niet maar schrok wel heel erg, wil met jullie de draad weer op pakken want mis het wel. Mag ik weer mee kletsen ?

4. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    tuurlijk!

5. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Natuurlijk mag je weer meekletsen!
    Gaat het nu al weer wat beter met K.?

6. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Vannacht is de eerste nacht in weken geweest dat hij door geslapen heeft, hij heeft gelukkgi geen koorts meer maar is nog steeds erg snotterig en soms benauwd, hij ligt nu alweer te slaepn hij is net maar 1 uurtje wakker geweest.

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ha dank je wel dames... ik meende trouwens dat ik het gisteravond laat hier ook nog had neergezet.... :) niet dus.

Nou bij dezen! Gistermiddag rond drie uur is onze kleinzoon geboren, hij draagt de mooie naam Levi Jeffrey. Moeder en zoon moesten vannacht nog even blijven ivm bloedverlies en meconium in het vruchtwater. Heel mooi fijn poppetje.... kon me al niet meer voorstellen dat we een maand of 7 geleden ook zo'n kleintje hadden.

8. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    @Marjan van harte gefeliciteerd !!

9. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Troetel: Bedoelde er verder niks mee,.. maar hier komen ze gewoon niet in huis ;)

Yvon: Fijn zeg, even lekker met zn 2tjes er tussen uit geweest!
    Wat naar dat Lise nog ziek is, hopelijk knapt ze gauw op!

Vagans: Die kerstbal is wel leuk idee opzich, maar ja.. dan moet je idd niet te veel negatieve verhalen hebben.
    Zou zelf ook niet wat weten, doen zelf niks aan kerst.

Denise: Wat naar dat Kai ook ziek was, maar fijn dat hij geen koorts meer heeft en vanacht weer lekker geslapen heeft.
    Tuurlijk mag je gezellig mee kletsen.

Marjan: Had al op hyves gereageerd, maar nogmaals van harte met jullie kleinzoon! Erg leuke naam zeg.
    Hopelijk mogen ze gauw weer naar huis, en knapt stiefje gauw weer op.
    Geloof best dat je al niet voor kon stellen dat Dootje 7 maand terug ook zo klein was.

10. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Kwabber: Goed idee van dat stomen...ga ik hier ook maar proberen want Vince is ook zo verkouden en das zoooo zielig:(
    Die tip van die kerstbal ben ik ook wel nieuwsgierig naar :D

@Denise: tuurlijk mag je meekletsen! Gezellig dat je er weer bent!!

Ik moest net zooooo lachen!
    Emile Ratelband is bij Koffietijd en die zou ff laten zien hoe je met je eigen kracht en positiviteit door een glazen deur kon rennen.Knalt ie toch zeker 4x!!!!!! keihard tegen de deur aan hahahahaha het lukte hem niet! Heb blauw gelegen...vind het toch al zo'n kwal.

Vanavond verjaardag van mn zusje...ben benieuwd hoe dat gaat...zijn eigelijk niet meer savonds weggeweest sinds Vince zn ritme heeft.Gaan om 19.00 zodat ik rustig flesje kan geven en leg hem daarna bij hun in bed.Als we later weer naar huis gaan HOOP ik dat ie gewoon doorslaapt en we hem thuis in zn eigen bedje kunnen leggen.

11. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Wish: Haha, das wel lollig ja.. sukkel.
    Succes vanaaf, hopelijk slaapt ie lekker bij je zusje, en slaapt ie thuis ook weer lkkr door!
    En beterschap voor hem!

12. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Meijke Jullie kleine meisje dus wel liefhebber hihi. Ja Jaylin mag het helaas niet en ze zijn niet houdbaar tot na mei 2012. En zelfs dan weten we nog niet of ze koemelk mag!

Yvon Balen dat je weer met L.ise naar de HA terug moest, zonde t meisje!
    Vagans Ohh geeft niks hoor. Maar het klinkt zo.. Nja hoe moet ik het zeggen.. Ja zoals ik het al zei. Zo van bah dat is slecht en vies. Kon het dus niet laten er zo op te reageren, maar bedoelde het als grapje hoor:D
    En tja ik wilde Jaylin ook bv blijven geven, maargoed je kent het verhaal.. Maar was niet zo anti fles maargoed ieder haar ding he;)

Kerstballen met foto Ja die van KV wilde ik vorig jaar ook bestellen maar toen las ik ook alleen maar slechte verhalen. Dit jaar toch weer zitten twijfelen om ze te nemen. Twijfel eigenlijk nog steeds!
    Kwabber Leuke foto’s! Je hebt flink hard gewerkt, ziet er super uit!
    Snap het hoor dat je die papjes niet geeft als R. zo heftig reageert erop. Jaylin reageert op het meeste (eigenlijk alles nog) supergoed. Dus tot nu toe geen andere allergie opgedoken, best fijn:D
    Denise Natuurlijk ben je nog welkom, begrijpelijk hoor dat je het druk hebt met die 2 kids. Hopelijk is Kai snel beter!

Marjan Van harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon L.evi, wat een prachtige naam!
    Atra
    Het was ook een grapje van mij uit, maargoed dat moet je natuurlijk kunnen waarderen en dat kan niet iedereen. Zoals ik al zei, jammer dat ik hier met liefde uit mn hart kijk of iemand het kan gebruiken en dat er wordt gedaan alsof ik beschimmelde etenswaren verkoop.. hahaha.. ;)

Wish Hopelijk gaat het goed vanavond met Vince. Is altijd even wat he met die kleine meenemen naar een verjaardag.

Hier Vandaag ‘even’ een taartje in elkaar flansen voor verjaardag van s-pa. Wilde een voetbal maken maar heb niet zoveel wit fondant meer dus ben benieuwd wat ik er van ga maken haha.
    Verder hopen dat vandaag het verjaardagskadootje binnenkomt wat we besteld hebben.
    Morgen een etentje met collega’s+aanhang van mannetjelief, dan gaat Jaylin een paar uurtjes naar s-pa. Ben benieuwd hoe dat gaat.

13. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Troetel: Gelukkig ben ik nie blond, en snapte ik het geintje ;)
    Succes met de taart, en hopelijk doet Jaylin het goed bij je s-pa.

14. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Kwabber, stomen heb ik nog niet geprobeerd. Had afgelopen nacht wel een ui opengesneden op een bordje naast zijn bedje gezet.
    Heb het idee dat het wel iets geholpen heeft.
    Al was het wel dat hij overdag vandaag echt niet wilde slapen en het liefst de hele tijd bij mij op schoot/arm wilde.
    Uiteindelijk is hij om 4 uur (wakker sinds 8 uur) in slaap gevallen op mijn arm en heb ik hem in bedje gelegd.

Nu heel even genieten van mijn rust.
    Hij kan al weer ademhalen door zijn neusje, dus de snot is wel al minder gelukkig.

15. Vagans

Vagans Niet meer actief

Heey meiden ik ga straks lezen hoor maar heb nu visite dus das niet zo gezellig anders.

Ik heb een heerlijke dag gehad! yara vond het SUPER leuk, en dan automatisch ik ook! :D

Hier wat fotos, we hebben het super naar ons zin gehad :D

16. Vagans

Vagans Niet meer actief

En we hebben lekker samen gezwommen en geknuffeld :D

17. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Vagans: Fijn zeg dat je het zo naar het zin had met Yara!
    Erg leuke foto's!

18. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    monika jou kleintje ook zo verkouden, vreselijk he, je bent zo machteloos, ik blijf maar snot uit zijn neusje halen met het pompje.

vagans leuke foto's wat een meid is het al zeg !

19. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Marjan, gefeliciteerd met je kleinzoon die zo'n mooie naam draagt!

Vagans, super om Yara in het water te zien! Je ziet haar genieten!

Denise, leuk dat je er weer bent! Hoe is het met de ontlasting destijds afgelopen? Jammer dat hij nu weer ziek is...

All pff respect voor de werkende mama's; ik ben op en werk nog niet eens volledig...:) vandaar ook mijn afwezigheid. Sorry! Mannetje doet het prima! Vandaag bij de huisarts geweest en zij vond het super om hem weer te zien na vorige week. Ze gaf aan heel erg geschrokken te zijn toen ze hem zo ziek zag.
    Zelf heb ik onwijs last van stuwing. Mensen wat is dat pijnlijk! Kan niet eens mijn armen meer strekken:$ helaas kan ik geen lactatieremmers krijgen, omdat ik in de zwangerschap een te hoge bloeddruk had. Nu dus maar afbinden en hopen dat moedernatuur het snapt.:cool:
    Morgen nog een dagje werken en dan hoop ik weer meer te kunnen reageren. Lees wel alles mee hoor!;)

20. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Guusje: Wat naar dat je zo op bent, en zo'n last hebt van stuwing!
    Hopelijk snapt moeder natuur het, en ben je er gauw vanaf.

Deel Deze Pagina