Hopmarjanneke, jeetje zeg. Wat een naar nieuws allemaal. Heel veel beterschap voor Eelke en hoop dat die zich gauw weer wat beter gaat voelen. Hoop dat die met de revalidatie snel weer naar huis kan komen. Verder hoop ik dat het met de kindjes ook snel allemaal geregeld is. Wat spannend nu dat je een vruchtwaterpunctie moet ondergaan, ik duim/hoop en bid dat de uitslag goed mag zijn en het meevalt. Heel veel sterkte en denk aan je!!!
Lyanne even wennen aan je nieuwe naam hoor! Fijn dat de zwangerschap zo goed gaat! Ik hoop op een mooie en goede 20 weken echo voor je! Marjan, echt ik ben er stil van... Wat heb jij het op dit moment zwaar! Eerste Eelke en nu ook de baby... ik hoop van harte dat het met beide helemaal goed mag komen! Denk veel aan je. Sterkte! Desi geloof dat ik je gevoel herken. Ook deze periode sluiten we af met de eerste verjaardag van onze kindjes. Geef je gevoelens gewoon de ruimte hoor! Hier was ons zoontje wat huilerig en sliep meer de eerste 3 dagen na de 11 maanden prik.
marjan heel veel sterkte en we duimen voor jullie!!!! meijke wat een gave foto!!! lekker hoor dat zelluf doen!! fijn dat je je beter voelt!! lyanna gefeliciteerd met je zwangerschap (had ik nog niet gedaan!) wish hoe is het met jullie??? prikjes: K.tje heeft niet echt last van de prikjes gehad... alleen savonds erg veel pijn in zn beentjes... verder niet ziek ofzo (behalve dat ie nu erg slecht slaapt, hangerig is, snotverkouden is maar ik weet niet of dat met de prikjes te maken heeft of een "griepje" is)
Hopmarjanneke, graag gedaan meis!!! Guusje, kan me voorstellen dat het even wennen is. Ik vertel het hier ook maar 1xtje, want ik denk dat het nu na bijna 1 jaar wel zo'n beetje hier kan vertellen, maar niet te vaak en overal natuurlijk.
@Marjan: Wat een enorm zware periode maak jij door zeg!!! Ik hoop dat je steun vind in je omgeving en dat het zowel met je man en met de baby goedkomt. Denk aan je!! Ik weet niet meer wie wie is met die nieuwe namen!! haha maar met ons gaat alles prima hoor buiten het feit dat Vince nog steeds "achter"op schema loopt qua ontwikkeling.We wachten het nog tot eind mei af en als er dan nog geen verbetering is laten we ons toch maar doorsturen naar een kinderarts.
Hallo Dames! Ik heb "ooit" met jullie mee gekletst alleen is dat wat verwaterd... Maar zo nu en dan kom ik eens bij lezen en heb net ook even bij de Indiaantjes gereageerd omdat ik schrok van Marjan haar bericht. Dus ik blijf wel een beetje op de hoogte maar op tot reageren kom ik eigenlijk nooit... Wish: Ik lees dat Vince zich niet volgens "de norm" ontwikkeld? Hier ook een mannetje dat langzaam is maar tot nu toch nog niet te langzaam. Jarin kan rollen en een beetje tijgeren... Zitten gaat nog voor geen meter, valt over zijn zij. Staan enz is hij nog lang niet aan toe. Ik moet volgende week weer naar het CB dus dan zullen we het wel weer horen... Hebben jullie ook fysio? Lyanna (wat een mooie naam, haha); Ik lees dat je zwanger bent, ook al ben je al even op weg; Gefeliciteerd! Voel je je goed? Vagans: Hoe gaat het met jou? Heb op hyves al het een en ander gelezen (dat het uit is en dat je werkt?) Geef je nog borstvoeding? Guusje: Hoe is het bij jullie? Moeten jullie nog vaak naar het ziekenhuis? Meike: Super leuke foto, wat goed dat ze als zelf wil eten! Hoe is het met de rest van de dames?? Hier is alles goed, druk druk druk. Maar wel leuk druk, ben momenteel erg tevreden over ons leventje! Lyanne is maandag alweer 3 geworden en over 2 weken is Jarin alweer aan de beurt! Wat gaat het snel! Ik kom zo nu en dan nog even bij jullie spieken, en misschien zo nu en dan reageren... maar beloof maar niets!
Wish ik hoop zo dat hij het op een dag ineens doorkrijgt! Wat kan hij nu? Beide kanten op omrollen? Vind het altijd zo mooi om te lezen hoe positief je blijft en gelooft in je kindje! Al die schema's en vergelijkingen doen niet aan ieder kind recht.
Aukje, wij gaan volgende maand weer naar de kinderarts (1 dag voor zijn verjaardag). Verwacht er niets van, want hij doet hij nu super goed! Alle zorgen zijn hopelijk met zijn verjaardag voorbij! Dubbel feest hier!!!!!
Aukje, leuk hoor!!! Bijna dezelfde naam als jullie dochter. Ja, ik ben alweer bijna op de helft, heeft allemaal wel even geduurd vanaf maart 2010 en dan die MA nog in sept 2010 net voor ons trouwen. Nog 2 vmk's gehad en eindelijk na de 4e IUI op 2 jan zwanger. Ik voel me erg goed, buik groeit hard en op veel lage rugpijn na heb ik niet te klagen. Wish, van mij wist je het als het goed is nog wel toch?
hai, dank voor de harten onder de riem! Eelke mag morgen al naar huis!!!!! We hadden op pas volgende week dinsdag of woensdag gerekend, omdat de artsen steeds zeiden 8-10 dagen in het ZH. Nu alleen nog afwachten wanneer het revalidatietraject ingaat (drie weken intern in Oldenburg ) Dus dat zullen ook weer drukkere dagen worden. Gelukkig komen mn ouders morgen en zondag. En zij zullen Do een aantal dagen mee naar huis nemen. Zodat ik iets meer de handen vrij zal hebben. M. gaat vanaf maandag volledig naar Kindergarten (8-12 uur) Dat hebben we maar naar voren getrokken, anders was ze pas per 1-9 gegaan. Heb ook vanochtend een afspraak gemaakt voor de VWP, dit zal 9-5 gaan gebeuren. Dag vooraf langskomen voor een intake gesprek en een echo om te zien of de punctie daadwerkelijk kan worden gedaan.
meiden ff vraagje..koken jullie nog apart voor de kleine of eten ze met de pot mee? Meimama bijv jij hebt vanavond macaroni gemaakt..eet luna dan precies dezelfde macaroni als die jullie eten?
Hier vanavond ook pasta gegeten en Gabriël eet die volledig mee. Wel die met carbonara saus dan, want hij lust geen tomaat.
Wish Luna heeft vanavond precies dezelfde macaroni gegeten als wij. Ik heb het gemaakt met gehakt met een klein beetje peper(proefde je niet meer terug) fijn gesneden paprika en champions en een pot pastasaus traditionale, die is niet zo pittig. Ze heeft er zeer smakelijk van gegeten. Heb het afgewogen, 200gram, en ze heeft maar een paar hapjes laten staan.l
Luna is helemaal wild van tomaat, hoe meer hoe liever hiihiihih Maar ik laat Luun nu zoveel mpogenlijkk met de pot mee eten
oké! ik vroeg het me af omdat de meeste maaltijden die volwassenen eten toch vrij veel zout bevatten dus ik twijfel daar steeds aan. zo zit ik dus ook steeds te klooien met drinken. Vince krijgt nog 300 cc melk daarnaast krijg ik niet veel vocht meer binnen...ong 150cc. meneertje lust geen water en thee dus zoek steeds alternatieven
Wish, onze zoon at zo snel mogelijk met ons mee. Behalve als we echt heel pittig eten of bv koolsoorten kregen kreeg hij wel eens een potje. Hier wordt altijd zonder zout gekookt en vaak ook niet extra kruiden of zo, dit ivm hoge bloeddruk. Maar als iemand het te flauw vindt kan die er zelf nog zout of bv aromat op doen. Onze zoon lust nu eigenlijk alles, je kunt het niet zo raar bedenken of hij eet het wel.