@rianne Vince loopt met veel dingen achter hoor...rollen doet ie 1 kant op maar alleen als het echt moet. zitten kan hij wel maar niet kruipen niet staan. maar we wachten het nog ff af en dan maar naar de kinderarts. hoe ben jij bij de kinderarts gekomen?
Rianne, dank je wel meis. Ik zie nou trouwens dat je dicht bij mij in de buurt woont, mijn man is zelfs gisteren en vandaag (vrijdag/zaterdag) net buiten lelystad aan het werk. Aardappelen poten, maar zijn nog niet klaar. We huren daar een stukje land namelijk. Liora is ook alweer bijna 1 zie ik, gaat snel hé. Wens jullie alvast een fijne dag toe. Wish, ik hoop dat de Icetea gaat lukken.
Wish Luna kruip ook niet rold ook alleen als het haar uit komt. Kan ook nog niet zelf tot zitten komen. Alleen in bed als ze zich aan de spijlen kan vasthouden. Het enige wat ze doet ik optrekken aan tafel tot de knietjes en als ze zit op het parket dan KAN ze zichzelf achteruit schuiven. Tijgeren doet ze ook niet. Dus ook niet zon snelle dame hoor. Alleen kletst ze nog best veel. Hebb net druiven gepeld. Eens kijken of juffie dat zo lekker vindt
Ohhh maar luna is wel iets jonger toch? nou ja maakt het uit..als ie 18 is zal ie best lopen hoor. hoe bevielen mw de druifjes?
Ja hij is uiteraard op de beste plek in het ziekenhuis, en achteraf ben ik ook best blij dat hij daar is hoor. Maar ik ben inmiddels zoooo gaar en doodop van het vliegen en regelen en zorgen en en en en.... Kon vanmiddag op een gegeven ogenblik alleen nog maar huilen. Pfffff en dan ook nog eens mn zusje die nog lang geen 100% is op bezoek gehad... dus ja brullen Mn ouders hebben Do vandaag meegenomen voor een aantal dagen. M. gaat voor halve dagen naar Kindergarten... dus dat geeft mama wat lucht morgen maar eens met "de baas" gaan kletsen over de mogelijkheden voor de komende tijd. het liefst neem ik gewoon een paar weken helemaal "vrij" Nu eerst maar eens mn oogjes sluiten.... morgen weer 'vroeg' dag.
Hoi hoi meiden @Marjan: al met de baas gesproken of je wat vrij kan krijgen? Meiden ik zit met een dilemmaatje...ik ben de laatste dingen aan het regelen voor Vince zn verjaardag...zo ook zn verjaardagstaart met foto die ik bij de Hema bestellen wilde maaaaaarrrrrrr Vince is jarig op Koninginnendag en dan kan er geen gebak besteld worden Wat nu?? Gebak op zaterdag al ophalen maar is dat maandag dan nog lekker? Pff wat een gedoe...moet toch een mooie taart hebben voor mijn mannetje!
wish dat is inderdaad een probleempje... maar taart is prima in te vriezen hoor.... (wel optijd eruit halen!!)
Goedemiddag meiden!!! Hier weer controle gehad bij de gyn vanmiddag en alles was hartstikke goed en alle metingen kwamen ook op 18 weken uit. Dus de kleine ligt hartstikke goed op schema en mijn bloeddruk is super met 120/75, zo laag heb ik hem nog nooit gehad volgens mij. Maar volgens gyn gaat het vanaf nu weer stijgen en daardoor heb ik over 3 weken 20 wkn echo en dan moet ik zo'n beetje elke 2 weken weer heen. 20 wkn op de 14e en dan alweer controle op de 23e (ook ivm pinksteren). Ook hebben we een heel mooi boemeltreintje gehoord, wat is het fijn om het hartje weer zo mooi en krachtig te horen kloppen. De placenta ligt aan de voorkant en vandaar dat ik dus wel wat voel kriebelen, maar nog niet echt duidelijke schopjes voel. En............de gyn heeft ook naar het geslacht gekeken, maar was nog erg onduidelijk te zien. Tussen de beentjes lag ook een stuk navelstreng, maar ze vermoedt waarschijnlijk (moest haar er niet op vastpinnen) een...........................meisje. We moeten dus voor definitieve uitslag nog weer 3 weekjes wachten tot bij de 20 wkn echo.
Wish, ik weet niet waar je je taart had willen halen, maar hier zijn de meeste supermarkten op maandag gewoon open. Of je moet zelf gaan bakken??? Lyanna, wat fijn dat met de kleine alles goed gaat. Nog even 3 weekjes in spanning afwachten. Meisje is wel leuk toch?
Lyanna Wat fijn dat alles zo goed gaat! En misschien wel een meisje! Nog even 3 weekjes in twijfel zitten en dan weet je het hopelijk. Succes! Wish Haha jij ook al bezig met de laatste loodjes voor de eerste verjaardag! Hier ook. Taart is in jullie geval wel wat lastig... Als je de taart koel zet, dan is deze toch nog wel goed? Een bakker is vaak ook niet open dan. Ik zou anders wat Monika ook zegt een supermarkt proberen. Weet niet of je Hoogvliet in de buurt hebt, maar die taarten zijn altijd lekker! Wij zijn er nog niet over uit of het een foto of alleen tekst of beide gaat worden. Hoop wel dat we het buiten kunnen vieren, maar geloof niet dat dit erin zit als ik het weer zo bekijk.
Ik had de taart bij de Hema willen halen en dan een fototaart. Maar we hebben misschien al een oplossing. Mn vader gaat morgen bij de bakker bij hun op de hoek vragen(zijn ze vaste klant) of het mogelijk is dat we daar een taart zo laat mogelijk zaterdag kunnen ophalen en of deze dan tot maandag goed is. Dus dat hoor ik morgen. Wij nemen een leuke afbeelding(kiezen we daar uit boek) en dan de tekst Hoera Vince 1 jaar!. Het idee van een meptaartje laat ik maar varen...we snijden gewoon een mooi stukje voor Vince en zetten daar een kaarsje op. Ook wij hopen op mooi weer Guusje...we vieren het bij mn ouders zodat als het mooi weer is we lekker in de tuin kunnen @Lyanne: Ws een meisje wat leuk!!!
Lynaa een meisje wat zou dat leuk zijn. Nog even 3 weekjes geduld Wish Luna is wel een maandje jonger als Vince, maar nog is ze niet snel. En met de taart hebben wij het zelfde probleem. Luna is 2de pinksterdag jarig. Wij willen zon opgemaakte taart laten maken bij een patisserie. Maar daar moeten we dan eens gaan informeren hoe dat zit met goed houden. Mooi weer zou wel fijn zijn he. Ik duim voor je dat je goed weer hebt
hmm wish ik dacht dat je de taarten van de hema altijd gewoon kon invriezen... heb met M.'s verjaardag gehad dat ze 1 taart niet geleverd hadden maar die hadden ze wel in de vriezer staan... smaakte prima!!! lyana wat fijn dat met de kleine (meid) alles goed is... spannend hoor dat je nog even moet wachten om het echt definitief te horen!!! ook fijn om te horen dat met jou alles goed gaat!!! ego: eigenlijk helemaal nog niet bezig met de verjaardag van K.tje we hebben alleen de datum aan de fam/vrienden doorgegeven en verder nog niets.....
Even heel gemakzuchtig een kopie uit het andere forum : Wow...Nienke koos afgelopen nacht (terwijl mama ziek is) uit om van 2.00-04.30 wakker te zijn!!! haha ben een VAATDOEK nu . Trouwens over kleding gesproken. Er is een nieuwe verzamelsite, www.kleding.nl, daar hebben ze kleding van allemaal verschillende sites op en dan kun je bijvoorbeeld aangeven dat ze alles moeten laten zien met 50% korting. Helemaal goed! Taart, een ex collega van mij maakt zelf taarten! Ze gaat een Nijntje taart maken, zo leuk! Wel prijzig, maar we doen het alleen met onze gezinnen (oma's mijn ouders, s ouders, broers, zus, aanhang kids). Geen uitnodigingen verstuurd of apart thema ofzo, dus met de taart pakken we uit . Hebben wel cadeautips aan familie gegeven, maar weten nog niet wat we zelf moeten geven, jullie?
Lyanna, fijn dat alles goed gaat! Wish, anders de HEMA bellen en vragen of dat invriezen kan? Lastig hoor! Die muzikale tractor ziet er leuk uit Torrach . Dat ze al weer 1 worden, bizar hard gegaan he meiden? Marjan, veel sterkte, hoop dat Eelke gauw verder opknapt, hoe gaat het nu? En hebben jullie deze week de echo? Ik duim dat beide het goed maken! Even benieuwd, Kwabber, Atra en Marjan zijn natuurlijk al zwanger van hun 2e of 3e spruitje. Denken meer van jullie al aan nog een kleintje? Ik weet het nog niet.
Fruit: hoe bevielen de druiven? Hier heeft ze nu sinds deze week een paar keer een mandarijntje op, heerlijk!
@meijke taart invriezen is ook rottig voordat ie ingevroren is moet ie er alweer uit haha. leuk zo'n nijntje taart!! wij gaan deze week nog ff naar toys rus en willen een loopauto geven die je op 3 manieren kan gebruiken. van mn ouders heeft ie al schommel gekregen en krijgt ie nog wat kleine dingen om uit te pakken. ff kijken of ik foto kan plaatste van Vince in de schommel gekregen
Wat leuk die schommel! Zij krijgt van familie in elk geval een fietsstoeltje, dat was er nog niet van gekomen. en een hippyskippy. Nu nog iets te klein voor maar over een tijdje! Dochter van een vriendin springt er al jaren op