Wish even een tip voor de schommel. De bandjes die over de schouders lopen zijn scherp. Gabriël heeft er hier een paar keer in gezeten en had steeds krassen in zijn nekje staan. Ik doe er doekjes om. Hier krijgt hij een bal, mobiele telefoon en een Doe alsof Ernie.
@de kindje: Ik krijg wel de kriebels als ik de verhalen van de zwangere dames lees, maar ik ben er voor mezelf nog niet aan toe om nu alweer zwanger te zijn. Ik wil nog even lekker van mn Luun genieten. Ik kijk het nog even rustig aan Kado voor kids: Luna krijgt van ons een houten speelhuisje, staat al in de tuin. En nieuw gras hihihiihi. Van mn schoonouders krijgt ze een zandbak van een van mn zusjes een glijbaan van een van mn schoonzussen een schommel. Van andere schoonzus een kinder pannensetje. Van mn vriendin een theeseviesje. En verder heb ik duplo. Blokjes boekjes met dierenplaatjes en plastic bal gevraagt of anders een bon van een speelgoedzaak. Ow en zomerjurkjes.
Wish ... Myron krijgt die schommel voor zijn verjaardag. Bevalt ie goed ... Zag op interner dat ik eigenlijk vanad 18 maandem is ...
@desi de schommel bevalt super..hij vind het helemaal geweldig.en vanaf 18 maanden? hij zit goed vast kan niks gebeuren
wish wat een gave schommel!!! (die ga ik even onthouden!) wij hebben als kraamkado deze gekregen: 814008 Winnie de Poeh 4 in 1 Loopauto K.tje vind m geweldig!!!! ben je er al uit met de taart??? Meijke wij zijn sinds 2 rondes bezig voor een brusje.... geen idee hoe lang we deze keer moeten wachten (K.tje was 22 rondes)
Wat leuk dat iedereen voor buitenspeelgoed gaat! Is het natuurlijk ook een ideale tijd voor! Bedankt voor de schommelbandjestip Monika! Wij hebben wel een andere, maar ik ga er op letten.
Ja Gabriel! Dewi van de Mei indiaantjes (Senna) was al 13 april, dus die was het eerst Meiden even rustig aan hier, ik heb een longontsteking . Ik voelde me al 2 weken niet goed en vandaag longfoto gehad. En mijn blaasontsteking was ook nog niet weg. Dus nu een flinke AB kuur en rust! Tot gauw
Hey Dames, Ja, de eerste verjaardag komt eraan!! Heb er zin in!! Heb gisteren bij een vriendin een leuke taart gebakken en verzierd met fondant. Zal volgende week vrijdag met haar verjaardag een foto maken en even showen. Was superleuk om te doen en ga het zeker vaker doen!! Het is een rose taart met 4 "blokken" erop in leuke kleurtjes waarop de letters LISE staan en dan op de taart 1 jaar!! en versierd met vlindertjes en bloemetjes! Wij hebben kleding en speelgoedbonnen gevraagd. Klein kinderspeelgoed voor die leeftijd heeft ze al veel van haar broer en zo kan ik het bij elkaar leggen en eventueel iets groters kopen. Eerst woensdag met Lise naar de cardioloog. Komt weer dichterbij dus de spanning begint hier weer op te lopen... Nu maar verder met mijn huisje poetsen, want het weekend weer volgepland en dus niet zoveel tijd!! Moest vandaag eigenlijk tot 17.00 uur werken, maar was rustig en ben lekker om 13.30 naar huis gegaan om thuis wat te rommelen nu de kindjes bij het KDV zijn. Zo komt mama ook even echt aan werken toe haha!!
Meijke, zie ik het nu goed dat jij in het Win topic een boek hebt gewonnen? Zou wel heel leuk zijn (en wel lekker nu je toch rust moet houden)