Hiep hiep hoeraaaa voor Vince! Wish een hele fijne dag vandaag! (Moet wel lukken met dit weer en een barbecue)
Rianne nog gefeliciteerd met L. Wish: gefeliciteerd met de verjaardag van je mooie man! Over E.... moeten we afwachten. Eerst vandaag maar eens door de MRI. Kijken wat daaruit komt... en idd duim draaien dat hij vooraf nog wel even thuis kan zijn. Hoop in ieder geval dat hij donderdag thuis kan zijn voor Do's eerste verjaardag. We vieren het in principe heel klein, met zn 4tjes. Dootje is in ieder geval sinds gisteren weer bij ons thuis. Nu weet ik ook weer waarom ik het wel fijn vond dat ze even weg was Met eentje heb je relatieve rust... met twee van die belhamels heb je oordopjes nodig Wat een volume heeft die meid zeg
Wish, gefeliciteerd met V.ince zijn 1e verjaardag en maak er een gezellige dag van!!! Iedereen bedankt voor de felicitaties!!!
Wish! We waren op dezelfde dag uitgerekend en toch nog een dag na elkaar bevallen Ik wil je even feliciteren!!!! Gefeliciteerd met je eerste verjaardag Vince (@Lyanna; Fijn dat je zwangerschap zo goed gaat!!!)
Dank jullie wel allemaal! We hebben een heerlijke dag gehad! Vince is erg verwend en we hebben heerlijk de hele dag in de tuin gezeten.
Super foto Wish! Lekker onder de slagroom! Fijn om te lezen dat het zo geslaagd was. Jullie troffen het ook wel onwijs met dit weer!
Hoiii Ja we hebben het idd erg getroffen gisteren als je kijkt naar wat voor weer het vandaag weer is. Nog ff 2 fotootjes spammen hoor.
Wish, hier is het weer vandaag zelfs beter dan gisteren. Gisteren was het hier 23 graden, vandaag 25 Leuke foto's. Liet Vince zijn kroon wel op zijn hoofd zitten of wilde hij die ook steeds af?
Wish, wat een onwijs leuke foto's!!!! Super mooie taart! Ziet er ook onwijs lekker uit! En waar heb je die leuke verjaardagskroon vandaan? Echt leuk!
Guusje gefeliciteerd met Guus zijn eerste verjaardag!! Wish wat een leuke fotoos. Vince ziet er ook echt heel jarig uit Mooie taart ook zeg, en ziet er idd ook erg lekker uit!! Wij hebben gistermiddag ook de taart voor Luna besteld. Ook een met nijntje En gisteravond om 21.14 ben ik weer tante geworden van een mooi neefje, Jared. Was een prachtige ervaring om weer bij te zijn.
Guusje gefeliciteerd. En ook gefeliciteerd voor iedereen die al jarig is geweest!! Hier vandaag weer bij de cardioloog geweest. De vsd, gaatje tussen de kamers is weer iets kleiner geworden. De asd, gaatje tussen de boezems is helaas groter geworden. Omdat ze het verder wel goed doet wil de cardioloog nog een half jaartje afwachten. Mss dat de asd toch nog kleiner wil worden dan zou het met een katherisatie kunnen. Wordt het gaatje niet kleiner zal ze een open hart operatie moeten ondergaan. Dus ja, wel balen dus, had er zo op gehoopt dat het gaatje kleiner zou zijn en nu is het zelfs groter geworden. Nu maar weer afwachten en hopen op een wonder. Nu over 2 dagen eerst eens genieten van haar 1e verjaardag!!
Guus, gefeliciteerd met Guus zijn 1e verjaardag. Een hele fijne dag gewenst!!! Wish, wat een onwijs leuke foto's zeg!!! Meimama, gefeliciteerd met je neefje Jared!!! Yvon, kan me voorstellen dat het een tegenvaller is dat het gaatje groter is geworden. Maar op zich gaat het dus wel goed dat de cardioloog toch nog even half jaartje wil wachten en hoopt dat het nog kleiner wordt en zo misschien een open hart operatie bespaart kan blijven. Verder al druk met de voorbereidingen bezig voor jaar 1e verjaardag? Hier ben ik druk met ons zoontje zijn verjaardag bezig voor een leuke traktatie op de psz. Ons zoontje wordt 19 mei alweer 3, traktatie is nog even lastig. De dag dat hij het viert op de psz (14 mei ivm vrije dagen en zo) zit er ook een jongetje die eiwitallergie heeft. Wil alle kinderen eigenlijk hetzelfde geven, dus zal waarschijnlijk rozijntjes worden of een zakje snoep.