Palma je bent hier dan nauwelijks meer te vinden, en ik heb je via FB ook al gefeliciteerd, maar ook jij gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je mannetje!!
Hoiiii meiden waar zitten jullie allemaal?? Allemaal druk met de 1e verjaardagen? Wat een vies weertje vandaag zeg terwijl de temp wel lekker is. Nou ja misschien vanmiddag nog lekker ff wandelen als het droog is. Hoe is het met jullie?
Hiep Hiep Hoera Myron is 1 jaar ... Vandaag dus lekker genieten, al helpt het weer daar niet aan mee ... en dan maken we er zaterdag een gezellig feestje van ... Fijne dag allemaal ...
desi gefeliciteerd met Myrons 1e verjaardag! atra gefeliciteerd met L.s 1e verjaardag!!!! wish we zijn idd erg druk hier.... alles op het laatste moment he hahahah... hoe gaat het met het drinken van V.???
Desi gefeliciteerd met Myron zn eerste verjaardag!!!!!!!!!!!!1 Atra gefeliciteerde met de 1ste verjaardag van L.!!!! Beide een gezellige verwendag vandaag Wish hier ook zwaar bagger weer . Kwam vanmorgen met bakken uit de lucht. Onweer en weerlichten. Hier hoop ik vanmiddag nog even een frisse n eus te kunnen halen met mn zieke meissie. Hoe is het met jou grote man? Hier moeten we nog 19 dagen aftellen naar dr eerste verjaardag.... Maar al wel met wat voorbereidingen bezig
Hiep hiep hoera voor de boys van Desi en Atravim!!!! Maak er een hele gezellige dag van! Ondanks het herfstweer ga ik lekker mijn zomerkleding opzoeken! Onze kleine man is zijn verjaardag op het KDV aan het vieren vandaag. Hij zal er wel niets van snappen, maar het idee is leuk
@Torrach: het drinken gaat hier nog steeds moeizaam krijg er met moeite 500 cc in incl melk. @Meimama: leuk he die voorbereidingen. Hoe is het met je meisje? Is ze vandaag weer wat beter? Met Vince gaat het prima buiten het feit dat ie nog steeds weinig doet
Lijkt vandaag wel weer iets slechter te gaan met Luun. Dr neusje zit zo verstopt dat ze met eten en drinken moeite heeft om fantsoenlijk te ademen. Krijg het met een neuspeertje en zoutoplossing ook niet los. En dr komt een nare droge hoest om de hoek zetten Iemand nog tips? Heb al Luuf en drankjes, zetpil ,neusspray van vsm en daro zoutoplossing. De voorbereidingen voor dr verjaardag zijn wel erg leuk. Vorige week een taart voor Luun besteld met nijntje. Leuke vlaggen en opblaas letters en cijfers. Nu nog een traktatie maken voor het kdv
Ow ja Monika dat heb jij weleens vaker verteld. Dus gewoon onder dr voetjes smeren voor ze naar bed gaat? Of overdag en dan geen sokjes aan??
Smeren voor ze naar bed gaat. Sokjes aandoen, anders zit alles onder. Overdag kan je ook proberen, ze loopt/stapt nog niet denk?
Hoiii meiden.. @Monika: leuke banner heb jij!! @Meimama: hopelijk gaat het weer wat beter met je meisje. Hier lekker ff gewandeld...tis raar weer...warm maar bewolkt. Mn kleine kereltje vond de wandeling erg "chill" zie foto