Mei mama's 2011 (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Monika, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Wat een verschillende berichten op één dag...

Marjan, ik heb het je al gezegd, maar wil het je ook hier graag zeggen. Heel erg veel sterkte voor nu, straks en later. Ik hoop dat je de tijd krijgt om alles wat er nu in je leven gebeurd een plekje te geven. Niet om te vergeten, maar juist om te gedenken. Heel erg veel sterkte voor jullie allemaal!

Femmelepem Van harte gefeliciteerd met Lars zijn eerste verjaardag! Jullie hebben net zulk mooi weer als wij hadden! Leuk!

Lyanna Van harte! Wat fijn dat jullie jongetje (!) het zo goed doet! Heb je nu wat meer vertrouwen gekregen?

2. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Trouwens, diegene die nog geen vriendjes zijn en wel foto's willen bekijken kunnen me even vriendschapsverzoek sturen. Ik zet foto's nml in privé-album. Ook omdat ik er nog even foto bij doe van zoon zijn verjaardagsfeestje op school (hij is trouwens as zaterdag de 19e jarig).
    Ik zal nu zo foto's plaatsen!!!!

3. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thnx meiden en Bloem, lief dat je even inbreekt.

Foto's staan in album hoor!

4. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh ja, Guusje ik geniet nu echt zo met volle teugen. Ik heb er echt vertrouwen in dat we over een week of 19 weer zo'n klein manneke in onze armen kunnen sluiten.

5. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    lyanna wat fijn dat alles goed is!!
    en leuk dat je weer een zoon krijgt!!

6. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Mooie echo's lyanna!

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Dames, heel erg bedankt voor de harten onder de riem!

Lynana: wat fijn dat je echo zo goed was en een jochie! Super! Blij omte horen!

Stefanie: dank je wel en jullie van harte gelukgewenst!

Fem: gefeliciteerd met Lars

8. Bobby

Bobby Lid

10 mei 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    *Breekt even in om mijn Dinnetje even te feliciteren met de goede 20 weken echo en jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nog een jongetje we hebben al bijna een elftal bij elkaar met jongen nummer 4, doet klein vreugdedansje, zal wel wennen zijn als je toch te horen hebt gekregen dat ze een meisje denken hihihihi. maar fijn dat alles goed was. Dikke knuffel van ons* Breekt weer uit.

Wens iedereen trouwens bij deze een fijne zwangerschap toe, en mochten er dames zijn waarbij het niet mocht lukken, of niet goed zijn gegaan, die wens ik heel veel sterkte toe, en voor jullie ook een hele grote digiknuffel.

Groetjes Ria

9. Bobby

Bobby Lid

10 mei 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    HOPMARJANNEKE

Wens jullie heel erg veel kracht en sterkte toe

Groetjes Ria

10. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Marjan, wat een kl*te nieuws, ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.

11. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bobby, thnx voor het inbreken dinnetje.
    Het was zeker even vreemd, ik zat 3 streepjes te zoeken en die zag ik niet en toen zag ik waar hij bedoelde en dat het een jongen bedoelde!!! :)

12. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Het is stil hier...

In de babykamer hier helaas niet... we hebben nog geen half uur onze ogen dicht kunnen doen. Hoop echt zooooo dat dit eenmalig is!

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Guusje, hoe is de rest gegaan vannacht?

Marjan, denk aan jullie!!! Knuff!!!

Hier gisteren verjaardag gehad van ons zoontje, is gisteren 3 jaar geworden. Hele lange, drukke en gezellige dag gehad.

Verder gaat het hier iets minder.

Donderdag ben ik door mijn oude huiskat (die nu 3 jaar op de boerderij zit) in mijn hand gebeten.
    Hij schrok van ons zoontje en wilde die beschermen, daardoor beet de kat mij.
    5 bijtwonden in mijn hand en anderhalf uur later zat ik dus bij de Huisartsenpost. Doordat ik zwanger ben moest ik gelijk komen en met een tetanusinjectie en een antibioticakuur van 7 dagen rijker weer naar huis.

Verder hadden we vrijdag een begrafenis, vader van een vriendin van ons was overleden. Begrafenis duurde in totaal wel 4 uur :$, eerst half uur in de rij, daarna 2 uur op een kerkbankje en tot overmaat van ramp maak ik een misstap in het gras op de begraafplaats. Daar zat een diepe kuil, op zich viel het wel mee. Maar toen we thuis kwamen en ik even stil stond werden mijn bovenbenen helemaal doof en gisteren ook.
    Dus mijn vermoeden is nu dat ik door die misstap nu ischias heb en dus hier maar even rustig aan doen.
    Morgenmiddag weer voor controle naar de gyn, dus dan zal ik het wel horen.

Voor de rest gaat het wel goed.

Fijne zondag allemaal!!!

14. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Lyanna, wat een tegenslagen zeg! Hopelijk nu een beter week! Maar leuk dat ik je kan feliciteren met je zoontje!

We hebben van 2 tot 7.30 mogen slapen van ons mannetje. Wel heel lief van hem!;):)

15. Meijke

Meijke Niet meer actief

Gefeliciteerd Lyanna! En verder sterkte...wat een toestanden allemaal.

16. Desi1984

Desi1984 Lid

9 mrt 2011
    28
    0
    0
    Hoi Hoi ...

Wat een toestanden allemaal, alle narigheid houd niet op!

Hier gaat alles gelukkig nog wel goed ... Kleine man is lekker aan het uitproberen!
    Ik was net ff na kleding voor de zomer aan het kijken, tis nu ook zulk lekker weer.
    Welke maat hebben jullie ukkies?

XXX

17. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hier maat 80/86 inmiddels al.

18. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    maat 92 hier

19. Desi1984

Desi1984 Lid

9 mrt 2011
    28
    0
    0
    vince ... hoe oud is de kleine nu?

Myron gaat qua bovenkleding ook richting de maat 92 ... en qua lengte is dat wel gek, want hij is niet overdreven lang ... maar wel korte beentjes!

20. Desi1984

Desi1984 Lid

9 mrt 2011
    28
    0
    0
    Oh ik zie het al bij je teller staan!

Myron was vorige maand 80cm

Deel Deze Pagina