haha oke je hebt het al gezien. Vince was de laatste keer 13 kilo en 675 gram en 83 cm...moeten de 29e weer
Hier 74/80, al begint 74 van sommige merken (prenatal bijv) te klein te worden. Laatste keer wegen/meten was 6 april. Wij moeten morgen naar de kinderarts (afsluiting van dossier bij 1 jaar oud, een boek wat dicht kan ). Dus ben benieuwd hoe lang/zwaar ze is.
Bovenkleding maatje 86, onderkleding maat 80, maar moet vaak nog wel de pijpjes omslaan. Net als zijn papa heeft hij een lang bovenlijf. Lastig kleden zeg met dit weer; je wilt ze niet te bloot aankleden, want ze kruipen steeds uit de schaduw, maar je wilt ze ook weer niet te warm aankleden. Korte broek gaat al niet, want dan heeft hij straks geen knieën meer... Dus nu maar pijpjes oprollen hier... Oh en gewoon slofjes aan (wel leer) en sokjes, want anders moet hij de hele dag met zijn voetjes omhoog en zonder sokjes lijken me de slofjes niet lekker zitten. Lastig, lastig...
Waarom zou hij de hele dag met zijn voetjes omhoog moeten? Hier met deze luchten echt blote voeten en als ik hem al iets aan doe trekt hij het zelf weer uit. Hier heeft hij ook gewoon bermuda's aan.
Hier draagt ze nu rompertje lange mouw met een legging (dun). We zijn nu even binnen, blote voetjes dus. Buiten sokjes. Had vanochtend nog een bolerootje over haar rompertje, maar nu niet meer. Vind ze wel fijn, omdat ze kort zijn. Niet zo warm als een truitje en je trekt ze makkelijk uit als het warmer wordt in de middag.
Monika, als hij blote voetjes heeft trekt hij zijn voetjes omhoog zodra hij op stenen komt... Heb hem ook al verteld dat dit niet hoeft, maar luisteren wil nog niet zo
haha guusje dat is een goeie van hem!!! hier vandaag een romper zonder mouw, t-shirtje en korte broek tot net onder de knie... maar straks gaat de broek uit!!! hij ligt nu heerlijk in zn campingbedje in de tuin te spelen... kleding: maatje 80.. we hebben al wel 86 gekocht en dat past ook wel...
Hier maat 80 van kleertjes. 25 april zijn we bij het cb geweest en was Luna 9280gram en 75cm. Vandaag en gister heeft Luna een spagettiromper met jurkje aan. Als het echt te warm wordt doe ik het jurkje uit. En verder goed insmeren met factor 50
Klopt Lyanna bedankt voor je reactie mijn meissie is vandaag 1 jaar geworden! Iedereen bedankt voor de felicitaties!
Hoi meiden ff een korte update: Ik hoop dat het goed gaat met iedereen en een extra knuffel voor Marian. Hier gaat het niet zo geweldig,ik.zit er ff doorheen. Vince zn ontwikkeling blijft zorgelijk,hij kan/wil nog steeds niet veel. staan doet ie niet dus laat staan pasjes lopen,gedag zwaaien niet,mama/papa zeggen niet,uit beker drinken niet maar oh wat waren we trots toen hij 3 maanden geleden zelfstandig kon zitten. Tot 2 dagen geleden....hij kan niet meer alleen zitten en heb ik het gevoel weer terug bij af te zijn. ik kan niet meer...het doet zo pijn elke keer te moeten verdedigen waarom hij dingen nog niet kan...het doet zo pijn te zien dat bij anderen alles vanzelf gaat. Vanmorgen was ik het zo zat en heb ik huilend de huisarts en Fysio opgebeld en kunnen we zo terecht....wat is er toch met ons mannetje aan de hand.
wish heel veel sterkte ... weet verder niet zo goed wat te zeggen! Alleen dat ik weet hoe het voelt als alle kinderen wat kunnen en die van jezelf nie ... maar bij Myron kwam het wat later ... Maar ik hoop voor jullie het allerbeste!
Wish, allereerst diep respect hoe jij met de ontwikkeling van Vince omgaat! Je bent altijd zo positief gebleven! Het verbaast me dat je er nu pas doorheen zit. Maar wat goed dat je ook nu juist hebt gehandeld! Ik ben heel benieuwd wat de huisarts en fysio hebben gezegd. Vind het wel vreemd dat hij nu ineens niet meer zelf kan zitten. Ik hoop dat je vandaag wat meer duidelijkheid hebt gekregen. In welk opzicht dan ook. Dit is gewoon slopend; je wilt nu weten waar je aan toe bent. Een hele dikke knuffel voor jou Wish!
Voor degenen die geen vriendinnetjes zijn op FB... Gistermorgen (30/05) is ons zoontje Yannick geboren, na een zwangerschap van bijna 20 weken. Helaas hebben we afscheid van hem moeten nemen. Graag deel ik onderstaand gedicht met jullie. Het is gescheven door onze kraamverzorgster bij de geboorte van Mariëlla. Lieve Yannick Heel even mocht je bij je papa en mama zijn, jij klein mannetje, zo lief en klein Je was als een zonnetje en straalde gewoon, ze w...aren zo blij met je, een broertje, een zoon Helaas, voor jouw zou er geen toekomst zijn bijna niets kunnen, maar wel heel veel pijn Jouw papa en mama zullen voor eeuwig aan jouw zijn verbonden met sterke liefdeslijnen En jij zult in hun verdere leven in hun hart blijven schijnen
Lange tijd hier niet geweest maar schrik enorm van je bericht Marjan. Heel veel sterkte met de verwerking van dit verlies. Ben er stil van en zal aan jullie denken.
@Marjan: Heel veel sterkte met het verlies van Yannick. Wat een mooie naam hebben jullie hem gegeven.En wat een mooi gedicht! @Guusje: Dank je wel voor je altijd lieve steunende woorden. We zijn vandaag bij de huisarts geweest,deze kon zo op het oog niks afwijkends zien aan hem maaar ze was het er mee eens dat we nu gewoon actie moeten gaan ondernemen. Ze schrijft dus een verwijsbrief en dan kunnen we een afspraak gaan maken.
Wish het onzekere waar jij nu in zit, herken ik zo! Natuurlijk was het bij ons allemaal anders. Maar ik denk dat wanneer het even niet zo goed gaat je kindje dit het diepste van je ziel treft. Wat de reden ook mag zijn en hoe ernstig het ook mag zijn. Fijn dat de huisarts je serieus nam! Nu dus op naar de kinderarts! Hoop dat je snel terecht kan. Zeker met de vakanties voor de deur (wij krijgen de ene wijziging na de andere op de deurmat, door vakanties). Ik begrijp het goed dat je geen fysio gesproken hebt? Is Vince nog wel vrolijk? Heb je het idee dat hij last heeft dat hij dingen nog niet kan (frustratie?). Ik wilde dat ik je op kon beuren, je goed nieuws kon geven, maar wat de ontwikkeling van die kleintjes betreft kun je gewoon heel weinig zeggen. Goed dus dat er een professional naar gaat kijken. Ik hoop heel hard dat het iets als 'late rijping' mag zijn, wat je wel vaker hoort. Geef Vince maar een lekkere knuffel (als hij wakker is) en vertel hem dat je heel veel van hem houdt. Dat is immers waar het allemaal om draait! En het is heel normaal dat mama's zich zorgen maken over hun dierbaarste bezit. Laat de tranen maar even lekker gaan. Het lucht je hopelijk wat op. Knuffel!
@Guusje: Heb de fysio ook gesproken vanmorgen en die wist het zo ook niet maar ook zij heeft de huisarts vandaag gebeld met haar bevindingen en dat we nu door willen naar kinderarts. Wat dat betreft staan alle neuzen wel dezelfde kant op. Vince is over het algemeen wel vrolijk behalve sinds de laatste 2 dagen...huilerig,moe maar dat kan misschien ook een tandje zijn...je weet het gewoon niet.