Thanx voor de frlecitaties. @ guusje: Oe ik ben Zooo bang voor slappe theezakjes! Zit bij mn ouders. Vriendlief moest al weer werken... Mijn zusje gaat hier gourmetten met dr klas en ik mag blijven mee eten Yara ligt boven te slapen Fijne dag meiden.
Lekker weekendje hier. Gisteren Lars naar opa en oma gebracht. hij had een klein beetje verhoging maar hebben toch besloten om hem uit logeren te laten gaan. Het ging glukkig allemaal goed. Wij zijn savonds uit eten geweest en daarna naar de bios. Twilight gezien. Vanmorgen lekker uitgeslapen, daarna heel het huis met zijn tweeen schoongmaakt, boodschappen gedaan en nu wachten we tot ons mannetje weer terug komt. We hebben hem wel erg gemist maar stiekem is het ook best even lekker als je weer ven tijd met zijn tweeen hebt. Voelt goed!!!!
@vagans gezellig dat je mag blijven eten, veel plezier. @fem fijn dat jullie zo genoten hebben, doet veel goed zeker. @guusje helemaal goed komen heeft het bij mij niet gedaan, heb altijd het idee gehad dat door de bv theezakjes gekregen heb, maar ach het went en mijn ega zegt dat het wel meevalt maar goed is je eigen gevoel die anders zegt en nu ben ik in het stadium dat ik kan zeggen heb mijn beide kinderen gevoed met die tieten dus tja dat zie je.
Vagans aaah, lekker gourmetten! Jummie!!!! Fem wat goed dat jullie even tijd voor jullie tweeën nemen! Kan me je gevoel helemaal voorstellen. Lekker dat je zo Lars weer in je armen kan sluiten! Ik hoop dat het logeren hem weer helemaal heeft beter gemaakt! Denise ik heb een maand over het afbouwen gedaan, dus daar kan het niet aan liggen. Als ze deze vorm houden, dan is dat zo. Ik hem daar wel mooi mijn kindje 7 maanden mee gevoed! En ach, lang leve de vele push up bh's! All nou de buggy is werkelijkheid. Wel wennen hoor, maar hij vond het geweldig! Gelijk ook de voetenzak erin gedaan. Morgen maar eens een stukje mee gaan lopen. Wat ik ideaal vind is dat de buggy lekker klein opgeklapt kan worden. Niks geen grote wandelwagenbak meer in huis. Ik heb een ieniemienie gang, dus het stond altijd in de huiskamer. Zo irritant! Nu staat de buggy lekker opgeklapt onder de trap. Bedacht me trouwens dat we de wagen vorig jaar om deze tijd gekocht hebben. Toen leek het allemaal nog zo ver weg...
Guusje: Zullen we ruilen, jij volle D, ik een B Vind zulke grote echt niet altijd fijn, helemaal niet als ik een blous aan wil, moet ik bijna maat groter om de knoopjes dicht te krijgen Wij hier ook geen kerstboom hoor, heb dr ook niks geen zin in. Gewoon lampjes voor het raam, kaarsjes.. en ik vind het wel best dit keer. Super joh dat hij de buggy zo leuk vind! L. heeft hier 2 weken in de wagenbak gelegen, en daarna in de maxicosi, en vanaf 3,5 maand in de wandelwagen. (op bijna plat toen nog, maar nu al zittend) Hier is de auto stoel vanaf vandaag een feit! Pff, gaat hard zo. Vagans: Lekker joh, geniet er van! Fem: Geloof best dat je het even lekker vond zo samen! Af en toe kan dat ook best.
Atravim nu al uit de maxi cosi? Dat is snel!!! Maar voor jullie dus ook weer een dag van een nieuwe fase. Moet nog even afwassen, maar heb niet zo'n zin dus dacht ik kom hier even lezen en kletsen, maar er gebeurt hier vandaag niet zoveel...
Nou Kwabber dan kletsen wij lekker dit topic vol! Hmmmmm kereltje is nu aan het drammen, dus moet wel eerst even aan de vaat en dan snel badje... pffff wat een drukte op zo'n relaxte dag!
Vagans wat een gedoe met je mannetje weer zeg! Pfft schop onder zijn kont hoor, je bent een lieverd en hij mag zijn handjes dichtknijpen met jou. Enneuh, eet lekker!! Guusje oooh ik herken dat! Van de theezakjes en van de ruimte Zet het liefst de hele inboedel buiten op het moment, lekker veel ruimte. En die theezakjes trekken weer wat bij hoor, duurt wel even. Maar inderdaad, lang leven de push ups en hier vooral lang leve de een-beetje-van-mezelf-en-een-heleboel-van-de-hunkemöller-bh's(die met gel erin zitten lekker en zitten ook mooi).. Fem wat lekker zeg, wij durven hem nog niet echt uit logeren te doen want meneer slaapt echt nog niet door en daar zijn de opa's en oma's niet echt van gechameerd.. Wel zin in een avondje ustime. Komt wel weer! Is hij nog ziek? Altra jeeetje stoel nummer 2 alweer!! Weer eentje voor het mijlpalenpark!! Denise hihi jij ookal van die theezakjes. Me 2.. Is lekker als het zo koud wordt, kan je zo om je nek gooien heb je geen shawl nodig
Guusje: Ja sinds vandaag uit de maxicosi, gaat echt hard allemaal. In de maxicosi ging ie ondanks de gordeltjes overeind zitten, dus met cb overlegt, en wbt gewicht mag ie er in nu. Haha, misschien nog ff wachten, loopt de afwas vanzelf weg Hier ook niet vooruit te branden, vandaag van 12.00u tot 17.00u concert gehad. 5 uur lang gestaan (wel af en toe pauze, maar dan nog stond je, en 2x een pauze gehad dat je even 10min zitten kon) dus ben helemaal op nu. Drukke week, vanaf dinsdag elke dag wel wat te doen, en zaterdag concert en zondag ook concert, dus dat is wel leuk, maar zal daarna ook wel gebroken zijn.
Denies je hebt PB voor je adres! Vagans: wat kl*te zeg dat jij en je vriend nog altijd niet door 1 deur kunnen. Is het misschien een optie om je gevoelens eens op papier te zetten, zodat je duidelijk kunt aangeven waar het volgens jou aan schort. En dan vooral bij jezelf blijven, dus vooral aangeven hoe jij je voelt bij bepaalde dingen, dus niet direct met de beschuldigende vinger wijzen etc. Maar wel duidelijk aangeven wat bepaalde opmerkingen met jou doen.... Ik bedoel ik vind het echt wel behoorlijk ver gaan hoor wat ie jou voor de voeten gooit (alleen maar voor t geld blijven en omdat ie de papa is en dat je lui bent) Ik weet niet of je het huis in je eentje kunt betalen, met een uitkering oid, maar ik krijg gewoon steeds meer het gevoel dat je beter af bent zonder hem in je omgeving. BV en theezakjes: moet zeggen dat ik ondanks twee keer BV geven, gelukkig geen theezakjes heb overgehouden! Hier: uhm... vrijdag nog even wezen shoppen met buuf in Winschoten, zaterdag kippenhok gekuist (zoals de belgen zouden zeggen), kerstkaarten geschreven en heerlijk bij de griek gegeten met twee buurstellen (van de oude straat) Vandaag de kerstboom opgetuigd en was opgeruimd. M heeft me toch lang geslapen... gistermiddag om 16 uur in dr bed geslingerd , tussendoor is ze er een uurtje uit geweest volgens de oppas en pas vanochten om half negen ofzo was ze weer wakker.... en daarstraks heeft ze nog weer 3 uur geslapen
Kwabbernoot wij zien het zelf niet zitten om een kind uit logeren te laten gaan dat niet doorslaapt. Dus zo'n avondje kan nog wel even duren voor ons... Mag je er inmiddels al iets minder vaak uit 's nachts? Atravim phoe! Dat is zeker pittig geweest! Maar het was vast leuk! Super dat je komend weekend zoveel concerten hebt. Ik vind het knap dat je alle stukken al kan spelen in zo'n korte tijd! Dus jullie hebben je ook al verdiept in autostoeltjes... ik hoop dat nog even voor me uit te kunnen schuiven... ben sinds vandaag van de kinderwagenbak af... Marjan wat een slaapkoppie heb jij! Ze zal het vast nodig hebben. Gaat alles nog goed met je kleinzoon? All afwas gedaan, helaas liep dit niet uit zichzelf schoon de kastjes in G. eten gegeven en die was zo moe dat de halve fles maar op ging... En we hopen dus dat hij nu slaapt tot morgenvroeg... We bekijken het positief; we geloven dat hij het kan (nu moet hij het alleen nog doen....)
Was ik weer, heel hard krijsend manneke in slaap gewiegd. Was kapot maar hij kon de slaap niet vatten. Nu dus wel, lekker geknuffeld en over zijn hoofdje gefriemeld en hij was met 20 minuutjes weg. Denise jaa staat jullie boom ook al? Hier ook, alleen nog geen lampjes in. Had hem hoog voor gastoudergebeuren maar toch een ander veilig plekje gevonden. Waar hij stond zat geen stopcontact en er mogen natuurlijk ook geen snoeren over de grond dus zaten geen lampies in. Mja nu wel mogelijk dus moet ff opnieuw versieren en lampjes doen. We hebben maar een kleintje dit jaar, kon mooi in een hoekje. Dante heeft een grote nepperd op zijn kamer, lekker samen versiert helemaal leuk. Wish Whaha dank Ja het was fotowaardig geloof ik.. Jij ook aan de kerst, gezellig he? Is het leuk geworden? Guusje klein hoekje is toch ook leuk? Gaat om de sfeer niet om de hoeveelheid. Volgens mij ben ik niemand vergeten, zowel sorry!! Ego, hier druk weekeinde gehad maar wel geslaagd! Huis is weer een lekkere puinzooi maar dat komt morgen wel weer. Gister heb ik gewinkeld, drie lange truien gescoord(voor 45 euro, goed bezig!!) wel helemaal gaaf. Lekker een legging eronder en geen gedonder met te grote broeken, ik word krettergek van al het gehijs. Jeeej!! Weer drie grote boodschappentassen op de fiets gehesen, man ik word er nog eens handig in! Ow en H&M had uitverkoop dus een heel snoezig shirtje(mickey mouse) voor Remus gescoard voor weinig Leuk hoor. Verder gister lekker spelletjes gedaan en dvd gehangen met Dante. En de boom gedaan natuurlijk. Vandaag met Dante zijn boom versierd, had mooi een paar fruithapjes in voorraad voor Remus gemaakt. Wat een vent zeg, hij had zon heel avent bakje(geloof 200 ml) appel op. Nja, zal wel genoeg zijn dacht ik. Dus ik met hem op mijn arm nog even mango-peer pureren voor in de vriezer, begint hij toch te smakken en te doen. Nouja, nog maar wat daarvan dan. Eet hij het hele bakje leeg!!! Whaa vet veel! En na de fles van 16.00 uur even naar de kinderboerderij, hij vond het geweldig! Om 17.00 uur weer thuis toen mocht hij pompoen proberen, eet hij weer zo een heel avent bakje leeg?? Koekoek.. Maar dus maar 3 flessen gehad vandaag, vanavond laat nog maar eentje aanbieden dan. Remus was weer goed te pas vandaag, hele week moe en hangerig en niet zelf kunnen spelen. Gelukkig weer wat kleur in zijn gezichtje vandaag en weer happy. En eten als een paard whahaha Dante is trouwens echt supermoe steeds. Ik snap er echt geen bal van hoor. Hij ligt op tijd in bed, lijkt goed te slapen maar hij is zoo pips. Lastig hoor. Hij zou wakker kunnen worden van Remus maar áls ik bij hem kijk slaapt hij altijd.. Heeft ook steeds vlekken in zijn gezicht, vandaag niet gehad trouwens. Maar volgens mij hangt het samen met melk óf muesli dus dat ga ik in de gaten houden. Beide heren hebben trouwens geen koorts dus dat is het niet. En verder net lekker aan de supermario, manlief is nog bezig en ik ga weer ff helpen! Leuk zo'n WII!
Hopmarjanneke: M. dus aan het bijtanken! Maar geloof best dat je er even van op kijkt als ze dat normaal niet doe. Guusje: Nou, deze autostoel hadden we al. Vorig jaar gekocht voor grote L. maar die is er nu toch uit, kan op een stoelverhoger, dus mag kleine L. er in Toch wel lkkr he, afwas weg! Oh weet je, ik speel al 6 jaar.. dus zo moeilijk is het niet om de stukken te spelen , maar 5 uur lang was errug pittig ja! Kwabber: Goed geslaagd dus, super! Enne.. balen dat D. zo pips is, misschien vitamine pilletjes geven? En als R. maar 3 flessen op heeft, en daarnaast veel groente en fruit, zou ik hem nie eens de 4e fles aanbieden.
Nou ons meneertje zit weer eens helemaal vol met snot. Er is werkelijkwaar nog geen een dag sinds hij naar het kdv is dat hij NIET verkouden is. Nu weer 39.1. Heel erg huilen en vuurrode wangetjes. Moe moe en nog eens moe. Wilde ook zijn laatste fles niet hebben maar na neusspray ging hij toch aardig op. Gelukkig maar. Hij zit ook al een tijdje op 3 flessen en hij krijgt een halve boterham een hele pot fruit en een hele pot groente met aardappels ofzo. Tussendoor soepstengel en diksap. Zit op de iPhone dus kan niet op iedereen reageren sorry
Pfft nou vind het nogal wat eigenlijk, die fles laten vallen. Hij zit normaal nog op 5 flessen en een fruithapje. Omdat hij na elke voeding wel aardig wat teruggeeft mag ik hem van de huisarts zelfs 90 extra geven, dus totaal 890 ml per dag. En tot woensdag dronk hij dat gewoon, paar daagjes hangerig en nu ineens dit. Mja hij heeft zijn flessen ook niet leeggedronken vandaag. Dus dan zou ik van rond de 800 naar 490 gaan, dat is wel heel veel denk ik. Ga hem toch om 23u nog een fles aanbieden in zn slaap. Als hij niet wil houd hij zijn lippen (stijf hihi..) op elkaar hoor, maar misschien lust hij nog wat. Altra wat leuk joh! Wel heel fijn dat dat allemaal kan met vriendlief zijn voetbal of hebben die nu seizoenstop? Lekker af en toe, tijd voor jezelf! En idd heel goed geslaagd, ben ik ook echt heel erg blij mee want alles is te groot. Guusje hij komt de ene keer maar een keer voor zijn speen, dan pakt hij hem en slaapt hij verder. Andere keer komt hij vaker, pakt hij hem en slaapt hij verder. Maar.. Hij heeft ook regelmatig dat hij begint te krijsen en na een half uur á 45 min pas verder slaapt. Maargoed, ik word nog steeds niet goed wakker. Manlief is bij het eerste geluidje al wakker, ik slaap zo diep tegenwoordig, ik niet. Als hij huilt word ik wakker maar dan is manlief er al uit. Dus ik maak korte nachtjes, ga wat later naar bed voor als R vóór 24u komt(dan doe ik hem) en doe de voeding van 06.00 u/ 06.30 u. Als hij heel rustig slaapt dan ga ik eerder naar bed hoor, meestal voel je t van te voren wel aan hier. Niet altijd hoor, laatst was hij heeeeel onrustig, kwam hij gewoon helemaal niet!! Wij blij maar helaas, was een eenmalige actie Hoe doet Guus het nu? Logeren willen wij ook nog niet hoor buiten dat hij nog niet doorslaapt hebben we nog een behoorlijk rijtje met tegens.. Hij slaapt zó slecht bij andere mensen thuis én hij is behoorlijk eenkennig(lees: als een vreemde hem aankijkt kan hij al keihard gaan krijsen.. Echt alsof hij prikjes krijgt zo hard..) richting mij en manlief én hij is nog zo klein.. Maarja, het klinkt wel lekker, doorslapen en uitslapen Marjan ooh lekker!! Slaapkoppie!! En goed geslaagd met winkelen? Fem oei sneu he!? Sinds R niet meer naar het KDV gaat zo'n verschil, was hier ook zo, echt bal. Duurt geloof ik het eerste levensjaar dan hebben ze een flinke dijk weerstand opgebouwd. Vagans Ik kan ook niet zo goed weg moet ik eerlijk zeggen. Het klinkt me wel heerlijk en als de kids bij manlief zijn gaat t prima, maar anders dus niet. Dante lukt nog wel, die kiest er zelf voor en hij vindt het echt leuk bij opa en bonus-oma en we bellen dan nog even voor hij gaat slapen. Ja dat is toch weer anders. Maar mn kleine manneke, nee dat kan ik ook nog niet echt, dan zit ik niet lekker. We zijn in de zomervak. van Dante een paar daagjes weggeweest zonder Remus, dat was moeilijk Maar om hem nou mee te slepen naar pretparken en naar den haag vond ik ook zo wat. Dat zou dan voor mij zijn en niet voor hem, toen is hij bij mijn vader & bonusmoeder geweest. Dat beviel niet goed eigenlijk, ze luisteren helemaal niet naar wat wanneer moet met als gevolg een compleet overprikkeld mannetje.. Keizielig. Ow en toen mijn moeder in het zkh lag is hij veel bij mijn schoonouders geweest, dat ging echt super! Zijn van die structuurkippen en houden zicht keurig aan mijn lijstjes(3x gapen is naar bed toe etc.) dus heel fijn! Maar liever niet.. Ontloopt vriendlief je of moet hij echt weg? Lastig hoor.. Denk aan jezelf en je meisje hoor en je niet schuldig voelen het is echt goed dat je voor jullie opkomt! Je kan nog naar vriendlief aandragen dat hij echt niet wil dat er een man zo met Yara omgaat als hij met jou. En dat hij nu wel dat voorbeeld geeft en zij straks door hem met zo'n vent thuiskomt. Touche
Ow en Vagans, prima schema hoor! Hier net zo iets dus, alleen ging hij vandaag ineens los? Normaal stopt hij na zo'n 200 ml fruit en na een paar hapjes groente. Maarja, voor mango-peer wilde hij wel een uitzondering maken whahah daar kon nog wel wat bij(vind het zo veel, vandaag gewoon 400 ml fruit! dat zijn echt 3 appels, een mango en 1/2 peer) en ipv die twee happen groente gewoon ook rond de 200 groente en dat een uur na zijn fles? Nah.. Maar ik hou de basis nu nog melk en zie wel wat hij erbij wil, net als jij. En hij mag zo af en toe een rijstewafel om te knagen of een broodkorstje. En soms pakt hij wat van me af whahha als het niet erg is laat ik hem dan(zoals een sperziboon, die jat hij echt van mijn bord af). Edit: Ow en ik las dat je fruit en groente mag geven tot ze niet meer willen, nou vandaag was dus dit het gevolg. Doe jij dat ook? Gewoon geven tot ze niet meer wil? Maakt iedereen hier de hapjes vers? Nog een foto van vandaag, het was ook zoo leuk! Remus was echt helemaal wild van de geitjes. En Dante was blij dat hij even 5 minuutjes op en neer met het kabelbaantje kon. Schattig hoor, we zijn maar een klein uurtje weggeweest en ze vonden het allebei helemaal leuk Trouwens wel handig hoor, kon mooi mijn zwangerschapsjas over de draagzak heen. Had ik mee voor de geitjes, die beesten klimmen overal op(normaal lopen ze los) dus het eerste stukje even zo en de rest in de buggy met een dikke deken. Maar de jas was dus helemaal fijn, ik kon Remus er zo instoppen
dag moop81, wie ben jij? Edit: Ik zie dat jij nog nooit een bericht hebt geplaatst! Je bent toch geen gluurder hè Edit2: Weg moop! Daaaaaaaag
@ Kwabber: moop? zie jij spoken? hahaha Ik geef fruit en groenten een half potje, daarna mag ze erbij drinken tot ze niet meer wil. Toen ik het groenden en fruit ben gaan opschroeven kreeg ze zon last van dr buikje! En aangezien ze best een vreetzak is beperk ik haar en heb ik liever dat ze zich met BV vol eet. En nee ik maak nog niks vers...
Oh ik moet maar snel een reactie plaatsen, anders gaat Kwabbernoot ook roepen dat ik alleen maar meelees! Even niet zo uitgebreid, want mannetje slaapt, maar we weten niet voor hoe lang, dus ik wil elk minuutje slaap meepakken. Kan nog een lange nacht worden ben ik bang. Kwabbernoot wat een leuke foto's! Je ziet iedereen genieten! Heb jij die krullen van jezelf? Super mooi! Fruithapjes maak ik zelf en groenten komen vaak uit een potje, omdat ik dat weer een gedoe vind... terwijl het dat helemaal niet hoeft te zijn. Ik was altijd anti potjes, maar vind ze nu echt een uitkomst! Vagans wij hebben hier de buggy op het onderstel van de kinderwagen. Dus geen aparte buggy aangeschaft. Deze buggy kan bijna helemaal plat en kan nu dus goed. Moet zeggen dat mijn borsten vandaag nog slapper zijn dan wanneer ze leeggedronken waren. Ach ik geef het de tijd, maar ik als ze zo blijven dan draag ik mijn theezakjes met trots! Weltrusten en tot morgen! Beterschap voor alle verkouden ukkies!