Mei mama's 2012 DEEL 6!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Jammer nog geen nieuws!! Hopelijk hebben de dames die gister al bezig waren hun kleintje al in de armen.. Voor de andere dames, ik hoop voor jullie dat het snel begint!

2. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Nieuwe update in club me verhaal

En voor hier eindelijk om 22:10 was beau er met 3720 gram
    Cm gaan we vandaag meten maar shtting was49/50 cm
    Heel trots pas om 2 uur me kleintje gezien heel
    Hard!! Zie verder club heel trots!!!!

Liefsss

3. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ MamaJolanda: gefeliciteerd met jullie zoon! Ik zal eens in de club gaan kijken!

Hier redelijk geslapen maar toch draai ik me zo nog ff om :) alle beetjes helpen.
    Gerommel... Ach ik durf niet meer te hopen! Zolang het geen regelmaat heeft of meer pijn gaat doen ga ik gewoon nog ff slapen!

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @mamajolanda,
    Gefeliciteerd!!!

5. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Gefeliciteerd jolanda!!!

Hier heeft t gerommel alleen gezorgd voor pijn en een onrustige nacht.... Serieus voor mijn man niet goed voor zijn hart. Wat is die aan t mee leven!! Hij heeft ondanks mijn advies ook gewoon niet geslapen!!

Nou ja... Nieuwe dag nieuwe kansen zullen we maar denken!!

6. AlmaH

AlmaH Actief lid

12 sep 2011
    361
    0
    0
    Gelderland
    Mamajolanda ven harte met jullie zoon, geniet ervan!

7. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Mamajolanda, van harte meid, mooie naam :)

Kaylee was tot half 3 aan het spoken met krampen en voeding, daarna doorgeslapen tot kwart voor 6. Dus al met al een goede nacht voor ons beiden. Wat gebruiken jullie tegen kraampjes?
    En ik houd nu ook ineens vocht vast in mijn voeten? Is dat normaal? Tijdens zwa.gerschap alleen mijn enkels, nu beide onderbenen en vooral voeten. Ik schrok er een beetje van.

Meiden die rommelen, kop op he, voor je het weet ligt de baby in jullie armen:)

8. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Update!

Om 06.20 is vmb1981 bevallen van ons nichtje
    Beide maken ze het naar omstandigheden goed, navelstreng zat
    om dr nekje dat zorgde voor nogal wat opstart problemen.
    Moeders klonk wat geschrokken en erg moe.

Verdere details mag ze jullie zelf komen vertellen zodra ze eraan toe is..

9. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    VMB gefeliciteerd met jullie meisje!!!

Lekker uitrusten nu!! En genieten!!

10. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Vmb gefeliciteerd!! Rust lekker uit en geniet van jullie meisje!

11. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    MamaJolanda, van harte gefeliciteerd!! Goed gedaan!!

Vmb, gefeliciteerd met jullie dochter. Hopelijk na de moeilijke opstart is nu alles helemaal goed en kun je lekker uitrusten en genieten!

Aniek heeft sinds gisteren weer een paar flinke poepluiers gehad, dus dat zit nu gelukkig wel goed. Toch fijner dan dat er een paar dagen niks uitkomt.

Maar poeh, wat is het toch wennen..een 2e kindje.. Gisteren moest mijn man weer werken dus was ik voor het eerst alleen met Joas en Aniek. Joas merkte dat volgens mij meteen, want ik kon geen stap verzetten of hij begon te huilen/jengelen en klampte zich aan mijn benen vast. Zoo vermoeiend, en het was al een spannende dag. Gelukkig kwam mijn moeder 's middags om nog wat te helpen en heeft ze Joas uiteindelijk een nachtje meegenomen. Ik kwam anders amper aan Aniek toe, laat staan aan mezelf. Vind het aan de ene kant wel sneu voor mijn mannetje, hij snapt er natuurlijk ook allemaal niks van. Maar voor mezelf was een nachtje en dagje "vrij" wel lekker. Aniek zelf is een ontzettend tevreden rustige baby, een heerlijk meisje!!

Vanmiddag het cb op bezoek, ben benieuwd.

12. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Oh Minkie dat lijkt me ook erg moeilijk hoor!! Voor zo'n mannetje is het al een omslag, je wil em niet te kort doen, maar je je hebt maar 2 handen en bent met z'n 3tjes. Pffff

Ik ben een beetje emo vandaag merk ik. Gister vanaf een uur of 2 steeds pijn gehad, rug en buik, vanacht ook, nu ook, maar er komt maar geen regelmaat in. Ik verlies wel ander soort afscheiding, normaal was het altijd melkachtig, nu is het wat gekleurder, de eerste bruinige afscheiding voor je net ongesteld wordt. En die hoofdpijn....

Manlief is wel naar zijn werk, met lood in zijn schoenen. Ik kan dat niet zo goed hoor afwachten... :(

Sorry voor mij klaag bericht...

13. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Ludora, je mag gewoon klagen hoor:) bruinig afscheiding was bij mij de slijmprop.

Vmb van harte met je dochter, nu lekker bijkomen.

Euhm wou wat vragen ben het alleen weer kwojt?

14. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    nieuwe mama's : gefeliciteerd ! en geniet er van ! het is zo bijzonder :D

ludora: klaag maar ffe lekker meid... maar hoofdpijn... hou je ook vocht vast en voel je je niet lekker?? anders ffe je vk bellen meid! en die bruine afscheiding probeer is wat op te vangen... misschien toch je vliezen??? was bij mij ook bruinig...

hier: ik zal nog is even foto's spammen want onze prinses heeft gisteren haar eerste flesje gekregen :D

dus komt ie :

Bijgevoegde bestanden:

15. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Pat het is niet de slijmprop (die is vaster, minder slijmerig en groter, denk ik) ,het zijn sliertjes echt afscheiding achtig. Ja ik voel ook wel dat er van alllllles aan de hand is.... En heeeeeeeel lang kan t ook niet meer worden, maar ja dat geduld he...

16. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Forever ik zie je foto niet!!! Correctie, toch wel :D
    Wat een moppie zeg!! (heb t over de kleine hoor :p, ookal ziet je man (?) er ook goed uit ;) )

Die hoofdpijn in combinatie met hogere bloeddruk en vocht vast houden is bekend. Hebben ze zaterdag nacht en vorige week woensdag nog naar gekeken. Niets aan de hand...

17. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik heb het gewoon bij de Etos gekocht, is van VSM dus is bij iedere drogist wel te koop, en anders bij de apotheek. Kostte 6,95.
    Verdere verloop: gisteravond 3 poepluiers achter elkaar, zonder moeite. En nu een super relaxed kind die lekker in de box naar zn mobiel ligt te kijken :)

18. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hihiih sorry had de foto's niet toegevoegd hahahaha ! muts dat ik ben maar nu staan ze er bij als het goed is :D

liefs !

19. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    ludora: oke raar dat ze je dan niet hebben gehouden want ik werd door die kleine beetjes al ingeleid ! had je ook eiwitten in je urine? en houden ze je verder onder controle?

minkie : kan ik me idd voorstellen ik heb het soms al zwaar met 1 kindje om alles te plannen.. en alles nog te kunnen doen.. dus kan het me helemaal voorstellen meid ! rust maar ffe lekker uit :)

20. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Jaaaaaaaa weer 2 babytjes geboren!! Mamajolanda en VMB van harte gefeliciteerd!! Waren geen makkelijke bevallingen zo te lezen. Navelstreng om het nekje vind ik doodeng maar gelukkig is alles goed!

Ludora: die bruinige afscheiding is toch echt wel goed nieuws hoor, dan kan het echt niet lang meer duren! Zelf heb ik dat niet gehad, maar het lijkt me dat er wel iets in gang gezet is!

Forever mooie foto's!

Minkie86: even een digihug!! Kan me zo voorstellen hoe je je voelt, mijn oudste is bijna een jaar ouder dan Joas en heeft er ook moeite mee, maar voordeel is dat ik hem meer kan uitleggen en kan laten helpen. Joas begrijpt er natuurlijk helemaal niks van maar is ook weer niet zo jong dat ie er weinig van meekrijgt. Net een moeilijke leeftijd denk ik om grote broer te worden. Hopelijk went hij snel!

Hier de tweede nacht op rij dat A. er 5 uur tussen liet. Vannacht 21.00 - 23.30 - 4.45 - 8.15 dus ik mag niet klagen! Tussen 21u en 23.30u was ie wel wat zeurderig, dus ik ben pas na de fles van half 12 in slaap gevallen. Ik bied hem nu 120+4 aan, maar hij laat wel iets van 10 a 20 cc staan.

Deel Deze Pagina