Ik hoop t zo Daro, ik wil zooooo graag..... Wat goed dat A al zo lang door slaapt, hij is nog geen 2 weken!! En voor zover ik er verstand van heb is 100cc eten wel aangeduid als goede eter!! Fijn dat ie het zo goed doet zeg!! En K ook! Forever, geen eiwitten, HB goed.... Bloeddruk voor mij doen hoog, 138/98, maar is schijnbaar voor iemand van 40+ weken heeeeeel mooi, geen zwangerschapsuiker, ze hebben me zo goed onder controle staan, maar alles is prima steeds! Ja ik sta er ook van te kijken, hoe brak ik normaal altijd ben, ik ben deze zwangerschap echt heeeeel stabiel, qua bloedwaardes ed dan Ik heb morgen weer controle.
Jaaa weer 2 baby's @vmb: Van harte gefeliciteerd!! @MamaJolanda: Van harte gefeliciteerd!! @Ludora: Van mij mag jij nu wel hoor! Nee klaag maar lekker als het oplucht! Snap ook best dat je het niet kan afwachten.. Je bent er gewoon klaarvoor! Dus Ludorabeeb kom nu maar gewoon!! @forever: Mooi popje hoor!! Ik wil ook Hier gaat vandaag een bankhang zomerse outfit aan en dan lekker in de tuin beentjes hoog en vooral niet te veel doen met dit warme weer Hoe is het met kanshebber?
Ja ik vind het vooral zielig voor Joas. Ik probeer hem zoveel mogelijk aandacht te geven en extra veel te knuffelen, maar dat kan onmogelijk de hele dag door. Hoop maar dat hij snel een beetje went, dat is vooral voor hem, maar ook voor mij een stuk leuker. @Ludora, ik vind het hoopvol klinken! Wachten duurt nu lang he, elk uur is al zowat teveel nu..Kun je nog wat afleiding zoeken, filmpje kijken, wat lezen ofzo? @Forever, wat een schatje!!!! Je man/vriend ziet er super trots uit @Daro, wat doet A het goed! Lekker he, zulke nachten, dan kom je zelf ook nog een beetje aan je slaap toe. Ik denk ook wel dat het scheelt dat K al wat ouder is en wat meer mee kan helpen. Dan is het ook wel wennen natuurlijk, maar het is voor hem ietsje beter te behappen. Nu ik hierboven foto's zag, bedacht ik me dat ik onze meid nog niet had geshowt. Hier is ze!
Wauw wat een mooie ogen!! Hier net de babydump gebeld voor mn duowagen. Mn moeder gaat er straks mee terug naar de winkel want dat bakbeest past niet in de auto als wij er ook nog bij moeten en zelf heb ik geen auto (man is naar zn werk). Er werd aan de telefoon gezegd dat ze even willen bekijken wat het probleem is, maar dat ik indien nodig meteen een nieuwe kan meekrijgen (hij is op voorraad) of als ie voor reparatie opgestuurd moet worden dan krijg ik in ieder geval een vervangende wagen mee. Da's wel fijn, want zonder die wagen kan ik natuurlijk helemaal nergens heen. Ik ben benieuwd hoe dat gaat aflopen.
Ohhhhh smelt minkie!! Wat kijkt ze wijs al!! Ik ga inderdaad nog even proberen te liggen!! Meldplicht voor oa Klusser en Sam!! Alles goed? Klusser ik hoop dat alles goed bij je gaat!!
Nee hoor hoeft neit altijd, dat wat je op foto's zag, iets van garnaaltje heb ik ook niet gehad Het leek net gewoon normaal slijm maar dan bruinig
Joehoe las dat er weer 2 baby's rijker zijn! @vmb: Van harte gefeliciteerd!! @MamaJolanda: Van harte gefeliciteerd!! Hier is het ook aan het rommelen, morgen ben ik uitgerekend. Verder geen nieuws, lees wel mee en de foto's van alle kleintjes zijn echt geweldig
O O, was ik even te sloom?! Hier ben ik hoor! En niets aan 't handje! Vandaag een luie dag. Gisteren laat gaan slapen, dus vanmorgen beetje uitgeslapen. Heb relatief gezien een goede nacht gehad, beter dan de afgelopen tijd. Fijn! Ben de hele tijd een beetje verbaasd dat beep nog in buik zit. Had nooit gedacht zo ver te komen. Denk 's ochtends: He, weer niet bevallen vannacht! Denk nu ook steeds vaker dat dit wel eens een hele andere bevalling zal kunnen worden. Verwacht geen hele lange bevalling, maar misschien wel enigszins normaal? Maar goed, ik knijp hem nog steeds wel een beetje hoor... Vandaag is het pappadag. Gezellig! Pappa is zojuist met Jop naar ouder & kind zwemmen. Vindt Jop helemaal leuk; hij had het al over 'glijden, boem!, nog een keer glijden' en liep half zingend / dartelend de deur uit met zijn pappa. Ze zingen daar namelijk ook een aantal liedjes met de juf of meester Heb nog gedacht om mee te gaan, maar toch een beetje gedoe met erheen gaan en die dikke pens in die kleedkamer en eigenlijk pas ik heel mijn bikini nu echt niet meer, 't zou toch een beetje ordi worden met dat uitpuilende spek overal Dus nu stil in huis. Ga nog maar effe rustig aankleden en een fotoboek-uurtje houden... En vandaag genieten van het weer. Nog niet veel plannen eigenlijk... Iedereen een fijne dag! Klusser (Hoeveel mamma's moeten nu nog werpen? Iemand nog een idee?)
Hoi, deze mooie morgen Hier krijgen de meiden dus sinds 16u gister 90+3 en ze zijn veel meer tevreden... doorslapen kennen ze alleen nog niet hahah... vannacht kwamen ze na 4.5 - 3.5 en 3.0 uur best vermoeiend dan na 2 nachten van 6uur ertussen hahaha... en net vandaag had manlief besloten de ochtend te gaan werken deze week zodat hij met dit weer lekker de middagen vrij is! Ik zit nu lekker buiten onder de overkapping met de laptop en ons hondje, de meiden liggen binnen in de box te slapen... (zo balen dat onze wandelwagen niet verder kan als de hal Nu kan ik ze niet buiten in de bak neer leggen! Net trouwens ook voor het eerst de meiden te gelijkertijd geflest... ging goed! Al doe ik het liever om-en-om voor even wat 1-op-1 aandacht.. Miekr; Nu al auto rijden? Dat raden ze pas aan met de 6 weken ivm juist de onverwachte bewegingen!!! Kijk je uit? Ik denk dat ik niet ga wachten tot de 6 weken omdat ik nergens meer last van heb, slik ook geen medicatie meer en doe alles weer verder (op stofzuigen en dwijlen na) Maar ik wacht (hoe klote ook) toch echt wel tot de 4 weken. En dan nog maar zo min mogelijk tot de 6e week... Gefeliciteerd trouwens met je grote kanjer!!! sam; ik had die harde buiken en menstruate rugpijn altijd alleen de avonden, jij dus de nachten... zo raar he dat het op één moment is. Beetje kunnen slapen? lieve An; lekker met de kleine man naar buiten geweest zag ik? Je hebt vast genoten! pat; ik gebruik infacol, ik vind het ideaal spul om te geven. En volgens mij vinden hun het lekker. Ik heb t 2 dagen voor elk flesje gegeven. Geen krampjes gehad, toevallig wil ik het vandaag zonder proberen kijken of dat goed gaat... opzich vallen hier de krampjes mee! Vocht, nu? Hmm ik had het mega erg tijdens zwangerschap, zelfs de artsen schrokken ervan. Maar bij mij is nu ALLES weg... Ik weet eink niet of dat na zwangerschap kan/normaal is. EVen navragen misschien? Vmb: JEEEEEJ Gefeliciteerd met jullie meisje... ik hoop snel van je te horen! Geniet maar eerst lekker van je meid! MInkie; fijn dat ze weer even lekker gepoept heeft! Hier hebben we natuurlijk vergelijkings materiaal doordat het er 2 zijn... Ninthe heeft echt VEEEEL poepluiers en Fenne maar weinig en dan ook niet heel veel. Ik weet het, je moet ze niet vergelijken met elkaar maar toch doe je dat soms toch... ludora; ik maak me wel zorgen om je hoofdpijn zeg. Dat was bij mij steeds t eerste waar ze om vroegen als ik in het zh kwam... Vooral toen mijn onderdruk wat hoger was(95)...! Kijk je uit meid? & klaag maar lekker hoor! minkie; knappe meid ook zeg !! Daro; dat is wel netjes van ze! Benieuwd wat ze gaan besluiten.
Hoera, vmb, gefeliciteerd met je dochter! Als je weer een beetje okay bent maar effe je meisje spammen hier, ben benieuwd! MammaJo: hier ook nogmaals, gefeliciteerd met Beau! Minkie: knappe dame hoor! Gelukkig kan Joas later een beetje op haar passen als ze uitgaat En hopen dat ie snel een beetje went, zal niet meevallen. Pak alle hulp van familie aan zou ik zeggen, kunnen jullie allemaal een beetje rustig aan doen! Ludora: wat een gerommel toch de hele tijd. En nu bruinverlies! Ik denk dat er wel iets serieus gaande is dan hoor! Maar goed, hoe lang je dan nog rondloopt, dat weet ik natuurlijk ook niet, hoop niet te lang voor je! Hang on!
OOhjah vergeet ik het bijna: Ninthe heeft zoveel pit in zich dat ze net op haar buik rolde ze moest even wachten omdat ik met haar zus bezig was en ze was zo "boos" dat ze ineens op dr buik draaide hahaha... toen werd ze nog bozer
Huh! Wat een powerbeep! 't Weer ziet er hier vanuit mijn badjas wel vrij briljant uit eigenlijk. Ga maar eens snel aankleden. Heb 1 rok die ik wel aankan. Lekker de benen luchten. Meteen maar even de epilady er overheen dan, ben ik weer netjes voor de bevalling *alleen geen zin in, is gedoe met dit lijf* Later!
over ontharen gesproken.... ik heb een beste wintervacht inmiddels na ongeveer 3 weken niet meer te hebben geschoren... Vanmiddag maar ees lekker douche en proberen of ik er al weer bij kan.... *schaam me dood!*
Hahaha ik heb me overal geschoren behalve bij de knip.. zal er mooi uitzien wwhaha was zo blij dat ik weer alles kon zien/bij kon hier dus geen bijzondere baby.. liam draaide zich op zijn zij vanuit zijn rug... vriendlief en ik lagen op bed met m te spelen en hadden zoiets van neeeeee das toeval hahaha... Die 2 passen goed bij elkaar bb! Wat een heerlijk weer is het weer! Vandaag maae ff wat halen voor liam zijn krampjes want hij blijft maar spartelen...
@vmb, Gefeliciteerd meid!! @ludora, ik wil je geen valse hoop geven, maar zo begon het bij mij ook ik heb helaas ook een lange aanloop gehad hoop dat het snel bij je doorzet want ik weet hoe vermoeiend het is!! @bb, Wat goed van jullie Ninthe!! ik vond het al knap dat onze Ninthe zich op der zij draait vanaf der rug
ik moet ff mijn 2 trotsen spammen hoor ben zo blij met deze foto Denk dat we deze op doek gaan zetten
Meiden, hier weer eens de bevallijst! Nijntje81, 2 mei, Fabiënne (3620 gram) geboren op 10/5 met 41+1 Cullen, 3 mei, Aiden, (4230 gram) geboren op 23/4 met 38+4 Trotsemams, 5 mei, Jongen, (5685 gram) geboren op 27/4 met 38+6 Forever, 5 mei, Kimberley, (2820 gram) geboren op 17/4 met 37+3 Dribbel32, 6 mei, Mika, (2900 gram) geboren op 16/4 met 37+1 Viev: 6 mei, Sara, (3250 gram) geboren op 2/5 met 39+3 Child: 6 mei, Noah (4365 gram) geboren op 16/5 met 41+3 Elmo83: 6 mei, jongen, (4100 gram) geboren op 7/5 met 40+1 Yupgup, 8 mei, Thomas, (4040 gram) geboren op 6/5 met 39+5 Miffy, 8 mei, Ninthe Hayley, (2880 gram) geboren op 6/5 met 39+5 miekr, 8 mei, Mayson, (4245 gram) geboren op 4/5 met 39+3 pearl29, 8mei, Juliëtte, (3340 gram) geboren op 3/5 met 39+2 Daydreamer, 8 mei, Roan (4380 gram) geboren op 15/5 met 40 Ilonka85, 9 mei, Nikita (3870 gram) geboren op 19/5 met 41+3 Tinie84 9 mei, Dani (3300 gram) geboren op 10/5 met 40+1 Veldmuisje, 10 mei, H.erwin (2980 gram) geboren op 12/5 met 40+2 Essieee, 11 mei, Sem Luca Jan, (3590 gram) geboren op 8/5 met 39+2 Minkie86, 11 mei, Aniek, (3620 gram) geboren op 11/5 met 40 Daanbanaan1982, 12 mei, Daro, 12 mei, jongen, (3885 gram) geboren op 4/5 met 38+6 Marja78, 12 mei, Femke (3505 gram) geboren op 12/5 met 40 Sefanja, 12 mei, Neva, (2525 gram) geboren op 14/4 met 35+4 Jazzlyn, 13 mei, jongen, (2120 gram) geboren op ... met 33+? Queenmeisje, 13 mei, Nick, ( . gram) geboren op 3/5 met 38+4 Ladytijger, 14 mei, Gwen (3620 gram) geboren op 14/5 met 40 AlmaH, 14 mei, Manique, (2914 gram) Geboren op 30/4 met 38 Magdalena6, 14 mei, Milan (3540 gram) geboren op 9/5 met 39+2 Skaya, 16 mei, Berkay (3486 gram) geboren op 18/5 met 40+2 Kassie, 19 mei, Quin, ( . gram) geboren op 7/5 met 38+2 Miranke, 17 mei, Meike, (2450 gram) geboren op 6-5 met 38+3 Nyncke, 17 mei, Yaro, (3654 gram) geboren op 23/4 met 36+4 Ludora, 19 mei, 77wonder2, 18 mei, Fabienne, (3070 gram) geboren op 30/4 met 37+3 Pat78: 19mei, Kaylee (3550 gram) geboren op 17/5 met 39+5 Priscilla4, 20 mei, Milan, (3530 gram) geboren op 12/5 met 38+6 Vmb1981, 20 mei, dochter ( . gram) geboren op 22/5 met 40+2 Draak: 20 mei, Mason, (700 gram) geboren op 23/02 met 27+? Heitjekarweitje, 21 mei, Dewi, (3190 gram) geboren op 15/5 met 39+1 An1985: 21 mei, Jongen, (3450 gram) geboren op 7/5 met 38 Sam4Hope, 23 mei, bezigbijtje, 23mei, Ninthe en Fenne, (2730&2730 gram) geboren op 2/5 met 37 Marlinde81, 23 mei, Elies25, 25 mei, Sami ( . gram) geboren op 17/5 met 38+5 Olaa, 26 mei, Bloem18, 27 mei, Elin, (2850 gram) geboren op 3/5 met 36+4 Kayde, 27 mei, mamajolanda, 27 mei , Beau (3720 gram) geboren op 21/5 met 39 klusser1980, 27 mei, Tijgetje, 29 mei, Doetie, 29 mei, Kanshebber, 29 mei, 85Eva, 31 mei, 19 Meisjes 23 Jongens Meiden, als je een wijziging door wilt geven of geen naam genoemd wil hebben, stuur dan een PBtje!
Hihi moeten we ze maar een keer laten daten an Ik ga dadelijk ook toch weer even infacol gebruiken, ze zijn erg onrustig geweest en overstrekken dus denk dat de infacol toch zijn wekr deed....
Pat prachtige foto inderdaad! Zeker mooi voor op een canvas ofzo! BB hier ook een sterke baby die telkens op zn zij draait om zn speen te zoeken als ik er niet snel genoeg bij ben Ook uit boosheid dus. Hij ligt dan half op zn zij en half op zn buik, houdt alleen nog zn ene beentje tegen zodat ie niet helemaal op zn buik rolt. Leggen jullie je baby's ook iedere dag even op de buik? Zo mooi vind ik dat! A. probeerde al meteen na de geboorte zn hoofd omhoog te houden en dat lukte hem best aardig al, maar als ik hem op zn buik leg dan gaat ie echt oefenen met rondkijken en dan telkens even uitrusten, echt mooi om te zien! Hij probeert zelfs een beetje vooruit te komen door met zn beentjes te spartelen haha Ben ook benieuwd naar het bevallingslijstje, volgens mij zijn er nog maar 2 of 3 actieve meeschrijvende mama's-to-be toch?