Mei mama's 2012 DEEL 6!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @bb,
    wat een geweldig leuk jumpsuitje!! echt schattig!!
    lastig he maatje 50?? ik word er ook gek van, en maat 50 is onze Ninthe nog te groot eigenlijk

2. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    hier ook 50 te groot, 44 te klein..

3. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ BB wat een lieve kleertjes!!!! Wil zelf ook veel meer doen als mogelijk is, maar dan wordt je weer snel aan die wond herinnerd.

@ sefanja, Owen is nog steeds veel aan het spugen en diarree. Het is hier inderdaad aardig druk, vooral nu owen ziek is.
    Mayson heeft vannacht wel lekker geslapen, viel na z'n flesje lekker in slaap en sliep lekker door tot 10:00 vanochtend.

Denk dat iedereen hier inderdaad wel in dit deel gaat bevallen, dat hoop ik tenminste wel voor jullie allemaal.

Mayson heeft maatje 56/62. had een heel lief rompertje gekregen maatje 50/56 maar die is helaas te klein.

Net met Owen bij de huisartsenpost geweest. Hij blijft dus maar spugen en aan de diarree en had sinds gister ook geen plasluiers meer. Hij heeft vermoedelijk een virusje, moeten hem nu in de gaten houden. (deden we al) en dan kijken hoe het morgen of anders maandag gaat en anders weer terug komen. Lekker handig zonder auto. (die staat tuurlijk net weer bij de garage:()

4. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    @sefanja, nee geen kraamtranen meer hoor. Ik vind het wel lekker dat we nu gewoon zelf mogen tutten ;) En dat we morgen kunnen uitslapen/in bed kunnen blijven liggen ;)

Vandaag wil Fabiënne bijna elk uur aan de borst... Misschien toch al de regeldag vandaag... Nu ligt ze lekker bij pappa.... smelten jullie ook zo van je vent met de kleine?

5. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

hey meiden,

even ego

vandaag een heel moeilijk besluit genomen en ik blijf maar janken maar het is waarschijnlijk toch een goed besluit voor ons gezin.
    gwen is ondanks het stimuleren en het bijvoeden met kv maar 40 gram gegroeid in 2 dagen en moet constant gestimuleerd worden bij het drinken aan de borst dat het veel tijd vergt (zo ongeveer een uur inclusief verschonen) wat opzich niet erg is maar mijn andere ventje heeft het daar wel erg moeilijk mee. ik word ook onzettend onzeker van het feit dat de borstvoeding maar niet soepel wil verlopen. dat ik alleen maar loop te stressen als ze niet lekker wilt drinken. ook de vk leek het beter voor mijn gemoed toestand om over te gaan op alleen kv omdat gwen en bram niks hebben aan een moeder die niet lekker in haar vel zit. maar oh wat blijft het besluit moeilijk helemaal omdat dit de laatste kans was op borstvoeding te geven. (ons laatste kindje)
    ze zeggen dat ik mij niet schuldig moet voelen aangezien ik alles geprobeerd heb om het optimaal te laten verlopen. maar toch voelt het nog niet zo. de kraam hulp heeft mijn borsten nu in gebonden maar ik lek als een gek en mijn borsten doen nu ook zo ,n zeer. bah wat voel ik mij klote :( :( :(

6. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

toch maar even ons meisje laten zien

7. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

en nog maar eentje

8. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    ooohhw.... Ladytiger Ik kan me voorstellen dat je je zo ongelukkig voelt. Wat naar dat het BV niet gelukt is. Dikke digihug!

9. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Ludora toen mijn vliezen gebroken waren kon ik blazen op mn hand als een gek maar verloor dan geen vruchtwater. De kleur was zalm/roze met wat witte vlokjes.

10. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Wat zielig voor Owen, Heeft hij er zelf veel last van?
    Ik hoop dat het snel over gaat, beterschap voor hem...

11. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Hier zit papa nu te kangaroen... Dan smelt ik idd.

12. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Heel herkenbaar meid...
    Ik heb alleen mijn borsten gewoon afgekolfd en dan elke dag steeds langer tijd tussen laten zitten...

oh wat een droppie heb jij zeg... lijkt ook niet zo groot

13. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Het heeft even geduurd, maar hier ons mannetje..

De eerste was hij ongeveer een uurtje oud, de 2e is op hemelvaartsdag gemaakt...

14. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

dankje voor je reactie.
    en gwen is zo ongeveer 49 lang. precies weet je het natuurlijk niet want ze meten die kleintjes niet meer op na de geboorte.
    dit thuis maar even met een meetlint gedaan.

15. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Ludora hier ook dezelfde symptomen maar heb ze helaas al 2 dagen :( hoop dat het voor jou meer doet!!

Ladytijger wat een knapperdje!!!
    Bb leuke kleertjesss!!!
    Essie ook al zon knapperdje!!

Hier dus ook al 2 dagen krampen en diarre helaas zet het nog niet echt door! Wel enorme druk onderin me buik/doos? Herkenbaar??
    Liefsss

16. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    essieee mooie Sem :)

17. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    H'e een nieuw topic alweer!

Als het goed is de laatste in het bevallingslijst-forum. Heb even gespiekt hoe dat vorige keer ging, toen werden de februari 2010 mamma's op 7 maart (na laatste bevalling) gesloten en gingen we over naar het mamma's-forum. Zouden we dat nu ook halen, de eerste week van juni dan? Hoop het wel! Langer hoeft het niet te duren mag ik hopen!

BB-tje:
    - Wat heerlijk dat je zo genoten hebt! 't Was ook wel een superdag, maar je zal extra genieten als je 't zo lang zo $%^&%& gehad hebt!
    - Deur open of dicht zal wellicht niet zoveel uitmaken voor temperatuur, maar wel even letten op tocht. Maar als er geen tocht is, is het toch lekker, frisse buitenlucht.
    - Voor maatje 50 ook gekeken naar Noppies? Of vraag aan je kraamvisite specifiek om 50? Heb zelf kort geleden nog wat 50 bijgekocht via marktplaats. Setjes die er nog heel mooi uitzien, van Noppies, zijn zulke fijne kleertjes...

Ludora: over je sappen, ik zou 't niet weten. Maar ik denk dat als het echt vruchtwater is, dat je 't op den duur wel merkt omdat het dan de hele dag blijft lekken...?
    Nog aan 't rommelen / krampen?

Child: Arnica-druppels? Doe je die erop of zijn die om in te nemen? Echt super hoor, dat je zo weinig last hebt!! Kon echt pas na een ruiuiuiuiuime week weer een beetje zitten op die stuit/knip-wond...
    En je vergat even Skaya, maar dan kan je ook niet weten!

Daro: super dat Blijdorp goed is gegaan. Logisch dat 't aan 't einde zwaar was, maar dat je 't na twee weken alweer redt zo'n dag, super!

Veldmuisje: super hoor, dat H zo goed groeit, wat heerlijk! En kraamtijd is gewoon druk, snappen we hier wel...

Miekr: O, was zielig voor Owen en lastig voor jullie! Sterkte ermee!

Ladytijger: O meid, ik snap het helemaal. Het is moeilijk om te stoppen als je dat helemaal niet wilt. Ik heb destijds zo vaak op dat punt gestaan (wegens ook veel afvallen van een reeds klein geboren mannetje en daardoor druk/stress bij bv en gedoe met kolven en bijvoeden met kv). En nu zit je dan ook nog met die lekkage die je eraan herinnert! Logisch dat je je ^*&*$%^$% voelt. Gewoon even spuien hoor!

Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar ik heb mezelf voorgenomen dat als de bv dit keer net zo zwaar is / moeilijk gaat als met Jop, dat ik dan tijdig(er) stop (hoe zwaar dat emotioneel ook zal zijn) met als reden die jij noemt: nog een peutertje rondlopen en liever geen gestresste mamma willen zijn. Ik denk dat je er goed aan doet, ook al gaat het tegen je gevoel in. Je moet toch even afscheid nemen van bv (verwerken), wij denken hier ook dat het bij twee kindjes blijft...

Klusser

18. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
  19. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    @mamajolanda, ik heb beginnende zwangerschapsvergiftiging en wordt daarom maandag ingeleid.

@sefanja, ik heb nu medicatie om mn bloeddruk te laten zakken. Die was vrijdag nog steeds gemiddeld 145/95 met een pols van 105. Medicijnen slaan wel aan, mn hartslag is nu weer lekker rustig.

@ladytijger, *knuf*. En wat een mooi poppetje heb je.

Hier ben ik in de loop van de middag opgeknapt en had weer ff energie. Ik weet dat ik me eigenlijk rustig moet houden, maar kon de bank ff niet meer zien. Zijn bij mn moeder op visite geweest en hebben een stukje gewandeld. Verder lekker in het zonnetje gezeten. Dus zo gek veel heb ik nou ook weer niet gedaan.

@Daro, wat een heerlijke dag om naar de dierentuin te gaan. Fijn dat jullie zo hebben genoten.

@essieee, heerlijk ventje zeg!

Pfff. dat was ff uit mn hoofd. En dames, Deel 6 alweer. Dit zal wel het laatste deel zijn of we moeten het wel heel bont maken...

Oja bb, schattige kleertjes hoor.

20. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    wat een mooie baby's weer!! echt leuk

@ladytijger,
    ik snap dat het een moeilijk besluit is, maar waarschijnlijk wel het beste, je hebt natuurlijk nog een mannetje rondlopen,
    was het geen optie om te kolven en bv en kv te combineren??
    hoop dat je snel vrede krijgt met de situatie en lekker kunt genieten van je kindjes

Deel Deze Pagina