@daro, Hier gaat Ninthe ook regelmatig op der buikje, tilt der hoofd al mooi op en begint ook al op der armen te leunen, de beentjes werken ook al lekker mee, soms ligt ze 20cm verder dan waar ik der neerlegde, zo leuk om te zien!!
denk leg der meteen weer ff op der buik nou daar had ze geen zin in hihihi ze gooide zichzelf zo terug op der rug
Leuk, nieuwe lijst! Nog maar een paar... Heeft kanshebber een buddy? Even een beetje offtopic. Was net boven op slaapkamer en zag het prachtige weer. Moest daardoor denken aan mijn uitzicht tijdens de kraamweek van Jop, zo anders. Keek het grootste deel van de tijd naar sneeuw en grijze wolken.... Jop Samson blogt: Weekend! Bericht van 13 februari... Zo, even lunchen nu. Beentjes zien er weer netjes uit, oksels ook, teennagels ook. Volgens mij ben ik er klaar voor!
@Vmb en mamajolanda, Gefeliciteerd! Lekker genieten nu. @Babyfoto's geweldig om al die kleintjes te zien. @Baby op buik, hier elke dag wel een paar keer ook om hem te laten boeren (boert nogal moeilijk) hij kan zijn hoofdje ook goed recht houden. @Miekr, gefeliciteerd met je mannetje. Hij heeft in ieder geval prachtig weer. @Minkie, oei lijkt mij ook lastig met een ander kleintje. Maar je hebt idd maar twee handen. Hopelijk went Joas snel.
Wauw het lijstje is al aardig ingekort. Vandaag 39 weken, en alles rustig. Gister wel een ctg omdat de kleine veel rustiger is dan voorgaande dagen. Gelukkig geen reden tot paniek want meneer liet duidelijk zien dat ie er wel is. Meteen druk bewegen hahahaa. Zo wat een weertje meiden. Mn voetjes houden nu nog meer vocht vast, maar we mogen niet zeuren met dit prachtige zonnetje. Heb weinig nieuws en over babyzaken kan ik nog niet meepraten. Dus dan maar weer in de meelees-modus..... Fijne dag allemaal!!
dag meiden, Gister was Fabiënne met geen mogelijkheid wakker te krijgen... dat werd dus weer een spooknacht! Ben ik blij dat we nu gewoon uit kunnen slapen of lekker op bed kunnen blijven liggen zo lang we zin hebben Ik zag een heule mooie foto!!! wauw! Oh en 2 nieuwe beebs!!!! Van harte gefeliciteerd meiden!!! Hier kan ik ook weer gewoon bij mijn teennagels Heb ze dus weer flink kortgewiekt... Zo eens kijken of we richting Kruitvat kunnen voor een pak luiers
Haha klusser geweldig hoe je dat opschrijft in je blog! Ik werd nieuwsgierig en heb er een paar doorgelezen, heb om sommige dingen zeker even moeten lachen, leuk hoor!!
Thanks! Jop heeft wel schrijftalent Maar zonder gekheid, het eerste deel is met name door manlief geschreven, dus hij verdient de credits. Later ben ik meer gaan schrijven. En nog later kwam de klad erin en zijn we gestopt. Wel jammer. Deze dagen zit ik vaak weer even terug te lezen en fotootjes te kijken. Een grote o ja erlebnis.... Voornemen is om het voor nieuwe beep ook een paar maandjes te doen. Ben benieuwd of dat lukt...
Wow pat inderdaad een prachtige foto!!! Mega babies hier, das wel snel dat draaien he!! BB was ninthe niet de stilste in je buik Ben ook benieuwd naar Kanshebber!! Fijn dat iedereen weer kortgewiekt en fris voor t lekkere weer is Lijkt me heerlijk om dadelijk te doen. An, lijkt me een prachtig gezicht Klusser, heb je blog niet gelezen, maar t lijkt me inderdaad een tegenstelling, hartje winter tegenover 27 graden nu. In onze tuin hebben we een afscheiding op het noorden van spiegelramen. Windstil en nu pal in de zon. Er hangt daar een thermometer, die geeft 42 graden aan!!!! Waar is Sammy!??! Hier ik heb even gelegen, mijn moeder is er, samen boterham gedaan en nu is het weer een half uur geheel stil... De regelmaat die er is is tussen de 3 en 6 keer om de 10 minuten, en dan een keer heel kort, 5 minuten en dan een half uur niets... BB mijn hoofdpijn maakt mij ook wat onrustig... Maar ja, ik sta onder zo'n goede controle! Ik meld het steeds wel, dat het erg hinderlijk is, maar ja alles is goed... Miffy hoe lang was jou voorwerk ook al weer, ook 1,5 week ofzo toch? Pffffff Morgen meer nieuws denk ik... Hopelijk wil de gyn een mooie plan van aanpak maken. Geniet van t weer iedereen!! Ik ga nog even liggen.
@ Ludora: ik meld me hoor! Ben er ook nog steeds! Bruinverlies klinkt goed meid! Dat zie ik op alle apps staan die ik heb, dat het dan echt begint! Dus hoop het echt voor je!!! @ Vmb: gefeliciteerd met jullie dochter! Navelstreng om nek is zeker ff schrikken! Ik heb een beetje een baal/rust/slaap dag. Zit vandaag niet lekker in mijn vel en speel voor mol. Rolgordijn dicht, raam dicht en proberen te slapen. Mijn hele ritme is toch naar de donder. Vannacht weer die harde buiken met rug en buikpijn dus dan is slapen al een drama! Dus tegen de ochtend, na me post, weer in slaap gevallen. En voel me zoooo gaar! Ook geen idee wat voor weer het is.... Arme hond ligt beneden aan de trap op me te wachten *schuldgevoel* Twijfel nu wel weer of ik eruit ga ja of nee... Alles voor mijn maatje he...
Ff kort berichtje uit ziekenhuis. Vanmorgen om 6.20 bevallen van onze dochter Ziva Maria, roepnaam is Ziva. Ze weegt 3230 gram. Lengte weet ik niet. Uiteindelijk 22 uur bezig geweest, was echt hels. Verhaal plaats ik nog. Er was zeker paniek in de tent, omdat dr navelstreng om dr nek zat en ik geen perswee meer kreeg. Ik zag aan de gyn dat het echt niet goed ging en heb haar er uiteindelijk uitgeperst zonder perswee. Ziva moest direct aan de zuurstof en na een minuut of drie kwam er wat geluid uit. We zijn nog nooit zo bang geweest. Nu gaat het goed met haar, ben supertrots. Ik heb megaveel bloed verloren en moet al de hele dag nuchter blijven, voor het geval dat het een ritje ok wordt. Dat hoor ik zo. Denk het niet aangezien het nu redelijk gestagneerd is. Heb ook door alle onderzoeken enzo niet kunnen slapen. Ben nu 32 uur wakker, dus hoop wel een uurtje te pakken. Spreek jullie snel. Hm, lekker kort.
Jeetje VMB, 32 uur wakker en nuchter moeten blijven en dat na zo'n zware bevalling.. heel veel sterkte en nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
Damn vmb!!!! Heftig zeg!! Ziva, mooie naam! Mijn grootste nachtmerrie dat de kleine niet ademt ik kan me voorstellen dat dat de langste minuten van je leven zijn. Hoop dat je niet meer de ok in hoeft! Succes!! Sam ik snap jr schuldgevoel hoor, maar de maatje weet ook wel dat jij niet kan. En houd toch wel van je!!
Wow, lijstje al bijna compleet! Gefeliciteerd iedereen! Hier druk met voeden, kaartjes lezen, verschonen, kadootjes uitpakken, knuffelen, kletsen met visite, wassen en lekker wandelen. Was zp bijna vergeten, en mijn iPad ook! De tijd dat Dani slaapt (hij slaapt goed hoor!) bekijk ik hem ook veel via de babyfoon Wist niet dat je zo van de wereld kon zijn