vmb woooow wat een bevalling!! krijg bij de gedachte al de bibbers!! ludora: ik heb anderhalve week gerommelt.. bedoelde je mij soms??
pat wat mooi!!! die foto!! (grrrr er zijn hier buiten kids aan het spelen die rammen met stokken tegen elkaar.. wat een herrie!! gelukkig slaapt milan er door heen!!) oow en zo lief: ruud was boodschappen gaan doen.. had ie zonder dat ik erom had gevraagd luiers mee genomen.. alleen heeft ie maat 2 meegenomen ipv new born.. maar vond t wel schattig haha
*breek weer even in met KANSHEBBER nieuws* Ze is bevallen van een meisje genaamt: ELIN Ik weet niet wanneer en hoe maar dit kreeg ik net van haar door via sms. Ik hoop dat alles goed gegaan is en dat ze lekker thuis bevallen is. Ook hier nog even: SUPER GEFELICITEERD!! *breek weer uit*
Van harte, kanshebber! Nu effe bijkomen en dat zien we je wel weer verschijnen! Veel geluk met meisje met leuke naam!
Child jou sm!!!! Man, zo mijn angst!!! Wel erg fijn dat jou man er nu naar toe is!! Kanshebber gefeliciteerd met jullie meid!! Hoop dat alles goed gegaan is. Elin mooie naam!! Pris, heb kan dat ik inderdaad jou bedoel. Ik hou t allemaal niet helemaal meer bij. Idd nu met die buik... Geen lolletje, en met die oefenweeen erbij. Pffff..... @ hier, helaas Sam, het is hier totaal gestopt met rommelen... Vanaf een uur of 3, dus das ongeveer 23 uur rommelen, en nu helemaal niets meer, ook geen afscheiding meer. Morgen naar de gyn, de afspraak is verzet van half 10 naar half 5 s'middags, baal!!!! Maar ja, ik hoop dat er wel een plan komt... Wij hebben een paar weken geleden zo'n harde zandbak/schelp gekregen, die heb ik vanmiddag vol laten lopen, voor de hond, hij was helemaal puppy, vond t geweldig Heeft me echt even aan het lachen gemaakt. Tis zo'n lieve drol die hond!! Voor mijn voetjes was t ook even fijn. Ik vraag me af of mijn tenen nog verdwijnen onder t vocht, die zijn zo dik, ik weet niet meer wie t zei, maar idd lopen op deze pootjes doet best pijn. Ook t tintelen van t CTS wordt veeeeeel erger. (*zegt tegen zichzelf, nog even nog even....)
Ego: klusser is moeoeoeoeoe.... Vanavond lekker rustig doen. Man moest vanmiddag weg voor zijn bedrijf, geen probleem. Jop en ik lagen op bed. Helaas werd ie veel vroeger dan anders wakker, ik sliep net bijna, balen! Hij heeft mij de rest van de middag uitgeput. Soms met leuk spelen, soms met stout doen of ergens op zijn kar heen willen rijden (naar een graafmachine hier verderop) waar ik eigenlijk niet heen wil en hem niet goed kan bijhouden met die belly.... Nu hebben we gegeten en doet pappa hem in bad en bed. Pfffft... Meeleesmodus gaat hier vanavond aan...
@ Kanshebber: gefeliciteerd met je dochter! @ Ludora: balen hoor! Ik was t van die voeten.. Zo een pijn met lopen! Hele onderkant is dik en me tenen, heb niet eens meer ruimte ertussen hahaaa Dat badje klinkt goed! Ik ga zo denk ff in een lauw bad, als ik de puf kan vinden dan.. @ Klusser: lekker in meeleesmodus hoor! Mag ook wel eens een keertje! Hier ook rustig... Heeeel af en toe harde buik met buikpijn en veeeeeel afscheiding maar jeetje schiet toch niet op hahaaa
Hihi, ben net gebeld door endemol, mag meedoen aan screening voor 1 tegen 100. Vind ik altijd leuk omte kijken. Kan me alleen niet heugen wanneer ik me opgegeven heb, volgens mij al heel lang geleden???? Is screening op 3 juni, slechts een week na uitgerekende datum. Foute timing, zie dat niet gebeuren, naar Amsterdam met beurse kont, hechtingen, stuwing, lekkage, kraamtranen en dat soort jullie wel bekende ongemakken... Balen! Als het goed is blijf ik op t lijstje staan voor een volgende keer. Geen idee wanneer dat dan zou zijn....
hier liggen de meiden op bed... Fenne is al vanaf 16u huilerig. Alleen bij mij of met speentje is het goed. Maar speentje kan ze nog niet goed in houden dus is ramp! Ook nu ligt ze klaar wakker en te huilen... Ik word er even moe van (ben ook dood moe en koppijn door de warmte, denk dat we er ook zo in duiken... maar het is o warm!!!!!) Morgen om 9u al op CB zijn, wegen... Moet er heen lopen is best eind, als dat maar gaat lukken heen en terug! En dan vraag ik ook maar eens nog over de voeding. De meiden zijn (schat ik) 3000gram nu en ze krijgen 90+3 ze zouden naar 6-7 keer op dag moeten dus om de 4uur maar dat halen ze vaak niet.... dat betekend dat ze dus 8x100 krijgen... = veeel! Ze "moeten" 3x150=450ml per 24uur. Ik kreeg de tip voeding voor hongerige kinderen erdoor te mengen, dat wil ik morgen eens overleggen.... kent iemand dit?? Nou ik probeer nog even op te blijven en wat te drinken en dan zo maar bedje in, vannacht zullen ze wel weer om de 3u gaan komen ben ik bang.... Pfff!