Haha daro bedankt voor de voorbereiding Heeft vast ook hele leuke kanten die leeftijd.. Maar eerst heel lang genieten van het inie minie mensje zoals hij nu is..
Hier krijgt hij sowieso maar 1 borst per keer, anders loopt hij over! Behandeling hebben we hier eerste gedaan met nystatine, fluconazol en miconazol, daarna een week Gentiaan Violet. Dat laatste hielp heel goed, alleen moet je daarna helaas een stopweek inlassen en zijn we er gister weer mee begonnen!
aan de mama's: als jullie nu buiten lopen met de kleine in de kinderwagen.. hoe zorgen jullie dat hij/zij niet te warm word? gister was milan helemaal overstuur omdat ie het zo warm kreeg.. volle zon op zn gezichtje (heb nog geen parasol)
Wij doen de meiden in de wandelwagenbak met alleen een rompertje+shirtje als het zo warm is als vandaag verder niks (wel een lakentje mee voor mocht er wind staan) en we hebben wel een parasolletje maar je kunt ook hydrofiel doen met wasknijpers???
JAAAAAAAAAA wind!!!!!!!!!!! Er hangen buien boven ons zo te zien op buienradar.... nu ff snel boven alles open en over uurtje als meiden naar bed moeten dan beneden open! Laat maar ff lekker waaien!
Hier alleen de parasol erop, dus kap naar beneden (kap+parasol is gevaarlijk omdat dan de warmte niet weg kan) en geen dekentje of dekje erop.
Ik heb dan wel een parasol maar je kan ook een hydrofiele doek aan de kap vast zetten zodat hij niet pal in de zon ligt. Op t heetst van de dag hou k m nog zoveel mogelijk binnen en nu sinds een uur of 4 zitten we buiten, lijkt iets af te koelen..
Even spammen hoor, zo ligt Mika nu te slapen! De andere twee lopen bloot in de tuin :S Zwarter dan zwart is Finn en Danique is nog steeds onberispelijk...
@ Daro: ach die puberteit haha heb t meegemaakt met jonger broertje. Ik vond het ook wel weer wat hebben... Ben lekker aan het koken, heb honger! Lekker schnitzel met aardappels en salade. Had ik zo een zin in dat we nog ff naar de AH zijn geweest. En weer naar de Karwei voor een en ander en nieuwe parasol! Nu een zweefparasol, gaaf! Merk wel dat ik het na vandaag wat spannender vind om de deur uit te gaan. Stel dat me vliezen breken ofzo. Bizar! Nog niet eerder gehad zo haha
ben benieuwd hoe het met ludora is...... hebben jullie ook zo weinig trek door het warme weer?? we zouden pannekoeken eten, maar we hebben beide weinig trek en al helemaal geen zin om te koken
Ik eet juist gezonder dan voor bevalling ook zoiets raars haha. Kwam ff spieken of er nieuws is, MAAR HELAAS. Balen hoor meiden die nog lopen. Kaylee ligt nog in domper korte mouw en kleding met lange.mouw aan ivm evt warmteverlies. Hoop dat ze tot en met zaterdag haar temp goed houd dan kunnen we naar buiten ben ik wel aan toe, hoor nu verhalen aan dat het overal zo oranje aan het worden is, helaas zie ik daar nog.weinig van. Morgen ook de laatste ochtend kraamzorg zo jammer dat ze weggaat. Mijn zoon werd van de week huilend wakker, wilt niet dat ze weggaat, is helemaal gek op haar, oftewel in love hahaha. Dus vandaag een grote bosbloemen en een grote doos merci gegeven, ze wist niet wat ze.meemaakte haha. Navelstompje is er vandaag afgevallen doet me wel wat hoor. Vraagje borstvoeding mama's hoe doen jullie je kindjes extra vocht toedienen ivm warmte? Gewoon de borst extra aanbieden of water lepelen of geven jullie water uit speciale calma flesje van Medela die speciaal voor.borstvoedingkindjes zijn?
Ik heb dat ook altijd met warm weer... minder eetlust LAAT STAAN zin om te koken.... helaas heeft manlief daar geen last van dus moest vandaag wel aan de kook.... bij jullie ook zo lekker afgekoeld???
wij hebben er beide last van, manlief ligt nu te slapen op de bank maar stuur hem zo maar naar de snackbar denk ik...... en hier is het nog bijna niks afgekoeld, misschien net 1graad
Hier nog volop zon hoor! En normaal geen honger met warm weer maar vandaag wel joh! Zit ook heerlijk vol nu hahaaa Zo eens de parasol checken
Heb erg genoten van mn grote kleine aapje Het schreeuwen enzo viel wel mee en hij ligt nu nog lekker te zingen in zn bedje. Heerlijk zo'n babyfoon! Zon; Van de week had ik ook geen parasol bij me, toen heb ik een hydrofiel vastgemaakt aan de kap met twee veiligheidsspelden. Werkte ook erg goed! Maar normaal gebruik ik de kap en de parasol. Dat sluit niet af, dus nog genoeg ruimte voor frisse lucht. M'n kleine aapje ligt al 2,5 uur ofzo onafgebroken te slapen. Zn luier staat helemaal bol maar ik wilde hem niet wakker maken. Hij trapt wel telkens zn lakentje van hem af en gaat dan met zn kont op het laken liggen haha zo cute. Volgens mij had ie ook mooie dromen want hij was telkens aan het glimlachen *smelt* Hij zal nu zo wel wakker worden want het is alweer 3,5 uur geleden sinds zn laatste fles. En ja hoor as we speak doet ie zn ogen open en rekt ie zich nog even lekker uit haha wat is het toch heerlijk zo'n kleintje! Ludora watskebeurt? Geen berichtje meer sinds vanmiddag toch? Zou ze bezig zijn..???
Bbtje volgens mij las ik dat jij je meiden nu voeding voor hongerige baby,s mocht geven. Hoeveel flessen mag je daar van aanbieden. Ik moet morgen met Bram naar het cb en ze wilde dan Gwen wegen. Maar ze blijft ook zo hongerig dus ik hoop dat ik daar ook nog even iets over mag vragen ondanks ik voor Bram heen moet.