Mei mama's 2012 DEEL 6!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Hier ook wind en denk zo regen en onweer. Jammer we hadden even met de hond en de kleine een rondje willen wandelen..

Ben ook benieuwd hoe t met ludora is...

Wat betreft extra drinken ik geef Sem de borst wanneer hij wil en soms hangt hij er zolang aan dan geef k m een beetje afgekolfde melk met de fles. Geen idee of je nog bij moet geven eigenlijk...

Dribbel wat een leuke foto!! Hoe zwaar is hij nu? Hij lijkt met z'n 4 weken net zo groot als sem ongeveer..

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    hier gaat de borstvoeding via de fles,
    maar ik geef alleen maar water bij als ze echt hysterish is een uur na de fles
    ze drinkt nu om de 2,5 uur overdag dus heeft weinig behoefte aan extra erbij
    anders gaat het via de fles.....

3. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Geef je dan water of meng je water door de borstvoeding? (geen idee hoe dat in z'n werk gaat)

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Daro; heerlijk he, ik kan dr ook zo van genieten.
    Mij is nu alleen aangeraden (vooral omdat fenne zo onrustig is) om ze na elke fles even te knuffelen en dan ingebakerd in hun bedje te leggen. Voor hun echt beter, merk ik meteen al. Maar ik vind het zo saai en moeilijk... Mis ze om me heen (in de box of bak):):(

Ladytijger; klopt indd, van nurtilon forte 1 is dat.
    Ze krijgen het sinds 10u vanmorgen en hebben het nu dus 3x gehad en alle 3 de keren erna pas na 4uur gemeld! Ze lijken veel meer tevreden erop. Ben benieuwd naar vannacht. (je geeft dan 2 scheppen eigen voeding en 1 schep forte1) Ze hebben geen max ofzo gegeven wat ze mogen. Ik fles nu op verzoek en zoals dat nu gaat is dat dus om de 4uur en dan zitten ze dus als het zo blijft op 6 voedingen per 24u van 90+3 (dus 100cc ong. per keer)

5. Olaa

Olaa Lid

23 sep 2011
    81
    0
    0
    In een winkel werken
    Overijssel
    Dames even een kort berichtje..
    Vandaag moest ik op controle bij de vk en moest urine inleveren omdat ze al bang waren voor pre eclampsie..
    En idd eiwitten aanwezig dus meteen door naar het ziekenhuis.. Hier weer urine in geleverd en bloed geprikt en ctg omdat ik de kleine nog niet had gevoeld en idd ik heb pre eclampsie en wordt nu ingeleid.. Eerst een veter ingebracht gekregen.. Die blijft tot morgen vroeg zitten en dan gaan ze kijken of ze de vliezen kunnen breken! ;) vet spannend nu.. Sorry voor m'n ego berichtje ik lees wel mee maar reageren vanaf telefoon is lastig!!

6. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Spannend olaa succes!!

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Spannend olaa!!!

@essiee,
    ik geef het er los bij,
    alleen als ze tussendoor onrustig word en honger tekenen laat zien
    bijv een uur na de voeding al smakken en op der hand sabbellen,
    gister middag had ze 50cc water op een uur na de fles en ong 2uur later had ze gewoon weer der fles
    vandaag is ze heel rustig dus niks extra's gegeven

8. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Oke dank je! En hoeveel borstvoeding geef jij haar nu dan per keer??

9. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Oh wat een weertje he.Regen en onweer hier nu,maar wel aan het koelen :)

Als extra vocht geef ik mannetje gewoon extra bv,daar zit geen limiet aan.Wel zo handig ;)

Olaa,succes!!

10. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Oké, extra.bv dus. Ik vroeg dit ivm de.warmte en uitdroging te.voorkomen.

Olaa succes meid, hopelijk heb je snel.je manneke.in je armen.

Hier nog vollop zon :)

11. AlmaH

AlmaH Actief lid

12 sep 2011
    361
    0
    0
    Gelderland
    Olaa heel veel succes!

12. AlmaH

AlmaH Actief lid

12 sep 2011
    361
    0
    0
    Gelderland
    Wij hebben nystatine en miconazolnitraat gekregen, hoop dat het.zijn werk gaat dien.

13. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Warmte: ook erg lastig hiero, die voeten zwellen met t uur meer op, en t tintelen in mijn handen oooooh. De hoofdpijn, heel gek, is niet erger geworden.. T lijkt me voor de kindjes ook niet goed... Maar ja met alleen een rompertje denk ik dat t nu ook wel kan toch?

Dribbel hopelijk is t snel weer beter. Lijkt me pijnlijk... Wat een mooie foto!! Ligt toch eigenlijk best natuurlijk op t buikje he. Doe je dat dan alleen als je er bij bent?

Oeh Olaa, spannend hoor!! Gelukkig ben je in goede handen!! Succes!!!

@ hier, ja sorry kon even niet eerder, moest ook nog boodschappen doen. Eten maken, maaltijd salade, heerlijk.

Ik heb bij de gyn aangegeven dat ik niet weet hoe ik nog een week verder zou moeten, dat ik, naast lichamelijk nu ook mentaal gewoon finaal op ben. Ze begreep het. Ook na zaterdag wat zorgen over t vruchtwater. Ze heeft een echo gemaakt en t vruchtwater was nog prima. Daarna heeft ze getoucheerd en kwam met de mededeling dat ik 4 cm ontsluiting heb. :$ Ook daar kan je toch nog een week mee rondlopen maar omdat mijn lijf zelf al aan de gang aan het gaan is stelde ze voor om me morgen te melden, en een handje te gaan helpen. Dus niet strippen, maar inleiden.

Hoe wordt morgen bekeken dan gaan ze kijken hoeveel cm ontsluiting er dan is. Sinds t toucheren heb ik weeen, wel onregelmatig, maar ja, dat deed maandag en dinsdag ook wel zijn werk, achteraf gezien. Ik verlies nu ooki bloed en slijm, dus wellicht dat t vanacht nog wel op eigen kracht aan de gang gaat. Maar goed ik mag morgen om 7 uur bellen om te vragen hoe laat ik me mag melden.

Spannend!!

Ik voel me wel opgelucht, nu is er hoe dan ook echt een einde inzicht. Of ja het nieuwe begin!!

14. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Spannend ludora!! Ik hoop voor je dat het vannacht zelf begint! Maar anders weet je dat je morgen of overmorgen mama gaat worden!! Eindelijk is het einde in zicht! Ik begrijp hoe je je voelt en het is goed dat je hebt aangegeven zo niet verder te kunnen!
    Probeer lekker te slapen vannacht, je hebt je rust hard nodig...

15. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Ludora: oww wat fijn zo een gyn die het begrijpt! En wel spannend voor morgen dan! 4cm al, super!
    Hoop eigenlijk dat het vanavond lekker doorzet en inleiden morgen niet meer nodig is!!

@ Olaa: oww ook al zo spannend, hopelijk verloopt alles vlotjes!

Hier is het ook nog steeds warm, wel wat aan het afkoelen maar nog geen wind of regen of wat ook. En laat ik dat nou heerlijk vinden. Regen en onweer, als dat komt dan ga ik slapen dames! Hahaa daar kan ik altijd zo lekker van slapen LOL

Net lekker gedouched en nu lekker in relax outfit op bed.
    Half opgemaakt, dekbed hangt nog te luchten uit het raam.
    Straks ff samen dekbed in sloop doen en dan is alles weer klaar.
    Man heeft ook ff snel gestofzuigd toen ik aan het douchen was.

16. AlmaH

AlmaH Actief lid

12 sep 2011
    361
    0
    0
    Gelderland
    Ludora: toch fijn om te weten dat al dat voorwerk niet voor niets is. Hoop voor je,dat her vanavond of vannacht toch nog uit zich,zelf op gang komt. En anders gaat her morgen voor je beginnen. Alvast heel veel succes meid, het duurt nou niet lang meer voordat ook jij je kleintje in je armen hebt.

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ludora,wowie al 4cm!!! Super!Nog maar 6 te gaan;) Heel veel succes morgen..of vanavond,of vannacht :D

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    wat fijn ludora! Oeeehhhh dan zullen morgen je vliezen wel gebroken worden. Ik had met inleiden 3cm en ze werden gebroken, daarna aan de weeen opwekkers! Succes alvast meid!

19. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Ha, ik was je voor!

Voorbeeldje: Marktplaats.nl > Zand en Water Tafel NIEUW in de doos incl. 20 stuks toebehor - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Buiten | Zwembaden en Zandbakken
    Je hebt ze in vele maten (veel veel groter) en prijsniveaus...

1100m2:$ Wow, wat een ruimte!
    Hebben we alvast een goed adresje als het ooit nog eens van een mei-mamma's zomerbbq komt...;)

Ga weer verder lezen, kijken hoe de stripact bij de gyn verlopen is...

20. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    @Olaa, succes!!!!
    @Ludora, wat heerlijk dat je dan al zo ver bent!!! Gek idee, dat ik met de 4/5 cm stond te kotsen... ;) Oeh, dat duurt echt niet lang meer voor jou! :)

Deel Deze Pagina