heitje wat een poppetje, verliefd... wat doet jullie beauty het goed... Nou zelf nog beter worden, nog meer genieten van elkaar.. Heb je nog lekker kunnen slapen? lukt dat met dit warme weer? priscilla buikje masseren al gedaan, maar er schijnt een bep olie te zijn dat idd goed helpt... Een kennis neemt dat voor mij mee, weet jij toevallig om welke olie dat gaat? Loop jij achter de kinderwagen of maxi cosi? Bedenk wel als je achter kinderwagen loopt en de kap omhoog heb, dat de warmte in de kap blijft hangen (dit kan niet weg)... ik heb kap naar beneden en gebruik de parasol (tot mijn grote ergernis).... hydrofiele luier voor verkoeling sam Blij met poep? alleen bij bijzondere omstandigheden... pat Ik hoop dat Neva naar jou luistert, zal een pak van mijn hart zijn... heb je navelstompje bewaart voor plakboek? ik ben geen borstvoedende moeder meer, maar een lepeltje suiker water deden zij op neonatologie... mamajolanda niet te snel en teveel willen doen, denk aan je herstel.. Zo wordt sneller herenigd met je mannetje... ludora hoe was het bij de gyn? Heb je voor de afspraak met gyn nog kunnen slapen? Wel balen dat je telkens onrustig slaapt.. jij bent net zo actief als daro in de ochtend... Belastinggeld binnen? wij hebben nog geen eens de blauwe envelop gekregen... Als het in juli wordt gestort krijg je rente erbij, is mij vanmiddag vertelt. 4 cm ontsluiting, gaat de goede kant op... Inleiden, spannend... Volgens mij wel een hele fijne verloskundige of niet? ze denkt echt met je mee... Maar het belangrijkste, nu duurt het niet zo lang meer dat je MAMA gaat worden... Ik zou het doen die bbq bij jou, kan je ons mooi aan het werk zetten in je bosrijke omgeving... klusser Oh wat lekker, pas om 9.30 uur eruit... dan zal je het wel nodig hebben gehad... zomer bbq bij Ludora is een hele goede... Kunnen we meteen dat vrouwtje nieuwsgierig maken (gaat ze weer bellen), weet je nog over wie ik het heb? daro respect voor jou, je bent altijd zo druk bezig... Neem je ook wel eens tijd voor jezelf, of ben jij net als mij... Eerst alles aan kant,dan pas genieten... de kleine hier is K.O. de hele dag wakker geweest, nu niet wakker te krijgen... miekr Dank je wel voor tip, ook dat al uit geprobeerd. Aan thermometer zit dan poep, maar het stimuleert niet... Poep was btw gewoon zacht, niet eens hard... wat kan het zijn dat het haar dan niet lukt en zoveel last krijgt... Ik maak sowieso afspraak met osteopaat. dribbel Nu nog pijnvrij en dan ben je weer de oude jij? kloven door spruw? Wat ga je nu doen? flesvoeding (kunst) ah wat een lieve foto... nijntje 10 uur wakker hoe doe je dat? miffy Wat een rotnacht heb je achter de rug... volgende keer gewoon je vent wakker maken of had je dat ook al gedaan? ik heb katoenen kleding bij Neva aan gedaan, lekker luchtig... Let wel goed op oksels, plooien en tussen de teentjes... Romper lange mouw is best warm, hoeveel graden is het bij jullie binnen? Je kan ze beter te koud dan te warm kleden... Ik gebruik daarnaast een badstof badcape of hydrofiele luier, dit blijft koel... En je kleine is beschermt. 's nachts wel iets met lange mouw en broek... Neva ligt alleen onder een lakentje... bb denk je wel aan jezelf, als je weer last krijgt dat je aan de bel trekt? Probeer nog te profiteren van de aanwezigheid van René, misschien s'middags zelf even rust nemen? Jouw dametjes drinken net zoveel als mijn dame... ze zijn zelf zwaarder dan Neva, wat groeien zij dan hard (wel net zo groot).. Alleen heeft Neva geen 7/8 voedingen zoals Fenne en Ninthe maar 6 voedingen... Wat grappig, de tip die jij van cb heb mee gekregen, kreeg ik gisteren ook te horen... Alleen is geheugen een zeef, want ik weet niet meer van wie... Het is zeker het proberen waard, alhoewel Neva vannacht tot 06.00 uur in haar wieg heeft geslapen.. Ik was zo trots op haar... Wat een heerlijke stel meiden heb je toch... ook hier last van de warmte, af en toe als ik op sta duizelig... Ik krijg standaard hoofdpijn bij dit weer, ik moet niezen en mijn neus gaat dicht zitten... flitst het ook zo bij jullie? hier worden mooie foto's gemaakt vanuit de lucht... essieee Wat fijn dat de boel aan het opknappen is, wel lekker als je met dit weer gewoon naar buiten kan... ola heel veel sterkte en succes toegewenst...
Bahh wat is het warm in bed! Zelfs met raam open! Laat die regen en onweer maar komen! Maar ben bang dat we overgeslagen worden..
sefanja nee, ik laat me niet zomaar uit het veld slaan. Morgenochtend bel ik de huisarts met een wensenlijstje aan recepten en dan gaan we er tegenaan! Het gaat verder te goed om te stoppen en ondanks de pijn, geniet ik wel van de voedingen!
Waaaaahh net zijn m'n vliezen gebroken en meteen een paar stevige weeen er achteraan.. !!! Ludora succes morgen!!
Olaa succes!! Het duurt ook voor jou niet lang meer!! Ludora alles rustig of ook druk aan t puffen?? Pff wat is het warm word gewoon met knallende koppijn wakker.. Nu de kleine aan t voeden zo maar ff een koud glas water drinken en nog een paar uurtjes proberen te slapen...
@ Olaa: spannend hoor! @ Ludora: succes vandaag! Ben alweer wakker! Viel pas na 3u in slaap! Ben kapot! Heb ook hoofdpijn! Zal combi zijn van weinig slaap en warmte. Het is hier buiten alsof je in een wolk zou stappen zo mistig! Beloofd weer warm te worden. Ik ga 2 parac innemen en straks wachten op mijn ontbijt en dan nog ff proberen te slapen. Het is gelukkig wel iets koeler ondertussen....
Thanx Sam! Ik weet dan wel dat mijn lijf het kan he, dat scheelt... De oudste heeft een jaar bv gekregen en de middelste 8 maanden.
Olaa, succes!!!! Spannend! Lief dat je nog aan mij denkt! Ik heb van 3 tot 6 geslapen. Vrij intensief, maar de rest wakker, van positieve spanning. Manlief heeft niet geslapen, die is zoooo gespannen. Hij droomt steeds dat er iets met mij gebeurd.. Volgens mij ga ik toch een andere kant van em zien vandaag. Zo even douchen brood smeren er eruit. Vanacht wel nog wat weeën gehad maar ook na t douchen niet doorgezet. Heb t idee dat er op de een of andere manier uit zichzelf geen ritme in gaat komen. Ik hou jullie zo veel mogelijk op de hoogte!! Geen nieuws goed nieuws!!!
@ Ludora: hopelijk geen lange puf dag vandaag en heb je snel je kleine vast! Ik ga proberen nog wat te slapen...
Update: Om 6.13 uur zijn wij de trotse ouders geworden van Milan! De bevallig verliep sneller dan wij dachten! Ik ga nu ff bijkomen en genieten! Verhaal volgt! En oja ludora ik hoop dat het bij jou ook zo vlot verloopt!!! Succes je kunt t!!
@ Olaa: gefeliciteerd met jullie zoon! Gekke is dat een collega van mij ook een zoon heeft die Milan heet. Wordt vandaag 1 jr... Hahaa Het slapen wordt me erg moeilijk gemaakt. Racen net 2 ambulances de straat in en stoppen bij overburen. Maar zo te horen zijn ze al te laat. (koud en levenloos gevonden) Kennen die mensen niet goed maar is een pittig begin van iemand zijn dag. Nou... Poging nr ??
Gatver sam!!! Nu zal van dat slapen nog maar weinig terecht komen. T wordt weer een zonnige dag dus ik hoop dat je een beetje kunt relaxen. Of dat je ook gaat baren, mag!! Olaa gefeliciteerd! Idd snel gegaan!!! Hopelijk flink genieten nu!!!! Net tijdens t douchen een heel flink stuk, zo niet alles, van mn oester verloren. En nu weer een beetje weeën. We zijn nu over 2 minuten in t ziekenhuis!! Spannend!! Fijne dag allemaal!!
Olaa gefeliciteerd!! Wat is dat snel gegaan zeg!! Lekker genieten nu van jullie mannetje... Sam oh dat is minder toch raar ondanks dat je ze niet goed kent.. Hopelijk kun je nog even slapen.. Ludora ben benieuwd hoe het bij jou is?! Hier ook proberen nog even te slapeb.. Kleine man dacht daar anders over.. Nu ligt hij op m'n borst (warm!!) te slapen, hopelijk pak ik ook nog een uurtje. Ga vandaag voor t eerst met m op stap naar wen dorp paar km verderop daar doe ik altijd m'n boodschappen en heb zo zin in biefstuk nu mag t weer hè al is boodschappen doen met een kinderwagen helemaal niet handig want waar doe je je boodschappen in? Ga nog even de oogjes dicht doen...
Ik blijf stug nog ff in bed liggen! En schijnt overbuurman te zijn die is overleden. Vrouw is al paar maanden terug overleden. Had mijn man gesmst. Ik was dat allang weer vergeten... Aan mij hebben ze niks als roddeltante hahaa Maar sneu voor familie...! @ Ludora: tja wie weet is vandaag ook wel mijn dag maat betwijfel het. En liever niet morgen, dan is me broertje jarig... Mja hebben het niet voor het zeggen helaas
@ Essie: niet teveel boodschappen halen dan haha kan alleen onderin bij ons, maar zomaar weinig ruimte hoor! Hihi succes!