ladytijger gelukkig dat het beter gaat, krampjes zijn niet fijn... Bij Neva werkte infacol niet, ik ben over gegaan op nutrilon omneo... Ze heeft bijna geen krampjes meer gehad... terecht dat je trots op haar bent, zou ik ook zijn...
Doe ik m`n best om bumba te uploaden,krijg ik tig keer een foutmelding.Staat ie er al BB,3 uur in de stad gelopen?? Na een ks? Wow,dat doe ik je niet na haha.Ik zit nu op ongeveer max een half uurtje lopen. Heb vandaag ook veel last,het trekt heel erg van binnen.Ik ga er maar vanuit dat het goed aan het genezen is!? Miffy,zo dat doet je meisje goed!! Super hoor!
Altijd al meer naar mij getrokken, heb ook de cursussen met hem gedaan, dus ben echt de baas. Maar sinds ik zwanger ben wel veel meer hoor! @ BB: Ach jah, inderdaad duur, maar zoww lekker!
Gulzig drinken: onze meid drinkt juist heel langzaam. Heb de avent flessen en ben dik een half uur bezig om haar 80cc te laten drinken (waar ze meestal nog niet op komt) Geboortegewicht was 3190, gisteren zat ze op 3050. Dus duurt hier nog wek ff voor ze weer op dat gewicht is, we mochten wel al lekker baar buiten, heerlijk even een rondje gewandeld! Bumbaa hoe heette je eerst dan? Welkom terug en gefeliciteerd met je beebje! Sefanja, heb wel goed geslapen ja, alleen had mn meisje erg last van krampjes dus was een kort nachtje hihi
Sefanja,vergat op jou vraag te reageren.Met mij is het goed gegaan na de ks.Het was wel een pittige operatie,toch is het me al met al meegevallen.Nu nog regelmatig last als ik ook maar iets teveel doe (en zoveel doe ik niet ). Hebben jullie baby`s ook zo`n last van de hitte? Hier vandaag wel,zo sneu
Wooow 18 kilo in 2 weken tijd? Hier nu 9 kilo in 9 dagen eraf...gaat snel! Meiden maken jullie nog foto's van hoe je buik nu is? Hier net een buikfoto gemaakt, zal die ff in het buikentopic zetten als ik achter de pc zit (nu ipad)
Bumba: heb wel t idee dat ze last heeft van de hitte. Ze is een beetje jengelig....meer huilen... Bb wat knap dat je al zo lang de deur uit kunt! Hier echt nog maar 5 minuten de deur uit geweest. Eerste tripje wordt aanstaande dinsdag naar het CB om haar even te wegen... (maar dat is 3 min rijden met de auto haha) Oeh nog niks van Ludora gehoord, en geen bericht was goed bericht! Super! Nog maar een paar meiden met gevulde buikjes dus! Sam, Klusser....nog anderen die actief meekletsen die nog niet bevallen zijn? Eetlust: is hier erg wissend, ene keer/dag heb ik veel meer honger dan andere dagen.... Eet wel heeeeeeel veel fruit (met slagroom ) Zo, genoeg Heitje-spam weer... Hebben jullie wat te lezen
jij bent dus echt zijn maatje... misschien is je hond bang dat je iets overkomt, misschien bescherming... ze zijn trouw en loyaal
half uur over een voeding is keurig... Avent fles vind ik niets, neva drinkt dan te gulzig (zeg ik nu met avent fles in mijn hand)... ik baal op het moment over difrax flessen, morgen maar een andere tuit halen
Nog geen nieuws van ludora zie ik..jammer! Ik ben haar buddy,maar weet niet of ze mij zal sms`en of zelf langskomt. Ben niet zo megaveel meer online,maar als er buddynieuws is dan hou ik jullie natuurlijk op de hoogte
Jaa, echt maatjes! En het is gewoon een grote lompe goedzak, die het liefst op schoot ligt, en niet alleen wil liggen, dus beetje een softie ook hoor! Maar hij is zeker heel beschermend, maar vind ik niks mis mee!
Meidennnn!!!! Sorry hoor voor de grote verwaarlozing de afgelopen dagen. Bevalling is een grote hel geweest die 20uur geduurd heeft. Alles wat fout kon gaan en waar ik bang voor was is gebeurd. Keizersnede is ter sprake gekomen, hartslag van uk viel een keer helemaal weg door eens storing, waardoor ik compleet in paniek raakte. Ruggenprik die het niet deed, meerdere keren ingeknipt en toen de vaccuum. Bij de vaccuum heb ik het uitgeschreeuwd van de pijn. Verkeerd gehecht dus 10u na bevalling overnieuw en kon niet zelf plassen dus kreeg een permanente katheter en moest toen dus nog 2 nachten blijven. Kleine doet het hartstikke goed. Borstvoeding was ff uitdaging met opgang brengen, mag nu stoppen met kolven maar heb wel een tepelhoedje nodig. Het is wel ontzettend druk zeg allemaal, heb nog weinig behoefte aan visite bijvoorbeeld. Na 15 min uit bed ga ik bijna tegen de vlakte. Omdat de kleine man teveel was afgevallen kreeg ik de kans niet bij te komen, doordat ik 2 uur bezig was met voeden, kolven en bijvoeden met kolfvoeding en daar bovenop nog eens wat nutrilon. Gelukkig heeft hij nu aan alleen de borst genoeg en kan ik wat meer slapen snachts! Hij is alweer terug op zn geboortegewicht.
@heitje, nee niet veel bezoek gehad, alleen schoonmoeders..... maar we hebben de visite ook een beetje verspreid over de rest van het weekend wil niet iedereen in 1x hebben en hier ook een langzame drinker!! wij hebben een difrax fles maar over 80 tot 100cc doet ze ook een half uur daarna moet ik dan ook nog kolven enz, ben soms wel een uur en een kwartier bezig met de hele voeding enz
@ Skaya: oww wat klinkt dat als een helse bevalling! Kan me voorstellen dan je totaal gesloopt bent! Hopelijk knap je snel op en kan je lekker genieten van je kleintje!