Mei mama's 2012 DEEL 6!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    tis heel erg, maar wil weer de 9mnd opnieuw beleven en bevallen:(:$Nooit gedacht van mijzelf hoor. Helaas pindakaas, Kaylee is echt de laatste:)

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Heb gisteren trouwens een foto van mn kleine uk in de club gezet!

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hier vandaag een lekker dagje gehad, de meiden krijgen nu 120+4 en komen om de 4uur (soms zelfs ietsjes later)

Ik ben nu op ze aan het wachten we zitten lekker buiten met z'n 4tjes (en de hond:p) en ze zouden 19.30 mogen maar liggen nog te pitten;)

we zijn na de fles van h4 lekker even naar dorp geweest, cadeaubonnen omgewisseld voor leuke maxicosi speelgoed voor de dames en boodschappen gedaan, pfff dat was wel ff warm! En die arme meiden soms de zon zo in het gezicht;)

nu snel verschonen en flessen (ik hoor Ninthe al!) en dan kraamvisite!

niet te veel kletsen hoor ;)

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ooooh ik heb ons meisje voor het eerst in de draagdoek, had eerst alleen geoefend met knuffels
    en ze zit er zooo lekker in.....
    ze werd onrustig dus denk probeer het eens
    en inmiddels gaaan de oogjes dicht :D

5. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Bbtje fijn dat de meiden nu wel om de 4 uur komen.
    Geef je ze nu 6 flessen op een dag. En heb je dit gewoon op eigen inzicht verhoogd?

Ik had vanmiddag nog het cb aan de telefoon ze waren vergeten Gwen haar gewicht te noteren. Dus gelijk nog maar even het flessen te snel leeg drinken drama besproken. Mocht ze straks bij de dr Brown ook te snel gaan drinken mag ik de fles gaan indikken met nutritron. Blijft ze dan nog hongerig dan moet ik dinsdag weer even bellen. Want om gelijk over te stappen na voeding voor hongerige baby,s zou niet goed zijn voor haar darmpjes en ontlasting patroon.

6. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hihi, zo dacht ik een week na de bevalling ook alweer :D:D

Vanmiddag ff naar de stad geweest met Thomas en vriendlief, komen we terug bij de auto... KAK... boete... Zo bezig geweest met kinderwagen en maxicosi, dat we de meter vergeten zijn te vullen... daar gaat €56,60!!! Sneu geld :(

(verborgen) reflux, komt dat vaak voor? Thomas huilt/krijst flink als er een boer vastzit, maar als die eruit is (vaak met een golf melk) is hij ook bijna direct rustig. 2/3 van de tijd komt er melk mee terug. Hikken doet hij regelmatig maar meestal een tijdje na het eten. En zuur ruiken.. ruikt melk(mondje) dat niet altijd? Vraag me even af of ik er op moet gaan letten, ging ervan uit dat het baby eigen is...

Bedankt voor het stemmen op de foto van Thomas meiden! Nog een stem of 300 te gaan waha :p

7. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh maar ik heb al heel wat jaren ervaring met het cb,ons mannetje is de derde :D:D:D

8. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owww lekker,watermeloen...krijg er spontaan zin in :p

En uh,jij moet niet meer remi zijn dus beeb van sam...duik eruit :D

9. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk! Hier vandaag ook voor het eerst! Wat voor doek heb jij? Mannetje vond het ook fijn,maar zoo warm dat hij er maar kort in heeft gezeten.Ik vond het wel wennen,heb zo`n mega doek (tricot slen).

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ik heb zo een doek van bykay, ook een mega doek hihihi
    maaar na een uurtje heb ik haar eruit gehaald, buiten was alles goed maar binnen vond ik het wel een beetje te warm ook voor haar

11. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of het vaak voorkomt eigenlijk.Hier is het na een boer niet over,hij blijft lang onrustig en heeft echt ergens last van.Nee,mondje ruikt niet altijd zuur.Bij een beeb die geen reflux heeft gaat de melk naar de maag en sluit het klepje zodat je de melk die lang in de maag zit niet ruikt.Als het klepje niet goed sluit komt de melk omhoog en/of eruit en die ruikt wel.

12. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Zo, ik ben weer lekker fris :)
    Wat is douchen toch lekker met dit weer!

Ik heb een voordeel gevonden van die olifantenpootjes..!
    Hoef niet zoveel bochten om met me scheermesje met het scheren van me benen! Hahaa
    Wel drama om weer op te staan in de douche als je op je kont bent gaan zitten!!

En, ik ben volgens mij niet de enige die nog zwanger is, maar wel de enige nog actief schrijvende geloof ik...

13. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Dames, heb even voor jullie gegoogled:

Enkele van de meest voorkomende symptomen bij reflux zijn:
    Na het eten teruggeven, al kan de reflux ook 'verborgen' zijn
    Regelmatig de tong uitsteken en veelvuldig, luid slikken
    Pijnlijke gezichtjes trekken van het zuur dat terugvloeit
    Typisch geluidje (klinkt een beetje als 'hieiep')
    Erg onrustig, gespannen zijn
    Slecht slapen, vooral wanneer de baby plat ligt
    Het hoofdje naar achter willen houden en opstrekken omdat zo het minste zuur terugvloeit

14. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Verborgen reflux, toevallig dacht ik daar vanochtend bij Mika ook ineens aan. Hij herkauwt al sinds zijn geboorte, ik dacht eerst vruchtwater wat hem dwars zat, veel kokhalzen, maar niks komen. Dat is al die tijd gebleven. Het is net een koe. Dat opstrekken doet hij ook, het liefst ligt hij ook met zijn hoofd naar achteren. Overdag slaapt hij zwaar beroerd in de wagen sinds afgelopen week, op mij gaat prima, in de wagen is hij zo weer wakker, wil weer eten en zo herhaalt zich dat riedeltje... Hij krijst veel, alleen helemaal rechtop werkt dan, alleen wil hij echt niet zijn dan! Verder maakt hij wel een hieiep geluid (had ik idd ook al gevonden via internet), maar dan tijdens het drinken :S
    's nachts heeft hij gelukkig nergens last van, vanaf 19.00/20.00 uur gaat hij zijn nacht in en wordt wel wakker voor een voeding, drinkt die rustig en na even op mij gelegen te hebben tot hij diep slaapt, kan ik hem meestal zo wegleggen. Soms niet, maar dan is de avond ook al onrustig verlopen.
    Hij spuugt, mondjes, maar wel vaak zure stukjesmelk en boert erg slecht. Na de voeding laat hij veeeeeel scheten...

15. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even op de lijst gekeken en Marlinde81 heb ik gisteren volgens mij nog gezien en Doetie vanochtend. Wat willen we eigenlijk met de andere namen die erop staan? Las van de week iets over verwijderen? Iedereen het daar mee eens?

16. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ja ging over verwijderen van daanbanaan
    die is sinds januari al niet meer actief

kayde, die is ook al een tijdje niet meer actief

17. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een herkenning allemaal! Dat typische geluid maakt mannetje ook,maar wist niet dat dat een kenmerk van reflux was.

18. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    wat is een hieiep geluid???

19. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ja, 2 die er wel eens zijn, maar niet zo actief als de nu mama's :)

Maar maakt niet uit hoor, ik vermaak me wel hahaaa

Ga nu maar eens beneden zitten, lekker wat te snacken pakken en relaxen!

20. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Dat hieiep geluid, klinkt dat als een fluit of soms zelfs een beetje adem gebrek? Hier maakt meneer ook vaak zo appartement geluid.. Heb dat al op m'n vragenlijstje staan voor cb..

Deel Deze Pagina