Mei mama's 2012 DEEL 6!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Lange eerste dag, maar snel voorbij gegaan.

Nora = lief!

Opa en oma+ oma + zwager/sz/neefje + zus/zwager/2neefjes geweest. Alleen mijn jongste zusje nog niet.

Tussendoor slapen een keer beetje en een keer niet gelukt. Veel naweeën hele dag. Dus steeds dubbele paracetamol, lijkt nu af te nemen, maar voel ze nog licht op achtergrond door PCM heen. Komt goed!

Val nu om, ga even slapen!

2. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier wel, ik had het gelezen, hoorde hem daarna drinken en dacht: ja dat doet hij!
    Wat Mika trouwens ook veel doet, maar vooral deed is kreunen tijdens zijn slaap!

3. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Balen die naweeën, maar dat is de prijs die je betaalt voor je geringe wee-activiteit voor de geboorte (alsof de natuur je wil pesten en je toch nog wil pijnigen). Hoop dat ze snel over zijn!

Verder fijn dat het een fijne dag is geweest zo te lezen! Slaap lekker!

4. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Klusser: jeetje nu al zo een drukke dag met al dat bezoek! Denk niet dat ik dat zou trekken zeg!
    Hopelijk nemen de naweeen snel af en kan je goed bijkomen!

5. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn ervaring is 3 keer geweest dat ik juist heel wakker was van alle adrenaline van de bevalling! Ik was daarnaast ook supertrots en wilde ze alleen maar aan iedereen laten zien! Fijn juist! Bij de eerste is er de 1e dag alleen weinig visite geweest (mijn moeder was bij de bevalling), mijn vader, mijn zusje en zwager zijn naar het ziekenhuis gekomen. Schoonfamilie kwam de volgende dag (ben om 22.18 bevallen)

6. Doetie

Doetie Bekend lid

26 sep 2011
    554
    33
    28
    Vrouw
    Friesland
    Ja dames ik ben er ook nog!
    Weinig te vertellen. En over babies kan ik nog niet meeschrijven.
    Hahaha nog geduldig wachten dus. Zal nu koese (slapen) hopen dat het lukt met deze warmte. Slaap lekker allemaal!!

7. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Net de medela swing besteld, zat erg te twijfelen of ik een kolf zou huren maar als ik die een maand huur ben ik net zo duur uit dus vooruit!

Tip: bij ikbenmama(.nl) met code borstkolvennet04 nu voor 110 euro. :) Heb lopen goochelen met kortingscodes en deze gaf de meeste korting hihi :D

8. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Groot gelijk!
    Goede tip, ik heb er al 1 en dat is een dubbele elektrische!

9. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Yupgup: hahaa waar google al niet goed voor is!

@ Dribbel: ok dan, heb er geen ervaring mee, dus geloof je gelijk. Maar of ik dat zou trekken..?

@ Doetie: Jeeh, je bent er weer! :) Hoop dat jou kleine toch ook snel komt hoor!

Dames, ik ga laptop afsluiten en lees wel weer op telefoon af en toe. Gaat lekker ff me DS uit de la halen (Proffesor Layton spelen)

10. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Ja dan denk ik dat hij ook dat geluid maakt..
    Heel soms geef k m de fles en dan heeft ie het nog meer..
    Hikken en veel scheten laten doet hij ook.. Af en toe mondje terug geven en gemiddeld 1x per dag een hele golf.
    Hou t wel in de gaten.. Verder huilt hij niet extreem veel, wel vind ik hem
    Veel wakker. Zoals vandaag heeft hij alleen vanmorgen 2u geslapen en vanavond een uurtje. Verder tussendoor een hazenslaapje maar echt minimaal..

11. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Slaap lekker! Hopelijk stoppen je naweeën snel!
    Lekker genieten van je meisje en je mannen natuurlijk!

12. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Essieee,dat is maar weinig slaap idd.Is hij dan wel tevreden wakker?

Dames die nutriton toevoegen aan de borstvoeding,hoeveel gebruiken jullie?

Yupgup,groot gelijk.Ik heb ook een medela,prima kolf :)

Klusser,ohhh gezellig toch zoveel bezoek.Ga meer lekker wat slapen.Ik hoop dat je naweeen gauw over zijn!

13. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Bullmbaaa ja opzich wel merk wel dat t een kindje is die bij je wil zijn als ik hem weg leg is het huilen.. Als ik hem op de arm heb is hij tevreden...

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ladytijger; ik heb indd eerst ook een dag of 3-4 nutriton gebruikt. Dit maakte de voeding wel wat dikker maar ze kwamen er nog steeds om de 2.5 a 3 uur mee.

Ik heb de voeding nu zelf omhoog gedaan (cb zei wel dat het tot max 120 opgehoogd mocht worden) maar ben er wel achter dat je zelf een beetje moet uitvogelen hoe en wat. Ik ben benieuwd naar komende nacht! Ze zitten nu indd al 2 dagen op 6 voedingen...

Pff we zijn MOEEEEE net visite gehad en die gingen pas 22.45 u weg en toen hadden we zo iets van dan wachten we wel op de volgende voeding (ca. 23.30) maar jeetje gaap gaap gaap!

yup; die foto is zooooo gaaf!!! wauwie! :D
    Hikken doen mijn meiden ook veel...

15. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Heb jij dan ook de medela freestyle?

Ik heb sinds zaterdag de medela freestyle kolf, ook electrisch dubbelzijdig. Besteld via ikbenmama.nl, daar was ie het goedkoopst (nog steeds wel duur, maar zag dat je em op marktplaats voor 75 euro minder prima kunt doorverkopen) Echt een superlevering via die site, aanrader inderdaad!
    Maar ik kolfde meteen meer dan met de huurkolf (symphony), dus ik ben superblij met mijn eigen kolf nu.

16. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal :D

Allemaal een beetje kunnen slapen/uitrusten? Hier gelukkig wel ;) Ik zit nu te kolven,vind dat altijd zo saai..dus ondertussen ff internetten hihi

Fijne zaterdag allemaal!

17. marlinde81

marlinde81 Actief lid

29 apr 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ook ik ben er nog. Schrijf niet zo veel mee ik nog niet echt met jullie kan meepraten.
    Ben vandaag alweer 3 dagen over tijd en met die warmte valt het niet mee. Wel veel krampen gehad vanacht maar verder niets.

We wachten maar weer af.
    Iedereen een fijne dag vandaag

18. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Goeiemorgen!

Meld me ook ff. Niks te vertellen...
    Het is weer warm! Ben na 3u in slaap gevallen en net wakker, dus redelijke nacht gehad. Blijf lekker ff liggen. Man zal zo ook wel wakker worden. En we zien wel wat we vandaag gaan doen.
    Hij wou naar de intratuin maar denk dat ik daar toch even voor pas. Ook wil hij nog de stad in voor mijn verjaardags kado.. Hmm neem aan dat hij alleen gaat. Enige wat ik wil is zwembad opzetten en eigenlijk nog een parasolhoes halen...
    Ach we zien wel!

19. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Goedemorgen

Sam Kan er nog wat bij? Neemt je kleine niet alles in beslag?

bb Lekker dat je meiden om de 4 uur komen..
    te kolven? kan jij dat zonder handen? zit je dan niet te knoeien of is het een kolf waarbij 1 borst kolven...

miffy Dat was zeker een ervaring? je meissie voor het eerst in draagdoek? was het alleen niet te warm?

ladytijger Je komt wrs al heel ver met indikken, met nutriton.

klusser wat een drukke dag heb je gehad met al dat bezoek..

20. marlinde81

marlinde81 Actief lid

29 apr 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sam, hoe ziet jou planning er nu uit? En dan bedoel ik eigenlijk zo omdat ik vlg week nog een reguliere afspr heb bij de vk (ben dan 41+1) op dat moment maken ze een afspr voor dat weekend in ziekenhuis voor controle. Als daar alles nog goed is mag ik weer naar huis en wachten ze weer tot die woensdag daarop (6juni en precies 42 weken) om in te gaan leiden. Vooralsnog gaan ze ervan uit dat ze daarvoor geboren wordt en dat hoop ik dus zelf ook.

Deel Deze Pagina