O wat een leuke foto's weer!!! Ik heb ook foto geplaatst maar wel ff in de club (je ziet niks maar vinnum beetje prive voor in dit topic) Vanmorgen lekker aan t douchen geweest met Noah. @BB: Hier ook ijzertabletten. Mij is verteld dat het geen kuur is en dat rust en gezond eten ook al goed is. Als jij je beter voelt, zou ik ze niet perse nemen (niet echt bevorderlijk voor stoelgang he) Ik neem ze nu nog wel maar ben natuurlijk later dan jij bevallen. Ik moet in juni ook opnieuw prikken en zie het dan vanzelf. Anders gewoon aan de biefstuk (als je dit lust)
och wat lief.... ik heb er vanmorgen ook 2 gemaakt op bed bij ons... Ninthe lekker wakker en fenne in zeer fijne houding in slaap
Deze foto hadden wij trouwens op geboortekaartje (in zwartwit) Wordt trouwens zo echt een foto-topic he haha
Ik vermoed nu een paar dagen dat Thomas en ik spruw hebben (drinkt verschrikkelijk onrustig, ben alles langs gegaan, reflux etc , krampjes -maar die heeft hij ook), is spruw een reden om de huisartsenpost te bellen of kan het wachten tot dinsdag? Net de witte aanslag proberen weg te poetsen maar lukt niet
Ik heb ff voor je gegoogled en kom op deze site Spruw Informatie Ik krijg het idee op die site dat je tot dinsdag kunt wachten (er word gesproken over 'slechts' een schimmel enz Weet het niet zeker natuurlijk, ben geen arts Anders voor zekerheid ff bellen?
Is het niet zo dat kindjes met spruw ook pijn kunnen hebben met drinken en slikken en daardoor minder drinken? Dan zou ik zeker bellen naar de hap. Als hij er geen last van heeft en jijzelf ook niet zou ik nog niet bellen.
Ik spam ook weer eens.. 2 foto's van vandaag. Op de eerste foto is K. aan het voorlezen aan A. *zo lief* en op de tweede foto zie je ook goed zn pukkeltjes Je kunt trouwens wel zien dat dit rompertje te klein aan het worden is.. hij moet dus al over naar maat 62 Wat gaat dat toch snel!
Wat heerlijk al die babyspam zeg!! Hoe zal het met Sam zijn? Ik hoop dat ze haar kleine inmiddels aan het knuffelen is
Oh en hier nog eentje die ik net 2 sec geleden heb gemaakt, totale ontspanning, kijkend naar de mobiel
Wat een heeerlijke babytjessss damess!!! We kunnen trots zijn met zn alle!! Sam, zet m op meidd!!! Einde is in zichttt!!! Yup, heb je de verloskundige al gebeld? Dat moet ik doen met vragen. Misschien kunnen zij even komen kijken en je advies geven wat te doen?
Hij hapt slecht aan/laat telkens los, wordt driftig/huilen, komt door slechte aanhappen veel lucht bij dus veel boeren, drinkt korter dan vorige week en meldt zich snel weer... En mijn tepels zien er anders uit/gevoelig/steken in borst. En dan het witte tongetje. Ik weet het niet... Misschien maar ff bellen om te vragen wat te doen. Wil ook niet zo'n overbezorgde moeder lijken.
Nou, heb gebeld. Dat het witte niet van z'n tong kwam was een duidelijk teken van spruw, kregen gelijk wat voorgeschreven, het hoefde niet te wachten tot dinsdag want was niet fijn voor zo'n kleintje. Mogen het zo gaan ophalen Ga ik nu ook nog ff spammen!!
Hier bij de vk grweest... het waren zelfs 3 hechtingen! En dat terwkkl.ze vkrige week al veel had weggehaald. zit nu een stuk beter! Ben nieuwsgierig naar sam!!