Mei mama's 2012 DEEL 6!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

I love baby spam hihihi :D

An fijn dat je weer wat beter kan zitten,

Mijn hechtingen ( 2) trokken op de laatste dag van de kraamzorg ook zo erg dat de vk ze toen ook heeft verwijderd. Kon toen teminste weer even normaal zitten.

Yupgup fijn dat je nu wat kan halen voor de spruw. Krijg je nu ook zelf iets voor je tepels?

2. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Prima toch, als je zelf het kolven te doen vindt, heb je beter zicht op de hoeveelheden die hij krijgt.
    En door hem te blijven aanleggen, verleert ie dat niet. Zo heb ik dat met Jop ook een tijdje gedaan en later was hij fit en sterk genoeg om weer terug te gaan naar de borst zonder kolven (2e keer dan, de 1e keer terug naar borst bleek nog te vroeg).
    En door het nakolven blijf je je productie natuurlijk stimuleren. Is dat voldoende op dit moment?

Succes hè, en als je vragen hebt gewoon nog een keer met je vk overleggen!

3. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Leuk alle babyfoto's :D

Yupgup fijn dat je iets gekregen hebt. Mag ik vragen wat voor klachten jullie hebben? Mijn borsten doen de laatste dagen ook veel pijn en zijn wat wittig.

@Sam, hopelijk heb je je kleintje in je armen meid!

Nog meer baby's last van de hitte? Aiden heb ik al de hele dag enkel in romper met korte mouwen en is nog steeds zo warm. Net getempt 37.2 hij is zo huilerig en schrikt steeds wakker.

4. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    cullen: milan was hier 37.4

5. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Ha ha, het lijkt hier vandaag wel nationale baby-spam-dag! Heerlijke foto's allemaal mamma's!

Moet wel zeggen dat wij hier alweer een hele relaxte dag hebben, onze perikelen komen nog wel, maar ik moet ook zeggen dat kraamtijd met zulk geweldig weer tien keer beter is dan binnen opgesloten zitten met buiten sneeuw en grijze luchten en de halve dag donker!!! Wat een verschil, dit geeft toch sowieso al een positieve boost aan je gevoel!

Denk dat Nora straks ook wel eerder naar buiten mag dan haar broer destijds, die ging pas na 21 dagen...

Ga nog even chillen en wat snaaien!

Sam, heb je al iets om te spammen?

6. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Mieden, kreeg net een sms van Sam! Om 14:31 is ze bevallen van een zoon, Aiden. Ze is moe en vond de bevalling erg pittig, Aiden is mbv de vacuumpomp geboren.

7. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    Sam gefeliciteerd met jullie aiden!!

8. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Gefeliciteers sam!!! Eindelijk genieten. Hopelijk knap je snel op

9. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Eindelijk is aiden daar, nu lekker bijkomen en genieten. Van harte sam:)
    Kaylee is 37.4 met kleding aan.

10. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    pat: milan is hier 37.4 met alleen rompertje aan

11. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Gefeliciteerd sam ook jij mag nu gaan genieten!! Hoop dat verder alles goed gaat?!!!

Wie moeten er nu nog bevallen dan?

Viev bedankt voor je felicitatie!

Voel me absoluut niet jarig hoor!

Vk is hier op controle geweest vanmiddag en we mogen al wandelen eventueel dus denk dat we dit morgenmiddag voor het eerst saampjes doen!! Vandaag heb ik alweer te veel gedaan!

Bb ik heb het aan me vk gevraagd over avond meer pijn kan odd zijn van in en uit bed

Liefss

12. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ik heb alleen de laatste pagina gelezen, ik lig in bed op de gsm, maar ik krijg dus mee dat sam ook bevallen is!!!

Jeeeej meis!! Ook jij eindelijk!! Gefeliciteerd met jullie mannetje!!
    Vacuüm heb ik ook gehad, weet niet of ze allemaal zo zijn, maar heavey Shit!!

Ik heb verder niet bijgelezen. We hebben de beslissing moeten nemen om te stoppen met bv. Een aantal redenen. Er komt bij mij nagenoeg geen melk, waardoor Lars mijn hele tepels helemaal kapot gezogen heeft. Hij moest van de kinderarts ivm te lage glucose bijvoeding, dat kreeg hij na de bv, maar als bijvoeding portie, waardoor dat ie te weinig binnen kreeg, geel zien, uraten in urine, beetje futloos. Ik heb hierdoor allemaal best stresss, en dat maakt t er niet beter op..
    Lichamelijk is t hier echt niet goed. Ik ben gewoon niet mobiel. Ik kan zonder hulp niet zitten staan lopen. En liggen is ondrhand ook niet meer te doen. Ik zou om mobieler te kunnen worden pijnstillers moeten nemen, maar dat mag dus weer niet met bv.... En aangezien ik vanaf vrijdag aan een stuk aan t huilen ben hebben ze me dus t advies gegeven om te stoppen met bv.... Oh wat een klote beslissing... Maar ik moet me gewoon beter gaan voelen... Mobiel worden en voor mijn mannetje zorgen, nu ben ik een niet eens half functionerende melkmachine in bed..

Sorry voor mijn mega depri en emo én ego bericht, maar wilde t wel even gezegd hebben, ik ben er dus misschien langer als andere beginnend mama's even niet om mee te kletsen. Maar ik denk aan jullie!

13. AlmaH

AlmaH Actief lid

12 sep 2011
    361
    0
    0
    Gelderland
    Sam gefeliciteerd met jullie zoon, geniet er lekker van.

14. AlmaH

AlmaH Actief lid

12 sep 2011
    361
    0
    0
    Gelderland
    Yupgup: hier hebben we ook last van spruw, ik had er meer last van als de kleine meid. Woensdag hebben wij beide een recept gehad van de ha. En sinds vandag mag ik weer zeggen dat het voeden pijnloos is. Dus weer helemaal happy heb echt op het punt gestaan om te stopen met de bv.

Ludora: wat een klote beslissing om te stoppen met de bv. Maar jou mannetje verdiend een mama die niet gestresst is omdat de bv niet lukt. Snap dat je goed baalt, nou gauw weer tot jezelf komen!

15. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Joepieeee eindelijk!

Gefeliciteerd Sam!!

16. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Jippie, gefeliciteerd Sam!!

Ah AlmaH, wat hebben jullie gekregen? Wij alleen Nystatine, vroeg nog of ik niks moet hebben, maar kreeg te horen dat ik dat ook maar op mijn tepels moest smeren... plakspul...

17. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    zo blij met de poep broek van net!! heb ook borst eerst 50 xx afgekolfd en daarna aangelegd.. ging veel rustiger en beter.. hij heeft alsnog 20 min ofzo gedronken en viel toen rsutig in slaap!! :D

ludora, meis doe rustig aan denk aan jezelf en lars idd.. en tis kut dat bv niet gaat.. maar als je jezelf zo enorm in de weg zit!!
    hoe kom je aan zoveel pijn dan?

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ah gossie wat een leuke babyspam!!!! Echt superleuk om te zien al die schatjes!

19. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @Sam,
    Eindelijk is die daar!
    Gefeliciteerd meid!!

Mama joland,
    Gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Stom he dat je je nu niet jarig voelt door de baby, dat had ik donderdag ook

Ludora,
    Wat vervelend dat je je zo voelt
    Hopelijk helpt dit en kun je snel genieten

20. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Avonden bv geven vind ik wel vermoeiend hoor, heel de dag netjes om de 3 4 uur en nachten ook 1a2 keer, maar vanaf een uur of 7 in avond wilt ze elk half uur of elk uur de borst tot een uur of 23uur? Geen idee wat dit is, ze drinkt de borst en helemaal leeg, geeft nadien zelfs een mondje terug.

Ludora, sterkte meis,

Deel Deze Pagina