Wauw is Marline al aan het bevallen, succes meid! Ik ben dan de laatste van het lijstje? Of zou ik mij bij de juni meiden moeten gaan aansluiten..... Hoop zo dat hij nog in mei geboren gaat worden. Spannend. Zag weer mooie foto's van de kindjes. Jullie mogen allemaal trots zijn op die mooi kleine wondertjes. Wat een schatjes!!
Ik ben er nog. Regelmaat is er niet. Net ff onder de douche geweest en het bleef wel doorgaan. Soms vraag ikmij af of het geen vals alarm is?!
Ja zo ongeveer de hele dag. Variereerd van 5 tot 20 minuten. Heb het vooralals ik sta of loop.......vind het zo lastig. Nog ff een uurtje naar bed geweest werd daar er wakker van.
yupgup Oops Wat een leuk hydrofiele doek yupgup bb Ik ben benieuwd of olijfolie werkt... Ik hoop het voor haar, niet leuk om rode pijnlijke billetjes te hebben.. spiraaltje? Respect... Ik heb er ook aan zitten denken, maar ik hoor tegenstrijdige verhalen. Het plaatsen van spiraal kan je het beste doen vlak na je bevalling omdat het dan nog open is...Dat is ongeveer 8 weken na bevalling ivm krimpen baarmoeder speentje dat is de kleinste van difrax... marlinde hoe is het nu met je? daro hier eerste menstruatie gehad.. spiraaltje vind ik eng... Wie weet komt emo boots daar van daan? Had je dat ook voor je zwangerschap bij ongesteldheid? miffy ik had last van difrax fles, het zuigt niet (verstopt iedere keer wrs door johannesbrood pitmeel)... Ik ga nu medium speen erop proberen... childwerken aan dat buikje mag dat voor mij werken aan billen en benen zijn? Dan sluit ik mij graag aan... Daarnaast zou terug naar mijn oude gewicht ook wel lekker zijn....
@Sefanja, lief dat je naar me vraagt! Ik heb gister de HAP gebeld. Gekozen om eerst adviezen op te volgen... Later op de avond had ik 39,5 graden koorts... Voelde me een partij beroerd! Vandaag gaat het veel beter! Masseer mijn li borst, de ellendeling! Verder na het voeden leegkolven. En tepelhoedje gebruiken. Was ik net af, maar goed er prima mee! En andere houding voeden, doe nu rugby... Al met al waarschijnlijk net op tijd erbij, voor het heel erg was.... Assistente was heel lief en behulpzaam aan de telefoon. Heel fijn! Zal voeden! Meisje wordt wakker! Nog twee dames die moeten bevallen?? Spannend!!
@ marlinde succes iedereen bedankt voor de leuke reacties op mijn foto van nikita. nog even een om te laten zien hoe trots ik ben op mijn meisje dit was de eerste keer dat ik haar in mijn armen had (let niet op hoe ik uitzie pfff )
Heb nog niet terug gelezen maar moet nog nachtje blijven, plassen gaat nog niet ivm flinke zwellingen. Morgen wordt catheter verwijderd en dan maar hopen! Aiden doet het wel goed aan de borst alleen productie moet nog op gang komen he... Dus tussendoor veel huilen door zuigbehoefte en soms honger. Krijgt bijvoeding iom mij. Daar slaapt hij redelijk goed op dan. Slaapt liever bij/op mama dan in wiegje... Vind t wel gezellig. Zonde dat hij nog zoveel hoofdpijn heeft... En ik pijn van me stuitje en nog erg slap snel duizelig! Bah! Morgen overleg voor staaltabletten...
Ik hoop dat je snel naar huis mag, samen met Aiden... Om je productie hoef je geen zorgen te maken, het is al fijn dat Aiden goed je borst pakt... Het huilen, maakt dat je niet frustrerend? Aub niet doen he? Mag hij bij jou slapen? Of leggen zij hem weer in wiegje? Hoe denkt ziekenhuis daar eigenlijk over?
Goedenavond dames..! Ik heb er even gauw over heen gelezen en zie dat sam bevallen is!! Van harte gefeliciteeeerrd met de geboorte van Aiden!!! En ik zie dat Marlinde bezig is!! Zet um op!!! Hier gaat alles goed.. We worden ontzettend geleefd op dit moment..! Maar we genieten er alle 3 van! De kraamzorg hier is hartstikke fijn.. Ik word lekker in de watten gelegd.. Herstel gaat me aardig goed af, gister had ik een mindere dag met alles er op en er aan de kraamtranen.. lichamelijk wou ik teveel en kwam ik mezelf gister avond aardig tegen.. gelukkig was vriendlief zo lief om tegen 22.00 te zeggen dat ik vast na bed kon gaan en hij de fles enzo zou doen!! Ik kom ook even een foto spammen van Milan!!
Achhhhhhhhh zie weer leuke en mooie foto's voorbij komen Balen sam dat je nog last hebt en i. Ziekenhuis moet blijven, ga duimen dat jullie snel weer thuis zijn. @hier, vanmiddag met kaylee naar babydump geweest, schandalig geshopt hihi , allemaal kleertjes, alsof dr al niet genoeg in kast hangt haha. En nu slaapt ze al vanaf 2uur, 7u de borst gegeven al slapend en.ze na borst in bed gelegd en ze slaapt weer verder? is dat normaal dat ze dagen hebben.dat ze zo lang slapen? ik bereid me maar voor op een feestnachtje van kaylee.
kwijl kwijl kwijl... wat een mooie foto's meiden! Hier een raar dagje. Fabiënne wil alleen maar zuigen/drinken... En wat ze drinkt, gooit ze er ook erg makkelijk weer uit. Luiers blijven gelukkig wel goed gevuld @Sam, hopelijk mag je gauw naar huis!
@ sefanja dankjewel vind t ook een mooie foto zie dr niet uit maar t gevoel wat ik dr bij had was echt zo van wow !!! ik zag nog een mooie foto prachtig zeg !!!
@sefanja, Heb je dat onderste filter van de fles ook gecontroleerd? Die kan namelijk ook dicht zitten