Hier slapen de meiden ook al zowat de hele dag. Voor de voeding (ong om de 4u) worden ze wakker, geven we ze de fles en slapen ze weer... ik ben ook benieuwd naar komende nacht...! Hopelijk valt het voor ons beide mee
O echt waar, ik vind het maar niks hoor, ze is nu klaarwakker, gegeten en.al. hopelijk slaapt ze straks weer netjes. we gaan maar duimen voor komende nacht
Hier ook een ventje die al de hele dag slaapt en nu weer terror jaap gaat spelen wijde ogen open!! Wij duimen hier mee maar vrees het ergste weer!! Liefss
pfoe, fijn dat we hier niet de enigen zijn met rare nachten! Hier heeft Fabiënne ook veel geslapen, maar drinken gaat even niet zo makkelijk. Op een eoa manier laat ze na een tijdje de borst los, gaat gefrustreerd zitten happen en laat na 3 slokken weer los en raakt nog gefrustreerder... En dat wordt een soort van vicieuze cirkel... Nu ligt ze even bij pappa en proberen we de speen... zucht...
@ meiden die Miranka-spiraal overwegen.... Niet te kort na de bevalling laten plaatsen, zie onderstaand fragment uit de bijsluiter! Perforatie In zeldzame gevallen kan er perforatie van de baarmoeder plaatsvinden; het IUD dringt dan in of door de wand van de baarmoeder. Het gebeurt dan meestal tijdens het plaatsen. Als dit gebeurt, bent u mogelijk minder goed beschermd tegen zwangerschap. Het IUD moet in zon geval zo snel mogelijk worden verwijderd. De kans op perforaties kan vergroot zijn bij het plaatsen vlak na de bevalling, bij vrouwen die borstvoeding geven en bij vrouwen bij wie de baarmoeder naar achteren ligt. Overigens heb ik er In 2010 ook een laten plaatsen. Ik heb lang gewacht, bijna 6 maanden, maar helaas was ik een pechvogel met perforatie. Zie http://www.zwangerschapspagina.nl/anticonceptie/225063-mirena-verdwaald-zit-mijn-buikholte.html voor mijn verhaal...
Hey dames, @sam, gefeliciteerd!! Werd tijd, nu lekker genieten @marlinde, jouw beurt meid @voeding, borstvoeding gaat hier geweldig. In het begin viel Ziva te veel af. Moest starten met na elke borstvoeding 30 cc fv bijvoeden en afkolven. Dat 24 uur lang om de drie uur. Ze kwam toen in een dag 170 gram aan, dus moest direct stoppen met bijvoeden. Dag daarna kwam ze 10 gram aan en dag daarna 80 gram. Supertrots. Heb geen stuwing (gehad). Vandaar enige twijfel over de borstvoeding. We hoeven vanacht geen wekker te zetten, ben benieuwd hoelaat ze komt. Afgelopen nacht heeft ze er 6 uur tussen gelaten, heerlijk. Met mij gaat het ietsjes beter.Vandaag de hechtingen eruit gehaald, er zaten er al twee helemaal los. Ik heb ook ijzertabletten gekregen, maar wilde ze in eerste instantie niet slikken. Vind het niet echt nodig als ik mn ijzertekort met natuurlijke producten kan oplossen. In overleg met kraamhulp en vk besloten 1 pil in de 2 dagen te nemen, omdat ze denken dat anders het herstel te lang duurt. Vandaag blokje om geweest, was kapot, maar vond het heerlijk. Ik zou nog een foto plaatsen. Moet nog steeds de foto's op de laptop zetten,dus heb nu maar 1 foto er op staan. Maar zal snel beginnen met het echte foto spammen. Hoop dat ik binnenkort meer tijd voor jullie heb, komt vast goed, want mis jullie wel.
Marlinde: ik hoop voor je dat het gisteren heeft doorgezet en dat je, nou heerlijk aan het genieten bent van jouw kleintje. Zoniet dan wens ik je nog geel veel succes toe.
Trouwens weer ontzettende mooie baby foto.s gezien. Heerlijk.al die kleine wo bv dertjes, al beginnen sommige al hele grote beren te worde, ik las,dat er al in maatje 62 zaten. Onze dochter heeft nog steeds 50 aan,en soms 46 maar dan moeten we de mouwen omkrullen, anders verzuipt ze erin. Zijn er soms meer mama's die BV geven en daar problemen mee hebben met het warme weer? Wij hebben vanaf een uur of 4 's middags dat ze,alleen nog maar wil drinken, ze blijft dan sabbelen op haar handje, tong uit steken en huilen. De enige manier om ze stil te krijgen is haar aanleggen. Dit gaat door tot een uur of 11 's avonds. de rest van de dag gaat het aardig gied, dan komt ze om de 3 tot 4 uur.
Goedemorgen! Vandaag 40 weken.... Net bij de VK geweest en alles is prima. Omdat ik me erg goed voel geen verder beleid besproken. Wachten lekker af en ga 2x per week voor controle. Ben zo benieuwd naar onze kleine. De VK zei dat het geen kleintje is maar een schatting durfde ze ook niet... Hihi Mijn vriend denk za 2 juni en de VK riep ook al, ik denk dat hij het weekend komt. Nou we zullen zien Is Marlinde al bevallen? Heb haar niet meer online gezien?
Alma, kaylee doet dat ook in de namiddag komt ze vaak elk uur soms half uur voor de borst, ze clustert dan. Ik leg haar maar aan ook ivm de warmte.
Jullie kleintje heeft toch ook spruw? Vraag me af of het daarmee te maken heeft. Als hij slaperig is drinkt hij in een teug door, maar is hij wakker dan drinkt hij slecht, speelt met de tepel, en meldt zich dus ook heeel vaak omdat hij niet genoeg binnen krijgt...
Almah hier doet Sem dat over t algemeen ook. Normaal gesproken is hij Savonds altijd wakker en ben ik veel aan het voeden.. Op gisteravond na toen sliep meneer met gevolg dat t vannacht vanaf half 2 bingo was.. Deze mama is kapot na een nacht oplopen.. Dan heb ik m toch liever in de avond wakker...
Hoi dames, t is weer even geleden, heb veel rust moeten houden na de bevalling! We mochten de dag erna wel naar huis, maar ik was gesloopt na een paar nachten niet of amper slapen, zware bevalling, vrij veel bloedverlies en pijnlijke hechtingen. Sinds een dag of 2 kan ik eindelijk zeggen dat t wat beter gaat met mij. Sami doet t geweldig, hij was erg klein bij de geboorte, maar groeit nu heel goed. Al draagti enog wel maat 50 met opgerolde mouwtjes en broekjes in maat 44. Borstvoeding gaat goed gelukkig, hij heeft wel een drinkblaartje op zijn bovenlip. Hij heeft 2 keer per dag een onrustige periode met wat krampjes en gewoon wakker zijn. Maar over het algemeen is hij heel rustig, geen urenlang gehuil gelukkig! Moet nog even de lijst checken voor wie er allemaal bevallen is, maar in ieder geval gefeliciteerd alvast! Voel me nog steeds alsof ik word geleefd, kom bijna niet aan mezelf toe. Geeft niks hoor, maar soms vliegt het me wel een beetje aan. Hierbij een foto van mijn ventje.
En pat en mamajolanda hoe hebben jullie schatjes zich vannacht gedragen?? Hier mogen we niet klagen... Meteen gaan slapen (zelfs zonder speen!) 5uur later kwamen ze en toen weer geslapen tot 4uur later. Daarna wilde ze niet meer slapen (was 5.30) papa heeeeeeeeel blij (ahum!) want die moest om 6.30 opstaan om voor het eerst weer hele dagen te gaan werken... Nu liggen ze beide in de box te spartelen zo'n heelijk gezicht die handjes en beentjes die rond vliegen hihi... (en af en toe elkaar in het gezicht meppen) Vandaag 2x kraam visite en rond h5 even naar huisarts voor info over spiraaltje enz. en voor de billetjes van Fenne.. Ben benieuwd trouwens of ik er naar binnen kan met de duo wagen nog 2 op het lijstje.... zullen ze mei nog halen??? En wat een mooie foto's komen er weer voorbij! Blijven spammen hoor
Hier is het vannacht een ramp geweest! Hij kwam vaak/veel wakker/huilen, maar ja had het wel verwacht, hij was gisteren zo rustig overdag! Morgen om 9.50 mogen we bij de huisarts zijn, eens kijken wat zij denkt of het verborgen reflux is!
Goedemorgen dames!! Hier is het vannacht meegevallen!!! Papa en mama wakker gebleven met onze man tot 1:00 voeding! Want meneer Moest die voeding hebben! Had er 1 uitgespuugd en had al de hele dag wat cctjes laten staan! Maar hij heb hem Op om 1:00 en om 5:30 kwam hij pas voor de volgende fles en daarna doorgeslapen tot 9:00 dus een rustige nacht! Nu ligt meneer in de box wilde gaan wandelen maar het regent en tis best fris! Dus andere x maar weer stuur papa wel voor boodschapjes! Verder laatste x vk hier geweest alles was goed! Geen kraamzorg meer per vandaag gisteren laatste dag! Dus het is nu echt ons gezinnetje! En we genieten met volle teugen Mannetje had net ook een flinke poepluier na 1,5 dag!! Zag allemaal babyspam weer!Heerlijk! Zal er vanmiddag ook een spammen!! Bewerkt! Liefssssss