Mei mama's 2012 DEEL 6!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Dames die nog geen mutsje hebben gekregen,
    zijn jullie wel al gebeld over de babydoos enz??
    want volgens mij krijg je het via hun

2. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    Hey dames,

Hier ook geen mutsje. Maar heb er al twee met naam, dus is geen gemis.

Kraamzorg vandaag voor het laatst geweest. We hadden echt een topmeid, zal haar zeker missen. Maar is nu wel tijd dat we het zelf gaan doen, wil weer een beetje in mn eigen routine komen. Ziva zit nog 10 gram van haar geboortegewicht af, we zijn er bijna!

Miekr, mooie foto.

Ik heb nu wat foto's op de laptop, dus ff spammen

3. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    toevallig ben ik vanmiddag gebeld!

4. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Ik ben ook niet gebeld voor de doos? Kreeg alleen vandaag dan.dat maitje van het mutsje

5. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    ohw.... wat een mooie lieve spam!!!!:)

6. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    @nijntje, Thanx. Ben zo verliefd :)

7. marlinde81

marlinde81 Actief lid

29 apr 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Vanacht om 3 uur is onze dochter Eline Renate geboren. Helemaal gezond! Bevalling ging enorm snel. 23.00 uur kwam vk had al 4cm onsluiting en brak de vliezen, vervolgens naar ziekenhuis om vervolgens binnen notime 10 cm ontsluiting te krijgen. Persweeenwaren wel heel zwaar had enormepijn in mijn onderrug waardoor ik wat in paniek raakte. Uiteindelijk metvacuumpomp en een kleine knip geboren binnen dus 4 uur.
    Vanmorgen om half 12 waren we lekker thuis.

Nu gaan we genieten. Voel mij goed!

8. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Gefeliciteerd met jullie Eline! Nu lekker bijkomen en genieten.

9. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    @Mutsje, hier heb ik die ook gekregen. Past prima op zijn grote hoofdje :D
    @Babydoos, kreeg vandaag de mail dat ik bj prenatal kan ophalen.

Dames die ook de kruidvattas hebben opgehaald krijgen nog een leuke verrassing. Ik kreeg een mail of ik al bevallen was na het beantwoorden/aanpassen gegevens mail gekregen met een code voor gratis fotoboek voor je kleintje :D

10. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Prachtig! En wat is dat mooi die naam op de muur.

11. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Leuk!

12. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Gefeliciteerd! Lekker genieten!

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Wat een schatje! En mooi zeg haar naam zo op de muur!
    Succes zonder kraamhulp, gaat vast goedkomen!

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Wat een dotje!
    En ik moest wel lachen om de achtergrond hihi, ik heb hetzelfde boxkleed :D

15. AlmaH

AlmaH Actief lid

12 sep 2011
    361
    0
    0
    Gelderland
    Meiden bedankt voor jullie reacties. Heb nou besloten om bv te gaan combineren met fv in de hoop zo een wat rustiger babietje te krijgen. Ze,krigt het nu om en om, ben benieuwd hoe het gaat. Maar bijna non stop voeden zag ik niet zitten of de hele tijd met een huilend babietje te zitten. Vindt het wel moeilijk maar wil wel het beste voor mijn meisje en die verdiend geen gestresste mama!

Marlinde: gefeliciteerd met jullie dochter, geniet er lekker van. En inderdaad een snelle bevalling.

Doetie: hoop dat jij ook snel aan de beurt bent!

16. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Moooi!

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Muts; hier niet gezien? Heb ook nog niet doorgegeven dat ze geboren is, eerder dan dat krijg ik ook niks neem ik aan haha

18. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    @Marlinde, Gefeliciteerd.

Naam op de muur was een verassing van manlief!

19. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Marlinde,
    Gefeliciteerd met jullie dochter!!!

nog maar 1 zwangere nu toch, alleen doetie??

20. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ik begin even met Babyspam :)

Meet mijn kanjer :D
    IMG_0295.jpg
    IMG_0265.jpg

Mijn laatste berichtje is 20 pagina's geleden, dus ik scan er even doorheen.

Als eerste dank jullie voor t meeleven. Ook al baal ik nog steeds wel een beetje, ik ben blij dat ik de knoop doorgehakt heb om te stoppen met BV. KV geniet mijn voorkeur niet, maar het gaat erom dat Lars voldoende binnen krijgt en tevreden is. En dat ook ik t kan handelen.
    Idd Daro, ik was zo van mijn blauwe wolk geflikkerd dat ik zelfs bijna ging denken dat ik toch een vrouw was die postnatale depressie zou kunnen krijgen. En dat is het gewoon niet waard. Ook al ben ik nog een emotioneel wrak (man wat een emoties) ik begin me beter te voelen.

Ik geniet van mijn mannetje. Helaas is manlief vandaag al weer aan t werk (gekloot met zijn werk) Die is ook erg emotioneel, raakt me ook. Hij vertelde me gister dat ie toen t niet meer ging tijdens de bevalling dat ie dacht een van ons kwijt te raken en dat gevoel laat em niet los. Arme schat....

Maar goed ik vind t allemaal wel moeilijk...

@ Child ik mis de intimiteit met mijn buik wel, maar de hardheid ed niet. pffff

@ Marja, ik moet mijn borsten nu super goed in de gaten houden omdat ik dus gestopt ben met BV, rode plekken harde plekken en koorts zijn tekenen van ontsteking.

@ klusser, ik zal mijn berhaal een keertje schrijven, waar t op neerkomt, door mijn oude klachten en de grootte van Lars, en mijn strakke bekkenbodemspieren ben ik gewoon totaal gekneust van ondere. Ik ben wel fling gehecht, gescheurd en knip, maar volgens mij heb ik daar totaal geen last van. Het is gewoon mijn hele bekken gebied.

@ Sam jij dus een gelijk klinkend verhaal, met een iets kleiner beebje. Mijn bekkenbodemspieren zijn, waren ook veel te strak voor de bevalling, al helemaal voor een kind van 4275 gram. Je klinkt alleen een heel stuk helderder als ik de eerste dagen!!

@ Inbakeren, ik denk dat ik dat ook eens moet gaan navragen. Lars is zoooooo druk met zijn hadjes, hij slaat zichzelf steeds wakker.

@ Ilonka aaah wat een scheetje!!

@ Ladytijger, ik heb wel een hele lieve kraamverzorgster.

@ krampjes, die beginnen hier ook te komen, niet gek, die arme vent is eerst geboren, toen BV en nu volledig KV, ontlasting is ongeveer 90% minder, hij loopt ook heel veel te spoken en buikpijn te hebben. Ik hou em maar veel bij me, daar lijkt ie rustiger op te worden.

@ Child, kindje bleek, nee heb ik niet, Lars is vrij geel geworden, ik schrik soms alleen dat t erger lijkt. Maar nu lijkt t wel iets af te nemen.

@ Sam he bah nog een nacht blijven, ik vond 1 al niet leuk. Gelukkig met Aiden goed, hoop jij ook snel thuis!!

@ Olaa wat een mooi kindje is Milan!!

@ Elies wat een kleintje ja!!! Vooral als je naar mijn bolle mannetje kijkt :D

CHips, ik ben op pagina 114, en nog niet bij maar krijg een hongerige baby dus ik moet weer gaan.

Deel Deze Pagina