Dank je wel voor de tip! Ga t gelijk kopen vandaag.. Hopelijk wil m'n kleine man Zo slapen.. Gisternacht ging het mis rond deze tijd....
Heb ik nog niet geprobeerd laat je Milan dan gewoon in jullie bed liggen ofzo dan? Want anders moet je m weer overpakken..
@Vmb Wat mooi die muursticker/schildering!! En wat een droppie! @Muts/doos Wel een mailtje gehad van het mutsje, geen belletje over de doos... @Marlinde Gefeliciteerd!!! @Ludora Fijn dat het nu goedgaat. Wat een heftige bevalling en eerste week zo voor je. Wel een mooi ventje hoor!! Je zit nu vast alweer op je wolk. @Miffy Waarschijnlijk heb je al antwoord gehad, maar ja, dat mag gewoon! @Viev Ik kan Dani zo'n 10 min in de box leggen, maar dan is hij het vaak zat en begint te huilen. Hij is er graag bij, liefst tegen me aan. Ben ook blij met de draagzak! @Priscila Wat een lief mannetje! @Dribbel Heftig zeg. Is hij ook niet te troosten als hij zo huilt? hopen dat ze wat voor jullie kunnen betekenen. @Mamajolanda Na een week gingen we buiten wandelen... Op hakken!! Was zo blij dat ik ze weer aan kon! Heb eigenlijk alleenmaar hakken Tijdens zwangerschap alleen op mn sneakers gelopen. @Mama's met huilende baby's Heel veel sterkte *knuff* Als Dani af en toe een krampje heeft en moeilijk te troosten is vind ik het al zo erg, laat staan wat jullie meemaken Het cb zei dat je krampenkind kan krijgen (50% kans geloof ik) en dat de 3 maanden dan erg snel gaan en je alleen met troosten en eten bezig bent. Ik hoop toch echt dat dat niet zo is en ze alle ukkies kunnen helpen... @Child Voeden doe ik nog steeds boven als er visite is, voor Dani (en mij) veel prettiger, waardoor het ook beter gaat. Aanleggen gaat meestal goed, maar heel soms niet, met de stress erbij dat mensen kijken zal het dan helemaal niet lukken. Zal straks wel veel beter gaan, hij is nu nog zo klein. Mijn schoonzus heeft 6 maanden met tepelhoed gevoed, hoeft geen problem te geven. @Essie Ik heb gehoord dat het van sperti erger werd en curanol schijnt snel te helpen (met pilletjes). Sterkte ermee... @Miekr Hebben ze het plasgaatje niet bekeken na de geboorte? O, ik lees het al. Wel sneu voor Mayson Maar is goed te verhelpen toch? Hoe is het eigenlijk afgelopen met zijn teentjes? Hier gaat het goed! Dani zat na 7 dagen op zijn geboortegewicht en na 14 dagen zat daar nog eens 230 bovenop. Cb vond dat best veel voor een week, maar geef bv op verzoek.... In de nacht gaat het goed, meestal rond 20u-01u30-5u-8u. Geprobeerd om hem rond 22 wakker te maken in de hoop dat die van 1u30 opschuift maar dat is niet het geval... Dan maar vroeg naar bed en in het eerste deel mn slaap pakken.
Tini lees dat jou kleine jongen ook goed groeit. Hebben ze jou gezegd wat normaal is om aan te komen? Ze heeft t laatst wel gezegd maar weet t niet meer... Hier was Sem in een week tijd ook 300gram aangekomen en hij zit nu ruim!! Boven zn geboortegewicht.. Maar ook ik voed op verzoek en hij heeft ook altijd honger maar soms ben k wel is bang dat het te snel en hard gaat...
Hey meiden, Hoe gaat het met jullie?Ik moet zeggen dat ik het allemaal niet zo goed bij kan houden hier,menn wat schrijven jullie veel Heb even het bavallijstje opgezocht en zag dat alleen Doetie nog zwanger is.Zet hem op Doetie!!!Dt je je baby maar snel in je armen hebt. Voor alle bevallen dames die ik nog niet had gefeliciteerd: Gefeliciteerd Hier gaat alles z`n gangetje.Mannetje gaat echt zo rap,zit al in maatje 74 haha Genietze allemaal van die mooie wondertjes!
@essiee en tinie, hier ook zo een hard groeiende baby, in anderhalve week 500gr erbij..... ben benieuwd wat ze maandag bij het consultatie bureau weegt en wat ze zullen zeggen
Al maatje 74 Jeetje wat groeit hij dan hard gwen zit nog in maatje 50 en heel af en toe maatje 56 ( hangt van het merk af)
Doetie hopelijk mag jij ook snel bevallen dan kunnen we over naar de mama's topic ( toch wel snel gegaan zo waren we allemaal nog net zwanger en zo zijn we bijna allemaal bevallen)
Nee ,het gaat niet zo extreem hard als dat het lijkt Mannetje is in 62-68 begonnen he En hij is de 12 pond inmiddels wel gepasseerd schat ik zo
Gaan der nog meer dames mee met de meeting van 27juli?? er zijn nog niet veel reacties in de club namelijk
@priscilla:heb gekeken op site van LLL maar vrijwilligers zitten niet in onze regio.bedankt voor meedenken in ieder geval @miekr: hoe is het eigenlijk afgelopen met dat teentje? ze zagen toen toch extra teentje op echo toch? hier: veel huilend kindje na voedingen. gelukkig komt lact.kundige vanmiddag maar zit ook aan reflux te denken.overleg het wel met haar. kom nergens aan toe want hij wil niet slapen...bekaf dus
Goedemorgen allemaal Heerlijk nietwaar? Het zonnetje... *EGO* Neva heeft van 23.00 uur tot en met 07.00 uur geslapen,tussendoor even wakker geweest maar viel snel weer in slaap... Om 07.15 uur een flesje gekregen, mevrouw ligt nu princes heerlijk te slapen... vmb IJzertabletten heb ik niet nodig gehad, waarom zou ik ze dan onnodig gaan slikken ... Waarom staat je vriendlief erop dat jij ze moet slikken, vanwege geen nawee krijgen en wat daarop met jou is gebeurd? Mag je met borstvergroting borstvoeding geven? bb Ik hoop voor Fenne dat het zalfje voor haar billetjes snel helpt. Misschien komt het onrustige en huilerige door de pijn, als je het niet vertrouwt bel je het ziekenhuis... Laat je haar een algehele check doen... behoefte aan speen duidt vaak op pijn of honger Ik zou contact opnemen met osteopaat, dat heb ik ook gedaan voor Neva... Consult kan bij de meeste zorgverzekering vergoed worden.. miekr Gaat Mayson geopereerd worden aan hypospadie? Of is dat bij een lichte vorm niet nodig? Gezien plasgaatje meestal maar enkele ml van de normale plaats afwijkt... Heeft dan ook kromstand van penis, dat gaat soms toch gepaard met hypospadie? Heb je weleens gedacht aan verborgen reflux? probeer Mayson na voeding eens een half uur overend te houden en wat verhoogd slapen... Hoe is de nacht gegaan? tiny Dat is heel netjes van Dani als hij na 7 dagen op geboortegewicht zit... Je mag in principe over de nachten ook niet klagen. Dani is bijna drie weken oud, wie weet gaat hij snel de nachten verschuiven... trotse een tijdje afwezig geweest op forum? of toch niet en bedenk ik mij dat maar? Hoe gaat het met jullie? maatje 74, wat een grote knul... In 62-68 begonnen ... Ik denk dat Neva daar pas in de winter komt te zitten miffy ik weet het nog niet, afhankelijk van een vriendin van mij... Wij hebben vrienden in Nijmegen wonen, maar met een van die vrienden gaat het heel slecht... child ruikt Noah ook zuur na voeding? Is het direct na voeding dat hij huilt en evt zuur ruikt? Moet hij ook spugen? zoja een mondje of hele voeding? Vlak na voeding of zit er een tijd tussen? Dit zijn vragen die lactatiekundige je ook zal stellen.. Gaat het aanleggen goed? pakt hij goed je borst?
ja hij ruikt inderdaad zuur na voeding en blijft lang naslikken. heeft sinds vanmorgen beetje gespuugd maar niet erg (meteen na voeding) heeft vaak de hik, werkt ook niet echt mee aanleggen gaat dacht ik wel goed. voed alleen met tepelhoedje waardoor t wel moeilijker is om hele borst te pakken (veel gladder)
Child, succes vanmiddag. Supergoed dat je hulp heb gevraagd. Advies kan nooit kwaad! Ludora, hoop dat je nu meer rust hebt en effe wennen hè als manlief gaat werken! Hier ook vandaag man voor 't eerst weg (jop op kdv vandaag). Man gaat vanmorgen ook geboorteaangifte doen op t stadhuis, ha ha, is Nora niet meer illegaal en krijgt ze een bsn Hebben jullie jullie kindjes allemaal al opgegeven bij jullie zorgverzekering? Wel doen hoor! Dribbel: sterkte met verborgen reflux, goed dat je bij ha bent geweest. Wie ging er nu vandaag naar ha daarvoor? Lijkt me heftig als jullie kindjes zoveel moeten krijsen En Cullen, jij herkent ook de symptomen, ga je ook naar ha binnenkort? Miekr: doe je t rustig aan lichamelijk, is wel belangrijk voor je bm! Maar snap helemaal dat het lastig gaat met een dreumes in huis. Kan je wat hulp krijgen? Zo min mogelijk tillen hoor! En sterkte met mayson over een tijdje bij de uroloog. Verder weet ik het effe niet. Heb gisterenavond bijgelezen en reageer nu pas want batterij was leeg Ego: vk is net geweest. Heb gevraagd of ze hechtingen wilde verwijderen, kan er maar vanaf zijn Verder gaat hier alles goed. Nora is erg tevreden de hele dag. Heel soms een beetje piepen, dan moet ze weleens een boertje of komt er wat voeding omhoog. Soms een krampje, maar die zijn snel weer over. Meestal helpt pink zuigen dan wel, dan ontspant ze weer. Het is vandaag haar 6e dag, ik vind het allemaal verbazingwekkend relaxt hier. Ook geen kraamtranen gehad. Had me op iets heel anders voorbereid, heerlijk om te ontdekken dat het (tot nu toe) ook zo kan gaan, een hele nieuwe ervaring Zo, ga effe douchen en daarna gaan we Nora in bad doen en wegen. Spannend! Liefs, klusser O ja, mooi babyspam en geboortekaartje gezien!
het lange na slikken kan door het zuur komen, steekt hij ook veel tong naar buiten (vaak teken van misselijkheid)... Hier ook vaak de hik na voeding... Ik denk dat je deze adviezen eerst krijgt.. * Houdt uw kindje het eerste half uur na de voeding rechtop. * Probeer kleinere voedingen te geven, wat vaker per dag. * Het kan helpen om het hoofdeinde van het bedje te verhogen, zodat uw baby iets schuin komt te liggen. De meest effectieve houding lijkt buikligging te zijn... Heeft hij ook last van verstoppingen? Want dan kan de darm op de maag drukken waardoor maaginhoud sneller omhoog komt.. Ik hoop dat lactatiekundige je kan helpen....
heb jij je kindje al opgegeven bij uitvaartverzekering? Heeft zij de hechtingen nou verwijderd? kunnen best vervelend zitten... Wat fijn dat Nora een tevreden meid is en dat zij het zo goed doet...
Sefanja,ik was er laatst nog wel.Maar ben er niet zovaak om alles bij te houden Geeft niets,ik lees wel regelmatig mee hoor haha Klusser,dat klinkt goed bij jullie zeg! Child,succes straks.Ik hoop dat de lactatiekundige jullie kan helpen!
Goedenmorgen, Hier redelijke nacht gehad. En mn moppie ligt nu heerlijk te slapen, dus klaag niet. @safanja, Doordat ik geen naweeen kreeg, trok mn baarmoeder niet samen. Ik bleef dus erg bloeden en dat hoopte zich op in mn baarmoeder. Ik had dus enorme stolsels, die handmatig eruit gehaald zijn. Eerste stolsel was 650ml. Heb dus nog een dag aan de weeopwekkers gelegen, die niet hielp. Aan einde van de dag nog meds rectaal gekregen, die sloegen gelukkig aan. Anders had ik naar de ok gemoeten. Uiteindelijk ongeveer 1650 ml bloed verloren. Ben nog steeds een wandelend lijk qua kleur, maar voel me wel goed. Als ik me over een week nog moe voel, moet ik terug en krijg ik ijzerinfuus, dus niet. Borstvergroting is geen probleem met borstvoeding. Ze zijn door de operatie wat ongevoeliger, wat nu dus heerlijk is. Heerlijk dat Neva zo doorslaapt! @club, zal daar ook ff kijken. Helemaal nog niet gedaan. @miekr, rustig aan doen hoor. Heeft Mayson er zelf ook last van met plassen? @trotse, wat een verschil.Hier verzuipt Ziva ook nog in maatje 50. Mn kleine dame begint te ontwaken. Tot straks!