Mei mama's 2012 DEEL 6!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Child, fijn dat je bruikbare tips hebt gekregen!

Dribbel, zo he, dat is snel!

Nyncke, fijn dat er niets is!

O ja, mijn kz zei net toen ik in de zon ging zitten dat ik het nu nog niet moet overdrijven. Je bloed wordt dan dunner, je kan dan weer meer gaan vloeien. Of te licht in je hoofd worden. Dit even in t algemeen, voor alle mamma's....

Gisteravond ging man tempen. Ze spuitpoepte zijn hele hand, de thermometer, de hydrofiel en een stuk van de commode onder. Volgende voeding ging ik nog maar een keer opnieuw proberen te tempen, toen was mijn hand aan de beurt, ha ha. Maar niet zoveel als manlief...

2. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    ik heb 1 draagdoek van TricotSlen, die is idd ook rekbaar. De andere is van Amazonas, die is niet rekbaar, maar vind ik wel luchtiger en knoopt wat prettiger. Of je het zelf kan maken... geen idee. Ik durfde het iig niet aan. ;)

3. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je goede tips hebt gekregen!Ik heb zo``n draagdoek,lijkt me zeker makkelijk zelf te maken.Heb je al gevonden waar je die voedingsbh`s kan kopen?

4. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb even een paint tekeningetje gemaakt, hoop dat hij duidelijk is. De maten zijn ongeveer (heb hem 4 x dubbel gevouwen en zo gemeten)
    draagdoek.jpg

Vond ook nog deze site!
    Draagdoek zelf maken - SlingoMama

5. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    ah, zie dat je al antwoord hebt gekregen op je vraag ;)

6. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    oeeh ja, dat klinkt bekend!!! Die kakakties worden ook zo lekker gestimuleerd met dat tempen :p

7. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Wil nog wat voedingsbh's kopen. Heb kleine boobies, nu natuurlijk voor mijn doen wat groter :D:D:D

Via internet, ben nog niet zover dat ik de stad ik kan. Iemand een tip?

8. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    @klusser, heb ze zelf bij de otto vandaan. Gewoon goedkope, 3 voor € 23.00 staat me bij. Vind ze erg lekker zitten.

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    als ik mijne opmeet kom ik op bovenste rand 4.60
    onderste rand 3.60
    en hij is 65cm breed zeg maar,
    dat scheelt dus 10cm??

10. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ vmb, ja heb helaas nog erg veel last van de wond, wordt ook niet minder maar erger, maarja doe gewoon teveel.

@ klusser, Straks met de 6 weken controle gaat de gyn gelijk kijken naar m'n baarmoeder en krijg ik onderzoeken naar alle spieren inwendig. En zullen er een paar operaties volgen. Allemaal nog om de fouten te herstellen die gemaakt zijn na en tijdens de bevalling van Devin.

@ klusser, wij wonen wel in het noorden maar hebben toch allemaal een uitvaartverzekering. ken genoeg verhalen van mensen die in de problemen zijn gekomen omdat ze de kosten niet konden opbrengen na een overlijden dus het was samen met de zorgverzekering de 1e dingen die ik regelde na de geboorte van de jongens.

@ essiiee wat een mooie foto's !!

@ daro ik mis m'n buik ook niet wel het getrappel erin, alleen lijkt mijn buik ook nog of ik een paar maanden zwanger ben. En dat is wel balen. Loop ik achter de kinderwagen sta ik bij de winkel zegt er iemand tegen Devin, ach wat heeft jouw mama in haar buik. Ehm kijk eens goed wat er in de wagen ligt......... zou wel erg snel zijn denk????:(:(

@ klusser, Ik heb niks aan mijn voedingsbeha's had er bij Owen 1 nog nieuw gekocht. Nooit aan gehad. Ga die nu voor weinig verkopen. Heb er wel nog een paar die ik bij Devin had gekocht die heb ik wel een paar keer gedragen. Welke maat heb jij nodig??
    Ik heb er toch niks aan.

Even nog een vraagje over het mutsje. Ik zat net mijn verwijderde mails te lezen waarin ik moest aangeven of ik al was bevallen en wat het was geworden met naam en geboortedatum erbij. Ik had die toen nog niet ingevuld op de site omdat ie een storing had. Maar moest je dat daarvoor invullen of niet???
    Lijkt mij toch ook wel leuk zo'n mutsje met z'n naam.

11. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Klopt miekr daarna kreeg ik mail van t mutsje

12. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    hopelijk krijg ik dat nu ook nog. Lijkt me echt erg leuk ook al draagt ie niet echt mutsjes.

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Nou net de habermann speen weer geprobeerd bij Fenne, ze heeft de fles op (!!!!!) dat is al heel fijn, maar ze blijft extreem knoeien. (halverwege de fles word dr mondje het moe lijkt wel en dan stroomt het er echt uit! Dus meteen gebeld met pre logopediste en die komt woensdag. Ik ben benieuwd!

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Miekr: leuk je advertentie in de zondagskrant! Die van mij staat ernaast hihi ;)

15. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    valt me op dat al beebs wat zeurderig zijn met dit weer..

16. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    meiden die bv geven zijn jullie ook al de hele dag in de weer met voeden?

17. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Hej meiden,

Iedereen een knuf met de huilende baby's en de bv. Ik heb respect voor de doorzetters!
    Toch 'blij' te horen dat ook de ervarene mama's niet vlekkeloos gaan, ik ben zo onzeker.
    Het is zo sneu die rommelende kindjes. Lars kan ook uren onrustig zijn. En dan ben je zo moe, weet t dan ook niet meer. Ik voel me soms dan echt heel nietig en dom.

Trotse 74! :$
    Lars heeft denk ik vandaag voor t laatst zijn maatje 50 aan. Gelukkig had ik ook nog niet veel gekocht!

(Ga weer even verder lezen)

18. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Vandaag een dagje niet gelukkig... (zal vannacht wel weer komen *gaap*)

19. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Child fijn dat je goed advies hebt gehad!! Respect voor je meissie!

Nyncke fijn dat t niets ernstigs was.

Vloeien is hier bijna op zijn retour lijkt t. Tis helemaal niet veel meer... Maar komt mss omdat ik zo veel lig?

Vraag Lars wil de speen niet, alleen de pink. Ik heb 2 verschillende vormen geprobeerd nu, maar t is zo iets dat ik em alleen stil kan krijgen met een pink. Liever dat ie dat op een speen doet. Voor t geval ik of papa er niet zijn... Iemand tips?

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Doetie hoeist met jou meid, alles nog rustig??

@hier; ik heb net heerlijk ff me-time gehad! Lekker gedoucht en toen mijn haren weer eens leuk gefohned en gedaan. Daarna beneden de nagels van tenen en handen geknipt en gelakt, ooh voel me heerlijk nu:D

Het is al 3 avonden niet meer voor gekomen dat de meiden (vooral fenne) deze tijd sliep! Ze slaapt nu al vanaf 17.15! *trots*

Om 20u krijgen we kraamvisite en dan 21u flessen en op tijd naar bed! Afgelopen nacht heb ik alle voedingen gedaan ik denk dan kan manlief ff slapen, maar nu ben ik echt gesloopt daardoor...:)

Deel Deze Pagina