meiden.. ff vraag over reflux.. milan heeft geregeld spugen na een voeding.. en verslikt zich geregeld.. nu spuit mn voeding er ook wel echt uit vanochtend pakte ik mn borst en er spoot zo een straaltje uit.. en hij heeft erg last van krampjes.. ook tijdens voeding.. moet ik is laten nakijken op echte reflux of is dit de ''normale'' die alle baby's hebben..
Heitje ik denk dat het gewicht niks uit maakt. In ieder geval wat ik van de kinderarts van het cb begreep. Tot de leeftijd van 6 weken mogen ze op zijn max 6 x 120 ml en ( desnoods een nachtvoeding van 70 à 90 ml. ) ( had hij voor mij op een briefje geschreven omdat ik vroeg wanneer ik weer mocht ophogen)
Ik zou het laten nakijken. Kan nooit kwaad! Mika spuugt niet, verslikt zich ook niet tijdens de voeding (terwijl ik ook een overactief toeschietreflex heb), maar je ziet wel gewoon de voeding omhoog komen! Bumbaa, merk jij al verbetering met de medicatie? En welke medicijnen heb je?
dribbel: tjah dat is het dus ook niet elke keer.. ik denk dat ik het nog even aan kijk.. want meestal valt hij na een voeding met een glimlach en een tevreden kreuntje in slaap..
Mika wil ook absoluut niet plat liggen. Op mij slaapt hij prima (op zijn buik en zijn hoofd is hoger)
daro ik vind taal (vreemde) ook heel belangrijk maar niet zo jong, tegenwoordig beginnen ze al in de kleuterklas.. Ik vind dat je in de kleuterklas nog moet kunnen spelen... Een kind kan zo geen kind meer zijn... Er wordt gewoon nu al teveel gevraagd en verwacht van kinderen... Zo ben ik van mening dat kinderen op basisschool geen huiswerk mee moeten krijgen, wel vanaf groep 6/7/8 (voorbereiding middelbare school)... Maar goed, een leuk discussie punt in een ander forum... doetie geen mei mama wat jammer maar de kleine man doet het goed, dat is het allerbelangrijkste... heitje mee lees modus! toch prima Je denkt goed aan jezelf, op het moment kan je overal reageren niet aan... De kleine meid mag gerust wat meer hebben 7x 80ml-100ml... Wat fijn dat het zo goed gaat met haar.. child plasindicator? die streep op de luier? Als een baby Uraten plast, betekent het meestal dat je baby te weinig vocht/voeding binnen krijgt. De verkleuring vanzelf weg wanneer je baby meer (goed) gaat drinken en daardoor meer gaat plassen.. Gezien het meestal bij de eerste week van pasgeboren baby voorkomt, weet verloskundige 100% zeker dat het Uraten zijn? en geen bloed? Als het Uraten zijn, betekent dat dan dat de niertjes minder goed werken? Je moet op je gevoel af gaan, overweeg voor jezelf je de speen wel of niet wil aanbieden... Naast je borstvoeding... Waarom het wordt afgeraden is om andere zuigtechnieken... Maar op neo boden zij Neva ook ongevraagd een speentje aan (echter speen van een fles) maar toch... vmb thx, zo af en toe komen er wel wijze woorden uit mijn typ vingers .. Wat fijn dat het zo lekker gaat... mamajolanda elke dag komt er idd 10 ml bij... op dag 10 zou jij dan normaliter op 100 ml komen te zitten... 90ml+3 staat op verpakking van nutrilon... Dat maakt uiteindelijk 100ml ludora Wat goed van Lars... En jij ook aan de betere hand, wat wil je nog meer? Kan je niet zitten op zo'n kussen met een gat in het midden (schijnt vaak goed te werken)... viev Allergisch voor bepaalde voeding? Een allergische reactie kunnen ze toch op deze leeftijd niet zien? Hoe komen zij er achter dat een baby ergens allergisch voor is? Weet jij dat toevallig? Ik gebruik HA voeding ivm allergieën binnen de familie (vaders kant)... bb Your welcome... Zal ik overdag een keertje komen, dat jij lekker kan uitrusten... Laat mij maar keutelen met drie meiden... ik bied het maar een keer aan pat Neva ligt voornamelijk op haar buik... Hoe ga ik hier mee om, dat is wat jij graag wilt weten... Ik laat Neva gewoon op haar buik in bed slapen, zelf vind ik dat ook spannend maar ik merk overdag als zij op buik ligt dat zij haar hoofd zelf goed draait en niet op haar neus gaat liggen en geen adem kan krijgen... Daarnaast heb ik aerosleep matras, dat scheelt misschien ook.. Als je kleine al zelf kan draaien, kan je zelf slaaphouding laten bepalen... Sommige baby's kunnen al draaien bij 2 weken oud.. Om stress te voorkomen zou ik gewoon je kleine op zijn buik laten slapen... tepels uitrekken moet ik aan deze reclame denken [www.kicken.com] Stijve Tepels - YouTube whahahaha nijntje Hoe reageert Fabienne op kangaroen? Neva kan er echt van genieten, de warmte en aanraking... Wordt zij niet wakker als jij haar tussendoor aankleed? whaaaa dat moet ik hier niet doen, dan gaat haar prachtige stembanden goed werken... dribbel Wat fijn dat je duidelijkheid heb gekregen wat hij heeft... Ik hoop dat zantec gaat helpen... Hier ga ik Nutriton weer gebruiken... elmo Wat/ hoeveel biedt jij hem aan? Misschien krijgt hij gewoon teveel binnen of hij allergisch voor voeding? Kan ook reflux zijn? Ik hoop dat je morgen wijzer wordt op consultatie bureau. priscilla misschien een andere houding bij het voeden? Zou dat kunnen helpen? Ik zou eerst alles uitsluiten voordat je laat onderzoeken op reflux...
O HELP, mij. Vriend kondigde net aan dat hij tabasco in het gehakt had gedaan ik gaf opmerking van heeft lekker gesmaakt, kan dit veel kwaad bij Kaylee? Helpt melk drinken om het scherpe eraf te halen of praat ik nu regelrechte onzin? Denk dat ik me maar weer moet voorbereiden op kraampjes dab? Kan wel huilen nu
Hoi dames, Hier even een berichtje van mij. Heb jullie flink verwaarloosd maar het is hier beetje druk. Heb ook niet terug gelezen hoor.. Voor t laatst op pag. 112 gepost. Hier vandaag de knoop doorgehakt om te stoppen met borstvoeding. Komt niet goed genoeg op gang nog en de kleine man heeft er zeker niet genoeg aan. Al dagen aan het tobben met bijvoeding. Huilen huilen huilen, honger! Zo zielig! Sinds vanmorgen niet meer aangelegd en nu toch al pijnlijke borsten..! Dus nu lekker flesje, hoop druk van de ketel zo. Ook hele onrustige nachten gehad omdat hij ook flink last heeft van krampjes. Morgen even aankijken. Hebben al infacol in huis gehaald. Herstel van mij gaat redelijk. Geen last van me hechtingen gelukkig. Wel van aambeien en schaafwondjes door pomp. En nog bekkenpijn dus lastig verzitten en verliggen. We genieten van onze mooie man en als ik van de week eens me laptop aan heb zal ik een foto posten! Jammer dat dat niet kan via je telefoon! Ik hoop dat ik gauw helemaal opgeknapt ben en lekker verder kan komen kletsen met jullie!!
Niet nodig, je kunt alles eten wat je ook in je zwangerschap gedaan hebt, de kans is zeer klein dat Kaylee er last van krijgt!
je verwaarloost ons helemaal niet... Te begrijpen dat je het druk heb met de kleine man... Wat goed van je dat je de knoop heb door gehakt, dat zal wat rust met zich mee brengen... of niet? Ik hoop dat infacol werkt bij je mannetje, hier heeft het weinig geholpen... Koliek bij je mannetje kan misschien wel met borstvoeding te maken hebben gehad ivm Overactieve toeschietreflex (snuggere opmerking van mij), wie weet gaat het nu iets beter met hem...
Ja zeker meer rust. Weet nu dat hij de voeding binnen krijgt die hijnnodig heeft een geen honger heeft. Was zo sneu! En thnx voor de info, had er nog niet over gehoord. Hoop ook dat het zo beter gaat. Hij slaapt in ieder geval al beter vandaag! En komt echt om de 3u. Dan flesje en weer lekker slapen. En tutje want hij heeft een enorme zuigbehoefte! In zkh moest ik dan extra aanleggen. En ondanks dat dat super ging zijn mijn tepels een hoopje ellende nu!!
@Sefanja, vannacht kon ik haar wel zonder teveel morren aankleden. En genieten deed ze enorm, ik masseerde en streelde haar en zij kon zich zo lekker ontspannen.... @Sam, voel je niet schuldig joh met je aan/afwezigheid hier... Je hebt het druk genoeg!!! En ook voor jou een digihug! Net lekker boodschappen gedaan met mn vent en F. in de draagdoek, ik merk dat ik er wel steeds handiger in word. Eerst liep ik zo te klooien met knopen, dan zat het te los, lag zij te laag etc... Nu is het zo gebeurd!
Even weer flink terug lezen, @ pris, hopelijk gaat het snel wat beter met Milan, zodat jij ook aan je rust komt. @ elies, leuk he zo'n advertentie?? En inderdaad die opmerkingen van mensen met je moet hem niet zo verwennen. Ik heb de jongens ook weleens laten doorhuilen. (pak ze ook niet gelijk) maar als ze maar bleven doorhuilen pakte ik ze wel even, ze huilen niet voor niks. @ daro, bij onze kraamzorg kreeg je een bon voor een gratis aankondiging in de zondagskrant. Een erg leuk idee. Ik schaam me ook vreselijk voor m'n lichaam het ziet er niet meer uit. Gelukkig is er nu een clubje voor de meiden die in 2012 zijn bevallen om ons buikje kwijt te raken. @ tinie, dat meen je niet je gaat toch geen speen vastzetten met schilderstape, omdat hij er telkens uit gaat. Doe het dan met ducktape . nee gewoon te erg voor worden. @ miffy ik moet mijn bevallingsverhaal ook nog afmaken en morgen is mayson 4 weken. @ pris, bij reflux blijven ze vaak slikken en hoor je ook telkens de melk omhoog en omlaag gaan. Kan zich vaak overstrekken, spuugt vaak bijhoorlijk wat of spuugt helemaal niet. Als Milan een beetje mondjesmaat spuugt hoeft dit geen reflux te betekenen, maar kan de voeding ook te snel komen en krijgt hij toch iets teveel binnen. Maar toch als je het niet vertrouwd en Milan voelt zich er ook niet fijn onder zou ik toch een arts raadplegen. @ sam doe lekker rustig aan. We zien je vanzelf wel weer verschijnen als jij er aan toe bent. Voor mayson zijn we nu overgestapt op een andere voeding. We geven nu in overleg met ha enfamil a.r. Dit omdat hij maar bleef stikken in zijn voeding. Nu heeft hij al een paar flesjes enfamil gehad en het gaat nu goed. Je ziet hem ook helemaal tot rust komen. hopelijk blijft het goed gaan. Morgen is Owen alweer 1 jaar wat is het jaar voorbij gevlogen. En wat is het toch een heerlijk mannetje
ik ga morgen naar de winkel van draagdoek.nl (bykay) om een draagdoek te lenen. Ik twijfel namelijk of het wel iets voor mij is. Maar misschien dat Fene dr baat bij heeft! Fenne slaapt zowaar al vanaf 16u lekker op dr kamertje, heb dus even tijd met ninthe gehad! sefanja; hahaha kom maar langs hoor
bb thnx ik denk dat zelfs fv baby's regeldagen kunnen hebben dus ik denk dat je daar last van hebt. sorry heb wel bijgelezen maar nog steeds ziek hier liefs
ik zou er idd eerst 1 lenen als ik jou was. Ondanks ik er gewoon (op aanraden van iemand) 2 heb gekocht. De TricotSlen is lekker licht en stretch. De Amazonica is zwaar, maar dat het geen stretch is heeft vind ik geen probleem. Vond vooral de kleurtjes leuk