dank u voor advies... De elastische draagdoeken lijken mij comfortabeler te zitten voor Neva, maar daar mogen maar tot 9 kilo in zitten, toch? Het vormt zich helemaal aan lichaam van mijn meissie... geweven draagdoeken, tja is dat zo'n tricotSlen of de Amazonica?
precies aantal kilo's weet ik niet. De Amazonica is geweven. En een stuk breder wat dan dus handiger is voor als het kindje groter is.
Ik heb denk, of er moet iets raars gebeuren, een draagdoek gewonnen!! Jeeej, met recht trots dus. Ik kan me niet voorstellen dat de runner up nu nog 60 stemmen krijgt vandaag. Ik denk dat ik een draag doek ook erg fijn ga vinden. Jullie ook bedankt voor de stemmen! Sam jij ook die beslissing moeten nemen. Niet leuk maar zorgt inderdaad wel voor rust. Lars heeft al sinds de 2de dag een siepoogje, hou t wel schoon de hele tijd maar het wordt niet echt beter. Hij heeft er volgens mij geen last van, maar hoe lang zouden jullie t aankijken? Bij mij blijft wel weinig hangen hoor. Ik dacht dat mijn dementie in mijn zwangerschap groot was maar nu.... Overigens is mijn hoofdpijn nog niet minder geworden. Ook eens gaan overleggen met ha.
Ik wilde je net al een berichtje sturen om je alvast te feliciteren met je draagdoek, Want het lijkt me inderdaad niet dat er nog overheen gestemd wordt. Nu moet ik maar hopen dat maand juni ook veel op mij gestemd wordt. ga ik nu mayson maar een flesje geven, dan Devin naar bed. GTST kijken en dan het huis weer versieren voor Owen.♥
Ik ga morgen netjes alle foto's bekijken en stemmen! Maar t zijn zoveel mei baby's.... Ik kan niet iedereen t zelfde plezier terug doen helaas....
Ik was net te laat met opgeven voor de maand mei met de buikfoto. Weet alleen niet meer hoe ik m'n foto heb benoemd. haha fijn hoor zo vergeetachtig zijn. Ik lig in ieder geval op bed en owen en devin hangen/ liggen op m'n buik.
Hoi dames, Ff een berichtje van mijn kant. Hier gaat alles goed. Eline is een heerlijk grietje wat het geweldig doet. Is heel weinig afgevallen en sinds vandaag is mijn borstvoeding goed gaan lopen. Eline drinkt als een tierelier en daardoor slaapt ze veel. Ik zit nu lekker met stuwing. De nachten vind ik wel lastig. Gister van 1 tot 4 uur bezig geweest. Hoop dat het door de borstvoeding nu vanacht beter gaat. Is hier nu iedereen bevallen?
Ludora: onze kleine heeft ook een ontstoken oogje, maak het netjes schoon met gekookt water wel afgekoeld natuurlijk. Ben vandaag bij cb geweest en die zeiden er verder niets van, ik ga er vanuit dar het vanzelf over gaat.
Vandaag bij CB geweest. De kleine is nou 49,5 cm en was goed gegroeid. Ze woog nou 3170 en dat was 2 weken geleden nog 3010, ze is dus te weinig aangekomen. Ons besluit om dus fv te geven gecombineerd met bv is dus juist geweest. Ze krijgt nou 3x maal daags een flesje 90+3 en 3x daags de borst, om en om. Als ze vaker komt moet ik nog een extra flesje geven. Aldus de arts van het cb krijgt ze de vettere melk van mij niet binnen omdat ze niet goed doordrinkt. Volgende week moet ik terug komen om haar opnieuw te wegen, hopen dat ze dan goed gegroeid is.
miekr doe je deze week mee aan buik van de maand?? ludora gefeliciteerd!! draagdoek van bykay is super!! heb net een foto geupload in de club!
Hier ook 1 met soms vuil oogje. Goed schoonhouden zeiden ze in zkh gaat vanzelf over. Sinds vanmorgen de kleine niet meer aangelegd en nu auww! Jeetje zeg dat gaat vlot! Alleen nu dus twijfel he.. Het voelt inderdaad als falen zoals anderen van jullie al eens zeiden. Maar hij is de hele dag nu al rustig en slaapt echt 3u tussendoor! Dus eigenlijk te gek om dan nog te twijfelen he...?!
Omdat hij erg onrustig is tussen de voedingen door omdat hij dan te weinig binnen krijgt. Ik ga morgen nog even kletsen met mijn kraamhulp erover. Maar merk dat hij nu lekker tevreden en voldaan is.
Bezigbijtje, wel leuk een foto van 4 generaties! Zou ik ook nog wel willen doen, leuk idee vind ik! Pff, kan me voorstellen dat jij er helemaal moe van bent, omdat je er 2 hebt! Hopelijk kan het cb je maandag verder helpen! En wellicht dat je vriend van het weekend mee kan helpen zodat jij lekker bij kunt slapen? Heitje, Sara mocht aan het eind van de kraamweek al 90 + 3 en toen was ze nog niet op geboortegewicht (3250) Dus denk dat dat wel mag hoor! Anders even naar het cb bellen? Dribbel, fijn dat je medicijnen hebt gekregen voor de reflux! Hopelijk gaat het helpen! Sefanja, bij het cb dacht de arts aan koemelkallergie, omdat bij ons in de familie ook allergien voorkomen en omdat Sara het verder heel goed doet. Ze kon zo geen andere reden bedenken voor het feit dat ze als ze wakker is veel huilt. Vandaar dat we het advies kregen om van standaard voeding naar ha te gaan. En als dat niet helpt mogen we pepti gaan gebruiken. Dus niet echt allergisch voor bepaalde voeding maar voor de melk.. Misschien beetje verkeerd omschreven eerder. Miekr, fijn dat het met de andere voeding beter gaat! Hopelijk blijft het zo! En Owen morgen jarig, alvast een hele fijne dag toegewenst! Nijn, leuk dat je al zo handig bent met de draagdoek Ludora, wat leuk dat je een draagdoek hebt gewonnen! Marlinde, fijn dat het zo goed gaat! Lekker genieten! En alleen Doetie moet nog bevallen.