Mei mama's 2012 DEEL 6!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Lijkt me ook niet.. Maar ook respect voor jou ik vind dat ik nu al druk ben met sem en jij hebt er dan 3 waarvan de jongste 2 vlak bij elkaar.. Knap hoor!

2. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even ego!

Lachje vast kunnen leggen...
    IMAG0489.jpg
    En 1 van zijn lekkere bolle wangen:D
    IMAG0490.jpg

3. Doetie

Doetie Bekend lid

26 sep 2011
    554
    33
    28
    Vrouw
    Friesland
    Heey moeders!

Helaas nog geen baby... Wel zo nu en dan wat buikpijn/kramp en gevoelige liezen. Maar geen weeen. Dus ja rommelt maar of het op korte termijn gaat gebeuren weet ik niet.

Ik hoop dat hij dit weekend wil komen. Vind 2 en 3 juni wel leuke data, maar goed ik heb het niet voor het zeggen.

Nou ik ga weer in de meelees-modus. Ben zo moe en heb geen puf om op bepaalde zaken een reactie te geven. Hoewel over veel onderwerpen kan ik nog niet mee praten. Maar het is wel erg leuk om te lezen wat jullie allemaal beleven met die kleintjes.

Fijne dag en ik meld mij weer als er nieuws is :)

4. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Succes doetie... Veel van ons weten dat dat wachten Killing is. Maar t is t waard hoor!!!

Miekr dit 2 keer meemaken in 1 jaar, dat overleef ik niet!! ;) Maar respect hoor!! Sowieso 3 kids... Pfff, zou nog niet weten hoe je dát geregeld krijgt.

Daro idd kan je toch niet een voeding aan leeftijd binden? Lars weegt 4280 is 8 dagen oud, sommige hier zijn meer als t dubbel oud en nog niet aan dat gewicht. Zou raar zijn als die t zelfde eten. Hoeveel weegt A?

Nogmaals thanx voor alle stemmen én complimenten voor de foto hoor!! Ga er van blozen!! Ik denk dat die foto toch echt wel vergroot op de slaapkamer komt.

God wat voel ik me goed vandaag, fysiek. Ik heb sprongen gemaakt ik een paar uren, met pijnstilling. Wil eigenlijk al weer afbouwen...

Oh en note to zelf, niet roepen dat je een lief tevreden kindje hebt, ik krijg em vanag mijn vorige bericht niet meer stil, buikkrampen denk ik.

5. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Daro en Ludora
    Ik was degene die dat had geschreven van die voeding.
    Nou ja de arts van het cb had het zo voor mij opgeschreven. Ik vond het ook wel vreemd maar goed je gaat er vanuit dat hij er verstand van moet hebben

6. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    de wijkverpleegkundige had hier opgeschreven dat baby's (kv of bv maakte niet uit) 150-180cc per kilo mogen
    dus als ze 4kilo wegen 600 tot 720cc per dag, aantal voedingen maakte niet uit, dat bepaald de baby zelf wel
    maar er staat ook bij dat ze max een liter per dag mogen uiteindelijk
    en met warm weer mag je ze max halve liter water bijgeven

7. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Ja, hmmm, vervelend... Tenminste, hij heeft dat gezegd voor jou kindje, ik zou t dan aanhouden.... Hij heeft t beoordeeld... Lars is natuurlijk een ander kind die hij niet kent... Je moet toch ergens je advies vandaan halen..

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Ninthe ligt hier zo lekker te spartelen
    en elke keer als die beentjes zo druk heen en weer gaan begint ze zelf te lachen omdat heel het lichaampje ook mee gaat
    ook begint ze zulke schattige geluidjes te maken
    ik kan wel uren naar der kijken zo :D
    het is zoooooooo een lieverdje!!!

9. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Trouwens dribbel, geweldige foto!!! :D

10. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Ludora ik word af en toe best wel gek van het cb.
    De 1 zegt dit en de ander zegt weer dat.
    Maar idd je moet toch wat aanhouden. Ook al raak ik er steeds meer van overtuigd dat je beter je eigen gevoel kan volgen.

11. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

@spruw Gistermiddag begonnen met spulletje en nu zijn de plekjes al weg! Waren ook maar 2 miniplekjes, niet groter dan speldenknop...

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    zit vast in de naam :)

13. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    cb werkt alleen maar via richtlijnen en geven adviezen en tips
    je moet zeker niet alles aannemen
    elke baby is anders en elke moeder ook
    blijf vooral naar je eigen gevoel luisteren
    bv id tenslotte ook op verzoek

14. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ja dat denk ik ook :D

15. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Thanx! :D:D:D

16. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Zo wat een nacht.
    Noah meldde zich elke 2/3 uur. En mijn man was ook tot vannacht half 1 aan het werk (bouwt woning broer en die verhuizen deze week dus moest aantal dingen af)
    Ben gesloopt.
    Vannacht na zoveelste melding (sliep net uurtje ofzo) eerst potje zitten janken.
    Gelukkig vanmorgen van 9-11 samen kunnen slapen (noah op mijn buik)

Straks samen met man en Noah broodje eten bij V&D. Zin om even weg te gaan. Was ik al vanaf dinsdag van plan om even iets te doen maar door de voedingen en gister slechte weer niet aan toegekomen.

Nu even nieuw onderlakentje voor kinderwagen zoeken, Noah had gister zo'n spuitluier dat het door broekje en al is doorgekomen (avond ervoor ook al) Gister dus maar even samen met hem gedoucht, eergister hebben we em in bad gedaan. (Hij lijkt het er gewoon om te doen, omdat ie zo graag in bad mag:D)

Heb alles bijgelezen maar niet zoveel blijven hangen, sorry. (denk vermoeidheid)

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ff foto spammen
    ik en ninthe

18. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Afgelopen dinsdag 4550 gram, hij is 4 weken.

19. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    marlinde Goed om te horen dat Eline het zo goed doet...
    Je borstvoeding is op gang gekomen, wat goed... een tevreden meisje maar ook een tevreden mama...

almah Weet je misschien hoe het komt dat je baby weinig is aangekomen, kan het liggen aan je borsten dat ze onvoldoende melk produceren en bij aanleggen dus onvoldoende binnen krijgt of is voedingswaarde onvoldoende in je borstvoeding? ik hoop dat combi voeding helpt in gewicht... vind je het niet jammer dat je nu borst als fles moet geven?

pris wordt nog druk baby vd maand; jij, miekr, yupgup en ik...

sam kolf je de voedingen dan niet af?

viev pepti? Wat is dat?
    Om familiare klachten/ allergieën heb ik Neva meteen op HA gezet om te voorkomen dat... Mag ik vragen waarom jij dit niet preventief heb gedaan?

vmb moedermelk in oogje, klopt als een bus.. Geneest heel goed, zelf bij ons als wij wat hebben...

pat Wat vervelend nietwaar? dit zal niet de laatste keer zijn, helaas... Als mijn kleine meid zo verdrietig is wil zij alleen bij mij zijn...
    Hoe lief mijn man ons wilt helpen, soms ook wel met hem te doen... Ik probeer hem 's avonds te stimuleren om aandacht voor Neva te nemen.. Onze band is al heel sterk doordat dag in dag uit samen zijn...

Heb je al gebeld met bv org voor adviezen en tips...

essieee Dat lijkt mij ook apart, op welke afdeling ben jij werkzaam in het ziekenhuis? ik werd behandeld door de zus van client waar ik verantwoordelijk voor ben in mijn werk, ook dat is vreemd..

ludora op mij ;)
    lekker he knuffelen met onze wondertjes

miekr gefeliciteerd met Owen
    Zou jij het weer doen, 2x in het jaar bevallen (ondanks heftigheid)? op voorbedachte rade gedaan?

tiny Dat zijn idd goede nachten.. Wat ik mij nu zo opeens afvraag, komen borst gevoede kinderen nou eerder dan een flessenkind?

daro gefeliciteerd, 4 weken oud...
    Over flessen, elke arts zegt weer wat anders maar richtlijnen zijn er wel.. Neva is nog geen 3.5 kg en morgen 7 weken oud... Dat zou betekenen dat zij 6x120 ml mag hebben, dan kan ik garanderen dat zij niets binnen houdt, veel krampen heeft ed... Ik bied haar max 100 ml aan en bij heel warm weer wat meer.

dribbel ego jij maar lekker, leuke foto's:D

doetie dat is een juni baby... doe rustig aan en ik hoop voor je dat je gelijk gaat krijgen. \dat jij het weekend je kleine vast kan houden...

miffy verliefd op je eigen baby, hier ook...
    Wat een mooie foto

20. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Ff snel ,

Kaylee is gewogen en is in week tijd 410gr aangekomen :) 3520gr bij vertrek kraamzorg was 20gr onder geboorte gewicht. Nu weegt ze 3940gr :) super trots op mijn boobs:) meteen gevraagd over gisteravond, zijn krampjes en daar doe je weinig tegen dan alleen maar troosten. En niet te pittig eten, dus papa vond het nu vreselijk dat hij moeders tabasco heeft gegeve. ;)

Mieke van harte met owen 1e pverjaardag

Dribbel wat een super foto

Deel Deze Pagina