pat Whahaha het eerste wat je zegt; super trots op je boobs ipv je baby... maar terecht, als je boobs niet zoveel zouden geven was kaylee ook niet zoveel aan gekomen... ladytijger Wat vervelend dat ze na de nachtvoeding niet meer wilde slapen... Ze wilde stiekem gewoon bij mams liggen, heerlijk van je warmte genieten... Betrek je Bram ook bij Gwen? Mee helpen met verschonen ed... En leg je hem ook alles uit? Wel lastig hoor voor zo'n kleine manneke om opeens aandacht te moeten delen... de krampjes en dan continu willen vast houden, zo herkenbaar. Vanochtend was het echt echt huilen, bij het troosten echt nog na snikken, zo zielig... Maar goed mama neemt dochter natuurlijk niet mee naar de wc... sam afbinden is dan de enige oplossing en koude ijscompressen erop doen... Ik was met afbouwen, kleine week, klaar met melk produceren.. geslaagd voor gehoortest? daro en ladytijger Ik heb geen peuter en een baby... Maar ik zou het volgende doen.. Denk ik... * de oudste bij de zorg van de baby betrekken * één op één momenten met de oudste * een speciale doos maken met speelgoed dat de oudste heel erg leuk vind, dit geven als jij de baby aan het voeden ben... essieee invalpool binnen het ziekenhuis, wat voor opleiding heb je genoten? Mag je als verpleegkundige op alle afdelingen werken? Ze vroeg heel netjes of ik bezwaar had... Sommige maatje 50 vallen groot en andere weer klein... Neva past over het algemeen nog alle maatjes 50.. Men zegt wel dat het een grote meid wordt, en dat kunnen ze zien aan haar lange vingers... Ik heb dat nog nooit eerder gehoord... Almah Tja daar gaat ook wel tijd in zitten ... Vaak in de ochtend en avond dat ik reageer, als het in de middag is dan is dat meestal na een activiteit.... In de ochtend voed ik eerst Neva, daarna huishouden en computer. Neva ligt meestal al te slapen, zo niet ben ik met haar aan het keutelen... 's avonds stimuleer ik mijn man om met Neva aan de gang te gaan om vader dochter band op te bouwen... Almah dit gaat over vette melk, misschien info voor jou? Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Samenstelling - Vet in moedermelk: functie, waarde en bepaling Ik hoor idd weinig baby's met krampen als zij alleen borstvoeding krijgen, zo zie maar dat kunstvoeding eigenlijk ook niet zo goed is... elies Neva deed dat met 10 dgn maar die met alles heel snel, ik weet niet wat gem ervoor staat... Maar daar mag je sowieso heel trots op zijn... Wat een lieve foto... dribbel is dat zo, samenzwering buikslapen en reflux? Hoe weet jij dat? ik weet wel dat ze het fijner vinden om op buik te slapen... Maar om dan meteen aan reflux te denken... miffy het kan beide.. Kleertjes kleiner en baby groter... nijntje Hoe was het gegaan met Fabienne in de trein... Ik houd helemaal niet van trein reizen, je krijgt van mij diep respect... Ik voel mij niet veilig in de trein... ludora Hier wisselend hoe actief Neva is na voeding... Meestal als zij moe is vecht zij tegen haar slaap. Of wanneer haar iets dwars zit, na voeding spuugt zij standaard... bb Misschien is osteopathie wat voor Fenne? ik zie dat je voor as maandag afspraak heb staan Heb je daar weleens aan gedacht? slapjes en overstrekken dat doet een huisarts aan reflux denken... Wat is de samenhang? Fenne en Ninthe zijn zwaarder dan Neva, hier geef ik ook 90+3.... Hoe ben je er eigenlijk bij gekomen om 120+4 te geven? puur nieuwsgierigheid.. wil ik nog een tweede als ik jullie posts zo lees...
Sefanja ik heb de opleiding mbo niv 4 verpleegkunde gedaan. Mag nu op alle afdelingen binnen het zkh werken behalve niet op de Ic, hb. Seh enzo.. Sem heeft ook lange vingers, krijg ik dan ook een groot kind? Bb spannend maar goed dat je door verwezen bent om toch duidelijkheid voor je meisje te krijgen. Spannend is het de 1e x dat je ze vanavond achter laat? Moet er nog even niet aan denken. Voor jullie misschien wel even lekker, even momentje voor jullie zelf.. Doetie hopelijk komt je kleintje dit weekend...
tot op heden heb ik dat van iedereen gehoord, grote vingers grote kinderen... Mijn man (1.73) en ik (1.67) zijn niet groot en niet klein...
Ik weet niet wat precies de samenhang is, lees wel overal dat reflux kindjes zich overstrekken. Maar dat is een puntje van wat ze heeft. Veel spugen o boeren of terug horen lopen dat is niet van toepassing. Het bureau zei me laatst toen ik belde over dat ze zoo op de handjes smakten dat ik naar 120+4 kon gaan... Ik ben benieuwd of dit indd effect zal hebben om weer terug naar 90+4 te gaan. En ook wat ze er zelf maandag over zeggen
Overstrekken kan toch ook spanningen betekenen, althans dat was bij baby van een kennis van mij... Ik bel liever de kinderarts bij onze huisartsen praktijk dan Consultatie Bureau voor advies... Ik bemerk dat ze vaak tegenstrijdige dingen zeggen, maar dat is mijn ervaring met consultatie bureau... Zolang jij je er goed bij voelt... 120 ml is in principe vanaf 4 kilo... Maar als je meiden er goed op doen, waarom niet... Je merkt het snel genoeg dmv mondjes terug geven, meer krampen ed..
Bedankt voor je tips! De eerste twee doe ik al, de derde is niet nodig want de hele woonkamer staat zo'n beetje vol met zijn speelgoed dus hij kan pakken wat hij wil. Het voeden is ook niet zozeer het probleem, dat vindt ie wel leuk omdat hij dan mag kiezen welk flesje ik gebruik en hij mag me helpen het flesje te geven en daarna mag hij een doek aangeven en A. voordoen hoe je moet boeren Ach soms is ie ook supertrots hoor, er zijn ook wel positieve momenten.. maar dagen als vandaag zijn wel supervermoeiend!! Verder ook even ego.. Gisteravond de klossen onder mn bed vandaan gehaald. Ik vroeg al 2 weken aan mn man om dat te doen (bed is zwaar) maar hij stelde het telkens uit dus gister was ik het zat en heb ik het zelf gedaan. Heerlijk om weer op normale hoogte te slapen! En vanmiddag een hometrainer gekocht.. ik ga mn zwangerschapskilo's te lijf!
Woohoo even trots.. Gisteren voor het eerst gekolfd, toen uit 2 borsten 150 ml.... Vandaag uit 1 borst 150 ml!! Helemaal happy... Thomas dronk gisteren 110 ml, heb zat dus Ook was hij vandaag op de weegschaal voor het eerst 5 kilo, met 3+5 weken... Dikkertje dap! Zo trots Gisteren echt een ramp-huildag, kreeg hem niet stil, verschrikkelijk... Voelde me zo moe en machteloos. Vandaag weer het tegenovergestelde, kreunt wat bij krampjes en een gilletje bij een boertje, maar verder ZO vrolijk en lief.. Dus wat het nou geweest was? Heeft er iemand nog kolftips voor me? Hoe weet je bijv. of het borstschild goed past? Vind dat mijn tepel er zo ver in wordt gezogen...
ik heb geen klossen onder mijn bed gehad... De maandag na geboorte van Neva kwamen zij de klossen afleveren, maar meneer zag dat het niet meer nodig was ivm geboorteslinger... Hij moest wel om lachen maar vroeg ook meteen of het goed ging met moeder en kind, hij wist wrs dat het te vroeg geboren was... klossen vanaf week 36 te bestellen... 1+1 =
Ik bedoelde ook dat als ze reflux hebben ze én slecht slapen en als ze al slapen, ze meestal op hun buik slapen. Was misschien niet zo duidelijk. Dus op zich is buikslapen wel een symptoom als je begrijpt wat ik bedoel. Niet dat ze dan meteen reflux hebben, daar komt heel veel meer bij kijken Hier, ik heb een ander kind met zantac. Hij zit voor het eerst lief in zijn wipstoel, voor vandaag was het zelfs daar gillen. Hij slaapt nog niet veel, maar goed, verwachtte ook niet direct wonderen, ben allang blij dat hij rustiger is!
bumbaa had een mooie link gedeeld met hoe die borstscild moet zitten, misschied even terug zoeken via haar berichten??
Man en ik hebben beide lange vingers,grote handen,grote voeten.Man is 1.83 en ik 1.73 Onze kindjes hebben die genen van ons,alle drie Kleinste man heeft al handen zo groot als een gemiddelde peuter
Gezellig,nog zo`n melkfabriekje Ik overweeg te solliciteren bij campina haha Volgens mij wordt je tepel er altijd ver in gezogen.Belangrijker is dat de tepel niet knel komt te zitten,dat doet pijn en geeft bij vaker kolven echt problemen.
Dat gaat goed Dribbel!! Hier ook een mijlpaal,mannetje sliep vandaag bijna 1 uur in zijn bedje overdag (anders niet of rechtop tegen mij aan)... Nou,ik was er helemaal stil van..kon wel huilen zo blij!
Hij ligt nu te slapen in zijn wieg op zijn rug! Moet wel zeggen dat zijn wiegje extra schuin staat, heb er vandaag een extra boek bij gedaan (en een handdoek onderin ) Ben benieuwd wat de nacht gaat brengen! Fijn dat jullie ook verbetering zien! Hoe hoog is jullie dosering?
Sefanja bedankt voor de tips betreft Bram. Maar hem overal bij betrekken doe ik al zoveel mogelijk. En als Gwen ligt te slapen ga ik ook even met hem zitten om iets leuks te doen. Yupgup jouw productie gaat goed misschien heb je wel slagroom aangezien Thomas goed groeit
Hallo meiden!! Voor de damens met beeb en oudere kids!! Sterkte! Ik heb er geen ervaring mee dus heb geen tips of ideeen!! Sorry! Doetie hoop dat je snel mag bevallen en je hoort gewoon bij ons vind ik!! Hier sinds vandaag een mannetje die na zijn fles 90+3 steeds een mondje terug geeft!! Pff zielig is dat! Maar nu net fles van 21:00 nog niet gedaan!! Hou hem nu in zithouding voor +- 30 min Even aankijken zit ook veel met tongetje uit te steken dus ook mondje in de gaten houden op spruw!! Verder is hij ook veel wakker vandaag em dan rustig wakker lig hij lekker te kijken en van die lieve geluidjes erbij!! Smelt*** Mijn herstel gaat ook super bijna geen last van me ks alleen savonds nog met uit en in bed gaan maar verder niet per vandaag ook para afbouwen hopelijk t weekend ook niet meer nodig!!! Nou meiden verder niet veel te melden Liefss