Goedesmorgens, Ik zag weer mooie foto's voorbij komen. Heerlijk, lekker spammen dames. @doetie, Waar ben je??? @melk, geen idee hoeveel ik produceer. Zal wel genoeg zijn, ze is er tevreden mee. @hier, de laatste nachten wil Ziva niet meer slapen na dr voeding. Ze heeft dan nog zo'n zuigbehoefte dat ik soms nog minimaal een uur ( van de week 2.5 uur ) met mn pink in dr mond zit. Op de dag heeft ze nergens last van. Ga vandaag toch maar voor een speentje kijken die geschikt is als je bv geeft, want mn nachten worden nu wel erg kort.
Goeiemorgen meiden! Heerlijk wij zijn net wakker.. Man had de planning om om 8.30 gelijk boodschappen te doen maar we moesten even wat slaap inhalen en worden net met z'n 3en weer wakker.. Heerlijk kan er weer even tegen.. Sefanja en pat wat een mooie foto's! Verder heb ik net wel gelezen maar weet t niet meer. Ben nu ons kleine mannetje aan t voeden en dan mag hik straks heerlijk in bad.. Kom straks weer kijken!! Doetie alles nog rustig?
ff foto van mijn mooie meisje spammen pfff ben kapot... Gister om 1;00 t bedje in gegaan na de laatste voeding en vanmorgen om 5;00 melde ze zich weer. Gelukkig wat langer geslapen dan normaal maar om 5:00 wilde ze echt niet meer slapen.... En na de voeding van 6:00 ook niet. De hele tijd aan t miemelen om aandacht.... Om 9:00 de volgende voeding gehad en toen viel ze in slaap... Ik dr in bed gelegd en ja hoor alles bij elkaar huilen. Toen maar e kinderwagen in en ff wandelen en toen viel ze eindelijk in slaap om 10:00.... Mijn vriend en schoonvader zijn een overkapping in de tuin aan t plaatsen dus dat geeft genoeg herrie maar nu slaapt ze dus echt overal doorheen... Om 12:00 weer de volgende voeding ik ben eens benieuwd of ik haar dan wakker krijg want anders drinkt ze echt bijna niks... Misschien komt schoonmoeder vanmiddag nog, ik hoop t dan kan ik tenminste ff bijslapen pfff stomme wond van de keizersnede is nog gevoelig en dat merk ik nu wel, t is wel alweer 2 weken geleden maar merk t wel als ik teveel heb gedaan.. Nog meer dames die een keizersnede hebben gehad??? Hoe is bij jullie het herstel verlopen ? hoelang heeft het geduurd ? nou ik ga ff lezen en dan onze kleine meid weer wakker maken...
@ pris wat *** dat er is ingebroken, alleen de laptop weg of ook nog andere dingen? En wat stom dat de politie geen vingerafdrukken neemt, dat zouden ze toch gewoon moeten doen?? Wat een mooie foto's weer allemaal. Ik zal ook gelijk even een foto bijvoegen hihi. wij zouden vandaag naar sprookjeswonderland gaan, maar Devin voelt zich nog niet helemaal lekker, en ik ben nog helemaal op van gister. Niet veel gedaan, maar toch teveel. Oja kom ik weer even met een vraag. Ik heb totaal geen verstand van het herstel van de wond bij een ks. Maar ik blijf extreem veel last houden van m'n buik/wond. Nu zitten er ook een paar hele harde bulten onder is dit normaal of toch niet. Manlief vond dat ik gelijk de gyn moest bellen, maar ik wilde eerst weten of het normaal is.
dank je wel voor je compliment 250ml per keer, dat is echt veel... Of niet Ik ben nooit verder gekomen, tesamen per keer 140 ml....
heeft je melk wel voldoende voedingsstoffen? hoe is de kleur? hoe lichter des te minder voedingsstoffen... dan blijft het honger houden... Door het zuigen aan pink 'bevredigt' hij een deel van zijn zuigbehoefte en daardoor dkan hij minder vaak drinken, minder krachtig en korter aan de borst, waardoor hij niet genoeg melk binnenkrijgt
Ahhhhh, wat een schatjes weer. Wij gaan zo voor de befaamde 'met papa onder de douche foto'. @pris, klote dat er is ingebroken. @miekr, weet niet of het normaal is. Kan ook littekenweefsel zijn. Maar als je je er niet lekker bij voelt, zou ik gewoon even bellen. Anders blijf je je er toch druk om maken. Jammer dat Devin zich nog niet lekker voelt, hoop dat ie snel opknapt.
Tadaaa! Hier ben ik weer.... Babyloos Afgelopen nacht redelijk geslapen. En vanmorgen pas half 10 opgestaan, tsja kan nu nog. Zojuist even boodschapjesa gedaan en in de tuin de boel netjes gemaakt. Tsja je moet toch iets. Het is hier rustig. Vandaag 40+4 wat is het record? Las dat veel van jullie dagen voor de bevalling al wat krampen hadden maar ik merk niks, naja heel weinig. Vriendlief begint nu ook steeds meer aan de 42 te denken. Hihi zal toch niet, de laatste mei-mama gaat toch niet de 42 halen..... Nou zal even verzinnen wat ik verders vandaag ga doen. Durf ook niet te ver weg te gaan enzo hihi. Nou meiden rustig aan. Geniet van de kleintjes en deze zwangere waggelt weer verder. In de loop van de dag zal ik jullie gesprekken weer even bijlezen
Wat een schatje... Devin nog steeds niet lekker, hoelang houdt het al aan? Over KS kan ik niet mee praten... Sorry
Oooh wat een lieve fotos zag ik voorbij komen. En zoveel kindjes met haartjes en lekkere bolle wangen. De eerste kindjes zijn al ruim een maand, gaat zo snel. Vraagje: wij hebben heupafwijkingen in de familie. Nu zouden wij graag een heupecho voor de kleine willen, maar moet dat via CB of de huisarts? Iemand daar ervaring mee??
*zwaai* Heb bijgelezen maar eigenlijk weinig te melden. Tijd voor een fles voor A... hij ligt nog lekker in mn armen te doezelen maar ik hoor zn buikje al knorren dus ik ga m alvast maken.
Wat een schattige fotos weer!!! Hier gaan we even naar het dorp met ons mannetje! Alledrie helemaal nieuw gekleed haha!! Mannetje heeft vannacht van 1:30 tot 6:30 in eigebln bed geslapen en daarna tot 9:30 bij mama en papa op bed!! Dit laatste omdt meneer anders niet meer wilde slapen! Na de fles vsn 9:30 nog even op bed geslapen tot 10:30 en sindsdien wakker met krampen nu weer fles op en zometeen naar het dorp wandelen!! Verder over keizersnee ik heb er momenteel alleen savonds nog wat last van als ik veel in en uit bed moet voor beau! Maar verder niet en onder mijn litteken is het ook hard is dat niet gewoon weefsel?? Liefsss
dag meiden! Hier echt een fijne nacht gehad, dat ik gewoon supertrots ben op ons meisje... Na de voeding rond 12 uur kwam ze om 4:45, daarna 8 uur en toen 10:15. Meestal is het na ronde 1 dat ze na 2 uur alweer komt. Na de tweede voeding heeft ze lekker bij mij geslapen, ze had geen zin in haar eigen bedje. Treinreis ging erg goed gister. Ik ben wel met mijn kerel terug naar huis gegaan met de auto. Hij had de maxi cosi al voor de zekerheid meegenomen Zometeen de melkmachine uitproberen... @Miffy, heb jij nog Difrax-flessen kunnen scoren bij de drogist.nl? Ik had 2 sets besteld, maar er was er maar 1 voorradig
oh ja, wie van jullie had of heeft er een zwangerschapsstreep op haar buik? Ik heb em tijdens mijn zwangerschap niet gezien, maar na de bevalling, en nu nog steeds, heb ik een vage wel duidelijk zichtbare streep!
Ik had m tijdens de zwangerschap en hij zit er nu nog steeds.. Zal hopelijk in de loop van de 9maanden ontzwangeren wel verdwijnen.. Wat appart dat je hem na de bevalling pas gekregen hebt...
Ja ikke, maar die zag ik tijdens de zwschap ook al. Alleen is ie onder mijn navel een stuk donkerder en breder, en dat had ik dan weer niet gezien...
Ja dat heb ik ook! Onder m'n navel is die ook breder en dikker.. Maar dan kon ik aan t eind van m'n zwangerschap m'n onderbuik ook niet goed meer zien werd ook verrast met kleine straie op m'n onderbuik na de bevalling