Mei mama's 2012 DEEL 6!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @sam,
    gefeliciteerd!!

hier een heerlijke nacht gehad,
    voeding om 22.30, 3.30 en 9.45
    manlief geeft haar nu de fles
    ik ga zo ff kolven en douchen enz
    straks me schoonvader op bezoek, geen zin in maarja hoort erbij ;)

2. Doetie

Doetie Bekend lid

26 sep 2011
    554
    33
    28
    Vrouw
    Friesland
    Hopla en nog geen baby..... Geen voorteken en niks.
    Morgen volle maan, zou dat meehelpen?
    Wil niet chagie zijn maar ik word met de dag ongezelliger.
    Ben helemaal nooit ongeduldig, maar nu wel :S

Nou zal opstaan en iets verzinnen om de tijd door te komen.
    Eerst aarbeien ontbijt yammie! Heb kilo aardbeien gerkocht gister...

Doeg meiden tot later vandaag!!

3. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Sam gefeliciteerd met je verjaardag!
    Hier word sem ook alleen rustig bij mij op de arm. Zou soms wel even een moment voor mezelf willen..

Hij heedt nu ook weer zoveel krampjes vind dat zo zielig!

Fijn voor de mama's met goede nachten, heerlijk!

Vandaag denk ik een lui dagje inlassen.. Zo even lekker douchen en dan fijn m'n trainingsbroek aan en lekker luieren op de bank..

Jammer doetie nog geen baby!

4. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Sam gefeliciteerd!!

Doetie ik duim voor een baby vandaag!

Liam had een slechte nacht.. hij kwam om t uur... helaas voor mama... normaal is t eennslaapkoppie

5. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Hihi, gelukkig beginnen we met een weekend en een dagje kdv op maandag. Kan Klusser-mamma-van-twee het rustig opbouwen... Komt goed!

Zit Aniek in de draagdoek bij je buik of rug? Heb geen verstand van draagdoeken, je leest het...
    Maar kan je veilig koken met Aniek in de doek?

Fijn dat ze zo goed gegroeid is op je bv!

6. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Doetie ik kan me voorstellen dat je ongeduldig wordt! Hopelijk begint het snel!

Miffy kun je geen electrische kolf huren eerst? Dan kun je zien of het wat voor je is.

Draagdoek (tricotslen) heb ik juist verkocht via mp omdat ik het niks vond, maar dat komt ook vooral doordat mn oudste het niks vond.. wel even om 10 minuutjes te slapen maar zodra hij wakker werd vond ie het echt niet meer leuk. Wel super dat velen van jullie wel goede ervaringen hebben! Ik moet zeggen dat ik t soms wel mis hoor, even de handen vrij hebben zodat je bijv. iets in het huishouden kunt doen en even geen kramp in je arm van het vasthouden..

Bekijks buiten: ook al heb ik maar 1 baby, ik merk ook dat veel mensen kijken en opmerkingen maken over hoe schattig ie is of vragen stellen over hoe oud ie is etc. Vooral in de supermarkt of als we even ergens wat zitten te drinken met zn drieën. Soms word ik daar wel een beetje moe van, maar ja het is goed bedoeld.

Gisteravond in slaap gevallen met mn 2 jongens bij mij in bed. Wat een rijkdom! Maar na een uurtje de baby in zn eigen bedje gelegd (dat ligt toch wat rustiger) en een paar uur later K. ook in zn eigen bed gelegd want die werd in paniek wakker en wist niet waar ie was omdat ie nooit bij mij slaapt. Al met al niet veel geslapen maar ik heb wel genoten, heerlijk!

Verder zoiets stoms gedaan vannacht! A. had een fles op om 23.45 uur en ik had 4 uur verder geteld, ik dacht met mn slaperige kop dan op 4.45 uit te komen. Niet dus, het moet 3.45 zijn :). Om 3.30 werd A. onrustig, wilde niet meer slapen.. niet huilen maar wel kreunen en draaien. Dus ik ben een uur bezig geweest met telkens weer zn speentje terug stoppen en vervolgens heb ik hem maar weer bij mij in bed genomen. Zo nog even een half uurtje "geslapen", maar hij bleef iedere 5 minuten wakker worden. Nog steeds niet huilen, maar wel kreunen en zwaaien met zn armpjes en zn speen telkens weer uitspugen. Opeens viel het kwartje dat ie gewoon honger had. Oeps!! :)

Nou laat ie er wel vaker 5 of 5,5 uur tussen hoor dus het is geen wereldramp maar ik voelde me wel stom.. als ik gewoon meteen een fles gegeven had, dan had ik allang weer kunnen slapen.

Toen ik hem de fles gaf, keek ie me ook zo aan van: goh snap je het nou eindelijk? :cool:
    Hij dronk veel te snel en had erna last van krampjes en spugen. Rond een uur of 6 eindelijk in slaap gevallen en om 7 uur was K. al weer wakker. Ben nu erg moe!

7. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Bij mij en bij mijn vriendin waren onze borsten na onze zwangerschappen en bv uiteindelijk KLEINER dan daarvoor!
    Voor mij persoonlijk wel jammer...

Andere ervaringen?

8. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
  9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hoi lieve meiden,

wat een *&^%$# weertje he:( Hier was vandaag markt, of ja is.. Maar ik ga er met dit weer niet overheen lopen hoor! En er was een volleytoernooi die mijn vader georganiseert had en die is afgelast, zo sneu!:(

Ook wij hebben een vervelend nachtje gehad zeg! De meiden hebben t gister overdag super gedaan, maar vannacht... PFF! We zijn beide dood moe. Ze waren beide al 2u na/voor de fles weer wakker... en wilde steeds speentje. Dus beide bij ons in bed en steeds bij fenne speen erin. De voeding erna helaas weer het zelfde en toen heeft vriendlief fenne "genomen" en is hij 2u bezig geweest met speen erin doen... Het is echt een ramp zeg. Ze kan niet zonder speentje...

Nu ligt ze bij mij in draagdoek en slaapt heerlijk... dan is alles weer vergeven.. Maar god wat baal ik van zo'n nacht. Je word er zoooo moe en moedeloos van. :);)

10. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    @sam, gefeliciteerd!

@doetie, ik hoop dat je snel mag puffen! En dit wachten is idd lastig...

Borsten... Ik hoop dat de boel bij mij ook weer kleiner wordt. Zit nu op I maar hoop wel weer richting E/F te kunnen.

@BB, balen vd nacht. En ook het vergeven als ze zo vredig liggen is dan makkelijk. ;)

Hier is Fabiënne uiteindelijk om 5:00, 8:00 en 10:30 gekomen.

11. AlmaH

AlmaH Actief lid

12 sep 2011
    361
    0
    0
    Gelderland
    Sam: gefeliciteerd

Hik/niezen: heeft onze kleine ook regelmatig last van.

Slapen: vannacht heeft ze geslapen van 23:00 tot 07:00 dat was dus erg lekker voor ons. Het enige nadeel is dat ze bij ons in bed lsg, ze wil op het moment niet in haar eigen bedje, dan doet ze net alsof ze erge krampjes heeft. Neem je haar mee, dan is ze gelijk rustig en gaat ze heerlijk slapen, maar waag het niet om haar terug te leggen, dan begint ze opnieuw.

Gisteren besloten om helemaal over te gaan op kv, ons meisje is daar meer tvreden mee dan met bv. Alleen was ik gewend om in elke luier wel wen beetje poep te hebben, maar nou niet meer, we hebben tot nu toe alleen maar zware plasluiers. Hoe vaak hebben jullie beebs die kv krojgen poepluiers? Onze meid jrijgt trouwens friso voor krampjes en spuigen.

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    almah, wow wat lekker dat ze zo lang geslapen heeft! Ik ben jaloers zeg!!!!

Poepluiers hebben ze hier wel regelmatig maar word minder als dat het geweest is. (is ook normaal hoorde ik)

wel merk ik dat fenne een stuk minder (volle) plasluiers heeft dan Ninthe. Dus daar ben ik wel even op aan het letten...

13. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Sam gefeliciteerd. Klinkt alsof t een drukke dag wordt. Denk aan jezelf hoor!!

Almah, hier ook sinds kv nog maar 1 keer per dag een poepluier, de andere zijn idd hele zware plas luiers.

Slapen, Lars had om 23 uur laatste fles, toen om 3 en om 6.30. Helemaal niet ontevreden mee!! En fijner nog manlief heeft er nu lekker doorheen geslapen. Stelt mij wel gerust, krijgt hij zijn rust een beetje. Hij is zo moe. Ik slaap smiddags nog wel.

Had niemand van jullie erge buikpijn meer?? Ik loop echt krom van de steken in mijn buik....

Oh gerustelling dat alle baby's zo niezen!

14. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ vmb, denk dat ik morgen inderdaad even de gyn ga bellen. Blijf er toch mee lopen of het wel goed is.

@ sefanja, Devin kwakkelt altijd al met alles. Maar het laatste jaar is het heel erg. Telkens hoge koorts of erge ondertemp. Erg moe altijd terwijl hij 12/13 uur op een nacht slaapt. Voel me er zelf ook niet prettig bij, maak me er toch lichtelijk wel zorgen om hoor.

@ Doetie, Nog steeds zwanger dus...... nog ff en jij hebt ook jullie kanjer in je armen. Over de heupjes, bij de geboorte wordt dat gecheckt en bij controles op het cb controleren ze dat ook. Maar ik denk dat als jij een heupecho wilt laten maken je ermee naar de HA moet gaan. cb stuurt je zelf dan ook eerst door naar de ha voor een verwijzing.

@ mamajolanda, bij mij is het ook hard onder het litteken, maar er zitten ook grote bulten onder die je zelfs ziet zitten en voel je ook erg goed. weet niet of dat normaal is???

@ BB ja denk ook dat het komt omdat ik gewoon teveel doe wat niet mag. owen weegt ruim 10 kilo en ja daar loop ik nu ook mee rond als het moet. Probeer er wel aan te denken, maar af en toe kan het niet anders. Al vind ik het niet fijn hoor, want ik blijf maar echt hele erge pijn houden in m'n buik en met van alles doen en Owen tillen wordt het ook niet beter.

@ Sam wat een kanjer is Aiden ♥

@ yupgup, geniet er maar lekker van.

@ bumbaa, Hier nu 4 weken aan het vloeien vind ik al lang, Jij alweer 5 weken hoop voor jou dat het snel overgaat.
    Ik wil nu ook wel weer eens af van het maandverband in m'n broeken, loop er al zolang mee:(

@ ludora, Mayson niest ook heel veel.

Gisteren een welkom thuis feestje gehad bij vrienden. Devin en Owen waren te logeren en Mayson was mee. manlief was de BOB dus ik kon sinds lange tijd weer wat drinken, nou dan merk je wel dat je nooit drinkt haha had nieteens zoveel gedronken maar had wel een flinke kater hihi.
    Mayson is al erg naar mij aan het trekken hij wilt alleen nog bij mij liggen en alleen ik krijg hem stil. Wel frustrerend voor manlief. Mayson was de hele ochtend aan het huilen, hij kreeg hem niet stil. Ik kwam naar beneden pakte hem en hij was gelijk stil en pakte ook gelijk m'n hand/arm goed vast. zo lief♥♥♥
    Nu nog even bijkomen en dan straks m'n andere mannetjes weer knuffelen.

15. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf geen ervaring met een handkolf ,maar hoor vaker dat het niet perse verschil hoeft te maken met een electrische.Als het super gaat zou ik niet overstappen ;)

16. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van 7 tot 2 zou ik zelf wel redden.Maar ik kolf alleen maar.Als je normaal dan om 11 uur (ongeveer) zou kolven red je dat denk ik echt niet.Krijg je wrs lekkage ;)

17. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je verjaardag sam!!

18. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Koppie op doetie!! Lijkt me ook echt zo balen als je zo aan het wachten bent.Hoop dat beeb je gauw heel blij laat maken :D

19. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Sam van harte

Gebruiken jullie de maxi cosi verkleiner? Heb m eruit gehaald ze zat zo klem dat ze bleef huilen, nu is.ze rustig en.ze slaapt.

lekkende rieten hier geen last van, bij mijn zoon continiue last van, nu helemaal niets , maakt je wel onzeker hoor.

20. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Ik bedoel borsten hoor. Maar geloof dat ik verkeerd gelezen heb, jullie hadden het er niet over hihi
    Doetie baby waar blijf je nou, we willen allemaal je bewonderen

Deel Deze Pagina