Mei mama's 2012 DEEL 6!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    sam meis het is gewoon tijd dat je gaat bevallen.. je word het gewoon zat allemaal.. en het is geen geklaag echt niet!! ff lekker spuien over wat je dwars zit.. lucht op!! ik ga ffies gauw beetje mascara op doen en ff rondje lopen met milan en mn lover!!

2. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    miffy ik uitgebreid reageren, valt toch wel mee...:D moeten jullie maar niet zoveel gespreksonderwerpen hier in het forum plaatsen... Hoe minder te lezen, des te minder te reageren...

vmb Dat was waar ook, dat heb je ergens in mei mama deel 5 vertelt, welke pagina weet ik niet zo gauw ;)...

essieee Even over het consultatie bureau... Je mag hen alles vragen, maar vertel hen niet alles... Als zij bv vragen hoe je kleine slaapt en jij antwoord dat zij soms bij jou in bed slaapt, zijn zij niet blij mee... Ze gaan dan van alles vertellen waarom je dat juist niet moet doen en dat kan je heel onzeker maken... Volg ten aller tijden je gevoel en je hart, ongeacht wat men zegt... Goed?

uitdroging is makkelijk te controleren, gewoon huidje vastpakken en loslaten... Als het blijft staan is het uitdroging... Het enige voordeel van fles vind ik dat je idd toezicht heb op wat je kleine binnen krijgt... Als je bij borstvoeding zou willen weten wat je kleine binnen heeft gekregen, moet je voor voeding en na voeding gaan wegen...

ik gebruik aerosleep. Je kan de oplegmatras gewoon op 60 graden wassen en gewoon in droger doen... het beschermt je matras wanneer baby spuugt of wanneer luier door lekt. Ik zou beide wassen, anders gaat het zo zuur ruiken. Speciale hoeslakens is geldklopperij... Ik lees net dat je daar ook bent achter gekomen...

mamajolanda Heeft de vk je een beetje gerustgesteld of heb jij zo je twijfels... voor buikkrampen misschien een kruik? zou dat helpen?

Zoetwater aquarium kan heel mooi zijn... Meteen een grote aquarium? Ik heb er zelf ook weinig mee, manlief hier heeft een koi vijver gebouwd... Wat ik wel moet zeggen, het maakt mij wel rustig als ik ernaar kijk...

kapucijners, ah dat mis ik hier wel.... Zeker met uitgebakken spekjes er door heen... jammie... Helaas vindt mijn man het niet lekker...

sam Misschien is dat nog geen slecht idee om te gaan liggen/ slapen... Als dat helpt om boosheid en teleurstelling te verminderen, altijd doen... Je man weet dat hij nu fout heeft gezeten, hij heeft het gevoelt. Ga lekker liggen en maak gebruik van zijn schuldgevoel :p

Is het de vraag van zwager of van je schoonouders?
    Ik begrijp uit jouw verhaal dat hij nog bij ouders woont ivm depressie.. Zijn er geen andere mensen die op je zwager kunnen "passen"? Er zijn hulp instanties die hem daarin goed kunnen begeleiden, is dat niet bij je schoonouders op gekomen... Voor hen ook een zware last of niet? De ex van mijn vader was manisch-depressief, het is echt een k*t ziekte...

Je verveelt ons niet... En geen excuses meer aan bieden... Het kan iedereen wel een keer overkomen... Je man heeft het gewoon niet goed nagedacht en daarnaast (misschien geen excuus) ben je zwanger... De emoties ed gieren door je lijf, je bent einde latijn... Het is hoog tijd dat je kleine zich aankondigt... Want volgens mij ben je het spuugzat, meid.. Ik zou het wel zijn als ik al dagen last heb van pijnen ed...

Truste meid, en als je nog gal wil spuwen GEWOON DOEN. digitale knuffel

3. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Sam je valt ons echt niet lastig hoor.
    Dus gewoon hier lekker spuien dat doen we allemaal op zijn tijd.
    In ieder geval een goede nacht toegewenst als je gaat slapen

4. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Sefanja Ik mag juist niet af kolven van de kraamverzorgster en de vk. Dan zou ik het alleen maar nog meer stimuleren. Het schijnt alleen nodig te zijn als je al maanden borstvoeding geeft.
    Verder mag ik wel koelen met zo,n maandverbandje uit de vriezer.

Maar jij had dus nog 5 dagen last van de stuwing.
    Ik zit pas op dag 2 en vanmorgen waren ze kei hard.:$ hopelijk zakt het snel af

5. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Sefanja!
    Nee vk legde wel uit dat het gewoon me slijmprop is in delen die los komt en zodra ik regelmatige weeen heb ik weer mag belle ! Dus stelde me wel gerust ik ga zo lekker een douche pakken denk ik! Als ik fut vind ervoor vooral met me buik/rug krampen!
    Vriend heeft een 120 liter bak van jewel lido gekocht met meubel dus best wel groot idd maarja tis al heel mooi geworden!
    Kapucijners ja me vent houd al helemaal
    Niet zo van aardappels maar ik had hier zon trek in odd met spekjes en uitje!

Sam klagen mag doe ik ook vaak zat haha!!
    Lieverd probeer lekker te slapen!! Tijd dat de ooievaar ook bij jou thuis stopt!!

Liefss

6. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Idd sam hier lekker spuien en niet opkroppen voor ons hoor!!!! Ik geloof dat niemand bij 39+ weken zichtzelf is... En stress is voor jou en je beeb niet goed, dus gooi t eruit. Digihug!!!

Jolanda, jij ook knuf!!

Vbm succes morgen!!!

Sefanja respect voor jou antwoorden de hele tijd! Cool hoor.

Ik heb er helaas de puf niet voor...

7. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Geeft toch niet! Lekker van je af schrijven als je dat oplucht...
    Slaap lekker

8. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Thnx dames

En ter info zwager woont gewoon nog bij ouders. Net als zn broer. Niet omdat hij depressief zou zijn. Waar ik dus niet achter sta. Aangezien een huisarts dat heeft vastgesteld na 1 bezoek. Heeft nu ineens medicatie!! Maar is lastig omdat schoonmoeder wel echt depressief is geweest en die spiegelt alles zegmaar. Lastig onderwerp om daarover te hebben bij hun. Ook mensen die blind op een dokter vertrouwen enzo. Erg frustrerend voor mij zeker omdat zwage daardoor met vanalles weg komt om zo wel zijn plezier te hebben maar geen verantwoordelijkheden... Maakt me beetje kwaad.

Er was meer waar ik op wou reageren maar ben het kwijt. Tranen zitten hoog maar heb ik altijd als ik boos ben. Man denkt dan dat ik verdrietig ben..
    Kwam net boven en erachter dat ik in bed lag. Krijg ik de vraag of ik moe ben... *zucht* heb er maar bij ingestemd. Toen vroeg hij wat er was en heb gezegt dat hij me met rust moest laten. Aaide die over mijn schouder en ging weer..
    Ik lag demonstratief met hoofd onder deken en maar goed want toen kwamen de tranen!
    Ben het zat. Inderdaad ook deel door zwangerschap maar ook gewoon zegmaar...

9. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hihi vind het zo sneu voor je maar moet stiekem wel lachen... Ik was do en vr voor mijn bevalling stikchagrijnig en in de nacht van vr op za braken de vliezen... Hoop voor je dat dat het is ;) alhoewel ik je frustraties wel snap hoor!!

10. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Ludora dank je wel...
    Gewoon goed je tijd indelen;) en het is hier zo gezellig :D
    Maar nu, nu ga ik onze kleine meid verzorgen...

Laters...

11. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Jippie, hoop!

Laten we hopen dat het verband met elkaar heeft!

12. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    heeel herkenbaar!!!
    dat heb ik ook altijd, zwanger of niet....

13. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    @ Sam: ik heb wel vaker gehoord dat vrouwen net voor de bevalling erg sjaggie waren. Maar, ben ook met je eens dat het irritant is als werkelijk alles op je hormonen wordt geschoven. En bovendien is het ook vermoeiend dat zwanger zijn op het laatst dus ook niet gek om dan wat minder gezellig te zijn. Gewoon klagen hoor!

En wat heb ik weer een lieve fotootjes voorbij zien komen! Nog even en dan is het ook bij ons zover.

Hier al de hele dag een soort van geprikkelde bm. Weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Letterlijk een soort prikkels soms onderaan, soms bovenin. Kan er verder prima mee functioneren, maar er is dus wel iets aan de gang. Ben de zwangerschap nog niet per se zat, maar die buikpijn 's nachts eigenlijk wel. Geef me dan maar het echte werk, want dit levert niets op!

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    50/56 kan Fenne wbt shirtjes indd al aan. Ze was bij geboorte 50cm.

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Jij hebt ook weer flink die tijd genomen om op iedereen te reageren hoor :)

mijn meiden slapen ieder apart, dat raden ze ook aan. Overdag kan t wel bij elkaar maar ze maaien zo met hun armpjes dat ze niet te dicht bij elkaar kunnen liggen hhahaa..

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    pffff hier een huilerig meisje. niks is goed,,,,

17. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Bah als je wil slapen lukt het natuurlijk nooit!

Dus maar weer ff hier kijken.. Wil meer beval nieuws lezen! Nou moet ik tot morgen wachten op Vmb haha verder geen druk hoor :p

18. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    @sam, hahahaha en bedankt ;P

19. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ik vond t al zo irritant dat mensen aan t vragen waren of ik al bevallen was. Maar als je dus de 40 weken passeerd wordt t nog erger!!! :$

Serieus sms'jes je bent sinds gister al niet meer aangemeld geweest op whatsapp dat zal wel betekenen dat er iets gaande is.... Of benauwd he, hoop niet dat je nu aam t baren bent, of goh weer een dag door gekomen?? Geen bevalling?

Jeeeezzz...... Snappen mensen dan niks.... Ik ga ook echt niet meer reageren hoor.... Pffff

20. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Vmb heel veel succes morgen! Spannend maar je kan het!

Deel Deze Pagina