Ludora hier is het met Sem hetzelfde verhaal helaas en ben sterk aan het denken om met hem naar een osteopaat te gaan. Hij heeft laat van krampjes maar slaapt overdag niet of bij mij op de arm. Leg ik hem weg word ie wakker en dan is het dus brullen.. Het ging vorige week 2dgn goed nu is t alweer dgn mis. Snap je gevoel en heb vanmorgen ook lekker potje gehuild ook omdat ik me zo machteloos voel maar ook omdat ik dood moe ben. Vannacht heeft hij 5,5u geslapen dat was heerlijk maar daarna drama. Nu ligt hij bij mij op de arm, slaapt heel licht leg k m weg is t huilen en ik moet nog zoveel.. M'n was mezelf heb nog niet gegeten.. Oh wat een goeie regenhoes voor maxi cosie heb ik ook niet.. Hmm dan word t wachten totdat t droog is.. Sam fijn dat het beter gaat! Leuke verjaardag gehad?
@ ludora, Ook aan jezelf denken hoor. Tuurlijk is het niet fijn als hij huilt, maar je kan niet de hele dag met hem op schoot zitten. leg hem gewoon in de box of wieg of waar dan ook. En laat hem maar huilen, hoe moeilijk het ook is voor je gevoel, maar het hoort erbij. En natuurlijk als het te lang duurt kijk je bij hem en aai over z'n hoofdje praat zachtjes tegen hem, probeer hem te kalmeren, en als hij rustig is loop je weer weg en ga je zelf wat doen. Mayson ligt ook gewoon in de box of reiswieg (overdag) en huilt of moppert dan ook. Of hij ligt rustig om zich heen te kijken. Ik zou me niet gelijk zorgen maken. Ik begrijp het best dat het moeilijk is, je bent nu alleen en moet alles voor hem doen, maar ook goed aan jezelf denken. En bij de 1e is alles nieuw en onbekend. Komt misschien wel betweterig over of aanvallend, maar zo bedoel ik het niet, maar inmiddels is het voor mij een gewoon iets gevonden dus misschien praat ik er heel makkelijk over. Sorry als het verkeerd overkomt hoor.
Jaaaaaaaa onze laatste mei-mama gaat ook bevallen! Super, heel veel succes en sterkte! Ludora: wat vervelend dat je je nog steeds zo emotioneel voelt. En ook dat Lars niet wil slapen. Het is zo moeilijk beoordelen of je je zorgen moet maken. Misschien kun je even met het CB bellen? Ook wel fijn om even je verhaal kwijt te kunnen en misschien hebben zij tips. Het enige wat ik kan zeggen is: rust & regelmaat. Gaat ie ook niet slapen als jullie lekker samen even in bed of op de bank gaan liggen? Als A. tegen mij aan ligt met een speentje of pink in zn mond dan is ie zo vertrokken. Of even lekker in bad doen of samen onder de douche? Dan ontspant ie misschien. CTS: heb ik in principe geen last meer van, al moet ik zeggen dat ik vannacht wel weer telkens slapende handen had. Maar houd je nog veel vocht vast dan? Probeer genoeg te drinken! En anders even langs de huisarts. En stomme vragen bestaan niet! Als ik naar de wc moet leg ik m inderdaad weg.. in de box bij voorkeur omdat ie daar veilig ligt. Maar ik probeer het zo te timen dat ie rustig is of slaapt. Als ie gaat huilen dan moet dat maar.. al zit ik dan natuurlijk niet op mn gemak. Nu moet ik zeggen dat ik met mn kaboutertje van 2,5 toch altijd al met de deur open plas, want die wil altijd meekijken en helpen Als ik ga douchen dan leg ik m op het aankleedkussen op de wasmachine, nu hij nog niet rolt kan dat nog. Over een paar weken gaat ie in zn wipstoeltje dan. En met koken of eten in zn wipstoeltje op de grond, meestal moet ik dan wel met een voet het stoeltje heen en weer blijven wippen, anders blijft ie huilen. Erg irritant. Lieve Ludora ik wou dat ik iets kon zeggen om je te helpen, houd je jezelf wel goed in de gaten? Als het zo blijft zou ik echt even met de huisarts gaan praten hoor, misschien is het toch wel een postnatale depressie. Niets om jezelf voor te schamen maar als dat zo is dan kun je vrij gemakkelijk geholpen worden. Heb je geen mensen om je heen die je kunnen helpen of waarbij je even lekker kunt uithuilen? Enne.. over de regen.. volgens buienradar regent het hier sowieso tot een uur of 5 vanmiddag Ik heb wel een regenhoes maar ik ga met dit weer echt niet buiten lopen, het regent best hard en K. onder de regenhoes laten zitten gaat nooit lukken. Vanmiddag komt mn vader langs, misschien dat we samen met hem even ergens heen kunnen. Saai zo binnen!
Ludora kop op meis, Kaylee huilt ook steeds meer, ik heb het met name in de avonden het met haar gehad en voel me dan vreselijk machteloos, want ik kan haar wel laten huilen, zit met nog een kind dat moet slapen dus ik ben alleen maar aan het susst en. Gelukkig slaapt ze de nachten wel redelijk door. Misschien is een draagdoek/zal wat?? Ik Zit daar zelf ook over te denken zodat ik mijn handen vrij hebt, we hebben gisteren een fischer price rain forest schommel via marktplaats opgehaald, is zo'n opklapbare dus kunnen we overal mee naar toe nemen. Hopelijk werkt dit voor haar, misschien is dat ook wel een idee??? DOETIEEEEEEEEEEEe jeuhh eindelijk worden er stappen ondernomen, duim voor je dat er plek is zodat ook jij eindelijk je baby in je armen kunt nemen en ons lastig kunt vallen met mooie babyspam Er zijn er volgens mij 2 hier die een ballon in hebben gekregen succes alvast meid @Hier wilde zoon naar school brengen doet mijn stomme auto het niet meer, zelfde ongein als toen ik voor een geopende brug stond. Baal nu als een stekker zeker omdat vorige week de auto een grote beurt heeft gehad en alles op oke stond, dusssssss er komt een monteur langs want heb volgens mij beurtgarantie toch??
Cb heb ik gesproken, ze kunnen er niets van zeggen. Ik moet ook nog huis bezoek krijgen. T kan van alles zijn. Van allergie tot reflux of krampjes... Hij slaapt in, en 5 minuten later is ie wakker en brullen. Of ik em nu laat huilen een speen of pink geef hij huilt door... Wiegen op mijn buik kregen, op zijn buik leggen, over zijn rug aaien, op zijn buik tegen de klok in. Hij wordt stil, maar slaapt gewoon niet, en als ik ergens mee stop is t huilen. Morgen komt de ha op huis bezoek... Ik schaam me gelukkig niet voor mijn emoties. Heb ook kei hard gejankt toen ik die mw van cb aan de telefoon had. Essie, k*t he, heb ook nog niets gegeten. Maar ik krijg ook niets weg... Dat huilen gaat door merg en been.
Jaaa Doetie er komt schot in de zaak!! Succes meid! Miekr, jeetje wat een nieuws... Wat eng... Gecondoleerd. Baby op straat, he omdat er niks over wordt gezegd, levend dan neem ik aan... Gelukkig! Had ook anders kunnen aflopen!! Ludora, kom op, je kunt het. Rustig blijven en knuffelen, lekker met baby op schoot uithuilen helpt! Ik was na 3 weken voor het eerst alleen, dat vond ik al eng... Vooral geen hoge eisen aan jezelf/dagindeling gaan stellen. Wbt toiletteren en huilen, bij kleine boodschap en krijsen op de linkerarm, bij gewoon huilen in wipstoeltje of maxi-cosi (schommelt ook). Laatst stond de kinderwagen nog in de gang en heb ik hem daarin gelegd. Hier een rampennacht achter de rug... De derde op rij. Zijn begonnen met ABC dophilus wat moet helpen om de darmpjes te rijpen en krampjes sneller voorbij te laten zijn. Maar t is de eerste dagen dus alleen maar erger... Denk vier uur geslapen per nacht de afgelopen dagen... Hoop dat het snel helpt! Heb daarnaast via MP een draagdoek (babylonia) gekocht voor 17 euro, vanavond ophalen... Ben benieuwd of ik het wat vind (Thomas wel denk ik, die ligt maar al te graag bij me). En anders weer doorverkopen.
Ludora wel goed blijven eten hoor! Je moet wel goed voor jezelf zorgen.. Maar ik snap je heel goed het voelt machteloos en je wil het het allerliefst maar overnemen van je kleine.. Doetie zet m op! Je kan het! Pff ik baal zo van dit weer ik wil graag de deur even uit maar zag op buienradar dat t voorlopig wel zo doorgaat.. Ben k niet blij mee..
Ik heb trouwens ook de mail gehad van t mutsje en ook van kruidvat voor t gratis fotoboek, leuk!! Afgelopen zaterdag een geboortekaartje ingeleverd bij c1000 en een leuke tas gekregen vol spulletjes en dan van de week nog even naar de plus
Geboortelaartje inleveren bij winkels moet je er dan echt een geven of alleen laten zien? Ik hb er nog maar 1 extra behalve die van mezelf? En moet je bij kruidvat zelf je gegevens aanpassen voor je het fotoboek krijg? Ludora!! Denk ook aan je eigen he je moet Wel wat eten! Ik weet hoe je je voelt alleen sta ik er nog niet alleen voor! Maar ook hier een kleintje met veel krampen en snachts niet slapen overdags wel heel veel slapen! Miekr heftig! Gecondoleert Doetie!!! Jeejjj succes!! Vannacht heb mama geslapen om 00:30 en papa is met beau bezig geweest tot half 3 toen kreeg meneer een fles en sliep hij eindelijk papa is om 5 uur naar bed gekomen en mama om 7 uur weer een fles gegeven! Toen sliep meneer weer tot 10:30 !! Het gaat hier echt vanaf een uur of 22;00/23:00 tot meneer wil alleen maar huilen en niet slapen ja op schoot of ons bed maar zodra je hem in zijn eigen bed leg is hij klaar wakker en gaat hij huilen! Vraagje??? Hoelang duurt het nou voordat een fles baby normaal ritme van ontlasting krijgt!? En hoe vaak zou hij dan een poepluier moeten hebben? Liefssss
4luiers, c1000 wasgel en shampoo geloof ik, een fruitpotje, zinkzalf klein tubetje, bodylotion voor de mama, deodorant allebei van nivea, tijdschrift van de wij alleen had ik die al. Euhm zeg t uit m'n hoofd. Oja een fles roosvicee en een pak billendoekjes. Verder weet ik het niet meer of ik wat vergeten ben...
Ik kreeg vandaag een mail van kruidvat of ik al bevallen was. Na het wijzigen van de gegevens kreeg ik de mail over het fotoboek. Bij c1000 moest ik wel het kaartje afgeven, zal bij plus ook zo zijn.. Bij de Rabobank kun je er geloof ik ook 1 inleveren en dan kun je een fotoshoot winnen.. Maar weet niet of dat nog steeds is...