ik zit ook te twijfelen.... maar denk toch dat ik er een ga aanschaffen.. hsngmat ligt hier nog in verpakking, ben benieuwd of dat in onze box past.... wij hebben een zeer brede rand en de mobiles passen al niet ed
@dribbel, wat scherp!!! ik ga het veranderen hihihi @sefanja, Ninthe was 2880 bij de geboorte, daar 10% afgevallen, en met 8daagjes zat terug op 2860 en vandaag dus 3790 dus ben super trots!! welke box heb je?? wij hebben ook last met de mobiles namelijk
Miffy, ik zat te lezen naar je gewichten en dacht: huh, dat is snel Sefanja, tuurlijk! Een van mijn favorieten:
Wat een lieve foto's..... Mooi! @draagdoek, vandaag mijn leendoek binnen gekregen! Mooi ding hoor! Heb Femke er even in gehad, ze leek het wel lekker te vinden. Morgen langer proberen en ook even bij mijn man. Alleen kregen we een zwarte, lijkt mij in de zomer niet lekker, mochten we hem houden dan wil ik een grijze.... Doetie, nogmaals, Zet hem op!
Sefanja!! Respect voor je reactie!!! Ja mijn man had zoiezo na mijn bevalling 3 weken vakantie gehad vanaf dag van bevalling maar omdat het een keizersnee was heeft mijn man van zijn baas een extra week gekregen om met ons te kunnen genieten!! Hele lieve baas!!! Hangmat ja ik hoop dat het kan in me box maar weet niet welk merk ik heb (box) want is via mp gekocht Draagdoek! Dames die hem hebben slapn jullie beebs dan snachts wel in eigen bed!? Liefss
@dribbel, ja 04-05 kan ook niet, ze is 6-05 geboren hihi @mamajolanda, ik gebruik de draagdoek alleen bij onrust/aandachts uurtje in de avond of om te wandelen enz hier slaapt ze gewoon nog in der eigen wiegje maar ik heb ook een erg tevreden meisje die bijna overal wel slaapt
@sefanja, Mn hb was voor bevalling 8.9, vrij hoog dus. Vlak na de bevalling 7.1 maar door het bloedverlies wat niet stopte uiteindelijk 5.1 bij ontslag. Lijkt of onze kleine meid het zuur heeft. Geeft ook veel terug naar de maaltijd en je ziet ook echt dat ze pijn heeft. Ze heeft net weer 4 uur lang alles bij elkaar gescheeuwd. Uiteindelijk heeft ze een lading gespuugd en toen stopte ze. Nu slaapt ze eindelijk. En dat laat ik lekker zo, ze was helemaal uitgeput. Vanmorgen kwam het er ook via dr neus uit, schok er best van. Morgen komen ze van het cb, gelijk ff over hebben. Ik zag weer leuke foto's voorbij komen, ik hou dr van. Hier willen we ook een draagdoek aanschaffen, moet nog ff uitzoeken welke. @doetie, misschien maakt die volle maan toch nog indruk. Hmmm, vriendlief ging Ziva alvast in dr bedje leggen. Hoor dr weer huilen, dus ik ga em maar uit de brand helpen.
Jullie slapen allemaal........ Ik ben klaarwakker. Kleine harde buiken. De ballon mag niet veel bloedverlies opwekken, hier dus wel. Kleine is nu erg rustig dus ze gaan extra opletten. Naja komende uren plat liggen en rusten. Morgen 7uur en ik weer aan de beurt... Pfff vroeg Tot morgen meiden!
Goeiemorgen! Spannend de laatste mei mama die hopelijk vandaag gaat bevallen.. Maar vond al dat baby nieuws ook wel erg leuk om te lezen.. Hier toch wel blij door een goede nacht. Dan vergeet ik gauw dat hij overdag zoveel wakker is en alleen op de arm wil liggen. Hij kreeg om 22.45 laatste voeding gisteravond toen vannacht om 4.00 en nu 7.30. En om 4.00 ging hij ook gelijk weer slapen dus heerlijk ik heb ook een beetje bij kunnen slapen.. Om 10.30 komt er kraambezoek en dan vanmiddag poging 2 om t dorp in te gaan voor kleertjes voor de kleine, gister bleef t maar regenen..
Mooie dag om te bevallen Doetie!! Zet em op. Nog even spui11 reageren. Child wat verschrikkelijk onbeschoft zeg. Ik zou er op zijn minst wel echt wat van zeggen tegen haar. En haar dan dus ook melden dat je zo een klacht in zou kunnen dienen... Draagdoek. Ik had er zelf eigenlijk geen aangeschaft, maar ik heb er nu een gewonnen, jeeeeeej, en kijk er eigenlijk heel erg naar uit. Thomas ziet er in ieder geval super comfie uit!! Dribbel, idd die eerste foto, wow, mooie ogen zeg!! De ander ook mooi hoor, maar ik snap dat t je favo is! (ik zal zo even spammen ) Essie hier ook poging 2 om kleertjes te kopen kwam gister niets van natuurlijk. Maar Lars vond t auto rijden heerlijk. Vraag iemand een tip om de vit D niet te vergeten s'morgens?? @ hier. Wij hebben vanaccht 5 uren achter elkaar geslapen!!!! Ik ben er bijna moe van Ik kan alleen wel weer janken bij de gedachte dat ie dus echt honger had (hormonen lijken bij mij erger na de bevalling als ervoor) Hij is nu wel weer vanaf 7 uur wakker, maar hij ligt wat te mopperen, niet echt te huilen. Hij blijft dus wel onrustig. Maar ik ga em badderen en voeding geven. CB komt dadelijk, ben benieuwd, geen idee wat ik moet verwachten. Oh en nog goed nieuws, een dinnetje van mij, die eigenlijk ook mei mama was is eindelijk ook zwanger!!! Jeeeeej, mijn dinnetjes doen het gelukkig goed dit jaar. Ik hoef nog maar voor een lieverd te duimen!!
Wat een heerlijk mannekeudora, hoop voor je dat vandaag veel beter gaat. kaylee heeft gisteren een super goeie dag gehad, klop meteen ff af. zodra ze smakte gaf ik toe. met borst. Ook moet ik ff vermelden dat wij sinds 4dgn geen infacol geven en dat gaat ook goed, volgens mij kunnen sommige baby's daar ook krampjes van hebben hoor? Alleen ik heb elke keer lichte hoofdpijn? heb nooit hoofdpijn en sinds ik bv geef wel? ik drink genoeg dus dat kan jet naar mijn inziens het niet zijn.
Oja sefanja, mijn antwoord op jou staat in vorige reactie, maar na telefoo. Aan lll ben ik er geruster op om bij 1e smak al bv aan te bieden. En waarrempel het werkt voor kaylee. vanmorgen liggend gevoed met blote borsten, en idd ze stopt, suft weg en ineens zoekt ze de tepel weer, zo heb ik ruim een uur gelegen en nu is ze in diepe coma alleen helaas moet ik haar zo weer wakker maken. Arme drommel
goedemorgen deze morgen Ik heb zo lekker geslapen met man en dochterlief... Neva heeft van 00.00 uur tot 08.00 uur geslapen, ik heb haar wakker moeten maken... Ik heb mezelf wat makkelijker gemaakt en ga spelen met voeding... miffy Dat doet Ninthe dan heel netjes, gezonde meid... Ik heb een coming kids box met lade (basic white)... Gekocht bij babydump... dribbel Je vriendin kan hele mooie foto's maken... EN wat is Mika een knap manneke.. Ik smelt helemaal weg van de eerste foto... marja Ik ben benieuwd hoe Femke het vind als zij langer erin zit... Mijn schoonvader vroeg zich af of de man de draagdoek anders moet gebruiken dan wij ze gebruiken ivm platte voorkant... Ik kon daar geen antwoord op geven... Weet jij dat misschien? mamajolanda dank je wel Dat is heel aardig van zijn baas, dat zie je niet vaak een meelevende baas. De baas van mijn man wilde het liefst dat hij gewoon door bleef werken, tot de dag van bevalling nog geen antwoord gekregen op aanvraag vakantie... Mijn man zei; hoe hij het went of keert, ik neem vrij... Hangmat heb ik bij babydump gekocht... Merk babylonia... vmb 5.1 is aan de lage kant, vandaar ijzer tabletten en foliumzuur... Om aan te sterken en energie te krijgen... Hoe is je HB nu? Hoe was het met consultatie bureau? Heb je kunnen vragen wat je wilde vragen over ziva en uitspugen van voeding... doetie kleine harde buiken, ik hoop dat de ballon ervoor gezorgd dat je wat ontsluiting heb... succes vandaag... Waarschijnlijk heb je je kleine al in je handen als je vanochtend ingeleid zou worden... essieee Dat is een hele goede nacht wat Sem gemaakt heeft... NU heb je even kunnen bijtanken en er wrs volop tegen aan... ludora Ik heb geen tips voor je... Misschien overal notitie hangen... Waar ben jij als eerste als je wakker ben? in de badkamer? kop op ludora, je weet nu wat de reden is geweest... Je moet niet terug kijken in het verleden maar leven in het heden... Oorzaak gevonden, je werkt er nu aan... Succes met consultatie bureau... Oprecht een stoere vent, zoals de foto al zegt... pat Sommige kinderen krijgen er idd krampjes door, dit heb ik ergens in deel 5 ook geschreven en gedacht ... Misschien komt het doordat je te weinig drinkt/eet en of gespannen voedt. Weleda heeft borstvoedende thee en olie.. Kijk ook even naar je houding tijdens het voeden, hang je erg met je hoofd naar beneden? Oxytocine kan hoofdpijn veroorzaken bij voeden... Dat zorgt dat de melk toeschiet... voldoende rust en frisse lucht...
bericht 1921 ben ik gebleven *note tooo myself * ik ga zo naar huisarts voor verwijzing + afspraak maken voor spiraaltje te plaatsen Daarna kom ik reageren en lezen... wilde alleen alvast ff op die lieve sefanja reageren bb Neva kijkt regelmatig scheel, ik lig dan helemaal gevouwen op de bank.. Ik word er zelf misselijk van als ik haar scheel zie kijken... Ja hahaha word je er misselijk van joh? Hopen voor jou dat ze het dan niet te vaak doet hahaha. Wat hebben je meiden goed geslapen... Vandaag kwamen ze wel al om de 4uur maar ze hebben wel beide in eigen bedje geslapen dat is een primeur! Wanneer wordt Ninthe gecontroleerd op het ruisje? Gelijk met Fenne daar was geen extra afspraak voor nodig zei het CB. Mooi lengte en gewicht... Wat gaan ze nu met Fenne doen?Fenne word door de kinderarts onderzocht en meer weet ik niet. Ik ben benieuwd wat de kinderarts zegt... Ben je nou ook nog naar osteopaat geweest of heb deze af gezegd? Ik lees dat je er geweest ben, heeft hij nog wat gezegd over de meiden of alleen maar gevoeld en gedaan? Hij heeft gevoeld en ligt geduwt volgens mij (wat n apart iets zeg!) en nu moest ik tot maandag aankijken hoe ze erop reageert... Ze kan nu (of zal t toeval zijn??) wel even wakker zichzelf vermaken zonder te huilen....