@Sefanja: Ja ik begrijp mijn man opzich wel. Als het andersom was geweest (dus mijn tante) had ik misschien hem tegengehouden (ligt er wel aan hoe close ik ben met die tante) Ik ga het inderdaad wel bespreken met haar en ook zeggen dat er weinig is wat mij tegenhoud om een melding te doen in ziekenhuis. Hopen dat ze dan beetje (boel) schuldig gaat voelen want doet ze nu niet. Vind het ook gewoon jammer. Enige keer dat je het geheim kunt houden (volgende keer moeten we oppas voor Noah hebben, tenzij bevalling heel snel thuis gaat ofzo) Denk dat ik bij volgende Noah naar mijn zusje breng ipv opa's en oma's. Hou ik het alsnog geheim... (mijn moeder wil niet weten als ik bezig ben met bevallen, mijn schoonouders daarentegen....) @Ludora: Vergat vitamines hier ook vaak. Ik heb ze in mandje beneden liggen bij de luiers (heb hier beneden ook aankleedkussen) en bij verschonen 's morgens krijgt hij zijn vitamines... @Doetie: Succes meid! Hier: Ben kapot! Noah heeft gisteravond vrij lang geslapen (van 17.00-21.00 uur en daarna na voeding ook op mijn schoot) Ik heb 1,5 uur geslapen gister op bank. Maar daarna is hij dus gaan spoken! Heb van 01.00-02.00 gevoed, daarna bijna uur met em bezig geweest ivm hik en weer omhoog komen van voeding. Daarna bleef hij wakker en jengelig (slaap ik dus echt niet) Van 04.00-05.00 weer gevoed, ben maar naar beneden gegaan. Heeft kwartiertje geslapen in kinderwagenbak. Daarna boven weer gevoed en vanaf kwart over 6 vanmorgen kon ik hem wegleggen. Heb het gewoon weer licht zien worden. Hij slaapt nu nog, niet lang meer denk ik. Als hij vanavond weer zo lang slaapt, maak ik hem wel tussendoor wakker voor voeding. Ga niet weer zo'n nacht liggen spoken. er is een wakker hoor ik
Ik ben zo benieuwd of Fenne er baat bij heeft... Neva in ieder geval wel... Staan ze eigenlijk beiden onder controle bij osteopaat? Of alleen Fenne
hoe doet hij het verder met voeding? hik en omhoog komen van voeding zijn symptomen van reflux... Heeft je man nog vrij? misschien dat jij tussendoor een hazenslaapje kan doen? En anders tegelijk gaan slapen met je kleine... er is een wakker hoor ik
Goedemorgen!! hier weinig te melden.... rustige nacht gehad en tot nu toe rustige ochtend manlief ligt op de bank met Ninthe, zo leuk om te zien hoop dat alles goed gaat vandaag met doetie en dat ze snel der baby mag vasthouden!! strakjes richting de action met Ninthe, ff kijken voor wat goedkope kleren voor tijdelijk pas nu nog erg weinig of vind erg weinig leuk dus moet ff noodoplossing hebben
*zwaai* ga zo even wat pagina's terugkijken, niet alles, das te veel Gister had ik hier een rommeldagje. Sami sliep van 5 uur tot 8:15 en daarna hele dag in touw geweest met voeden, luier verschonen, in bed leggen, weer huilen, eruit halen, troosten, krampjes, weer voeden, pink in zijn mondje, proberen te slapen en na half uur weer eruit pfffff. Hij heeft denk ik verspreid over de dag 3 uurtjes geslapen. We konden savonds net snel wat eten en toen begon hij weer, veel krampjes. Bij papa op zijn buik gelegen, maar hielp niet de hele tijd. Uiteindelijk kwam er een hoop gescheet en gepoep uit hihi, en toen was het voorbij! Daarna heeft hij goed geslapen. Miffy: ik zie net dat jouw kleine ongeveer hetzelfde gewicht en lengte als de mijne had bij geboorte, mijn ventje was 2885 gram en 48 cm Vraag: sami heeft een wondje bij zijn anus, een soort aambei ofzo. Nu al een paar dagen. Iemand een idee wat je daartegen kunt doen? Sudocreme heeft trouwens goed geholpen bij de smetplekjes en rode billen!
Oja dames die niet wisten van dat gratis mutsje met naam, die krijg je aangeboden als je de babydoos van prenatal aanvraagt. Ludora wat een leuke foto's! En bekend shirtje, kijk eens:
Dribbel: wat een prachtige foto's, vooral die clos-up van zijn gezichtje, echt een knapperd!! Ik heb meteen een toeschietreflex hiero hahaha! Doetie: zet m op vandaag,je kunt het!!!
Goedemorgen, Doetie, zet em op! Hier cb net geweest. Moest het spugen even aankijken, ze drinkt waarschijnlijk te gulzig. Eventueel proberen eerst wat af te kolven, zodat het toeschietreflex minder wordt. Als het spugen erger werd even afspraak maken met ha. Ben zo trots. Ziva weegt nu 3580 gram en is dus 370 gram aangekomen in 1 week. Mama heeft slagroomboobies! @sefanja, hb zal wel geprikt worden bij controle gyn. Als ik vandaag me niet wat aangesterkt voelde, moest ik terug naar het ziekenhuis voor ijzerinfuus, dat zie ik helemaal niet zitten. Voel me gelukkig al iets beter. Man, man ,man heb nog steeds last van dementie hoor. Oja, hier ook gestopt met de infacol. Gebruikte het al dagen zonder merkbaar verschil. Nu heeft ze ook niet veel last van krampjes. Straks Ziva ff showen op mn vriend zn werk. Vanmiddag ff naar cb voor gehoortest.
Ik heb alleen de laatste pagina gelezen, sorry dames maar het is gewoon teveel. Doetie nog niet bevallen denk ik? Hier alles goed, ik geniet volop van mn jongens en zit lekker in mn vel. Daarom heb ik eigenlijk weinig te melden, alles gaat zn gangetje. De rompers in maat 50/56 zijn nu echt te klein dus ik ga straks als K. slaapt maar eens op zolder zoeken naar de rompers maat 62. Ik had niet gedacht die al zo snel nodig te hebben dus ik moet ze nog wassen enzo. Och Elies wat een schattig koppie! En wat kijkt ie wijs Lijkt ie erg op z'n papa? Ik weet natuurlijk niet hoe jullie eruit zien maar hij heeft wel duidelijk een Marokkaans gezicht! Zeker vergeleken met die van mij!
Wat een lieve babyfoto's weer! Gister mail gehad voor het gratis mustje. Iemand enig idee hoe ik aan de babydoos ga komen? Las hier net dat als je de doos aanvraagd je ook het mustje krijgt maar ik heb de babydoos niet aangevraagd dus. Morgen naar consultatiebureau in het ziekenhuis en een nagesprek met de ats van de couveuseafdeling. Ben weer erg benieuwd wat Elin weegt. Start was 2850 vorige week 3390. Iemand al aan vaderdag gedacht? Ik heb vandaag een grote foto op canvas besteld via internet. de foto van het geboortekaartje.
Fijn hoor Bumbaa, want ik ben wel een beetje zo'n twijfelkontje... Thanks voor jullie uitleg / bevestiging beiden!
hallow! @Bloem, ik werd gebeld van de week voor de Felicitas-doos. Vond er alleen niks aan... Een stapel tijdschriften, een zakje voeding voor over een half jaar, sudocrem, wattenstokjes, dat was het. Verder weer een brak nachtje, en is mevrouw best wat aan het jengelen... gooit haar voeding eruit... zucht... Tandarts geweest, kies laten vullen (2 stukken uit gebroken) en hopelijk zo even naar het winkelcentrum met mijn meisje.
Daro: hihi ja hij lijkt wel op zijn vader, maar heeft ook wel iets van mij. Ik vind jouw zoontje ook wel marokkaans lijken hoor, alleen iets lichter van kleur denk ik. Wat een beauty! Bloem18: bij prenatal hebben ze van die kaartjes en ik kreeg ze ook opgestuurd met die bladen wij jonge ouders, of kreeg jij die ook niet? Wil ik net naar buiten gaan met de kleine, keek eerst even naar het weer. Zie ik allemaal loopplanken op de galerij, ze zijn nog bezig met die verbouwing en hebben een nieuwe coating op de vloer. Maarja smalle planken (1 plank van zo'n 50 cm breed), daar kom ik niet overheen met die kinderwagen. Dus dat wordt thuis blijven, jammer, wilde wel ff een frisse neus halen.
Om 10.41 is onze zoon Jens met een spoedkeizersnee geboren. Alles gaat goed met ons. 4315 gram en ongeveer 52cm. Verhaaal komt later.....
Ojjee spoed ks, maarrrr je zoon is er éindelijk, leuke naam zeg . Nu lekker genieten en we horen je later wel.meid Hiep hoi eindelijk de laatste mama bevallen
Jeetje doetie, wat een kerel ook!! Wist je dat ie zo groot was?? Leuke naam Jens, hebben wij ook nog aan gedacht!!! Benieuwd naar je verhaal!! Fijjn dat t nu goed is!! Elites en Daro, mooie mannetjes zeg. Die donkere haren en ogen. Prachtig! Cb geweest, tsja... Ach, informatief.... Moest verdorie Lars wakker maken nadat ie net een uurtje pas sliep... Dus weer brullen. Toch maar fles gegeven ik kreeg em niet getroost... Ik ga maar zo denken, aan de borst had ik em ook aangelegd! Net nog overleg gehad met ha, ik mocht nu naar de kinderarts als ik wilde, maar ik wil vandaag nog even kijken. Ik kan zijn voeding te kort natuurlijk niet binnen 24 uur bijvullen. Dus we kijken tot morgen! Daro fijn dat je goed in je vel zit! Bi al de goede kan op ook dus? Sefanja, zij t al eerder respect dat je steeds zo uitgebreid reageerd!! Heel lief en attent! Wanneer denk je dat je paard terug komt? Er kwam er maar 1 terug toch? Bb mag en kan dat al zo snel? Ik wil dadelijk ook weer een spiraal terug! Erg fijn en vrij weinig hormonen. Die ben ik onderhand beu Zou t nu alleen al eng vinden. Maar jou meiden zijn al wat ouder. Succes! Euh.... De rest is kwijt...
Doetie van harte gefeliiteerd met jullie zoon. Nou lekker bijkomen en dan heerlijk genieten! de kleine meid heeft bijna haar flesje leeg en dan gaan wij heerlijk wandelen. Alle zwangerschapskilos hebben we er al adgelopen,nou nog een,paar extra kilos.
@Sefanja: We vermoeden inderdaad ook reflux. Hij spuugt niet dus verborgen? We bespreken dit volgende week ook met cb. @Doetie: Van harte met jullie zoon! Sterkte met herstel van keizersnee. Foto op canvas: Leuk idee! Via welke site? Wou nog iets zeggen maar weet niet meer Moet voeden
Nijntje81, 2 mei, Fabiënne (3620 gram) geboren op 10/5 met 41+1 Cullen, 3 mei, Aiden, (4230 gram) geboren op 23/4 met 38+4 Trotsemams, 5 mei, Jongen, (5685 gram) geboren op 27/4 met 38+6 Forever, 5 mei, Kimberley, (2820 gram) geboren op 17/4 met 37+3 Dribbel32, 6 mei, Mika, (2900 gram) geboren op 16/4 met 37+1 Viev: 6 mei, Sara, (3250 gram) geboren op 2/5 met 39+3 Child: 6 mei, Noah (4365 gram) geboren op 16/5 met 41+3 Elmo83: 6 mei, jongen, (4100 gram) geboren op 7/5 met 40+1 Yupgup, 8 mei, Thomas, (4040 gram) geboren op 6/5 met 39+5 Miffy, 8 mei, Ninthe Hayley, (2880 gram) geboren op 6/5 met 39+5 miekr, 8 mei, Mayson, (4245 gram) geboren op 4/5 met 39+3 pearl29, 8mei, Juliëtte, (3340 gram) geboren op 3/5 met 39+2 Daydreamer, 8 mei, Roan (4380 gram) geboren op 15/5 met 40+6 Ilonka85, 9 mei, Nikita (3870 gram) geboren op 19/5 met 41+3 Tinie84 9 mei, Dani (3300 gram) geboren op 10/5 met 40+1 Veldmuisje, 10 mei, H.erwin (2980 gram) geboren op 12/5 met 40+2 Essieee, 11 mei, Sem Luca Jan, (3590 gram) geboren op 8/5 met 39+2 Minkie86, 11 mei, Aniek, (3620 gram) geboren op 11/5 met 40 Daro, 12 mei, jongen, (3885 gram) geboren op 4/5 met 38+6 Marja78, 12 mei, Femke (3505 gram) geboren op 12/5 met 40 Sefanja, 12 mei, Neva, (2525 gram) geboren op 14/4 met 35+4 Jazzlyn, 13 mei, jongen, (2120 gram) geboren op ... met 33+? Queenmeisje, 13 mei, Nick, ( . gram) geboren op 3/5 met 38+4 Ladytijger, 14 mei, Gwen (3620 gram) geboren op 14/5 met 40 AlmaH, 14 mei, Manique, (2914 gram) Geboren op 30/4 met 38 Magdalena6, 14 mei, Milan (3540 gram) geboren op 9/5 met 39+2 Skaya, 16 mei, Berkay (3486 gram) geboren op 18/5 met 40+2 Kassie, 19 mei, Quin, ( . gram) geboren op 7/5 met 38+2 Miranke, 17 mei, Meike, (2450 gram) geboren op 6-5 met 38+3 Nyncke, 17 mei, Yaro, (3654 gram) geboren op 23/4 met 36+4 Ludora, 19 mei, Lars (4275 gram) geboren op 24/5 met 40+5 77wonder2, 18 mei, Fabienne, (3070 gram) geboren op 30/4 met 37+3 Pat78: 19mei, Kaylee (3550 gram) geboren op 17/5 met 39+5 Priscilla4, 20 mei, Milan, (3530 gram) geboren op 12/5 met 38+6 Vmb1981, 20 mei, Ziva (3230 gram) geboren op 22/5 met 40+2 Draak: 20 mei, Mason, (700 gram) geboren op 23/02 met 27+? Heitjekarweitje, 21 mei, Dewi, (3190 gram) geboren op 15/5 met 39+1 An1985: 21 mei, Jongen, (3450 gram) geboren op 7/5 met 38 Sam4Hope, 23 mei, Aiden, (3920 gram) geboren op 27/5 met 40+5 bezigbijtje, 23mei, Ninthe en Fenne, (2730&2730 gram) geboren op 2/5 met 37 Marlinde81, 23 mei, Eline ( . gram) geboren op 29/5 met 40+6 Elies25, 25 mei, Sami ( . gram) geboren op 17/5 met 38+5 Olaa, 26 mei,Milan ( . gram) geboren op 24/5 met 39+5 Bloem18, 27 mei, Elin, (2850 gram) geboren op 3/5 met 36+4 mamajolanda, 27 mei , Beau (3720 gram) geboren op 21/5 met 39 klusser1980, 27 mei, Nora (3060 gram) geboren op 25/5 met 39+5 Doetie, 29 mei, Jens (3415 gram) geboren op 5/6 met 41 Kanshebber, 29 mei, Dochter (2960 gram) geboren op 22/5 met 39 22 Meisjes 27 Jongens Meiden, als je een wijziging door wilt geven of geen naam genoemd wil hebben, stuur dan een PBtje!