Mei Mama's 2013 - Het Kleinere Clubje - Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Riverr, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    He wat jammer dat het nog niet echt doorzet bij jullie!

Hier gaat het z'n gangetje! Af en toe weet ik niet meer hoe ik moet zitten omdat de kleintjes denken dat ze mijn lijf/buik helemaal over kunnen nemen! Verbaas me nog steeds dat ze nog wat ruimte hebben om zo te kunnen bewegen.
    De 2de griepgolf is bij ons nu echt aan het verdwijnen ben er wel blij om!! Was het helemaal zat om ziek te zijn!! Dus nu weer op krachten komen en uitkijken naar de bevalling!

2. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Ooh wat lijkt me dat bizar, twee van die druk bewegende frummels in je buik! Eentje voelt al bizar haha!

Mijn borsten zijn vooral in het begin heel erg gegroeid, nu denk ik ook iets, maar niet veel..gelukkig :D

3. Within

Within Niet meer actief

Hier lijkt het alsof ze zich aan het vullen zijn, ze worden zwaarder en voller... Hoort bij de laatste weken gok ik zo.

Hier goed nieuws vandaag ^^ Ik had in het eerste deel verteld dat we bezig waren voor een huisje, de kans was klein dat het zou lukken maar die is sinds vandaag dus een stukje groter. De grond waarop het huis staat is van de kerk en wij mogen de erfpacht overnemen, waardoor de koopprijs van het huis zeer ruim zakt ^^ Nu gaan we - met steun van de kerk - dus proberen om het huis te huren de komende jaren en het dan voor de prijs die we nu berekend hebben te kopen. Nu maar duimen dat de makelaar meewerkt..

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey hey meiden,

@within spannend hopelijk gaat het lukken met het huisje!!!

@borsten hier trouwens ook de laatste week voordat begon weer vollere borsten!!

@spannend he meiden....ben benieuwd wie de volgende van ons gaat zijn :)

hier gaat alles goed. begin steeds meer op te knappen!! a,.s. zaterdag zijn de kleintjes alweer 2 weken oud!! wat gaat de tijd toch snel!!
    j. drinkt super!! zit al op 7 voedingen en drinkt alle flesjes leeg!!
    n. vindt het allemaal nog wat moeilijker en zit nog op 8 voedingen en krijgt flesjes aangeboden en alls wat ze niet opkrijgt wordt nog via sonde bijgegeven. ze groeien in ieder geval wel goed!!!

5. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Within, wat leuk! Ik ga voor jullie duimen, zou super zijn!

Sasje, super om te horen dat ze het goed doen, wat moet je trots zijn!

6. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    sasje: Wat mooi dat ze het zo goed doen! en jemig dat het alweer bijna 2 weken geleden is. hoe bevalt het om mama te zijn?

within: Super nieuws! En wat fijn dat de kerk zo behulpzaam is. Gaan jullie dan straks erfpacht+huur betalen en dat er dan over een paar jaar een soort van "korting" op de prijs zit zodat jullie het kunnen kopen? of lees ik dat nou helemaal verkeerd ;)

Borsten: Die hebben hier ook weer een groeispurt gemaakt. Ik ga ook pas een voedingsBH kopen na de bevalling... had al wel een hele mooie gezien! van mammae. ligt niet gelijk je hele tiet bloot als je een keer in het openbaar moet voeden.

hier rommelt het af en toe nog.. precies op de momenten dat ik heb nu even niet! omdat je dan bijvoorbeeld midden in de winkel staat.
    hebben jullie dan ook zo last van de bovenbenen?

7. Within

Within Niet meer actief

Dat is wel het plan wat we nu aan het uitwerken zijn om deze voor te leggen aan de makelaar. Makelaar = zoon van de vorige eigenaresse en dus nu ook de echte eigenaar van het huis dus kort lijntje. Zijn het nu goed aan het uitzoeken.

8. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Oh wauw dat is dan echt super. Hopelijk werkt hij mee! Hij zal er denk ik ook wel van af willen.

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

het gevoel is onbeschrijfelijk hoeveel je van je kindje kunt gaan houden......ik had het nooit verwacht!!! dat overkomt je dat gevoel.....ik snap nu ook echt niet dat ik soms heb getwijfeld om het zh te bellen met pijntjes hier of daar....nu denk ik dommerik wat als er iets was gebeurd met 1 van hun.....dat kun je niet uitleggen hihi dat moet je ervaren :)

10. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Oooh sasje als je dat zegt dat krijg ik nog meer zin in de hele bevalling! Kan dan helemaal niet meer wachten.. En jullie hebben dat gevoel nog eens x 2.. Lijkt mij zo bijzonder.
    Wat goed dat ze het zo goed doen! Kunnen jullie trots op zijn!

@ borsten mijne waren altijd al aardig aan de maat maar sinds een week zegt m'n vriend steeds jeetje ze zijn echt groot! En zelf had ik ook al t idee dat ze nog groter zijn geworden. Ik hou mijn hart vast straks na de bevalling ;)

@ within wat super! Ik ga voor je duimen!

11. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Within dat zou pas leuk zijn zeg een huisje voor jullie!! Hoop dat het lukt!!

Sasje ja dat gevoel is intens!! En moet je echt zelf ervaren, anderen kunnen het zeggen maar als je het zelf ervaart is het zo bijzonder!!

Vanmorgen echo en afspraak gyn gehad. Meisje wordt op 2175 gr geschat en jongen op 2300 gr. Dus dame heeft een aardige inslag poging gedaan. Ben er wel heel blij mee!!! Jongetje is ingedaald en ligt redelijk vast en meisje ligt ook met hoofd naar beneden. Allemaal keurig!! Zelf ben ik weer 600 gram afgevallen. Zit 's-avonds aan de slagroomijs en chips dus afvallen?? Zal wel door beide kindjes komen je wil niet weten wat ik allemaal naar binnen snaai!!

Hoe gaat het met de rest??

12. Within

Within Niet meer actief

Goed nieuws!! Je weet meteen waar dat ijs en die chips dus naar toe gaan... word gewoon direct van je afgepakt :p

Hier de dagelijkse krampen en pijntjes, maar voor de rest voel ik me prima ^^ Vanavond hebben we afsluiting van de jeugdclub van de kerk, ik nestel mezelf lekker in een stoel terwijl de jongeren gaan lasergamen en bowlen.

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey hey meiden,

ja river dat gevoel is onbeschrijfelijk hihi!! hopelijk mag je het super snel gaan ervaren :)

@claudia dat zijn ook super mooie gewichten hoor!!!
    knap en ze groeien nog ff lekker door bij je!
    jij verder nergens last van??
    gaan ze je wel inleiden bij een bepaalde termijn?

@within veel plezier vanavond meid!!

14. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    @ Claudia wat groeien ze goed!

Ik had net wat.. Ik word wakker ik denk wat tintelt m'n tepel, kijk ik naar beneden komt er gewoon melk uit. Haha ik schrok er helemaal van.

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden.

ow jeetje je wilt wel bv gaan geven dadelijk????

16. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Nee was het eigenlijk niet van plan..

17. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Haha! Jij had er verder ook nog geen last van gehad begrijp ik? :D

18. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Je gaat mij niet vertellen dat jij t ook heb gehad haha!
    Nee ik had dit eerder nog niet gehad, wel doorzichtig vocht denk ik want ik heb wel borsthoogte vlekjes op m'n laken maar dit was gewoon echt wit spul met een gelige gloed..

19. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Haha nee, heb tot nu toe nog nergens last van gehad :D

20. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Aah super claudia! Ik vind het ook zo knap van je dat je en zwanger bent van een tweeling en 2 kindjes rond hebt lopen. En voor zover ik me kan herinneren heb ik jou nog nooit hier horen "klagen". Ik ben hier al helemaal vermoeid van alleen een eenling zwangerschap haha.

En het word hier nu wel spannend wie er nou als eerste gaat bevallen!

Sasje:Krijg de mama kriebels van je omschrijving! Heerlijk. Ooh en wat een mooie schattige fotos op FB!

Riverr: oh oh hopelijk blijft het maar bij een beetje! Hier komt er eigenlijk alleen wat uit als er wat druk op de borst komt.

Hier vannacht vaak wakker geworden vanwege de buikkrampen. Beginnen nu wel steeds "pijnlijker" te worden als ze komen het voelt dan gewoon als of het uitelkaar gescheurd word bij me flamoes.. En nu is alles stil op een zeurderige/gevoelige buik na.

Deel Deze Pagina