Mei Mama's 2013 - Het Kleinere Clubje - Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Riverr, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Wat spannend Claudia! Ik vind t nog heel knap hoor, je hebt hier nooit geklaagd zoals iemand al zei en ik vind het echt niet raar dat je het zat begint te worden. Ik hoop dat er maandag een hoop bij jou gaat gebeuren! Spannend!

Hier leken de krampen en de pijn in m'n onderrug weg maar ze zijn inmiddels weer terug en dit keer wel met harde buiken.. Ik weet dat dit helemaal niks zegt want t kan nog wel zo 2 weken door gaan maar het lijkt wel elke dag wat erger te worden. Dus wie weet..
    Vriend en ik gaan zo lekker nog ff de hort op zodat we ff lekker afgeleid zijn. Zal een kort rondje bouwmarkt en dat soort dingen worden maar dan zijn we er ff uit ;)

Vanochtend wel al de vk aan de telefoon gehad ik had gister al bloedneuzen die maar niet ophielden en ook vanochtend al 2 gehad met stukken stolsel of weefsel waar je u tegen zegt.. M'n vriend zat te kokhalzen hahah was echt niet normaal. Moet het even in de gaten houden.

2. Within

Within Niet meer actief

Wat apart die bloedneuzen.. Klinkt ook niet heel fijn!

3. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Ooh wat gek Riverr, dat heb je vaker?

Lekker even met je vriend eruit! Mijn beweging bestaat vandaag uit de was doen :D En dat is dan ook wel weer genoeg, haha! Probeer maar ook niet teveel op m'n krampjes en zo te letten, anders maak ik mezelf alleen maar gek..geen zin in. Net zoals jij zegt, kan nog best twee weken duren :S (Neeeeeeee!!)

Oh en inderdaad, respect Claudia!!

4. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Ook al klaag ik hier niet echt, mijn man kan je wel het een en ander vertellen!!! Maar naar anderen toe ben ik gewoon te nuchter. Zal wel door mijn noorderlinge achtergrond komen. Geboren in Drenthe maar Gronings opgevoed!! Niet zeuren gewoon doorgaan, anderen hebben het altijd erger dan jij!! Woon nu al zo'n 10 jaar in Amersfoort en daar worden wel door vriendinnen en schoonzus elk pijntje compleet uitgemeten en besproken. Wat zij hebben is inderdaad altijd erger dan wat een ander heeft. Moet er soms smakelijk om lachen.
    Het is niet zo dat ik deze zwangerschap als gewoon beschouw, zo bedoel ik het niet! De een lukt het er redelijk door heen te komen en bij de ander lijkt het haast vanzelfsprekend. Ik zit er een beetje tussenin. Maar het verwonderd me nog steeds elke dag! Dat gewriemel in me buik en als ik ze straks in me armen heb dan voel ik me echt als koningin!

5. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Mooi gezegd! :)

En dat nuchtere, dat herken ik wel, zelf ook een drenth. Probeer me altijd in te houden, alleen dat lukt me nu ff niet meer :p

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@ja het wordt echt spannend nu hoor :)

@claudia ow ik hoop voor je dat het gaat helpen dat toucheren.....dan voelen ze toch alleen of je ontsluiting hebt??
    tenminste dacht dat ze dat zo noemden toen ze bij mij 2 keer ooit eens gevoeld hadden?

7. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Ja en of de boel verweekt is maar het kan het opwekken, door al dat gewriemel, mocht het verweekt zijn.....
    Hoe gaat het met je jou en je 2 kleintjes???

8. Within

Within Niet meer actief

Ik heb vorige keer na toucheren last gehad van bloedverlies en behoorlijke krampen... Zoals wel vaker.. mijn lichaam houd zichzelf tegen krijg ik het idee af en toe.

9. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Nou ik hoop dat mijn lichaam nu eens een keer gelijk meewerkt en niet tegenwerkt.. Maar ja je moet de natuur zijn werk laten gaan helaas.....

10. Within

Within Niet meer actief

Jep, meer kan je niet doen. Heb net wel gelezen dat je lichaam soms ook echt wat tot je "veilig" bent, best bijzonder.
    Ik hou me wel aan de woorden van mijn gyn; er is er nog nooit 1 blijven zitten.

11. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    @ Claudia ik hoop dat het iets doet voor je!

Tja die bloedneuzen, opzich zijn ze niet gek als je zwanger bent door hormonen zijn je bloedvaten slapper en dunner maar dat weefsel.. Zo groot als een rozenblaadje, geen grap haha ik heb er foto's van die wilde de vk graag wel zien morgen maar waarschijnlijk is t gewoon troep of iets uit m'n holtes. Nou prima, ik maak mij niet zo'n zorgen, vandaag nog geen bloedneus gehad gelukkig.

Ik ga trouwens niks meer zeggen over klachten en krampjes, ti's net alsof t daardoor steeds weer wegzakt ;)
    Ik betrapte vriend er gister op dat hij aan t Googlen was hoe we de bevalling konden opwekken... Hij is dus of mij enorm zat in deze toestand of hij wil graag dat z'n kleintje komt ;)

12. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Je lichaam kan inderdaad aardig tegenwerken, ook als je al pijnmedicatie krijgt. Op de een of andere manier blokkeerde mijn lichaam dit bij de bevalling van mijn dochtertje. Moest toen 's-avonds blijven omdat het te laat was om weer naar huis te gaan en het niet wilde doorzetten. Kreeg een paar slaapmiddelen en een hele graai aan paracetamols en nog een paar spuitjes. Maar ik bleef wakker en voelde nog steeds de pijn.
    Mijn lichaam was gewoon bezig om verder te gaan met ontsluiten. Toen ik voor de zoveelste keer maar weer op het knopje drukte met de vraag daarbij of ze me nu echt eens knock-out konden krijgen. Bleek ik al meer dan 3 cm ontsluiting te hebben en kon ik door naar de verloskamers. Jee wat was ik blij dat het beter en sneller opschoot dan bij mijn eerste!!

13. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    River hahahhaa mijn man was gisteren ook daarnaar aan het googlen! Ik denk dat hij zowel zijn vrouw weer terug wil en zijn kinderen nu ook wel eens wil zien!!!

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hihi leuk he die kerels :)

@hier gaat het goed hoor.....ze mogen vrijdag mee naar huis :)
    Nomi heeft gisterenavond ook besloten dat ze de sonde niet meer nodig had en heeft hem er ook uitgetrokken en vanmorgen heeft de arts besloten dat we zonder gaan proberen dus hopelijk heeft ze hem ook echt niet meer nodig!!
    ik kijk uit naar vrijdag....eindelijk lekker thuis met zijn 4tjes!!!
    dan zijn ze toch 3 weken oud alweer!!

15. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Wat een goed nieuws zeg Sasje!!!! En dan maar heerlijk relaxen (als dit mogelijk is??) en genieten!

16. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Riverr, ook hier hetzelfde. Ga er verder ook maar niet meer over nadenken. Gisteravond ging het zo lekker met de krampen en harde buiken, maar zette mooi niet door. Ik heb eigenlijk ook nooit 's nachts 'last', dan slaap ik heerlijk :)

Sasje, ik las het goede nieuws, echt super! Eindelijk het gezinnetje compleet, thuis :)

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    fijn dat je in ieder geval wel snachts goed kunt slapen hoor anzza!! dat is ook wel heel erg fijn!!!!

18. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Oh dat zeker! Maar ik lees steeds dat iedereen juist in de nacht last heeft van harde buiken enzo, maar ik dus niet :p

19. Within

Within Niet meer actief

Goedemorgen! Hoe is het hier?

20. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Hier ff een beetje ego!!

Heb last van mijn rechter kontbot of het is een zenuw die in de knel zit! Kon gisteravond haast niet lopen op mijn rechterbeen van de pijn. Schiet helemaal van dat botje voorbij mijn knie met een vlammende bijna verlammende pijn! Een nachtje rust zou lekker zijn geweest ware het niet dat mijn dochter dacht ik ga lekker de hele nacht huilen!! Zonet mijn zoontje lopend weggebracht naar de peuterschool, blij dat ik weer thuis ben!
    Dochter ligt nu een beetje verdwaasd in de wandelwagen, heeft nergens zin in. Dacht net bij het terugwandelen dat ze in slaap was gevallen maar is nu weer wakker. Maar wel lekker rustig.
    Mijn onderste rechter ribben voelen ook niet zo lekker, komt omdat ze eroverheen proberen te komen met hun benen. Kortgezegd het mag wat mij betreft nu echt wel voorbij zijn!!

Hoe gaat het met de rest??

Deel Deze Pagina