Oh misschien ischias? Zenuw bekneld? Vervelende pijn is dat! Hoop voor je dat het volgende week zover is! Hier ontzettende hoofdpijn. Vannacht werd ik wakker van de pijn. Echt nog nooit zo'n pijn in m'n hoofd gehad. Wist niet waar ik het zoeken moest. M'n vriend stond op het punt me naar het ziekenhuis te brengen, maar ja, die kunnen toch ook niks doen! Net bij de ha geweest, en die kan ook gewoon niks voor me doen verder..nog even volhouden zei hij..pff..ik snap het wel, maar ben het goed zat!
Blijft makkelijk om te zeggen "nog even volhouden" maarja, meer kunnen ze inderdaad niet doen.. Wij hebben gisteren huisje bezichtigd. De makelaar is er zelf opgegroeid dus kregen meteen alle jeugdverhalen mee. Ja, het is een opknapper maar zo'n lief huisje! Nu alle mogelijkheden onderzoeken, want het is nogal een ingewikkeld project met eigen grond, erfpacht van de kerk, 4 eigenaren (als in erfenis) en financieel natuurlijk. Heb net 2 belangrijke mailtjes eruit gestuurd waar een hoop vanaf hangt, ben heel benieuwd! Straks naar de VK voor controle en praten over eventuele inleiding. Ben heel benieuwd.. het rommelt en steekt nu al sinds gisteren dus vraag me af of het wat gedaan heeft.. tot die tijd hobbel/waggel ik lekker verder.
hey meiden, @claudia hoe gaat het nu met de pijn meis?? @anzza en jij met de hoofdpijn? @within spannend zeg al mail terug over het huisje?? @hier morgen komen dn eindelijk mijn muppies mee naar huis!!! dus nu alles aan het klaar maken en kruip dadelijk nog ff voor de laatste x mijn bedje in voor overdag nog ff van genieten dat ik nog ff kan bij tanken!
Sasje fijn dat ze morgen thuis komen!! Wat zijn de gewichten van je muppies op dit moment?? Met de pijn valt het nu wel weer mee, heb vannacht goed kunnen slapen omdat dochterlief ook lekker doorsliep! Jeee wat was dat heerlijk! Anzza hoe gaat het nu met je hoofdpijn??? En aan een huisarts heb je als zwangere vrouw bijzonder weinig! Heb je griep, ontsteking of iets dergelijks dan word je afgescheept met probeer goed uit te zieken en neem af en toe een paracetamol! Nou daar kan je het dan mee doen! Tenminste dat doet mijn huisarts!! Within hoe was het bij de vk???
uhm jari vanmorgen gewogen....iets begin 2700 weegt ie en nomi zag ik op het blaadje 2550 gram dus ze komen goed aan!!
Wat een goed nieuws zeg!!!!! Dat zijn toch hele mooie gewichten! Je kleintjes doen het volgens mij supergoed!!! Hoe gaat het nu met jou??
Mooie gewichten al sasje!! Ik heb morgen afspraak met de gyn over de eventuele inleiding... vind het maar wat spannend. Kan zijn dat ze zegt dat ze het niet nodig vind maar dan gaan we sowieso kijken hoe of wat. Dus morgen weet ik meer ^^ Over het huisje nog niks gehoord.. 1 mailtje is wel beantwoord maar moet ik nog even achteraan bij een ander persoon. Houd me van de straat
Huisje update; we weten nu de prijs in geval van erfpacht, dit weekend krijgen we de sleutel om op ons gemakje rond te lopen en wat dingen op te meten en daarna gaan we ons voorstel doen. En dan maar duimen!
goedemorgen meiden, ja ze doen het ook echt super goed gelukkig!! zometeen gaan we ze dan eindelijk halen @within spannend zeg!! @hier het gaat de goede kant met me op...enige waar ik veel last van heb is hoofdpijn. en wanneer ik te veel doe merk ik het ook aan mijn buik maar ja het is natuurlijk ook pas 3 weken geleden en is toch een buikoperatie he...dus heb ook geen idee wanneer dat dat weg gaat zeg maar...
Je lichaam is hard bezig met herstellen natuurlijk Zal nog wel even gevoelig blijven.. Ik heb er altijd 5-6 weken last van gehad na een operatie aan mijn kont (in het begin ik-kan-niet-zitten-pijn, later gewoon gevoelig) maar dat is niet te vergelijken met een keizersnede natuurlijk Hier straks naar de gyn, spannend Nu eerst even rustig mijn kopje thee opdrinken terwijl manlief weer met zijn pootje omhoog zit, hij is er gisteren met een elektrische pompwagen overheen gereden, vanmorgen bij de HA geweest. Nu zit er een spalk omheen, gelukkig is het alleen zijn kleine teen dus kan hij gewoon autorijden en voorzichtig lopen.
He sasje fijn zeg dat je ze zo meteen mag ophalen, of misschien zijn jullie nu al bij ze!! Wat betreft je keizersnee, ik zou er sowieso 2 a 3 maanden vooruit trekken qua herstel. Had ik in ieder geval pas na 3 maanden had ik het idee weer qua buik ik ben er weer en de eerste 6 weken mag je niets zwaars tillen en bukken wordt ook niet aangeraden! Maar 1 troost je hebt 2 geweldige kinderen gekregen en na 3 maanden voel je je helemaal top!! Within oooohhhh spannend bij de gyn, ben benieuwd wat er nu wordt gedaan bij je?? En het huisje ik hoop zo dat ze akkoord gaan met jullie bod!! Je man in de kreukels, ook al is het zijn kleine teen!! Hoop dat ie snel opknapt!
Werd vannacht om 2.00 uur wakker nodig naar de wc, terug in bed kreeg ik me toch last van menstruatieachtige krampen. Wel weer in slaap gevallen, maar alleen maar raar gedroomd! Droom 1: Maandag in de auto op weg naar het ziekenhuis in me eentje heb dan toch een afspraak voor het toucheren. Zit er op de voorstoelen vuilniszakken. Zodat er geen vruchtwater of bloed op de stoelen van onze nieuwe auto terechtkomt. Een idee van manlief in me droom. Tijdens korte autorit komt de eerste er al uit en even later de tweede. Zit te hannessen met een sjaal die ik nog in de auto kan vinden en doe die een beetje om de twee heen. En kom dan met alletwee aan in het ziekenhuis. Droom 2: Ook maandag kom aan bij de gyn om me te laten toucheren. Lig op zo'n geweldig hard bed met van die beensteunen. Gyn komt er aan en probeert te toucheren, maar breekt per ongeluk de vliezen. Hij krijgt de hele lading over zich heen en kan net onze eerste opvangen. Nog geen paar minuten later komt de tweede er aan en die is me een potje glibberig. Gyn kan het maar net opvangen en staat er een beetje stuntelig en beteuterd bij. Toen man opgebeld dat ze er waren en dat hij naar het ziekenhuis moest komen. Heb het idee dat ik na 2.00 uur niet echt meer heb geslapen, zo vermoeid kwam ik uit bed! O er waren nog meer dromen, maar die zal ik jullie maar besparen!
Nou, er was me een onderzoek enz beloofd, en dat ik zou weten waar ik aan toe zou zijn. Niet dus. Woensdag moet ik weer terug, dan gaat hij weer verder kijken. Het is niet mijn eigen gyn, die is nu op vakantie. Maar hij staat wel open voor inleiding, dat scheelt. Alleen de opmerking die hij maakte dat ie wel ergere gevallen had gezien vond ik niet zo leuk.. Heb niet goed uit kunnen leggen waarom ik ingeleid wil worden (lichaam en geest raken echt op), was overdonderd en stond binnen 5 minuten weer buiten.
Wanneer is je eigen gyn weer terug?? En ergere gevallen, was zeker weer een kerel die zoiets zei???? Die hebben het zelf nog nooit lichamelijk meegemaakt!!!!
Jep, was inderdaad een kerel Gelukkig ben ik iemand die snel de positieve kanten op zoekt, dus ook nu weer Dit weekend gewoon lekker afleiding zoeken, makelaar komt zo even de sleutel brengen van het huis zodat we op ons gemakje kunnen rondstruinen dit weekend, dus dan heb ik wat te doen
Hè within, wat balen dat er nu nog niks duidelijk is.. Claudia wat een bizarre dromen haha! Ik kan als verse moeder gelijk aan de slag, m'n kleine vriendje is erg misselijk en heeft enorme hoofdpijn.. Hij mag daarom alleen door ons vastgehouden worden. Maar ondanks alles wat hij zo snel al heeft meegemaakt doet hij het super goed, hij ligt lekker in z'n bedje naast mijn bed te slapen.. Heel onwerkelijk allemaal! Mijn onderkant is flink toegetakeld dus dat voelt inmiddels alsof er nog een basketbal inhangt maar al met al voel ik mij super goed! Denk dat dat gevoel down under ook snel wat beter wordt, mag ook eigenlijk niet klagen, we zijn nog maar net 7 uur verder! Trouwens wel fascinerend hoe snel zo'n buik terug plooit.. Hij is heus niet gelijk strak maar het ziet er best goed uit al zeg ik t zelf ik ga nog even proberen te slapen voor de verpleging komt voor zijn patacetamol.
*breekt even in* Hai dames, ik lees hier heeeeeeel af en toe mee omdat er een aantal dames hier actief zijn die eerst in het andere topic zaten Wil Riverr van harte feliciteren met haar zoontje (want als ik het zo lees ben je gisteren bevallen?)!! En alle dames natuurlijk nog veel succes wensen met de laatste loodjes en hoop dat het voor iedereen een vlotte en voorspoedige bevalling mag worden!
Riverr ook hier gefeliciteerd Het zal voor beide inderdaad wel heftig geweest zijn, neem je rust en hopelijk knappen jullie beide snel op
@River: hier ook nogmaals gefeliciteerd! Merk door Facebook dat ik hier echt minder kom... Toch wel jammer, dus maar weer eens proberen bij te houden. Typen met mijn vochtvingers is wel minder prettig, maar we zijn toch hier begonnen...