Mei Mama's 2013 - Het Kleinere Clubje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meidenmama76, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meidenmama76

meidenmama76 Niet meer actief

Hallo zustertje! :D Welkom en gefeliciteerd! ;)

Grappig hoor, van de een op andere dag supermisselijk.. Daar ben je mooi klaar mee. ;):p Merk je wel ineens dat je echt zwanger bent, of niet?

Hier eigenlijk geen tot weinig kwaaltjes nog. Moe, niet heel erg, maar ik merk wel dat ik minder energie heb. Vaker plassen. ;) Gelukkig nog niet elke nacht, al zitten er nachten tussen. Waar ik het meeste last van heb zijn mijn darmen, opgeblazen gevoel en last van obstipatie. Maar ik mag niet klagen. :D Ben niet echt misselijk, wel beroerd, maar op de achtergrond.

2. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Hallo!

Mag k ook meeschrijven? Zal me gelijk ff voorstellen: Ben mama4life, 28 jaar, heb n lieve vriend van 29 en sinds afgelopen december ook al mama van t liefste zoontje ter wereld.... :D

Morgen voor t eerst testen, maar ons beider gevoel zegt van wel... En ben nu 11 dagen overtijd...

Knufs

3. meidenmama76

Mama4life, tuurlijk mag je meekletsen. ;) Ik ben heel benieuwd of jullie er ook een mei kindje bijkrijgen. :) Ik had al 100x getest... :p

Maar je gaat morgenochtend testen, begrijp ik? Toch wel spannend hoor!

4. n1986

n1986 Actief lid

30 jul 2012
    455
    0
    16
    Werken in de kinderopvang
    Gelderland
    Hoi allemaal,
    Zou ik hier ook mee mogen kletsen? Bij die andere houd ik het niet meer bij.
    Ik ben 26 jaar, mijn vriend is 30. In juli in mijn spiraal eruit gegaan en was gelijk de eerste ronde zwanger. Als het goed is ben ik vandaag 6 weken en 4 dagen zwanger. Uitgerekend op 1 mei 2013!
    Sinds vorige week erg misselijk. Begint 's nachts tot eind van de middag. Overgeven,overgeven,overgeven.. Constant:(
    Heb vrijdag tabletten van de huisarts gekregen. Neem er een voor het slapen gaan en smorgens nog een. Het onderdrukt het overgeven iig. Verder is m'n energie ver te zoeken en slaap sinds dinsdag snachts amper.
    Herkennen jullie dit allemaal?

Groetjes n1986
    Oja hoe krijg ik ook zo'n banner?

5. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    @Ashiki... k Wil ook wel oneindig testen... Maar stond er donderdag pas bij stil en nog geen tijd gehad om ze in huis te halen.... :) Helaas.... Whahah! Maar heb wel kriebels voor morgenochtend.... :cool: k Blijf duimen tot k n 1e streep zie.... ;)

@n1986, je kan rechts net boven t midden naar je profiel gaan (jouw naam is dikgedrukt) en daar is t n btje de aanwijzingen volgen... Alleen moet je dan nog wel n banner maken (via andere site).... Succes ermee! Oh en gefeliciteerd!

6. meidenmama76

He, leuk dat hier zich steeds meer aanmelden! Ik hoop dat iedereen met regelmaat blijft meekletsen, want er hebben zich inmiddels heel wat aabgemeld, maar veel heb ik nog niet weer gezien. :(

Maar welkom n1986! :D En gefeliciteerd natuurlijk! ;) Je hebt het wel flink pittig hoor, met dat overgeven zeg. Bah! Kwaaltjes zijn fijn als bevestiging, maar dit is teveel van het goede... ;)

Banner kan je inderdaad in je handtekening zetten, bij Gebruikersinstellingen. Volgens mij kom je er als je op de link klikt. ;) Bij handtekening wijzigen... Suc6!

Lukt het om een banner te vinden?

7. Within

Within Niet meer actief

Je hebt mooie banners van ZP zelf, bovenin bij het kopje banners :) Of klik op 1 van de banners van de meiden!

8. meidenmama76

En mama4life, ik duim mee hoor! Hoeveel testen heb je, want met 11 dagen overtijd hoef je niet te wachten op ochtendurine! :D Ik zeg: nu testen! :p Ben wel erg nieuwsgierig hoor!

Waren jullie er heel bewust mee bezig of meer "als het komt is het goed"-achtig?

N1986, jullie ook snel zwanger na het stoppen met je spiraal! Super hoor! :)

9. meidenmama76

Mei Mama's 2013

Zwangeren:

06-05-2013 - Ashiki - 36 jaar - 6de kindje - Thuisbevalling - Borstvoeding - Denkt: Jongen - Is: ....
    10-05-2013 - Within - 24 jaar - 1e kindje - Ziekenhuisbevalling - Borstvoeding - Denkt: Meisje - Is: .....
    17-05-2013 - Sasje24 - 26 jaar- 1e kindje - Ziekenhuisbevalling - Flesvoeding -
    Denkt: Jongen - Is: .....

Afspraken:

28-09-2012 - Sasje24- 1e echo
    04-10-2013 - Askiki - Intake + 1ste Echo

Zet jezelf erbij (of vraag het even aan iemand). :D

10. n1986

n1986 Actief lid

30 jul 2012
    455
    0
    16
    Gelderland
    Mei Mama's 2013

Zwangeren:

01-05-2013 - n1986 - 26 jaar - 1e kindje - Thuisbevalling - weet nog niet - Denkt jongen - Is: .....
    06-05-2013 - Ashiki - 36 jaar - 6de kindje - Thuisbevalling - Borstvoeding - Denkt: Jongen - Is: ....
    10-05-2013 - Within - 24 jaar - 1e kindje - Ziekenhuisbevalling - Borstvoeding - Denkt: Meisje - Is: .....
    17-05-2013 - Sasje24 - 26 jaar- 1e kindje - Ziekenhuisbevalling - Flesvoeding -
    Denkt: Jongen - Is: .....

Afspraken:

28-09-2012 - n1986 - 1e echo

11. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    @Ashiki... k Heb dus GEEN test in huis... Frusterend tot en met... ;) En morgen kan k er pas 1 gaan halen... Whaha! Ook pas tegen 11 uur... Dus morgen tegen half 12 (moet ook nog terugfietsen) heb k uitsluitsel.... :D Iig bedankt voor t meeduimen... :cool:

@Iemand.... Hoe zet k mezelf daarbij dan??? :p

12. Within

Within Niet meer actief

Tekst kopieren en plakken in je eigen reactie en jezelf erbij zetten :)

13. meidenmama76

Oh zo, heb ik verkeerd gelezen dan. Morgen tegen na 11 uur pas... ;) Kan je niet in de winkel even plassen. :p Wat ontzettend spannend zeg! Welke kwaaltjes heb je dan?

Je kan ook de "quote" knop van het bericht gebruiken en dan in het begin de [quote....] en aan het eind de [quote...] weghalen. Tekst toevoegen, kleuren evt. boven uitkiezen.. ;) Suc6!

14. meidenmama76

Within, begint het al spannender te worden? Morgen misschien een echo? Hoe groot schat jij de kans?

15. n1986

n1986 Actief lid

30 jul 2012
    455
    0
    16
    Gelderland
    Ik heb even een aantal pagina's terug gelezen zodat ik kan reageren!
    Aller eerst allemaal gefelciteerd!
    Idd veel bijzondere verhalen! Ging even hard nadenken of wij iets bijzonders hadden ;) Naja in 1x keer raak is bijzonder toch:)

@Sasje24: Jeetje jullie hebben lang moeten wachten, respect!

@River: Het maakt toch niet uit hoelang jullie samen zijn, zolang jullie maar gelukkig zijn! Wat shit dat het de vorige keer mis ging. Na hoeveel weken?

@Ashiki: Dank je wel! Het is gelukt met de banner:) Ja de kwaaltjes zijn verschrikkelijk. Maar gelukkig werken de tabletten een beetje. Niet 100% maar hoef iig niet meer over te geven. Merk wel dat ik echt kleine beetjes moet eten steeds. Ben snel flauw!

@Mama4life: Ik heb nog heel veel testen hier liggen;) Kom ze maar halen ben wel nieuwsgierig;)

16. meidenmama76

Dit werkt wel sneller! :D Weer wat geleerd! Dank je... ;)

17. Within

Within Niet meer actief

Ja begin het best spannend te vinden! Acht de kans niet groot, voorkomt teleurstelling ;) Maar het zou wel leuk zijn!

18. meidenmama76

Dat wil ik net zeggen! :D Na het verwijderen meteen zwanger... Bijzonder hoor! ;) Meestal duurt het wel even voordat de cyclus weer "normaal" is.

Wel fijn dat de medicijnen helpen. Veel blijven drinken, om het vocht weer even aan te vullen. En er zijn genoeg voorbeelden te vinden voor lichte hapjes om je maag langzaam aan wat te laten accepteren. Meeste kwaaltjes houden tegen 10/11 weken weer op of verminderen sterk iig. Sterkte ermee!

19. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Zo morgen maar een hoop bijlezen in dit topic. Had een druk weekend, ben echt helemaal kapot. Merk duidelijk dat ik minder energie heb. En de misselijkheid word jammer genoeg steeds erger. In de ochtend tot een uur of 1 en om 5 uur in de avond begint het weer.

Mei Mama's 2013

Zwangeren:
    01-05-2013 - n1986 - 26 jaar - 1e kindje - Thuisbevalling - weet nog niet - Denkt jongen - Is: .....
    06-05-2013 - polkadotjes - 22 jaar - 1e kindje - Ziekenhuisbevalling - Borstvoeding - Denkt: Jongen - Is: .....
    17-05-2013 - Sasje24 - 26 jaar- 1e kindje - Ziekenhuisbevalling - Flesvoeding - Denkt: Jongen - Is: .....

Afspraken:

28-09-2012 - n1986 - 1e echo

20. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Mmh nou oeps ik heb iets gedaan waardoor de kleur weg is.
    Ik snap ook echt helemaal niks van dit forum. Hahaha

Deel Deze Pagina