Mei Mama's 2013 - Het Kleinere Clubje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meidenmama76, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MomOf2

MomOf2 Actief lid

2 sep 2012
    199
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ook mij gaat het andere topic veel te snel. Je leert niemand kennen. Goed als ik hier mee kom kletsen?
    Zal iets over mezelf vertellen, ben 30 jaar, getrouwd, mama van een prachtige dochter (5) en zoon (3) en nu dus zwanger van de 3e. O'ja, woonachtig in de provincie Groningen.

2. MomOf2

MomOf2 Actief lid

2 sep 2012
    199
    0
    0
    Mei Mama's 2013

Zwangeren:
    01-05-2013 - n1986 - 26 jaar - 1e kindje - Thuisbevalling - weet nog niet - Denkt jongen - Is: .....
    06-05-2013 - Ashiki - 36 jaar - 6de kindje - Thuisbevalling - Borstvoeding - Denkt: Jongen - Is: ....
    06-05-2013 - polkadotjes - 22 jaar - 1e kindje - Ziekenhuisbevalling - Borstvoeding - Denkt: Jongen - Is: .....
    08-05-2013 - MomOf2 - 30 jaar - 3e kindje - Thuisbevalling - Borstvoeding - Denkt: Meisje - Is: .....
    10-05-2013 - Within - 24 jaar - 1e kindje - Ziekenhuisbevalling - Borstvoeding - Denkt: Meisje - Is: .....
    17-05-2013 - Sasje24 - 26 jaar- 1e kindje - Ziekenhuisbevalling - Flesvoeding - Denkt: Jongen - Is: .....

Afspraken:

28-09-2012 - Sasje24- 1e echo
    28-09-2012 - n1986 - 1e echo
    04-10-2013 - Askiki - Intake + 1ste Echo
    05-10 2012 - MomOf2 - Intake VK

Als je 'quote' gebruikt blijft de opmaak bestaan, vervolgens het eerste [/QUOTE] en het laatste [/QUOTE] even weghalen. Dan komt het niet als 'quote' in je bericht te staan.

3. MomOf2

MomOf2 Actief lid

2 sep 2012
    199
    0
    0
    Ben zo vrij geweest mezelf toe te voegen aan het lijstje. Zag een bericht dat de kleuren weg waren dus heb wat kleur toegevoegd...

4. Mijnbaby06

Mijnbaby06 Niet meer actief

hoi allemaal
    ik ben eind april uitgerekend dus wil lekker mee kletsen , als jullie dat goed vinden haha:)
    ik ben over twee dagen 8 weken zwanger. het is mijn eerste kind. en ben een alleenstaande mama.
    kwaaltjes: heel erg moe, veel plassen, moelijke stoelgang, gevoelige borsten en aders te zien. verder heel erg misselijk:(

en heb mij aangemeld voor moeders voor moeders
    zijn er mensen die daar ook aan mee doen?

5. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Denk dat k dan fietsend ook pas morgenochtend weer retour ben.... :D

@Ashiki, kwaaltjes nog niet echt, maar die had k bij mn vorige zwangerschap ook niet... Ja later, lustte k echt geen vlees meer... :( En volle/gevoelige borsten... :D Maar dat is volgens vriendlief geen kwaaltje.... :cool:

@Mijnbaby06, welkom... Klets gezellig mee hiero.... Heb net je eigen topic gelezen, ontzettend veel respect dat jij kiest voor jezelf en je kindje! Geniet ervan meid... En je mag altijd pb-en als je "je ei" kwijt moet (grappig om dat hiero zo te schrijven btw).... ;) k Heb mezelf vanmiddag ook aangemeld voor mvm... Vind t n nobel doel en als k er n andere (as) moeder mee kan helpen... Waarom niet, k bedoel k doe er toch niets mee zelf.... ;)

Zal mezelf zo ff kopieren en plakken in t lijstje... :cool:

6. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Mei Mama's 2013

Zwangeren:
    01-05-2013 - n1986 - 26 jaar - 1e kindje - Thuisbevalling - weet nog niet - Denkt jongen - Is: .....
    06-05-2013 - Ashiki - 36 jaar - 6de kindje - Thuisbevalling - Borstvoeding - Denkt: Jongen - Is: ....
    06-05-2013 - polkadotjes - 22 jaar - 1e kindje - Ziekenhuisbevalling - Borstvoeding - Denkt: Jongen - Is: .....
    08-05-2013 - MomOf2 - 30 jaar - 3e kindje - Thuisbevalling - Borstvoeding - Denkt: Meisje - Is: .....
    08-05-2012 - Mama4life - 28 jaar - 2e kindje - Ziekenhuisbevalling - Denkt: Meisje - Is: .....
    10-05-2013 - Within - 24 jaar - 1e kindje - Ziekenhuisbevalling - Borstvoeding - Denkt: Meisje - Is: .....
    17-05-2013 - Sasje24 - 26 jaar- 1e kindje - Ziekenhuisbevalling - Flesvoeding - Denkt: Jongen - Is: .....

Afspraken:

04-10-2013 - Askiki - Intake + 1ste Echo

7. meidenmama76

meidenmama76 Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Leuk dat het drukker begint te worden! Gezellig! En ik kom straks even bijlezen en reageren hoor, eerst mijn meiden op school/psz droppen.

Within, veel suc6 bij de HA en ik duim voor een surprise echo! :D

En Mama4life, hou je plas op! O nee, dat hoeft niet! :p Bespaar je energie, zodat je sneller kunt fietsen... :D

Ben er over een uurtje weer! :)

8. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Welkom nieuwe zwangere meiden! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

9. Within

Within Niet meer actief

Welkom nieuwe meiden :D Gezellig!!

Straks naar de HA, Spannend! Moet wel meteen daarna naar therapie dus misschien dat ik jullie op de hoogte breng via mijn telefoon.

Gisteren hebben we het de laatste persoon verteld die het al mocht weten, namelijk mijn schoonzusje. Ze kreeg een romper met "ik ben tantes knuffel", keek ons verbaasd aan en vroeg "betekend het ook wat" en toen mijn man dus zei van wel, sprong ze bijna van de bank af ^^ Zo leuk!

10. Within

Within Niet meer actief

Update; Geen echo :p met 8 weken pas. Mag gelukkig naar de VK dus dat gaan we vandaag maar regelen ^^

11. meidenmama76

He jammer, Within... ;) Maar echt iets had je ook niet gezien, waarschijnlijk alleen een zwangerschapsring, maar het had leuk geweest. :D

Leuk hoe je schoonzusje reageerde! :D Hihi.. Wordt ze voor het eerst tante?

12. Within

Within Niet meer actief

Jep, schoonzusje is het enige zusje wat mijn man heeft, ze zijn met z'n 2en thuis. Dus dat haar grote broer nu papa word is helemaal bijzonder.

Mijn (tweeling)zus was net zo blij en mijn broertje die moest er even aan wennen maar vind het geweldig.

13. meidenmama76

Nou, even bijgelezen nu... De reacties: :D

@Polkadotjes: Jij ook al zo'n last van misselijkheid? Bah! En minder energie herken ik wel. Even de trap op en neer rennen en ik sta beneden te hijgen. :D Lijk wel bejaard... :p

En ik heb ook geen idee wat je met het lijstje gedaan hebt :D, maar gewoon blijven proberen, dan leer je steeds beter hoe de dingen hier werken. ;)

@Momof2: Welkom! :D Het lukt mij ook niet om in die grote groep echt contact te maken, ik vergeet steeds welke naam bij welk verhaal hoort. ;) Vandaar een kleiner clubje. ;)

@Mijnbaby06: Tuurlijk mag dat, al wordt je waarschijnlijk geen Mei mama. ;) En ik doe niet mee aan MvM. Als ze het zouden ophalen wel, maar dat doen ze hier niet. En ik zie mezelf niet met kratten op de fiets heel het dorp doorfietsen. Dan zou ik het al stiekem 's avonds moeten doen, anders weet de hele buurt het en we willen het nog even stil houden. Eerst een goede echo. ;) Misschien dat ik mij dan nog aanmeld. Het kan tot 16 weken toch? Ik krijg met 9 weken mijn echo.

@Mama4life: Je hebt jezelf al aangemeld bij MvM? :$ Je hebt nog niet eens getest? :D Je bent dus echt zeker van je gevoel. Hihi.. Ik kon nooit zo op mijn gevoel vertrouwen, nam mezelf steeds in de maling. ;)

@Riverr: Hoi! :D

@Within: Leuk hoor, dat iedereen zo blij is voor jullie! Maar tweelingzus... Dus jij hebt een grotere kans om zelf een tweeling te krijgen? Ook spannend!

14. meidenmama76

Mei Mama's 2013

Zwangeren:

06-05-2013 - Polkadotjes - 22 jaar - 1e kindje - Ziekenhuisbevalling - Borstvoeding - Denkt: Jongen - Is: .....
    08-05-2012 - Mama4life - 28 jaar - 2e kindje - Ziekenhuisbevalling - Denkt: Meisje - Is: .....

Afspraken:

10-09-2012 - Mama4Life - Gaat testen!!! :D

04-10-2013 - Ashiki - Intake + 1ste Echo

Als je 'quote' gebruikt blijft de opmaak bestaan, vervolgens het eerste [QUOTE =] en het laatste [/QUOTE] even weghalen. Dan komt het niet als 'quote' in je bericht te staan.

15. Within

Within Niet meer actief

Jep! Heel eerlijk? Ik hoop het niet..

16. meidenmama76

Je hoopt het niet, vanwege? De risico's, de drukte? Hoe heb jij trouwens ervaren, een van een tweeling zijn?

17. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    #97 mama4life, 10 sep 2012
    Laatst bewerkt: 10 sep 2012
    Whahahah Ashiki.... :D Nog anderhalf uur.... ;) Vinnut zooooo spannend.... En dat terwijl mn zoontje nog geen jaar oud is, dus k weet nog heeeeeel goed wat k kan verwachten.... :p Mja, t blijft toch altijd n wonder.... :cool:

@All other ladies, allemaal nog gefeliciteerd met de zwangerschappen! En n hele fijne dag gewenst.....:)

*EDIT*

Zie dat k n pagina heb gemist met lezen.... ;)

Volgens mij vindt Ashiki t testen van mij net zo spannend als ikzelf.... :D Whahahah!

Ja heb mezelf al aangemeld, ben niet zo'n twijfel-/draaikont met zulke dingen... Met andere dingen soms weer echt wel.... :)
    Vorig jaar zei zelfs de Ha dat k nieh zwanger kon zijn.... Want k was immers aan de pil... Die verklaarde me nog net niet rijp voor n instelling toen k zei dat k toch n test wilde doen.... :D

Lees dat sommige last hebben van misselijkheid... Dat lijkt me echt naar... Hoop stiekem net zo'n zwangerschap te hebben als de vorige... Toen kreeg k halverwege last van n btje bi... Oh ja en maagzuur aan t eind... Verder... Appeltje eitje.... :$

18. meidenmama76

Hihi.. Echt wel! Ik zit steeds naar de klok te kijken. :p Nog even geduld... Heel even wachten... :D

En ik ben ook straalverwend tijdens de zwangerschappen hoor. Amper kwaaltjes, beschaafd buikje, makkelijke en snelle bevallingen (geen scheuren, geen hechtingen dus, geen straie), inderdaad appeltje eitje.. :D Alleen maagzuur, soms rugpijn (vaak eigen schuld dikke bult hoor, ik ga maar door terwijl ik weet dat ik moet stoppen :)) en het 1000 miniplasjes per uur probleem, maar meer niet eigenlijk. Of ik vergeet nu wat... Oh ja, vergeetachtigheid.. :p

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

ik haak vanaf hier weer in hoor want het gaat ook hier redelijk snel als je 1 dag niet hebt kunnen lezen ;)

20. meidenmama76

Serieus? Hahaha... Apart verhaal ben je dus! :p Nou dan feliciteer ik je maar alvast! :D

Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina