Hihi.. Is niet veel bijzonders gebeurd nog. Er zijn wat nieuwe mama's bijgekomen en we wachten op de + test van Mama4life! Hoe was het werken gisteren? Vermoeiend?
@Ashiki, vandaag kruipt de klok idd.... Whahaha! Nou de makkelijke, snelle bevalling heb k nieh gehad.... Ruim 19 uur, waarvan 8.5 met weeenstorm aan zo'n fijn infuus... En helaas wel gescheurd, maar niet heel erg.... Dus dat viel mee... Ja de vergeetachtigheid was k ook vergeten....
Verdorie wat ben jij snel... Had deze dus alweer gemist... Ja k ben n apart verhaal.... Maar gelukkig n heel stuk wijzer dan vorig jaar wat betreft zwanger, verloskundige, huisarts.... Al is dat n heeeeeeeeeeel ander verhaal.... Thanks.... Zal n foto plaatsen zodra.....................
Klinkt als een pittige bevalling zeg! Hoop dat het je deze keer bespaard blijft. Welke test ga je halen? CB met weken?
Zo hee :O Je hebt even een druk weekend en er zijn me toch een reacties bij gekomen! Haha. Maar gezellig, alle nieuwe mei-mama's: welkom en gefeliciteerd! Verder iedereen een goed weekend gehad?
Ik wel hoor! Heerlijk weertje, dus ik is helemaal happy! We zitten te wachten op de + test van Mama4life.. Op dit moment druk aan het fietsen, of iig bijna.. Er is een lijstje waar je jezelf op kan zetten. Ergens..
mama4life jij bent wel heel zeker van je zaak dat je zwanger bent he....ben erg benieuwd of je gelijk gaat krijgen!!! @hier het werken ging goed...ik ben ziek geweest want de punctie is niet goed gegaan bij mij voor de ivf en daarna goed ziek geweest waarna ik 3 dagen in zh heb gelegen en het heel spannend was of ik uberhaupt een terugplaatsing zou krijgen...en dit is toch gebeurd en dus totaal niet verwacht dat we nu zwangr zouden zijn omdat ik me echt heel beroerd heb gevoeld maar het is dus echt zo dus gisteren pas weer voor het eerst echt gewerkt en het ging wel goed...ik ben alleen moe moe moe moe!!
Echt een gelukskindje dus. Bijzonder hoor, zo'n verhaal! Weten ze het wel op je werk? Ook omdat je al in het MMM traject zit.
ja alle collega's wisten wanneer het d day was zeg maar dus degene wat ik al heb gezien weten het inderdaad al.
en oh ik me net ook opgegeven voor mvm maar meer omdat ik weet hoe belangrijk het is want ik heb het zelf ook hard nodig gehad!!!
Omdat ik zelf al een tweeling ben en dit dus vanuit eigen ervaring weet hoe het is. Ik wil dat mijn kinderen als individu worden gezien en niet als 1, zoals ik mijn hele leven zal houden. Over MvM; Ik twijfel nog. Ik woon op een flat en zie het niet zitten om de flessen elke week beneden voor de deur te gaan zetten..
Ik kan mij er wel iets bij voorstellen. Het zal er natuurlijk ook mee te maken hebben hoe je verder wordt opgevoed en gezien door de omgeving. Ik ken toevallig meerdere tweelingmoeders, en een moeder kleed haar tweeling echt altijd hetzelfde, ze zitten op dezelfde school, op dezelfde voetbalclub, etc. Vind het altijd zo sneu voor die jochies. Mijn gevoel zegt mij dat dat niet gezond is voor kinderen, maar wie ben ik. De andere moeders behandelen hun kinderen echt als individuen gelukkig. Het zijn ook twee kinderen met verschillende karakters.
oh ik snap wel dat je niet wilt sleepen met de kratten maar je moest eens weten hoe belangrijk het is dat vrouwen er aan mee doen!!!!! je zou het zelf maar nodig hebben gehad en dan hoor je dat mensen zo denken...
Ja, ik zit ook zo te twijfelen.. Zou je die kratten kunnen verstoppen? In een shopperbag ofzo? Want ik wil echt wel meedoen, maar ik zit met hele nieuwsgierige buren en ik moet ze brengen en halen... Dat is mijn probleem...
Oh dat slepen enz doe ik met alle liefde hoor!! Alleen vind ik het niet zo'n prettig idee om het buiten voor de portiek neer te zetten
Mijn moeder heeft ons ook zeker wel als 2 personen opgevoed. Wel dezelfde kleding, maar andere kleur of iets wat leuk bij elkaar stond. Later mochten we zelf kiezen en we hadden gelukkig niet dezelfde smaak Maar het gaat meer om de omgeving die je als 1 ziet, dat is zo jammer. We gaan het zien! Zijn het er 2 ben ik ook enorm blij hoor!! Moeten we alleen wel gaan verhuizen
ik heb even gemist waarom er bij jullie de twijfel voor een tweeling is whitin? @mvm ja hoor je kan een plek met hun afspreken waar je het neer zet en mag ook zeker een tas omheen hoor dat bekijken ze allemaal samen met jou!!