Mei Mama's 2013 - Het Kleinere Clubje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meidenmama76, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Within

Within Niet meer actief

Ik ben er zelf 1 van een tweeling :) Dus verhoogde kans volgens de HA.

@mvm: Ik ga me aanmelden dan!

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jammer van je nega test....

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    enne within goed dat je je aanmeld ;) je kunt altijd nog nee zeggen mocht het je echt een te gedoe zijn!

4. Within

Within Niet meer actief

Ik heb me aangemeld!

En inmiddels ook voor kraamzorg en de verloskundige :p Wat komt er enorm veel op je af zo!

5. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Thanks... Volgende ronde beter! :)

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja hoe zit het eigenlijk met kraamzorg...?? moet je dat voor een x aantal weken hebben geregeld???

ik heb net wel al de bio oil gekocht ivm de komende striemen hoop ik ;)

7. flotsje

flotsje Niet meer actief

hallo allemaal.. mag ik me ook aanmelden bij jullie? ik vind het in het andere topic ook veel te snel gaan! Ik ben nu op de camping hihi maar woensdag weer thuis...

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik ga ook werken dus niet te veel kletsen he want dan houdt ik het niet meer bij :)

9. meidenmama76

meidenmama76 Niet meer actief

Mama4life... Negatief... Wat balen zeg! Helemaal als je er zelf zo zeker van was... :( Heel veel suc6 met de volgende ronde dan maar! ;)

10. meidenmama76

Ik doe mijn best, Sasje... :D Maar ik beloof niks... :p Werk ze!

Enne kraamzorg is zsm, helemaal als je in grote steden woont! ;)

11. meidenmama76

Hallo Flotsje. Welkom! :D Veel plezier op de camping verder. ;)

Within, de buitenwereld dus. ;) Ja, dat hou je moeilijk tegen... Iig fijn dat je moeder dit niet deed. ;)

12. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Hallo ik ben Claudia, moeder van een 3 jarige zoon en een dochter van 8 maanden oud, getrouwd en inmiddels zwanger van de derde. Het is nog maar pril maar ik heb goede hoop!

Mag ik meekletsen??

13. Within

Within Niet meer actief

Gezellig!!

@kraamzorg; Vandaag maar ook meteen geregeld. Moet voor de 20 weken maar zo snel mogelijk.

14. meidenmama76

Tuurlijk! :D Gezellig, welkom en gefeliciteerd!

Een derde op komst... Leuk joh! :) Wanneer ben je uitgerekend?

15. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Pff wilde ik de verloskundige bellen. Zijn ze morgen pas weer bereikbaar.
    Had me aangemeld via een formulier op internet en als je dan niet na 3 dagen bericht had moest je even bellen. Nu heb ik dat formulier vorige week zondag al ingevuld....dus dacht nou dan bel ik maar eens.
    Morgen dus nogmaals proberen!

Wij hebben trouwens gister onwijs leuk nieuws gehad dat vrienden van ons ook een kindje krijgen! Ongeveer 2/3 weken voor ons kindje word verwacht. dus wij hebben ook gelijk ons nieuws verteld. En we vinden het allemaal heel bijzonder en onwijs leuk dat de kindjes vlak na elkaar mogen komen.

16. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Hoi Hoi!

Wow zelfs hier word snel veel gekletst;)
    Alle 'nieuwe' zwangere gefeliciteerd!

@ polkadotjes: dat is echt superleuk! kunnen jullie lekker samen shoppen enzo. En morgen indd nog maar is proberen te bellen.

Kraamzorg,, hmm ik denk dat ik daar mee wacht tot na de echo.. Dan is het echt zeker.

@ hier; Nog steeds enorm misselijk, hou echt niks binnen ben ook niks meer waard, lig als een vaatdoekje op de bank. :( Hopelijk houdt dit niet nog 7,5 maand aan.. Ik voel me iig wel zwanger nu haha.

17. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Sorry voor de late reactie, even twee lekkere drukke dagen gehad en heerlijk van het weer genoten!

Dit is ons eerste kindje, en volgens internet 1 mei uitgerekend. 3 oktober pas de eerste echo! En wat duurt wachten dan ook lang zeg :)
    Mn schoonmoeder riep direct dat het een meisje zal zijn, en ergens hebben wij dat gevoel ook. Maar het maakt me natuurlijk niks uit :)

Zal verder even gaan bijlezen, jullie zijn anders ook behoorlijk hard gegaan :D

18. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Ik zag jullie berichtjes over MvM. Ik heb bij de verloskundige aangegeven dat ik mee wilde doen. Vandaag ben ik gebeld door echt een super lieve, vrolijke en vriendelijke vrouw van MvM. Donderdag kont ze langs, ben benieuwd!

Ik vergat trwns nog even wat te vertellen over ons :) vl is 30, ik 27. En eigenlijk de tweede ronde beetje gericht klussen was het raak, wat een geluk! We zijn ontzettend blij, maar kunnen het eigenlijk nog steeds niet helemaal bevatten. Dat zal misschien komen na de eerste echo?
    Ik ben best snel vermoeid, en sinds gisteren erg misselijk! Zonder overgeven gelukkig :D

Ik moet me nog even toevoegen aan het lijstje, maar gebruik de tab nu, en die is niet handig met dat soort dingen XD

19. n1986

n1986 Actief lid

30 jul 2012
    455
    0
    16
    Werken in de kinderopvang
    Gelderland
    Hoi allemaal,
    Hier word idd ook veel gekletst! Maar wel gezellig!
    Wie hebben jullie het allemaal al verteld? Ik kan het echt niet meer voor me houden. Ook omdat ik me echt niet lekker voel. Heb het idee dat het op m'n voorhoofd geschreven staat.
    2 collega's weten het nu en 2 vriendinnen. Wou eigenlijk wachten tot de eerste echo op 28 sept maar weet niet of het me lukt om te wachten. Wil het zo graag aan m'n ouders en broers en schoonzussen vertellen. En aan m'n schoonouders en oma's! hihi:)
    Dus ben wel benieuwd aan wie jullie het verteld hebben en natuurlijk hoe?? Even kijken of er leuke dingen tussen zit :)

Liefs N1986

20. meidenmama76

Ik kom morgenochtend even bijlezen en reageren. ;)

Maar het gaat inderdaad ook hard hier... :) Ik vind het nu nog te doen. Even kijken of het voor iedereen nog leuk blijft en anders is het misschien een idee om een maximum aan "leden" toe te laten... Wat denken jullie? Ledenstop of nog even aankijken?

Deel Deze Pagina