@mikmak, welkom! Heftig wat je hebt mee gemaakt..ik duim ook op een goede zwangerschap en een kindje in je armen in mei! @wen, jeetje, goed bezig! Straks om tien uur lekker zwemmen met een vriendin, en vanmiddag lunchen en shoppen met mams..nu hopen dat ik vandaag niet zo misselijk ben als de afgelopen twee dagen!
@MikMak: Tja, met 8/9weken een kindje verliezen is natuurlijk heel anders dan op het einde van een zwangerschap een kindje verliezen, maar ik bedoel dat het sowieso heel naar is voor iemand om met welke termijn ook afscheid te moeten nemen van het kindje dat zo gewenst was. Ik zie dat jij ook een januari dochter hebt! Is ze net zo pittig als de mijne? Wat een driftkikker was dat zeg. Gelukkig is het nu stukken beter, omdat ze zichzelf duidelijk kan maken met taal, maar ik heb echt mijn handen vol gehad aan haar. @Anzza: Ik hoop het mee. Hier is de misselijkheid gelukkig weer afgenomen. Was duidelijk een piek rond 6 weken. Hoop dat er geen pieken meer komen. Veel plezier vanmiddag! Tip: Neem crackers mee! Hielp hier goed tegen de misselijkheid.
@mikmak: gefeliciteerd en welkom hier. Pfff... wat een onderschrift.... snap je gematigdheid.... kreeg er kippenvel van... Hier aardig brak na een toch al te korte nacht, als je dan ook nog slecht slaapt gaat het dubbelop. Ga vanavond ècht op tijd op bed
@Ashiki, thnx, ga ik proberen! Probeer sowieso wel te eten steeds, maar gaat niet van harte Maar ja, van niet eten wordt het natuurlijk helemaal niet beter! Voel me nu ook totaal niet lekker...hoop dat dit mijn piek is, een paar dagen en dat het dan ook weg trekt! @ Momof2, goedemorgen Vanavond dus gewoon niet te lang blijven hangen hier
@ashiki, ja haha zit een behoorlijk tempramentje in ja... pfffffff als ik behang had was ik al aan de 8ste keer opnieuw behangen zo vaal is ze er al achter geplakt.. maar zo driftig en kattig zo lief is ze ook. een vmk is echt geen punt in mijn ogen, is jammer maar niet het einde van de wereld ... wij moesten arnaud aangeven,althans de uitvaarder, is arnaudje gaan aangeven, en dan krijg je gelijk akte van overlijden mee... en dat allemaal aan het zelfde loket van geboorte. dat is zo bot. voor 26 weken kun je nog beslissen wat je moet doen. erna ben je verplicht om het kindje te begraven... in ons geval ligt ons mannetje bij mijn vader die een jaar ervoor is overleden... @momof2, ja bedankt... korte nachten komen er nog genoeg vrees ik
goedemorgen meiden, @mikmak ook jij hier van harte welkom en er was nog iemand nieuw geloof ik maar ben de naam vergeten..."schaam" ook jij van harte welkom en gefeliciteerd!! @mvm al opgegeven? ik heb al bijna 1 week erop zitten hihi! nog 11 weken te gaan.....bah ga wel over mijn nek van die vieze stank lucht!! hier ook vooral s ochtends na het douchen misselijk maar nu ik dat dus niet meer doe gaat het beter. en zodra ik iets eet zakt de misselijkheid ook af gelukkig
Goedemorgen iedereen! Zo had even een drukke en beroerde week qua misselijkheid dus had geen puf om hier op het forum te komen.. Dus nog een hoop bijlezen! Ik kan echt nauwelijks iets eten. Ja ik heb wel onwijs zin in frikandellen speciaal of vieze vette hamburgers... Maar dat is niet echt handig iedere dag haha We zijn gister een stukje wezen fietsen in de buurt waar we een huis willen kopen. En we waren echt opslag verliefd op een hoekwoning! Zo mooi en schattig huisje! Gelijk thuis op funda gekeken en het valt binnen ons budget ! Plus direct beschrikbaar. Moehoahaha we zitten hier echt met verliefdsheid kriebels vanwege het hiuis haha. Och ik had een zwangerschaps plus wij jonge ouders tijdschrift gekregen. Me vriend heeft er uren in zitten lezen. Af en toe hoorde ik een harde kreun en zucht of een Oeh. Hij was blijkbaar bevallingstips en verhalen aan het lezen hahha.
Goedemorgen dames! Even een berichtje en flink wat doorlezen voor ik naar het werk ga. Welkom nieuwe dames! @Polkadotjes: Ik hoop niet dat je nú zin hebt in frikadellen speciaal en hamburgers (om 10 uur sochtends ) Maar ik ken het! Zaterdag moesten en zouden we patat eten, haha. Al moest ik op mijn kop gaan staan!
hihi vette hap....bleh ik eigenlijk helemaal niet zo...ik had zaterdag een friet speciaal gegeten en die heeft me de hele avond dwars gezeten dat ik dacht ik spuug hem dadelijk uit...dus die hoef ik niet meer en wat leuk van het huisje...en nu snel gaan bezichtingen?
@sasje, bedankt. @vette hap.. ligt eraan wat. vanmorgen gebakken ei gegeten... nou dat sla ik voorlopig maar over... maar een whopper of big tasty zou er nu wel ingaan... en dat ondanks dat ik gen BK of Mac fan ben... ga alleen voor kindlief
@MikMak: Zoals ik al zei is het inderdaad totaal niet te vergelijken. En kan ik mij heel goed voorstellen dat het voor jou echt een heel groot verschil is, omdat je het beide helaas hebt moeten meemaken, maar ik kan mij ook voorstellen dat het voor iemand ook heel moeilijk kan zijn om een kindje met 8/9 weken te moeten verliezen. Dat bedoelde ik eigenlijk meer. En jij dus ook een pittige tante... Maar inderdaad als ze lief is dan is ze ook echt heel erg lief. Donderstenen! @Sasje: Ik wacht vandaag nog af en dan bel ik er zelf wel achteraan. MvM, bedoel ik... @Polkadotjes: Jullie hebben je droomhuisje dus gevonden? Wauw! Leuk hoor! Wanneer gaan jullie contact opnemen om er eens te kijken? Of is het al besloten? En frikandellen? Hamburgers? Hahaha... Ik moet er niet aan denken nu.. Ik heb helemaal geen trek eigenlijk, eet wel hoor, maar mijn eetlust is weg. @Kletskous: Goedemorgen! Flink wat doorlezen? Eigen schuld.. Moet je maar wat vaker komen!
@MyxKisses: Gefeliciteerd en welkom! Morgen alweer 5 weken! Zonet mijn zoontje naar de peuterschool gebracht en nu zit mijn dochter naast me op de grond, vrolijk te babbelen. Sinds vorige week trekt ze zich omhoog in de box en gaat ze staan. Wat een leuk gezicht! Alleen het weer gaan zitten is nog even vervelend! hahahhaha
Dan zijn die pampers handig voor he?! BOEM! Leuk is dat, ze leren steeds meer en meer.. Voordat je het weet kunnen ze alles en babbelen ze de hele dag, wijsneuzen..
@ anzza: is ook veel te gezellig hier @ mikmak: korte nachten komen idd nog genoeg. Deze was alleen door eigen toedoen, daar moet ik toch eens mee stoppen. @ polkadotjes: zou als ik jou was gewoon eten waar je zin in hebt wanneer je er zin in hebt. Je kunt beter iets binnen krijgen dan helemaal niets. Kan je wel weer gezond gaan eten als de misselijkheid weg is Zelf ook weinig eetlust... gister wel een heerlijke zelfgemaakte pizza gegeten, die ging er dan wel weer in
@ashiki, jep dat kan idd, zal er ook niet over oordelen. das niet aan mij. en jaaaa als ze lief is dan is ze super lief, knuffelen hangen enz enz. maar ik vind haar vooral heel zelfstandig. ze heeft dr hele korte leventje al haast.. snel zitten, lopen met de pot mee eten. vroeg zinnelijk. en ze gaat a vanaf feb naar zwemles voor dr a diploma, ze is 3,8 jaar.... en zwemt sinds zaterdag zonder vleugeltjes... en daar hoef je niets voor te doen
@ Ashiki: Haha, je hebt gelijk, maar ik doe mijn best Ik zou ook veel liever gezellig hier blijven kletsen, dan werken, vanmiddag en vanavond, maar helaas, het zit er niet in. Dat is trouwens erg lastig. Je zou af en toe om iets minder uren en minder zware dagen willen vragen, maarja, dat kan niet, want ze weten het nog niet op het werk. Net als zware dingen tillen... Ik doe dat 'voor de zekerheid' liever niet, al zal het nu misschien nog niet zoveel kwaad kunnen, maar toch... Dan krijg je toch mensen die vragen "kun je me hier even mee helpen". Ik zeg nu steeds maar dat ik last van mijn rug heb, wat ook niet compleet gelogen is, maarja, het komt toch wat aanstellerig over.
oh ik voel me echt ellendig erg missselijk...het liefste zou ik boven de pot gaan hangen maar dan blijf ik de hele dag overgeven helaas zit nu maar aan de peer maar bleh....